Buggy op slot ??

juli 2015 aangepast in Praktische Informatie
Hallo Allemaal
Is het echt raadzaam om je buggy aan een fiets slotje te doen ? Heb het op meerdere sites gelezen maar wij hebben dit eigenlijk nooit gedaan in andere pretparken. Het lijkt me ook zo onhandig.
Ik hoor het graag en alvast bedankt !!

Reacties

  • Hoi aaf82,
    Wij hebben onze buggy nog nooit afgesloten. Bij sommige attracties (zoals bij Star Tours of Buzz Lightyears Laser Blast) worden buggy's zelfs door CM's verplaatst om meer ruimte te bieden.
    Wat we (helaas door schade en schande geleerd) wel doen is aankopen pas bij het verlaten van het park doen. Er is al eens iets uit een plastic tas die aan de buggy hing, gestolen. En we nemen trouwens altijd een "goedkope" buggy mee, nooit de Bugaboo.

  • Hoi aaf82,
    Wij hebben onze buggy nog nooit afgesloten. Bij sommige attracties (zoals bij Star Tours of Buzz Lightyears Laser Blast) worden buggy's zelfs door CM's verplaatst om meer ruimte te bieden.
    Wat we (helaas door schade en schande geleerd) wel doen is aankopen pas bij het verlaten van het park doen. Er is al eens iets uit een plastic tas die aan de buggy hing, gestolen. En we nemen trouwens altijd een "goedkope" buggy mee, nooit de Bugaboo.
    Oke fijn om te horen, leek me ook al zo'n gedoe !! Ik hoorde dat het in de Efteling ook vaak raak is maar zoals ik al zei wij zijn bij meerdere parken geweest en we hebben hem nog nooit op slot gezet. Ik heb altijd een klein tasje voor m'n waardevolle spullen die je overal in mee kan nemen. Wat betreft de aankopen daar zit inderdaad wat in. Bedankt voor de tip !!
  • Wij hebben ook nog nooit een slotje gebruikt aan onze buggy, maar laten nooit waardevolle dingen aan de buggy hangen, hier hebben we een rugzak voor waar we alles insteken en die we kunnen meenemen in de attracties.
Log In of Registreer om te reageren.