CE Multi-Avantages en andere aanbieders

1678911

Reacties


  • Hey Lars, nog geen antwoord ontvangen? Ik ben een beetje ongeduldig Wink
    Binnen een paar weken zouden wij naar Disney gaan en ik moet dringend accomodatie boeken. We kunnen echter enkel maar gaan als we de jaarpaspoorten via dlp kaarten kunnen kopen (gezien de goedkope kinderpas).Ons tripje hangt dus af van het antwoord op bovenstaande vraag....

    Hoi TiggerSA,
    Helaas heb ik nog geen antwoord mogen ontvangen. Ik heb de vraag nogmaals gesteld. Zodra ik antwoord krijg, post ik de informatie in dit topic.
    Groetjes,
    Lars
  • Beste forumleden,
    Inmiddels een vrij korte reactie van Disney gehad omtrent de jaarkaarten die via derde partijen aangeschaft kunnen worden. Samenvattend: Zij zijn niet in de gelegenheid om iets te zeggen over de voorwaarden van jaarkaarten die niet via Disney zelf worden aangeschaft. De vraag wordt dus noch bevestigend, noch ontkennend beantwoord. Het blijft dus onduidelijk op deze manier, aangezien er immers niet stellig gezegd wordt dat het niet mogelijk is. Ik denk dat we het beste kunnen afgaan op ervaringen van andere forumleden met derde partijen. Disney geeft echter geen garantie.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars, bedankt voor de reactie!! Ik lees hier vooral uit dat ze een gedoogbeleid voeren. Ze zeggen niet dat het mag, maar ook niet dat het niet mag. Ik heb het dus al 2 keer, uit onwetendheid, wél gedaan zonder dat er ook maar 1 woord bij Disney over gezegd is. Ik neem aan dat het dan deze keer ook wel kan. Alleen blijft het natuurlijk wel ergens een risico. Maar dat risico ben ik bereid te nemen. Ik bestel ze alvast bij dlp kaarten. Ik wissel ze om begin april. Ik laat dan zeker nog iets weten of het forum. Toch een beetje fingers crossed Wink
  • Kun je als je zelf geen jaarpas neemt een kinderjaarpas kopen via een site en dan inwisselen voor een jaarpas.
    Wij willen namelijk zelf kaartjes kopen en voor ons zoontje een jaarpas van 85 euro kopen.
  • Nee finneke, dat gaat niet lukken. Jaarkaarten voor kinderen gelden enkel i.c.m. een jaarkaart voor een volwassene.
  • Hallo, zit nu in eurodisney, heb de kaarten via dlp- kaarten gekocht en helemaal geen probleem gehad. Gr ilhem
  • Woensdagavond (laat) m'n dreampassen besteld bij DLP en vanochtend geleverd aan huis (in België). Alvast super service! Nog 4 weken vooraleer we ze kunnen omruilen maar ik heb er vertrouwen in Laugh
  • Kun je als je bv fantasy kaarten besteld bij dlp. Deze inleveren voor een echte jaarpas op een blokdag?
  • Ik vind het t fijnst om gewoon de hard copy tickets te krijgen.
    Ik ga al ca. 10 jaar 3 á 4 keer per jaar naar Disneyland en sinds vorig jaar heb ik voor mij de goedkoopste en makkelijkste manier om aan tickets te komen gevonden. Bij C&O Travel in Kerkrade (Limboland) bestel ik nu vaste prik 2 daagse tickets voor 100 euro. Zij zijn bij de ANVR aangesloten, en hebt daardoor dus altijd garantie! Fijne uitkomst voor de frequente bezoekerLaughLaugh
  • Wie heeft er ervaring met het kopen van (jaar)kaarten op http://www.dlp-kaarten.nl/. Het ziet er aantrekkelijk uit, maar blijft riskant omdat het om zo'n groot bedrag gaat.
  • Tess zei:


    Wie heeft er ervaring met het kopen van (jaar)kaarten op http://www.dlp-kaarten.nl/. Het ziet er aantrekkelijk uit, maar blijft riskant omdat het om zo'n groot bedrag gaat.

    Hoi Tess,
    Ik heb je vraag even verplaatst naar het juiste topic. In dit topic kunnen alle vragen worden gesteld over het aanschaffen van jaarkaarten via derde partijen.
    Groetjes,
    Lars
  • Tess zei:


    Wie heeft er ervaring met het kopen van (jaar)kaarten op http://www.dlp-kaarten.nl/. Het ziet er aantrekkelijk uit, maar blijft riskant omdat het om zo'n groot bedrag gaat.

    Hallo Tess,
    Ik heb ze gekocht en heb ze ook al verzilverd in Februari2015, Ik heb helemaal geen probleem gehad.
    Groetjes
    ilhem
  • Tess zei:


    Wie heeft er ervaring met het kopen van (jaar)kaarten op http://www.dlp-kaarten.nl/. Het ziet er aantrekkelijk uit, maar blijft riskant omdat het om zo'n groot bedrag gaat.

    Hallo Tess,
    Ook wij hebben ze gekocht en zeer stipt en snel geleverd. We gaan ze binnen 10 dagen omruilen....maar ik voorzie ook niet meteen problemen. Laat het wel weten moest het wél zo zijn.
  • Hoi Tess, ik heb ook een heel goede ervaring met dlp-kaarten. Veel plezier alvast tijdens jullie verblijf!
  • Hoi Tess wij hebben zowel onze dream jaarkaarten als 3 losse entreekaarten daar gekocht en was perfecte service en snelle levering!
  • Dank jullie wel allemaal!!! Doet me goed om te horen. Ik voel me er nu beter bij :)
    En bedankt Lars voor het verplaatsen naar de juiste topic :)
  • Tess zei:


    Dank jullie wel allemaal!!! Doet me goed om te horen. Ik voel me er nu beter bij :)
    En bedankt Lars voor het verplaatsen naar de juiste topic :)

    Graag gedaan, Tess! Alvast veel plezier!
    Groetjes,
    Lars

  • Tess zei:


    Wie heeft er ervaring met het kopen van (jaar)kaarten op http://www.dlp-kaarten.nl/. Het ziet er aantrekkelijk uit, maar blijft riskant omdat het om zo'n groot bedrag gaat.

    Hallo Tess,
    Ook wij hebben ze gekocht en zeer stipt en snel geleverd. We gaan ze binnen 10 dagen omruilen....maar ik voorzie ook niet meteen problemen. Laat het wel weten moest het wél zo zijn.
    Ben benieuwd, ik hoor het wel.
    Ik heb ook deze topic eens helemaal gelezen en las veel meer goede berichten over deze site. Ook dat die Martijn aan "niet goed geld terug" doet. Daar ben ik ook wel blij mee.
  • Ik heb ook jaarkaarten besteld maar nu krijg ik per email de jaarkaarten heeft iemand dit ook al eens gehad.
    Ik ben papieren jaarpas gewend om papier in te wisselen.
  • Bedoel je bij dlp kaarten.nl of bij CE Multiavantages? Vroeger kreeg ik bij multiaventages ze regelmatig per mail. Ik vond dat handig! Geen verzendkosten en gewoon afprinten. Je hebt dan ook papier in handen hé.
    Bij dlp kaarten kreeg ik ze per post op papier maar misschien zijn die nu ook e-tickets geworden.
    Ik zou me er zeker geen zorgen in maken. Of je ze nu afprint of ze worden per post geleverd...veel maakt het allemaal niet uit. Althans zo denk ik erover. Misschien kunnen andere forumleden nog laten weten of zij ze ook per e-mail kregen...
  • Ik heb de kaarten van DLP zonder problemen omgeruild bij BPA. Ook al had de persoon voor wie de jaarkaarten waren ook al de voorbije jaren een jaarpaspoort mét korting had. Er wordt duidelijk niet naar gekeken....
  • Goedemorgen Lars,
    Wij hebben het voornemen om in juli naar Disneyland te gaan.
    Nu ben ik uiteraard aan het googlen mbt jaarkaart.
    Op CE-multiavantages zijn de prijzen lager (dream €185 p.p) maar kun je alleen kopen indien je in Frankrijk woont, klopt dit?
    Hoe is het mogelijk dat hierin verschil wordt gemaakt en hoe kan ik in aanmerking komen voor een leuke korting?
    Fantasy is ook een optie....
    Mvg paula

  • Goedemorgen Lars,
    Wij hebben het voornemen om in juli naar Disneyland te gaan.
    Nu ben ik uiteraard aan het googlen mbt jaarkaart.
    Op CE-multiavantages zijn de prijzen lager (dream €185 p.p) maar kun je alleen kopen indien je in Frankrijk woont, klopt dit?
    Hoe is het mogelijk dat hierin verschil wordt gemaakt en hoe kan ik in aanmerking komen voor een leuke korting?
    Fantasy is ook een optie....
    Mvg paula
    Goedemorgen Paula,
    Ik heb je bericht even verplaatst naar dit topic dat gaat over 'derde partijen' die jaarkaarten aanbieden. Het is als niet-Franse bezoeker niet (meer) mogelijk om via CE MultiAvantages een jaarkaart aan te schaffen. Dit is alleen mogelijk voor inwoners van Frankrijk. In dit topic staan echter nog meer aanbieders waar je voordeliger een jaarkaart kunt aanschaffen, al is dat uiteraard op eigen risico, daar de jaarkaarten niet via Disney worden aangeschaft.
    Groetjes,
    Lars
  • Iemand bekend met de aanschaf van jaarkaarten via SYS Clubs vzw ?
  • Geregeld zie ik aanbiedingen van kinderjaarkaarten voorbij komen voor kinderen tussen 3 en 11 jaar. Zie bijvoorbeeld http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/disneylandparijs/c-2214308/jaarkaarten/ maar ik heb zowel op deze site als in Disney Parijs zelf hier niets van gezien. Kunt u mij hier meer over vertellen? Zoals zijn deze kaarten wel geldig en waarom bidet Disney Parijs deze kaarten niet aan?
  • Geregeld zie ik aanbiedingen van kinderjaarkaarten voorbij komen voor kinderen tussen 3 en 11 jaar. Zie bijvoorbeeld http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/disneylandparijs/c-2214308/jaarkaarten/ maar ik heb zowel op deze site als in Disney Parijs zelf hier niets van gezien. Kunt u mij hier meer over vertellen? Zoals zijn deze kaarten wel geldig en waarom biedt Disney Parijs deze kaarten niet aan?

  • Hallo,

    Waarom DLP ze zelf niet aanbiedt weet ik niet, maar wij hebben bij onze eerste jaarkaarten ook een "kinderkaart" besteld en die zonder problemen omgewisseld bij het BPA.
  • Dank je wel voor de informatie Hugo.
  • Hoi, even vraagje over multi avantages. Wij hebben in 2014 gebruikt gemaakt van hun aanbieding voor jaarkaarten. Nu wilde ik weer een bestelling plaatsen maar zag na googelen verschillende meldingen staan over dat dit niet meer kon? Ik had me al succesvol aangemeld op de site voor 20,- euro en netjes me inschrijving gekregen via mail. Ik kan ook de kaarten in winkelmandje plaatsen en bestellen. Maar twijfel nu door verschillende ervaringen of het net zo makkelijk gaat als 2 jaar geleden.. Weet dat er veel op het forum hierover staat maar dat zijn geen recente berichten..
  • Hoi mili,

    in principe zijn die kaarten alleen nog maar door Franse inwoners te bestellen, maar dat zie ik nu niet meer op de site staan. Wel staat er deze beperking: "Offre réservée aux seuls comités d’entreprises et collectivités exerçant des activités d’œuvres sociales et culturelles à destination de leurs ayants-droits. "
    Oftewel (vrij vertaald): dit aanbod is alleen geldig voor bedrijven danwel (personeels)verenigingen.

    Wat ik je zou aanraden is gewoon even een mailtje sturen naar de site. Dat hebben wij ook gedaan toen we (ruim 2 jaar geleden) hier onze kaarten bestelden. Even navragen of je als nederlandse burger gebruik mag maken van dit aanbod. Dan heb je in ieder geval iets om op terug te vallen in het geval je er in DLP problemen mee krijgt.
Log In of Registreer om te reageren.