Gratis Wi-Fi

november 2012 aangepast in Praktische Informatie
ik ga over 3weken naar disneyland parijs.
nu wilde ik vragen is daar ook wifi.
vooral wil ik het graag weten of er wifi is in hotel New York.
en zo ja wat het kost ik ga 5 dagen en 4 nachten.
alvast bedankt.

Reacties

  • andco zei:


    ik ga over 3weken naar disneyland parijs.
    nu wilde ik vragen is daar ook wifi.
    vooral wil ik het graag weten of er wifi is in hotel New York.
    en zo ja wat het kost ik ga 5 dagen en 4 nachten.
    alvast bedankt.

    Hoi andco,
    WiFi is beschikbaar in de Disney hotels vanaf 3 sleutels (Disney's Sequoia Lodge, Disney's Newport Bay Club, Disney's Hotel New York en Disneyland Hotel). Deze service is echter tegen betaling en kan worden aangevraagd bij de receptie. Gratis WiFi is verder alleen beschikbaar in Disney Village bij McDonald's.
    Groetjes,
    Lars
  • Als je een kamer boekt in het kyriad hotel heb je gratis wifi. Een kamer kost gemiddeld 35 euro pppn. En natuurlijk Inc ontbijt .
  • dank jullie wel erg fijn om te weten.Laugh
  • Is de gratis Wifi verbindingen inmiddels al uitgebreid in de Disney hotels. Ik wil in oktober naar Cheyenne of santa fe gaan. Is hier inmiddels al gratis Wifi op de kamers??
    Groetjes Birgitte

  • Is de gratis Wifi verbindingen inmiddels al uitgebreid in de Disney hotels. Ik wil in oktober naar Cheyenne of santa fe gaan. Is hier inmiddels al gratis Wifi op de kamers??
    Groetjes Birgitte
    Hoi Birgitte,
    De gratis Wi-Fi service wordt in 2016 verder uitgebreid naar Disney Village en de parken. Momenteel is onbekend wanneer de service ook in de kamers van Disney's Hotel Santa Fe en Disney's Hotel Cheyenne zal worden aangeboden. Zodra wij meer informatie krijgen, zal dat via onze social media kanalen bekend worden gemaakt.
    Groetjes,
    Lars
  • In santa fe is een gratis WiFi verbinding
  • is er al iets meer bekend over de wifi in het park
  • daan82 zei:

    is er al iets meer bekend over de wifi in het park

    Hoi daan82,

    Gratis Wi-Fi in de parken wordt vanaf eind dit jaar uitgerold, eerst in het Walt Disney Studios Park en begin volgend jaar in het Disneyland Park als onderdeel van MyMagic+. Meer informatie: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/rfid-kaarten-voor-hotelgasten-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb gehoord dat er vanaf december 2016 WiFi zal zijn in Disney studio's en dat in de loop van 2017 dit in Disney park zou komen. Is dit juist ?
  • Hoi dotty03,

    plannen zijn er genoeg, maar ik durf niet te zeggen of dit al 100% bevestigd is. Meestal wordt het pas officieel bevestigd als de wifi-modems al in de parken hangen :)
    Misschien kan Lars de status van dit gerucht bevestigen?
  • Hoi @dotty03 en @Hugo ,

    Het project met gratis Wi-Fi in de parken, origineel in de planning voor december 2016, is uitgesteld naar september 2017.

    Groetjes,
    Lars
  • Gelukkig hebben we vanaf 1 juni geen buitenlandbundels meer nodig voor 3G en 4G ;)
  • Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken, gaan we nu mensen zien die alleen maar op hun telefoon aan het staren zijn i.p.v. te genieten van de magic???

    grz

    MJ
  • Ik denk dat je dat vooral bij de generatie die dat nu in Nederland ook doet (bijvoorbeeld middelbare scholieren) gaat zien. Ikzelf zal denk ik roaming uit laten staan, want ik heb geen behoefte aan werkmailtjes die gewoon blijven binnenstromen op mijn telefoon.
    Het grote voordeel vind ik dat ik nu gewoon de Disneyland Parijs-app en de PhotoPass-app kan gebruiken wanneer ik wil, en even een appje naar het thuisfront kan sturen met foto's.
  • Op welke locaties is er nu gratis wifi beschikbaar? Ik zit in hotel santa fe.
  • Op welke locaties is er nu gratis wifi beschikbaar? Ik zit in hotel santa fe.

    Overal in alle Disney hotels in de kamers, lobby, restaurants en bars. Daarnaast ook in Disney Village en beide parken.
Log In of Registreer om te reageren.