jaarkaarten met familiekorting - wel of geen stempel?

oktober 2012 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Goedemiddag,
Ik ben in het bezit van 3 Dreampassen en aankomend weekend wil een collega van mij ook 6 passen gaan aanschaffen. Dit is uiteraard voor mij mooi voor 6 stempels, Hij maakt echter géén gebruik van "mijn" 10% korting maar van de 20% familiekorting. Mijn vraag is dan ook of dit ook uitmaakt voor het verkrijgen van de stempels!? Of is het meegaan en tonen van mijn passen genoeg om de stempels te krijgen?
Alvast bedankt!
Kevin

Reacties


  • Goedemiddag,
    Ik ben in het bezit van 3 Dreampassen en aankomend weekend wil een collega van mij ook 6 passen gaan aanschaffen. Dit is uiteraard voor mij mooi voor 6 stempels, Hij maakt echter géén gebruik van "mijn" 10% korting maar van de 20% familiekorting. Mijn vraag is dan ook of dit ook uitmaakt voor het verkrijgen van de stempels!? Of is het meegaan en tonen van mijn passen genoeg om de stempels te krijgen?
    Alvast bedankt!
    Kevin

    Hoi Kevin,
    Nee, dat is helaas niet mogelijk. Alleen als je collega gebruik maakt van de 10% parrainage korting, krijg je stempels. Als hij gebruik maakt van de 20% familiekorting, krijg jij geen stempels.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars ,
    Bedankt voor je antwoord! Maar dat is mooi...jammer!Frown
    Niet dat ik je niet geloof, maar staat het ergens in de voorwaarden? Vind het namelijk wel een vreemde regel. Dat ze niet nog 10% bovenop de 20% ontvangen vind ik logisch maar ik breng 6 mensen aan een kaart en krijg dan zelf geen voordeel...
    En anders zit er niets anders op dan mijn collega die € 120,- te geven als 10% korting en mijn kaarten te gebruiken voor de andere 10%. Dan bespaar ik nog € 280,-

  • Hoi Lars ,
    Bedankt voor je antwoord! Maar dat is mooi...jammer!Frown
    Niet dat ik je niet geloof, maar staat het ergens in de voorwaarden? Vind het namelijk wel een vreemde regel. Dat ze niet nog 10% bovenop de 20% ontvangen vind ik logisch maar ik breng 6 mensen aan een kaart en krijg dan zelf geen voordeel...
    En anders zit er niets anders op dan mijn collega die € 120,- te geven als 10% korting en mijn kaarten te gebruiken voor de andere 10%. Dan bespaar ik nog € 280,-

    Dat staat in de voorwaarden, Kevin. Deze actie kan niet worden gecombineerd met een andere korting. Het is óf gebruik maken van de 10% parrainage korting + stempels, óf de 20% familiekorting. Bij de familiekorting hoeft er geen bestaande jaarkaarthouder aanwezig te zien, die is altijd beschikbaar bij de aanschaf van minimaal 5 jaarkaarten voor dezelfde familie, wonend op hetzelfde adres.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.