Café Mickey (ontbijt/lunch/diner met Disney figuren)

2

Reacties

  • Bedankt voor het antwoord Lars!
    we gaan het boeken!
    Groetjes Neeltje.
  • Dag Lars, dag iedereen,
    Had een vraagje over diner in mickey cafe en de disneyfiguren - zijn de disneyfiguren steeds aanwezig of enkel bepaalde tijdstippen?
    Handig om weten bij reservatie - zou jammer zijn dat we net een tijdsperiode kiezen waarop er geen disneyfiguur langskomt,vandaar de vraag.
    Ik verneem jullie ervaringen graag. Alvast dank!
    Mvg,
    Els
  • Els zei:


    Dag Lars, dag iedereen,
    Had een vraagje over diner in mickey cafe en de disneyfiguren - zijn de disneyfiguren steeds aanwezig of enkel bepaalde tijdstippen?
    Handig om weten bij reservatie - zou jammer zijn dat we net een tijdsperiode kiezen waarop er geen disneyfiguur langskomt,vandaar de vraag.
    Ik verneem jullie ervaringen graag. Alvast dank!
    Mvg,
    Els

    Hoi Elsa,
    De Disney figuren zijn de hele dag (ontbijt/lunch/diner) aanwezig bij Café Mickey, ongeacht het tijdstip.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Ik had een vraagje,
    Ik zou graag eens willen onbijten bij chef mickey,
    Ik kan dit via website bijboeken of als je halfpension hebt
    Kan je dan ook hier eten (kan nog bellen voor reservering)
    Thanks
    Grts xxx

  • Hallo,
    Ik had een vraagje,
    Ik zou graag eens willen onbijten bij chef mickey,
    Ik kan dit via website bijboeken of als je halfpension hebt
    Kan je dan ook hier eten (kan nog bellen voor reservering)
    Thanks
    Grts xxx
    Hoi Antoneex3,
    Als je half- of volpension Plus (of Premium) hebt geboekt, dan kun je eten bij Café Mickey. Op voorhand reserveren wordt aanbevolen, aangezien dit een populair restaurant is.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    we zijn van plan om de plus half pension optie te boeken.
    We willen graag gaan dineren bij Cafe Mickey.
    Nu zag ik jou link (https://dlrpfan.files.wordpress.com/2014/11/menu-cafemickey.jpg).
    Ik zie bijvoorbeeld staan dat starter / main / dessert 41,99euro kost.
    Onze voucher heeft een waarde van (34euro meen ik?, als we santa fe boeken?)
    betekend dit dat ik dan dus 8 euro pp moet bijbetalen?
    OF is dit het voordeel van het boeken van vouchers en ik krijg het 41.99 gerecht voor me voucher?(iets meer dan 15% verschil wat je hierboven noemde korting?
    En ik zie op de menu kaart van die groene V'tjes staan, wat beteken deze?
    Of zijn dit de gerechten die je alleen mag kiezen met een voucher van het plus pension optie?
    OF vegetarische gerechten?
    Ik zag ook staan dat op de menu lijst staat , drinks not included, ik neem dan aan dat met de plus er wel 1 drankje bij zit.
    PS zijn er ook prijs/menu kaarten van de overige restaurants beschikbaar?

  • Hallo Lars,
    we zijn van plan om de plus half pension optie te boeken.
    We willen graag gaan dineren bij Cafe Mickey.
    Nu zag ik jou link (https://dlrpfan.files.wordpress.com/2014/11/menu-cafemickey.jpg).
    Ik zie bijvoorbeeld staan dat starter / main / dessert 41,99euro kost.
    Onze voucher heeft een waarde van (34euro meen ik?, als we santa fe boeken?)
    betekend dit dat ik dan dus 8 euro pp moet bijbetalen?
    OF is dit het voordeel van het boeken van vouchers en ik krijg het 41.99 gerecht voor me voucher?(iets meer dan 15% verschil wat je hierboven noemde korting?
    En ik zie op de menu kaart van die groene V'tjes staan, wat beteken deze?
    Of zijn dit de gerechten die je alleen mag kiezen met een voucher van het plus pension optie?
    OF vegetarische gerechten?
    Ik zag ook staan dat op de menu lijst staat , drinks not included, ik neem dan aan dat met de plus er wel 1 drankje bij zit.
    PS zijn er ook prijs/menu kaarten van de overige restaurants beschikbaar?
    Hoi yupyup,
    Alle menu's bij Café Mickey vallen onder de Plus variant, dus je mag zelf bepalen welke je neemt. De groene 'V-tjes' staan achter de vegetarische gerechten. Voor reguliere gasten zonder een maaltijdoptie, is de drank niet inclusief. Gasten met half- of volpension Plus vouchers krijgen 1 frisdrank per persoon gratis. Complete menu's en een prijsindicatie van alle restaurants zijn hier te vinden: http://www.dlpguide.com/planning/dining/restaurant-menus/.
    Groetjes,
    Lars
  • Wij gaan een verjaardag (met taart) vieren in café Mickey. Komt er een Disney-figuur de taart brengen?
    Ik heb namelijk ergens gelezen dat de taart voor het eten wordt geserveerd, maar dat de Disney-figuren pas een uur na aanvang in het café komen. En enig idee hoelang de lunch in café Mickey duurt?
    Groetjes

  • Wij gaan een verjaardag (met taart) vieren in café Mickey. Komt er een Disney-figuur de taart brengen?
    Ik heb namelijk ergens gelezen dat de taart voor het eten wordt geserveerd, maar dat de Disney-figuren pas een uur na aanvang in het café komen. En enig idee hoelang de lunch in café Mickey duurt?
    Groetjes
    Hoi Robine,
    De aanwezige Disney figuren komen, samen met het personeel van Café Mickey, de taart al zingend en klappend brengen op de muziek van 'Happy Birthday'. Erg leuk! Je mag zelf bepalen wanneer de taart wordt geserveerd. Geef het tijdstip aan bij de ober. De lunch in Café Mickey 'duurt' even lang als een lunch in een ander restaurant. Er zit geen tijd aan vast.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi lars,
    Wij gaan in november naar disney en willen dan ook dineren met de disney figuren in café mickey. We hebben halfpension plus erbij geboekt. Klopt het dat je dan moet bijbetalen?
  • Hallo mandy,
    Als je een halfpension hebt kan je gaan dineren
    Bij Chef mickey, reserveren is wel noodzakelijk zeker in
    Vakantie of weekendperiode
    Je kan ook kiezen tussen 2 verschillende shifts en er is een voorafgestelde menu
    (Als je over je voucher bedrag zit moet je bijbetalen)
    Grts :)
  • Alleen ontbijt?? Dit staat namelijk niet aangegeven bij het boeken van het halfpension. Daar staat dat je ook kunt kiezen tussen lunch of diner
  • Sorry gsm krijgt tikken...
    Je kan dus ook onbijten bij chef mickey en daar kan je kiezen tussen 2 shifts
    Bij lunch of diner heb je nu een menu waaruit je kan kiezen
    Dus niet meer a la carte :)

  • Hoi lars,
    Wij gaan in november naar disney en willen dan ook dineren met de disney figuren in café mickey. We hebben halfpension plus erbij geboekt. Klopt het dat je dan moet bijbetalen?
    Hoi Many0503,
    Café Mickey valt onder de Plus variant, dus met de Plus vouchers kun je gewoon dineren met de Disney figuren zonder bij te betalen. Het menu + 1 frisdrank is inbegrepen. Als je meer wilt drinken of andere soorten drank wilt nuttigen, dan zul je wel moeten bijbetalen, maar het diner zelf + 1 frisdrank zit al in de Plus voucher.
    Groetjes,
    Lars
  • Top, bedankt!
  • Haai iedereen,
    Voor mijn verjaardag zijn we van plan om bij cafe mickey te ontbijten, maar nu vroeg ik mij af of de figuren niet echt tijd besteden aan tafels waar geen jonge kinderen aan zitten? Hoogstwaarschijnlijk zal ik(dan 20) en mijn moeder(50) gaan en ik zou het namelijk heel erg zonde vinden van het geld en ervaring als de figuren ons redelijk negeren omdat we al wat 'ouder' zijn. Alvast bedankt!

  • Haai iedereen,
    Voor mijn verjaardag zijn we van plan om bij cafe mickey te ontbijten, maar nu vroeg ik mij af of de figuren niet echt tijd besteden aan tafels waar geen jonge kinderen aan zitten? Hoogstwaarschijnlijk zal ik(dan 20) en mijn moeder(50) gaan en ik zou het namelijk heel erg zonde vinden van het geld en ervaring als de figuren ons redelijk negeren omdat we al wat 'ouder' zijn. Alvast bedankt!
    Hoi CheyenneMelodie,
    Geen zorgen. De figuren gaan langs alle tafels, ongeacht de leeftijd. Meestal vinden de figuren het zelfs even leuk om 'alleen volwassenen' aan tafel te hebben. Ik heb het zelf al twee keer meegemaakt (enkel volwassenen). Gewoon doen!
    Groetjes,
    Lars
  • In het verleden heb ik bij cafe Mickey alleen een hoofdgerecht gegeten en ipv dessert een verjaardagstaart (verjaardag man). Ik kan nu alleen op de menukaart complete menu's vinden. Klopt het dat alleen een hoofdgerecht geen optie is. We willen gaan met mijn verjaardag, maar een menu met dessert en daarna nog een taart wordt wel erg veel en erg duur.
  • deesje zei:

    In het verleden heb ik bij cafe Mickey alleen een hoofdgerecht gegeten en ipv dessert een verjaardagstaart (verjaardag man). Ik kan nu alleen op de menukaart complete menu's vinden. Klopt het dat alleen een hoofdgerecht geen optie is. We willen gaan met mijn verjaardag, maar een menu met dessert en daarna nog een taart wordt wel erg veel en erg duur.

    Hoi deesje,

    Het is niet meer mogelijk om 'á la carte' te bestellen bij Café Mickey. Het restaurant werkt alleen nog met het complete 'Café Mickey menu'. Hier heb je echter de keuze om te kiezen voor de variant met voorgerecht + hoofdgerecht (€35,99) of de variant met voorgerecht + hoofdgerecht + dessert (€45,99). Als jullie een verjaardagstaart willen bestellen, dan kun je het beste het menu pakken met alleen een voorgerecht + hoofdgerecht. Voor iedere gang zijn diverse keuzes mogelijk. Download en bekijk het complete menu hier: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-menus-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Kan ik al iemand zittend in kyriad maar wel een jaarabonnement aanschaffend gebruik maken van het ontbijt in café Mickey? En weet je het menu van het ontbijten?

    Alvast bedankt!

    Gr
  • manja zei:

    Hoi Lars,

    Kan ik al iemand zittend in kyriad maar wel een jaarabonnement aanschaffend gebruik maken van het ontbijt in café Mickey? En weet je het menu van het ontbijten?

    Alvast bedankt!

    Gr

    Hoi Manja,

    Iedereen kan ontbijt, lunch of diner reserveren bij Café Mickey, alleen krijgen gasten van de Disney hotels voorrang, dus je zult er vroeg bij moeten zijn. Het ontbijtbuffet is vergelijkbaar met Disney's Sequoia Lodge en Disney's Newport Bay Club. Een maaltijd bij Café Mickey kan worden gereserveerd via de restaurant reserveringslijn: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-reserveringen-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Wellicht start ik ene nieuwe discussie en is dat niet nodig, maar ik kon geen topic vinden waarin mijn vraag beantwoord wordt. Ik heb een reservering geplaatst voor komend weekend bij Café Mickey, zodat we kunnen dineren met Disney-figuren. Geldt de 20% korting van de Infinity-jaarkaart daar ook?
    En wat zijn eventueel nog meer leuke plekken om te dineren met Disney-figuren? Is er bijvoorbeeld ook een plek waar je de Marvel superhelden aan je tafel kunt krijgen? Dat lijkt me dan weer leuk voor mijn kleine neefjes.
  • Wellicht start ik ene nieuwe discussie en is dat niet nodig, maar ik kon geen topic vinden waarin mijn vraag beantwoord wordt. Ik heb een reservering geplaatst voor komend weekend bij Café Mickey, zodat we kunnen dineren met Disney-figuren. Geldt de 20% korting van de Infinity-jaarkaart daar ook?
    En wat zijn eventueel nog meer leuke plekken om te dineren met Disney-figuren? Is er bijvoorbeeld ook een plek waar je de Marvel superhelden aan je tafel kunt krijgen? Dat lijkt me dan weer leuk voor mijn kleine neefjes.

    Hoi larissavanbuul,

    De jaarkaartkorting is geldig bij alle Disney restaurants, dus ook Café Mickey (Disney figuren zijn alleen tijdens het diner aanwezig). De korting geldt voor het gehele gezelschap zoals er met één rekening wordt betaald. Diner met de Marvel superhelden is nog t/m 30 september 2018 bij Manhattan Restaurant in Disney's Hotel New York. Bekijk ons complete overzicht met alle maaltijden (ontbijt, lunch en diner) met Disney figuren: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/maaltijden-met-de-disney-figuren-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Zit er eigenlijk ook verschil in de figuren die je in Café Mickey tegenkomt en bijvoorbeeld bij Inventions? Ik heb afgelopen weekend gedineerd bij Café Mickey en had daar Mickey Mouse, Minnie Mouse, Eeyore, Teigetje, Goofy, Pluto. Als ik komend weekend bij Inventions ga eten, zijn dat dan dezelfde figuren of andere?
  • Zit er eigenlijk ook verschil in de figuren die je in Café Mickey tegenkomt en bijvoorbeeld bij Inventions? Ik heb afgelopen weekend gedineerd bij Café Mickey en had daar Mickey Mouse, Minnie Mouse, Eeyore, Teigetje, Goofy, Pluto. Als ik komend weekend bij Inventions ga eten, zijn dat dan dezelfde figuren of andere?

    Hoi larissavanbuul,

    Ja, bij Inventions komt een gevarieerd aanbod aan Disney figuren langs de tafels die doorgaans iedere avond (deels) anders zijn. Soms zijn dit ook zeldzame figuren of figuren in speciale outfits. Bij Café Mickey komen altijd dezelfde figuren langs.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi met Marc
    Wij willen in mei of juni gaan naar Disneyland Parijs alleen ik heb gelezen in café Mickey de aristocats langskomen als we zitten te eten mogen wij ze knuffelen als ze langskomen
  • Hoi met Marc
    Wij willen in mei of juni gaan naar Disneyland Parijs alleen ik heb gelezen in café Mickey de aristocats langskomen als we zitten te eten mogen wij ze knuffelen als ze langskomen

    Hoi Marc,

    De Aristocats zijn niet aanwezig bij Café Mickey. Enkel Marie is doorgaans te ontmoeten tijdens het Halloween seizoen en het kerstseizoen bij de Boarding House op Town Square (naast de ingang van de Liberty Arcade).

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi met Marc
    Wij willen in mei of juni gaan naar Disneyland Parijs alleen ik heb gelezen in café Mickey de aristocats langskomen als we zitten te eten mogen wij ze knuffelen als ze langskomen

    Hoi Marc,

    De Aristocats zijn niet aanwezig bij Café Mickey. Enkel Marie is doorgaans te ontmoeten tijdens het Halloween seizoen en het kerstseizoen bij de Boarding House op Town Square (naast de ingang van de Liberty Arcade).

    Groetjes,
    Lars
    Duimen duimen dat we eindelijk marie met de kerst gaan zíen
  • Hoi @ikkeiet ,

    Marie is dit jaar niet te zien tijdens het kerstseizoen. In haar plaats heeft Santa Stitch dit jaar een eigen meet & greet.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.