Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

15051535556105

Reacties


  • Beste jaarkaarthouders.
    Eindelijk gaan wij over op het aanschaffen van jaarkaarten.
    Wie is er 2 oktober 2015 in de buurt om voor ons de korting te geven.
    In totaal moeten we er 10 hebben.
    Dus dat word een gezellige boel.
    Groetjes
    Peter.
    Hallo,
    Wij zijn er op 2 oktober en kunnen inderdaad nog 10 personen van korting voorzien.
    Laat je nog iets weten?
    Groetjes
    Ellen
  • Wij zijn zaterdag 15 en zondag 16 augustus in Disney. We kunnen 9 mensen blijmaken met 10% korting in
    Ruil voor stempels. Wie o wie?
    We kunnen ook mensen tegen een gereduceerd tarief kaarten laten kopen.
    Groet
    Frank
  • Hoi Lars,
    Zou je ons nog eens extra aan het overzichtje kunnen toevoegen aub?
    Wij zijn volgende week zaterdag 22 Augustus ook nog een dagje in Disney.
    Wil je dan een jaarkaart aanschaffen, dan kunnen wij 10% korting geven daarop.
    WIj zoeken nog 4 stempels.
    Op 19-20-21 September zijn wij er ook. Op 19 sept zijn we er vanaf 15 uur ongeveer, als je op die dag de korting zou willen, dan is dat ook zeker geen probleem. Dan koop je gewoon een dagkaartje voor 2 parken en dan spreken we laten bij Bureau Passeport Annuel af voor de jaarkaart, en dan wordt het dagkaartje verrekend in die prijs.
    Als je ineens met 4 personen tegelijk komt, dan betalen wij de parkeerkosten van die dag (twv 15 euro)
    Graag een berichtje via hier, mailtje of appje.
    helmaberkelmans@hotmail.com, 06-25306492
    Hopelijk tot snel!Laugh

  • Beste jaarkaarthouders.
    Eindelijk gaan wij over op het aanschaffen van jaarkaarten.
    Wie is er 2 oktober 2015 in de buurt om voor ons de korting te geven.
    In totaal moeten we er 10 hebben.
    Dus dat word een gezellige boel.
    Groetjes
    Peter.
    PB gestuurd Peter
  • Hallo Allemaal,
    Wij gaan op 24 & 25 oktober weer 2daagjes naar disney en kunnen 10% korting geven aan 6 personen en zo natuurlijk ook stempels sparen :)
    Indien interesse stuur een mailtje naar: domeniqueske2@hotmail.com
    groetjes Domenique
  • Dank je Lars!
    Ik heb een foutje gemaakt, we hebben nog 5 stempels nodig. Maar met elke stempel zijn we blij :)

    Hoi Lars,
    Zou je ons nog eens extra aan het overzichtje kunnen toevoegen aub?
    Wij zijn volgende week zaterdag 22 Augustus ook nog een dagje in Disney.
    Wil je dan een jaarkaart aanschaffen, dan kunnen wij 10% korting geven daarop.
    WIj zoeken nog 4 stempels.
    Op 19-20-21 September zijn wij er ook. Op 19 sept zijn we er vanaf 15 uur ongeveer, als je op die dag de korting zou willen, dan is dat ook zeker geen probleem. Dan koop je gewoon een dagkaartje voor 2 parken en dan spreken we laten bij Bureau Passeport Annuel af voor de jaarkaart, en dan wordt het dagkaartje verrekend in die prijs.
    Als je ineens met 4 personen tegelijk komt, dan betalen wij de parkeerkosten van die dag (twv 15 euro)
    Graag een berichtje via hier, mailtje of appje.
    helmaberkelmans@hotmail.com, 06-25306492
    Hopelijk tot snel!Laugh
  • Hallo,
    Wij zijn er van 24 augustus tem 26 augustus. (eventueel ook 27 aug) en kunnen 6 disneyfans 10% korting geven.
    Bij interesse: gevaert.ldw@gmail.com
    Groetjes,
    Liam
  • Wij gaan as maandag Jaarkaarten halen, 4 stuks.
    Wil er iemand afspreken zodat wij de korting kunnen krijgen en u de 4 stempels?
    Rond de klok van 12 uur naast kasteel waar je de Jaarkaarten kunt aanschaffen.
    Bedankt
    Het gaat natuurlijk om maandag 17 augustus 2015 (as dus)
  • Onze plannen zijn ietsjes gewijzigd. Wij zijn van 31 oktober t.e.m. 2 november weer in Disneyland Parijs, dus niet vanaf 30 oktober.
    Wij hebben nog 5 stempels nodig, of met 2 zouden wij ook al heel blij zijn ;) Als jullie interesse hebben, laat het mij dan zeker weten via mail.
    Mijn E-mailadres; Schruers.Joren@gmail.com
    Hopelijk kunnen we binnenkort iemand verblijden met 10% korting ;)

  • Wij willen op 11 september naar DLP, is er nog iemand die voor 2 personen korting kan geven op 2 Fantasy passen?
    We zijn inmiddels voorzien....Cool
  • Goedemorgen,
    29 en 30 augustus zijn wij in DLP en willen graag 10% korting geven in ruil voor stempels. Wij kunnen 12 keer 10% korting geven. Bij meer dan twee kaarten betaal ik ook een extra vergoeding per kaart.
    grt.,
    Rudie
    rudie.vanderwal@outlook.com
  • Goedemorgen!
    Op 9 oktober kunnen we voor 3 dagen (t/m 11 okt) met drie jaarpassen korting geven..
    Groetjes,
    Nicole Jansen
    sulley
  • hey
    we staan al in het lijstje maar wilde nog even een oproepje doen dat we 6 mensen kunnen helpen met de 10% korting op een abb de dagen die wij gaan zijn
    9 en 10 september en
    8 en 9 oktober
    stuur maar een pb of mail indien je wil afspreken crazypussy84@ hotmail.com
  • Dag iedereen,
    Wij zijn op 9, 10 en 11 oktober 2015 in het park en kunnen nog aan 2 personen 10% korting geven. Wij zijn bereid om de parkeerkosten te betalen of indien gewenst een geschenkje van dezelfde waarde bij aankoop van 2 jaarpassen.
    Lars,
    Is het mogelijk om ons toe te voegen aan de lijst.
    Alvast bedankt.
    Vele groeten,
    Yves, Isabelle en Sarah°o°
  • Hallo Allemaal,
    Wij gaan op 25 augustus naar Disneyland en willen graag aan het einde van de dag/begin avond afspreken om korting te krijgen op de aanschaf van een jaarpas. Het gaat om 1 jaarpas met korting, dus 1 stempel. Mijn eigen jaarpas is net verlopen en komt dus niet in aanmerking. Ik hoor graag van jullie.
    Groet, Laugh
    Alice

  • Hallo Allemaal,
    Wij gaan op 25 augustus naar Disneyland en willen graag aan het einde van de dag/begin avond afspreken om korting te krijgen op de aanschaf van een jaarpas. Het gaat om 1 jaarpas met korting, dus 1 stempel. Mijn eigen jaarpas is net verlopen en komt dus niet in aanmerking. Ik hoor graag van jullie.
    Groet, Laugh
    Alice
    Wij hebben nog juist 1 stempel nodig.
    Dus graag!

  • Hallo Allemaal,
    Wij gaan op 25 augustus naar Disneyland en willen graag aan het einde van de dag/begin avond afspreken om korting te krijgen op de aanschaf van een jaarpas. Het gaat om 1 jaarpas met korting, dus 1 stempel. Mijn eigen jaarpas is net verlopen en komt dus niet in aanmerking. Ik hoor graag van jullie.
    Groet, Laugh
    Alice
    Ik heb je privéberichtje gestuurd.
    Groetjes

  • Hallo Allemaal,
    Wij gaan op 25 augustus naar Disneyland en willen graag aan het einde van de dag/begin avond afspreken om korting te krijgen op de aanschaf van een jaarpas. Het gaat om 1 jaarpas met korting, dus 1 stempel. Mijn eigen jaarpas is net verlopen en komt dus niet in aanmerking. Ik hoor graag van jullie.
    Groet, Laugh
    Alice
    Heb je een berichtje gestuurd

  • Hallo Allemaal,
    Wij gaan op 25 augustus naar Disneyland en willen graag aan het einde van de dag/begin avond afspreken om korting te krijgen op de aanschaf van een jaarpas. Het gaat om 1 jaarpas met korting, dus 1 stempel. Mijn eigen jaarpas is net verlopen en komt dus niet in aanmerking. Ik hoor graag van jullie.
    Groet, Laugh
    Alice
    We zijn inmiddels voorzien. Heel erg bedankt voor alle reacties!
  • Hoi allemaal,
    wij gaan, totaal onverwacht, morgen 20/8 voor 3 dagen naar DLRP. Wij kunnen nog aan 12 mensen korting geven. Laat maar weten als er toevallig mensen zijn die het kunnen gebruiken.
    Groetjes, Trudy
  • Hallo Allemaal,
    Wij gaan op 4 september naar Disneyland Parijs.
    We willen 2 Fantasy jaarkaarten aanschaffen.
    Is er iemand die wij kunnen helpen met de stempels en die ons natuurlijk kunnen helpen aan de korting.
    Ik zie jullie reactie graag tegemoet.
    Groetjes

  • Hallo allemaal! Ik ga binnenkort terug naar Disneyland. Ben je van plan om een jaarabonnement te kopen? Dan heb ik goed nieuws:Wij kunnen nog 10 personen korting geven.
    Ik ben in Disney op
    24 - 25 - 26 - 27 - 28 augustus,
    2 - 3 oktober,
    31 oktober 1 - 2 - 3 - 4 - november
    Dus als je dan wilt afspreken om de jaarpas de kopen, krijg je 10% korting en krijgen wij de stempeltjes. Groetjes en hopelijk tot snel!
    Wij vertrekken onverwacht nog een nachtje vroeger naar Disney en kunnen dus vanaf zondag 23/08 tem vrijdag 28/08 nog 10 mensen korting geven in ruil voor stempeltjes...
    Interesse? Je mag me altijd contacteren via ellen0628@pandora.be of PB
    Groetjes
    Ellen

  • Hallo Allemaal,
    Wij gaan op 4 september naar Disneyland Parijs.
    We willen 2 Fantasy jaarkaarten aanschaffen.
    Is er iemand die wij kunnen helpen met de stempels en die ons natuurlijk kunnen helpen aan de korting.
    Ik zie jullie reactie graag tegemoet.
    Groetjes
    Hoi Vlindertje,
    Ik heb je een PB gestuurd! Ik hoor graag van je!
    Groetjes, Ingrid
  • Dag allemaal,
    Ik sta al in de lijst maar wil nogmaals aangeven dat ik aanstaande woensdag en donderdag in disneyland ben en ik 6 personen 10% korting kan bieden bij aanschaf van hun jaarkaart.
    Voor reen afspraak te maken kan er gemaild worden naar: ilsewiel.92@gmail.com
    Groetjes, Ilse
  • Morgen mogen wij een gezin ontvangen in Disneyland Parijs die een jaarkaart willen aanschaffen.
    Zij zijn met zijn 4en terwijl wij nog 3 mensen korting kunnen geven.
    Wie is er morgen (zondag 23 augustus) in Disneyland Parijs en kan nog 1 stempel gebruiken?
    De mensen komen eind van de ochtend, begin van de middag aan.
    Kunt u nog iets met 1 stempel? Bel me dan even op 00316-20905303
    Groet,
    Carlien
  • Is er iemand die ons vandaag 24 augustus nog korting kan geven? 1 persoon... graag contact via 0031 6 50283904 ! Liefst per sms!
  • Goedemorgen,
    29 en 30 augustus zijn wij in DLP en willen graag 10% korting geven in ruil voor stempels. Wij kunnen 12 keer 10% korting geven. Bij meer dan twee kaarten betaal ik ook een extra vergoeding per kaart.
    grt.,
    Rudie
    rudie.vanderwal@outlook.com
  • Hallo allemaal,
    Op 31 oktober en misschien 01 november 2015 zijn wij in Disneyland Parijs en kunnen wij verschillende geïnteresseerden 10% korting geven op een jaarkaart of korting gewoon voor ingang als jullie geen jaarkaart willen aankopen.
    Als jullie voor een jaarkaart gaan zouden wij ook heel graag de stempels willen ontvangen voor de verlenging van onze jaarkaart.
    Jullie kunnen ons contacteren op volgend e-mailadres: geert.de.vylder@outlook.com of op de volgende GSM-nummers: 0031-6-22400243 of 0032-473-239056.
    Met vriendelijke Disney-groeten,
    Geert De Vylder Cool
  • Ik sta ook al op de lijst.
    Wij zijn van 7 t/m 10 september in Disneyland en kunnen 3 mensen korting geven. PM me voor het telefoonnr.
  • Hallo allemaal,
    Wij overwegen om 2 dreampassen te nemen. Alleen weten we dit nog niet zeker.
    Is er iemand op 1 september aanwezig in het park en heeft 2 stempels nodig?Laugh
    Bedankt,
    Maryam
Log In of Registreer om te reageren.