Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

15152545657105

Reacties

  • Myriam, ik stuur je pb
  • Myriam, het lukt me niet via mijn telefoon.
    Wil je me mailen? Myfairlady4ever@hotmail.com
  • Goededag,
    Ik ben volgend weekend weer in Disney. Ik kom 4 september rond 21:00 uur aan en ik ben er tot zondag 6 september.
    Als iemand een jaarkaart wilt hebben met 10% korting en ik jouw stempel dan ben ik je eeuwig dankbaar.
    Email me even rechtstreeks op JerryKerrebijn@hotmail.com
    Mvg,
    Jerry Kerrebijn
  • Hallo allemaal, ik ben vanaf woensdag 2 t/m vrijdag 4 september in Disneyland en ik kan 6 mensen aan een jaarkaart helpen met korting. Bij 3 of meer kaarten geef ik je een extra zakcentje voor je trip ;) Mail me op rogermullens@live.nl of neem contact met me op via 0613508263
    Bedankt!
  • Hallo :-) ,
    Wij gaan van 4-6 november 2015 naar Disneyland Parijs
    Wij zijn met 3 kaarthouders en hebben nog geen kortingen gegeven, dus wij kunnen aan 9 personen 10% korting aanbieden.
    Bij interesse kan je mij een pb sturen of hierop een reactie plaatsen...
    Groetjes
    Kelly
  • Hallo iedereen,
    wij gaan van 17 tem 21 september naar Disneyland Parijs.
    We kunnen nog korting geven aan 6 personen.
    Willen jullie afspreken om de korting te kunnen ontvangen ?
    Willen jullie de eerste dag parking ook terug ontvangen, wij betalen die voor jullie met alle plezier.
    Stuur gerust een privé berichtje OF e-mail me op peggy.de.leeuw@telenet.be
  • Hallo allemaal,
    Wij gaan op 30 oktober weer naar Disneyland Parijs
    en kunnen nog aan 6 personen 10% korting geven.
    Bij interesse kan je mij mailen op b.o.kneteman@ziggo.nl
    Groet
    Oscar
  • Hallo andere Disneyfans!
    Wij gaan 17 en 18 oktober wederom naar Disneyland Parijs voor onze favoriete seizoen: Halloween.
    We hebben 4 Fantasy jaarkaarten en inmiddels 10 stempels verzameld.
    We mogen nog aan 2 personen de 10% korting weggeven.
    Wie oh wie gaat er in deze 2 dagen naar Disneyland Parijs?
    Ik hoor het graag!
    Je kan me mailen op familiesterk@hotmail.com en ik betaal je jouw €15 parkeren meteen terug.
    Disneygroetjes Janine.
  • Hallo,
    Ik ga ook naar disney in de periode van 21 tot 23 oktober 2015 dan kan ik in iecer geval 2 tot 3 mensen korting geven. En in de periode van 28 tot 31 december 2015 ga ik weer dan kan ik 6 tot 9 mensen korting geven.
    Groetjes Femke
  • Reis is iets vertraagd. Ik ben nu vanaf a.s. zaterdag 12 september t/m maandag 14 september in Disneyland. Ik kan 3x korting geven.
  • Hallo allemaal,
    Wij kunnen korting geven van 13 tot en met 18 september. We hebben nog maar 1 stempel nodig.
    Stuur me een PM of mail me: evelienmoelands@hotmail.com
    Groetjes Evelien
    @Lars: ik sta al in het overzicht
  • Hallo Disneyfans,
    wij zijn van zondag 18 oktober t/m donderdag 22 oktober weer in Disneyland Parijs en mogen nog 3 personen, 10% korting geven bij aanschaf van een jaarkaart. In ruil daarvoor krijgen wij 3 stempeltjes zodat wij onze kaart kunnen verlengen.
    Mocht je interesse hebben(meer info willen) en/of iets af willen spreken dan ben ik bereikbaar per mail nbaveld@yahoo.com of mobiel 0031 0652880972
    groeten,
    Nicole Baveld
  • We staan al op de lijst, maar omdat onze vertrekdatum steeds dichterbij komt herhaal ik mijn oproepje nog even:
    Van 18 t/m 23 oktober zijn we weer in Disneyland. We kunnen aan 8 mensen korting geven en zouden natuurlijk super blij zijn met de stempeltjes. Als je geïnteresseerd bent kun je me bereiken via Lieneke73@gmail.com of 06-18237165.
    Wie weet tot ziens in Disneyland!
    Groetjes, Lieneke
  • Hoi
    Wij zijn 10 & 11 oktober in Disney en kunnen nog mensen korting geven.Wij hebben zelf nog 3 stempels nodig ?
  • Beste Disneyfan,
    van zondag 18 Oktober t/m donderdag 22 Oktober a.s. mogen wij weer naar Disneyland Parijs en kunnen nog 3 personen 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart. In ruil hiervoor krijgen wij 3 stempels om onze kaart te verlengen.
    Voor de moeite geven wij bij aanschaf van 3 kaarten in 1 keer €10 p.p. contant EXTRA!!!
    mocht je iets af willen spreken of eerst meer info willen dan hoor ik het graag. Mail; nbaveld@yahoo.com Tel. 0031 (0)652880972
    Hopelijk tot ziens in Disneyland Parijs.
    gr. Nicole
  • Hallo Disney fans,
    Ook wij hebben ons uitje naar Disney weer gepland.
    - zaterdag 31 oktober t/m zondag 1 november
    - zaterdag 19 december t/m zondag 20 december
    Mochten er nog mensen zijn die een jaarkaart willen aanschaffen dan kunnen wij u 10% korting geven.
    Wij zijn in totaal met 3 personen, dus kunnen 9 mensen deze korting van 10% geven.
    In ruil hiervoor krijgen wij stempels om onze kaart te verlengen. Per persoon hebben wij dus 3 stempels nodig.
    Als 3 personen tegelijk een jaarkaart willen aanschaffen wil ik een extra korting van 25,00 euro geven.
    Indien u nog verdere informatie heeft kunt u mij bellen of mailen.
    Tel.nr. 06-46766432 / mail: karinkoedam@gmail.com
    Groetjes,
    Karin
  • Mogen wij ook weer in de lijst. Wij gaan 1-2-3 november en kunnen 8 mensen voorzien van korting. Maar we zouden al superblij zijn met 2 stempels voor 2 november (einde parrainagedatum van onze kaart) Pm me maar indien interesse.
  • Op vrijdag 2 oktober gaan we naar eurodisney.
    We willen 4 jaarkaarten kopen.
    Wie is er dan ook daar en kan nog voor 4 mensen korting geven?
    Groetjes, Ludwine
  • Dag Ludwine, wij zijn er dan ik stuur je een privé bericht groetjes
  • Goedemorgen,
    Onze plannen zijn gewijzigd Cool
    Wij gaan van 9 t/m 12 oktober weer een weekendje naar Parijs,
    Wij kunnen nog max 5 mensen korting geven.
    Als je interesse hebt om 10% korting te ontvangen stuur mij dan even een berichtje (pm of mail: gijsb802@gmail.com).
  • Goedemorgen allemaal,
    De toestemming van school is binnen Smile..... dus wij gaan van 20 november tot en met 23 november weer naar Disney.
    We kunnen nog 12 mensen korting geven op een jaarkaart. Stuur ons een mail ( anita_edwin@hotmail.com ) of een PM als je gedurende die periode korting wilt ontvangen!
    Groetjes,
    Anita
  • Dag iedereen,
    Wij staan al in de lijst maar willen even herhalen dat we op 9, 10 en 11 oktober 2015 in het park zijn.
    We kunnen nog aan 2 personen 10% korting geven. Wij zijn bereid om de parkeerkosten te betalen of indien gewenst een geschenkje van dezelfde waarde bij aankoop van 2 jaarpassen.
    U kan ons ook mailen op volgend adres (vanpeteghem-naert@hotmail.com)
    Vele groeten,
    Yves, Isabelle en Sarah°o°
  • Hallo allemaal,
    Op 31/10, 1/11 en 2/11 zijn we weer in Disneyland Parijs.
    Gezellig genieten van Halloween.
    We kunnen in totaal aan 7 mensen korting geven maar zouden al heel blij zijn met 1 stempel om de spaarkaart vol te krijgen.
    Interesse? PM me of stuur maar naar lovely_evm@hotmail.com.
    Ik wil gerust je parkeerkosten voor de eerste dag terugbetalen.
    Groetjes,
    Ellen
  • Hoi hoi Disney fans !!
    Wij gaan 8 en 9 november naar Disney en we kunnen aan 9 personen 10% korting geven, mocht je die datum dus gaan dan kunnen we iets afspreken.Een mailtje sturen mag ook dit kan naar bruske-1947@live.nl Ik hoop tot dan !
    Groetjes Aafke
  • Zaterdag 26 september en Zondag 27 september gaan wij lekker weer naar Disneyland. Wij kunnen nog 6 mensen 10% korting geven!
    Mail ons om af te spreken in Disneyland. linda_ferket@zeelandnet.nl
  • hoi allemaal,
    Wij zijn vanaf 19 t/m 22 oktober in het park, en kunnen 9 mensen korting geven.
    De eerste dag parkeren vergoeden wij dan ook voor jullie.
    PM of mail naar mcjas@hotmail.com
    groetjes
    Martin
  • Wij gaan 9 10 en 11 oktober naar Disneyland en zouden 3 mensen korting kunnen geven in ruil voor stempels.
    Als er iemand is die interesse heeft hoor ik het graag via marielle_schepers@hotmail.com
  • Hallo allemaal.
    Het is al weer bijna tijd voor Halloween en dus tijd op ons volgend bezoekje te plannen. En hopelijk onze jaarkaarten te verlengen.
    Wij gaan op 17 en 18 oktober weer naar Disneyland Parijs en kunnen nog 7 mensen korting geven.
    (Zoeken er minimaal 1 om een kaart vol te krijgen)
    Wil jij met ons afspreken?
    Ik ben te herijken via het forum, e-mail : Claudia.bruurmijn@telfort.nl en telefoon : 06-23459860
    Wie weet tot ziens Claudia
  • Nog een paar weken en dan mogen wij ook gaan genieten van het heerlijke Halloween seizoen.
    Van 23 t/m 25 oktober zijn wij in Disneyland Paris en kunnen dan aan 7 personen korting geven.
    Wij zouden al heel erg blij zijn met in ieder geval 1 persoon, want dan kunnen we de jaarkaart van mijn dochter verlengen.
    Wil je graag 10% korting en ons blij maken met de stempels neem dan contact op via de mail mpaauwe@upcmail.nl.
  • Ook wij gaan de Halloween aankleding bekijken, 3 & 4 oktober kunnen we 6 mensen korting geven. Op 4 december zijn we er ook en misschien 21 en 22 november.
    Neem contact op via andreaooms[at]hotmail.com
Log In of Registreer om te reageren.