Parrainage (vragen over stempels sparen)

18911131422

Reacties


  • Hoi tatake,
    Dat zijn dan E-tickets.
    thx

  • Hoi Cynthia,
    Nee, dat mag helaas niet. Je krijgt bij verlenging via parrainage een jaarkaart met waarde €0,00. Daarmee mag je geen korting geven en stempels sparen.
    Ik wist dat je geen stempels kon sparen met een 'gratis' jaarkaart. Maar ik dacht wel korting geven? Niet dus?
    Een ander vraagje: als je een online-meerdaags-ticket koopt kun je dit dan in het park omruilen in een bankkaart-ticket (zoals de jaarpassen en tickets die je krijgt bij een hotelboeking) of moet je 3 dagen dat a4tje bijhouden en telkens scannen? Zoja waar kan je deze dan omruilen?
    mvg Deef

  • Ik wist dat je geen stempels kon sparen met een 'gratis' jaarkaart. Maar ik dacht wel korting geven? Niet dus?
    Een ander vraagje: als je een online-meerdaags-ticket koopt kun je dit dan in het park omruilen in een bankkaart-ticket (zoals de jaarpassen en tickets die je krijgt bij een hotelboeking) of moet je 3 dagen dat a4tje bijhouden en telkens scannen? Zoja waar kan je deze dan omruilen?
    mvg Deef
    Hoi Deef,
    Het is inderdaad niet mogelijk om korting te geven en daardoor stempels te sparen met een gratis verkregen jaarkaart.
    Meerdaagse tickets ontvang je als E-vouchers die je eerst moet omruilen voor de definitieve (creditcard-formaat) tickets. Dit kan snel en makkelijk bij de ticketautomaten onder het Disneyland Hotel of bij de kassa's.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Een ticketautomaat? Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Is dat zoiets als bij de Fast-pass tickets? En waar staan die dan juist? Want heb er nog nooit 1 gezien (ook wel nooit op gelet omdat ik het nog niet nodig heb gehad)
    mvg Deef

  • Hoi Lars,
    Een ticketautomaat? Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Is dat zoiets als bij de Fast-pass tickets? En waar staan die dan juist? Want heb er nog nooit 1 gezien (ook wel nooit op gelet omdat ik het nog niet nodig heb gehad)
    mvg Deef
    Hoi Deef,
    De ticketautomaten zijn geïnstalleerd in drie voormalige loketten onder het Disneyland Hotel. Als je vóór het Disneyland Hotel staat (ingang 1) met de glazen boog en het bord 'Disneyland Park', dan liggen de automaten direct aan je rechterhand. Dit staat aangegeven. De barcode van de E-vouchers worden hier gescand, waarna je de definitieve tickets ontvangt.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je de stempels die je spaart binnen een bepaalde periode moet verzamelen. Ik heb nu kaart waar 1 stempel op staat. Hoelang blijft deze stempel geldig?
    Groetjes, Ingrid
  • Ingrid
    Volgens mij zijn de formulieren van nu geldig tot 1 november.
    Staat op de achterkant van uw formulier
  • Bedankt Fietten!
    Dus als iki het goed begrijp komt deze stempel te vervallen als ik pas na 1 nov de andere twee stempels kan bemachtigen. Binnen welke periode moet je ze sparen? Is dat 3 maanden?
    Groetjes, Ingrid

  • Hallo,
    Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je de stempels die je spaart binnen een bepaalde periode moet verzamelen. Ik heb nu kaart waar 1 stempel op staat. Hoelang blijft deze stempel geldig?
    Groetjes, Ingrid
    Hoi Ingrid,
    Dat klopt. De stempels dien je te verzamelen binnen de geldigheid van het Parrainage formulier. Het huidige formulier is geldig van 1 april t/m 2 november 2015. Dat zijn 7 maanden. Als je binnen deze periode 3 stempels spaart, dan krijg je een gratis verlenging. Lukt het niet, dan vervallen de reeds gespaarde stempels en moet je opnieuw beginnen met het nieuwe formulier dat vanaf 3 november beschikbaar zal zijn.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,
    Ik heb een vraag. Kan ik bij de kassa korting geven voor een jaarkaart en dan dat iemand anders de stempel ontvang bij buro annuel?

  • Hoi,
    Ik heb een vraag. Kan ik bij de kassa korting geven voor een jaarkaart en dan dat iemand anders de stempel ontvang bij buro annuel?
    Hoi Xantio,
    Dat is helaas niet mogelijk. Alleen de jaarkaarthouder die de korting geeft, ontvangt de stempel.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars (en andere meelezers),
    even als terugkoppeling:
    ik heb het hele pakket (inclusief die ouderschapsverklaring) op 11 augustus aangetekend naar het BPA opgestuurd en kreeg vandaag (ook weer aangetekend, erg netjes!) de nieuwe jaarkaart voor onze kleinste Disneyfan. Bedankt voor je hulp bij het verzamelen van de papieren!

    Hoi Lars,
    ik heb een praktische vraag...
    de jaarkaart van onze zoon (nu 3, dan 4 jaar oud) verloopt in oktober. We hebben het parrainage-formulier vol stempels klaar liggen. Nu doet zich de volgende situatie voor:
    ons eerstvolgend bezoek is in oktober, zes dagen na het verlopen van zijn huidige kaart. We verwachten op de aankomstdag rond 18:00 uur in het park te zijn. Kun je dan buiten het park nog zijn jaarkaart laten verlengen? Want anders kan hij niet mee naar binnen omdat we pas de volgende dag bij het BPA de kaart kunnen verlengen.
    Alternatief is de hele administratie opsturen. Geen probleem, ik heb het formulier al van deze site gedownload. Maar dan lees ik het volgende: "Une autorisation parentale et une copie de la pièce d'identié recto-verso d'un parent ou tuteur légal dans le cas d'un mineur." Als ik het goed vertaal: een verklaring van een ouder (of een ouderschapsverklaring?) en een kopie van de voor- en achterkant van mijn (als vader) paspoort.
    Wat houdt die verklaring precies in? Of is dat zijn geboortebewijs? Dat kan ik natuurlijk niet origineel gaan opsturen. Een verklaring opstellen - geen probleem. Maar mag dat in het engels? En wat moet er dan instaan?
    Samenvattend:
    bij verlengen per post moet ik (aangetekend) opsturen:
    - het verlengingsformulier;
    - het parrainage-formulier;
    - een pasfoto;
    - kopie van zijn identiteitskaart;
    - die ouderverklaring;
    - kopie van mijn paspoort.
    Toch?
    De huidige jaarkaart hoeft toch niet meegstuurd te worden?
    Hoi Hugo,
    Dat is helemaal correct! Buiten het Disneyland Park kan een aanvraag of verlenging van een definitieve jaarkaart alleen bij Bureau de Donald (Donald's Desk) geregeld worden, maar die zijn enkel incidenteel op drukke dagen geopend tot maximaal 16:00 uur. Om een jaarkaart voor een minderjarige per post te verlengen is inderdaad een Engels- of Franstalige verklaring van één of beide ouders (inclusief handtekening en kopie identiteitsbewijs) nodig.
    Groetjes,
    Lars

  • Hoi Lars (en andere meelezers),
    even als terugkoppeling:
    ik heb het hele pakket (inclusief die ouderschapsverklaring) op 11 augustus aangetekend naar het BPA opgestuurd en kreeg vandaag (ook weer aangetekend, erg netjes!) de nieuwe jaarkaart voor onze kleinste Disneyfan. Bedankt voor je hulp bij het verzamelen van de papieren!

    Graag gedaan, Hugo. Fijn om te horen dat alles goed is aangekomen. Heel veel plezier met de nieuwe jaarkaart!
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi hoi
    Wij hebben 3 Fantasy jaarkaarten het gaat om 2 volwassen jaarkaarten en een kinderkaart.
    Kan ik voor de kinderkaart ook stempels sparen ??
    Ik hoop dat iemand van jullie dit weet Alvast bedankt !!
    Groetjes Aafke
  • Hoi Aafke,
    Ja hoor, dat kan gewoon, mits die kaart niet al gratis was en één maand of langer geleden aangeschaft is. Let wel: diegene die korting geeft moet persoonlijk aanwezig zijn in het BPA - ook als het een kind betreft! Jullie zoon/dochter/neefje/nichtje/etc moet dus wel mee om de korting te mogen geven.

  • Hoi Aafke,
    Ja hoor, dat kan gewoon, mits die kaart niet al gratis was en één maand of langer geleden aangeschaft is. Let wel: diegene die korting geeft moet persoonlijk aanwezig zijn in het BPA - ook als het een kind betreft! Jullie zoon/dochter/neefje/nichtje/etc moet dus wel mee om de korting te mogen geven.
    Oke super !! Dan zullen we binnenkort maar weer eens een weekendje plannen voor november en hopen dat we wat mensen korting kunnen geven Wink
    Bedankt voor je snelle info !
  • Beste allemaal,
    Wij willen graag binnenkort naar Disney en via korting jaarkaarten aanschaffen. Is het dan ook mogelijk om te sparen voor stempels (uiteraard na een maand) of is dit alleen mogelijk als je zonder korting een jaarkaart aanschaft?
    Mvg
    Dislina

  • Beste allemaal,
    Wij willen graag binnenkort naar Disney en via korting jaarkaarten aanschaffen. Is het dan ook mogelijk om te sparen voor stempels (uiteraard na een maand) of is dit alleen mogelijk als je zonder korting een jaarkaart aanschaft?
    Mvg
    Dislina
    Dat kan idd na een maand. Mocht je toevallig 1-2-3 november gaan zouden wij je kunnen voorzien van korting.
  • Hoi Dislina,
    je kunt (na een maand) ook stempels sparen als je je jaarkaart met korting gekocht hebt. Het maakt niet uit of dat korting is via parrainage of via een andere site, als er maar betaald is voor de kaart (er moet een waarde op die kaart staan die groter is dan €0,00).

    Beste allemaal,
    Wij willen graag binnenkort naar Disney en via korting jaarkaarten aanschaffen. Is het dan ook mogelijk om te sparen voor stempels (uiteraard na een maand) of is dit alleen mogelijk als je zonder korting een jaarkaart aanschaft?
    Mvg
    Dislina
  • hi Lars ( en andere lezers),
    is het mogelijk om meer mensen korting te geven, en er dan geen stempels voor te krijgen? voorbeeld: ik heb 1 jaarkaart, en 5 vrienden van mij willen een jaarkaart kopen, kan ik dan hen alle 5 korting geven?
    groetjes
    MJ

  • hi Lars ( en andere lezers),
    is het mogelijk om meer mensen korting te geven, en er dan geen stempels voor te krijgen? voorbeeld: ik heb 1 jaarkaart, en 5 vrienden van mij willen een jaarkaart kopen, kan ik dan hen alle 5 korting geven?
    groetjes
    MJ
    Hoi MJ,
    Dat is helaas niet mogelijk. Je kunt maar aan maximaal 3 personen korting geven per jaarkaart.
    Groetjes,
    Lars

  • hi Lars ( en andere lezers),
    is het mogelijk om meer mensen korting te geven, en er dan geen stempels voor te krijgen? voorbeeld: ik heb 1 jaarkaart, en 5 vrienden van mij willen een jaarkaart kopen, kan ik dan hen alle 5 korting geven?
    groetjes
    MJ
    Hoi MJ,
    Dat is helaas niet mogelijk. Je kunt maar aan maximaal 3 personen korting geven per jaarkaart.
    Groetjes,
    Lars
    Je kan normaal wel aan meer dan 3 mensen korting geven hoor, je krijgt er alleen geen stempels voor.

  • Je kan normaal wel aan meer dan 3 mensen korting geven hoor, je krijgt er alleen geen stempels voor.
    Hoi Megamientje (en de rest),
    Volgens de officiële regels is het niet toegestaan aan meer dan 3 personen korting te geven. Voorheen was deze regel er niet en kon je onbeperkt korting geven. Ik heb zelf meegemaakt dat het niet meer toegestaan was, althans door de cast members en manager die er op dat moment waren. Ter volledigheid heb ik mijn contactpersoon in Parijs gevraagd wat nu de definitieve regels zijn bij het aanbrengen van nieuwe jaarkaarthouders. Zodra ik bericht krijg, laat ik dat hier weten.
    Groetjes,
    Lars
  • Even een vraagje. Het huidige pairranage formulier met zijn voorwaarden geldt tot en met 2 november. Nu hebben we mensen gevonden die op 3 nov een jaarpas willen aanschaffen via ons. Blijven die voorwaarden in principe hetzelfde vanaf de 3de?
    Wij hadden op ons huidige formulier 1 stempel staan, die ben ik in principe kwijt, of zou ik het op 3 nov kunnen proberen, mij een beetje van de domme houden ;-). Ervan uitgaande dat ik hem kwijt ben, mag ik met dat paspoort dan wel weer gewoon 3 mensen korting geven?
    Weet iemand al hoe lang het volgende parrainage formulier geldig gaat zijn?
    En ik weet dat het officieel niet mag, maar is er al eens iemand die in het park zelf iemand heeft gevonden om evt korting te geven in ruil voor stempels? Hoe pak je dat dan aan?

  • Even een vraagje. Het huidige pairranage formulier met zijn voorwaarden geldt tot en met 2 november. Nu hebben we mensen gevonden die op 3 nov een jaarpas willen aanschaffen via ons. Blijven die voorwaarden in principe hetzelfde vanaf de 3de?
    Wij hadden op ons huidige formulier 1 stempel staan, die ben ik in principe kwijt, of zou ik het op 3 nov kunnen proberen, mij een beetje van de domme houden ;-). Ervan uitgaande dat ik hem kwijt ben, mag ik met dat paspoort dan wel weer gewoon 3 mensen korting geven?
    Weet iemand al hoe lang het volgende parrainage formulier geldig gaat zijn?
    En ik weet dat het officieel niet mag, maar is er al eens iemand die in het park zelf iemand heeft gevonden om evt korting te geven in ruil voor stempels? Hoe pak je dat dan aan?
    Hoi tatake,
    Disney heeft nog niets bekend gemaakt over eventuele wijzigingen in de voorwaarden vanaf 3 november, dus je kunt er vanuit gaan dat het om dezelfde voorwaarden gaat. Het is helaas niet mogelijk om stempels 'mee te nemen' naar een nieuw formulier, ook niet als het om slechts één dag gaat. Vanaf 3 november mag je weer 3 personen korting geven en voor stempels sparen als je het vorige formulier niet vol hebt gekregen. Naar alle waarschijnlijkheid zal de geldigheid van het nieuwe formulier tot medio maart 2016 gaan lopen, maar dat is nog niet exact bekend.
    Groetjes,
    Lars

  • Je kan normaal wel aan meer dan 3 mensen korting geven hoor, je krijgt er alleen geen stempels voor.
    Hoi Megamientje (en de rest),
    Zojuist bericht ontvangen uit Parijs over het aantal keren dat je korting mag geven, Dit is maximaal 3 keer. Als het formulier vol is, mag er geen korting meer gegeven worden. Dat is de officiële informatie van Disney. Misschien handig om hier rekening mee te houden.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Ik heb de vorige keer de jaarkaart verlengd met de 6 extra maanden. Nu lukt het niet om stempels te sparen voor een nieuwe.
    Als ik de pas nu weer in de maand voor het verlopen verlengen krijg ik dan weer die 6 extra maanden?
    Groetjes,
    Wendy

  • Hallo Lars,
    Ik heb de vorige keer de jaarkaart verlengd met de 6 extra maanden. Nu lukt het niet om stempels te sparen voor een nieuwe.
    Als ik de pas nu weer in de maand voor het verlopen verlengen krijg ik dan weer die 6 extra maanden?
    Groetjes,
    Wendy
    Hoi Wendy,
    Bij iedere betaalde verlenging (reguliere prijs), krijg je de aanbieding voor 6 maanden extra gratis. Als je de huidige jaarkaart verlengd, dan ontvang je inderdaad weer 18 maanden voor de prijs van 12. Deze aanbieding is alleen geldig als je verlengd in de gehele maand vóór de vervaldatum.
    Groetjes,
    Lars
  • Vraagje..
    Ik heb mijn abonnement vorige maand verlengd en is nu 1,5 jaar geldig.
    Ik weet dat ik nu weer stempels kan sparen voor de volgende keer een jaarkaart 'gratis'
    Nu is dat formulier van de stempels een beperkte periode geldig.

    Nu is mijn vraag: Kan ik nu al stempels sparen (3 binnen de geldigheid van het formulier), en die dan straks gebruiken als ik in april 2017 het abonnement weer met een jaar wil verlengen?
    Of moeten de stempels gespaard worden in zeg maar de periode voordat het abonnement verloopt (en daarmee de stempelkaart ook geldig zijn op het moment dat het abonnement verloopt)
  • Vraagje..
    Ik heb mijn abonnement vorige maand verlengd en is nu 1,5 jaar geldig.
    Ik weet dat ik nu weer stempels kan sparen voor de volgende keer een jaarkaart 'gratis'
    Nu is dat formulier van de stempels een beperkte periode geldig.

    Nu is mijn vraag: Kan ik nu al stempels sparen (3 binnen de geldigheid van het formulier), en die dan straks gebruiken als ik in april 2017 het abonnement weer met een jaar wil verlengen?
    Of moeten de stempels gespaard worden in zeg maar de periode voordat het abonnement verloopt (en daarmee de stempelkaart ook geldig zijn op het moment dat het abonnement verloopt)

    Hoi Stefan-89,

    Je kunt inderdaad nu al voor stempels sparen. Binnen de geldigheid van het huidige formulier dien je 3 stempels te sparen en dit volle formulier is vervolgens te gebruiken bij je eerstvolgende verlenging.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.