Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

15253555758105

Reacties

  • Hallo allemaal,
    Wij kunnen 3 mensen korting geven van 2 tot en met 5 december.
    Stuur me een PM of mail me: evelienmoelands@hotmail.com
    Groetjes Evelien
  • Hallo,
    Wij willen 20 oktober(blockdag fantasiekaart) naar Disneyland en dan ook gelijk een kaart aanschaffen. Nu 2 vragen kunnen we op een blockdag een jaarkaart kopen en wie kan ons 4 personen die dag korting geven,zodat je van ons 4 stempels krijgt.
    Het zal iemand moeten zijn die een Dreamkaart heeft anders kan hij niet mee naar binnen.
    groetjes Dorette

  • Hallo,
    Wij willen 20 oktober(blockdag fantasiekaart) naar Disneyland en dan ook gelijk een kaart aanschaffen. Nu 2 vragen kunnen we op een blockdag een jaarkaart kopen en wie kan ons 4 personen die dag korting geven,zodat je van ons 4 stempels krijgt.
    Het zal iemand moeten zijn die een Dreamkaart heeft anders kan hij niet mee naar binnen.
    groetjes Dorette
    Hoi Dorette,
    Ik heb je in de lijst toegevoegd. Ook op een blockdag kunnen jaarkaarten worden aangeschaft. Hou er rekening mee dat de jaarkaart op die dag alleen geldig is voor het Disneyland Park (vanwege het hoofdkantoor van Bureau Passeport Annuel in dit park). Om het overzicht te bewaren, gaarne eventuele andere vragen in de desbetreffende topics plaatsen in dit gedeelte van het forum: http://www.discoverthemagic.nl/forum/jaarkaarten/. Dank!
    Groetjes,
    Lars

  • Hallo,
    Wij willen 20 oktober(blockdag fantasiekaart) naar Disneyland en dan ook gelijk een kaart aanschaffen. Nu 2 vragen kunnen we op een blockdag een jaarkaart kopen en wie kan ons 4 personen die dag korting geven,zodat je van ons 4 stempels krijgt.
    Het zal iemand moeten zijn die een Dreamkaart heeft anders kan hij niet mee naar binnen.
    groetjes Dorette
    Ik heb een pb gestuurd.
    Gr. Nicole

  • Beste Disneyfan,
    van zondag 18 Oktober t/m donderdag 22 Oktober a.s. mogen wij weer naar Disneyland Parijs en kunnen nog 3 personen 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart. In ruil hiervoor krijgen wij 3 stempels om onze kaart te verlengen.
    mocht je iets af willen spreken of eerst meer info willen dan hoor ik het graag. Mail; nbaveld@yahoo.com Tel. 0031 (0)652880972
    Hopelijk tot ziens in Disneyland Parijs.
    gr. Nicole
  • Hallo Disneyfans,
    Wij zijn 24-25-26 oktober in Disneyland Parijs en kunnen 12 mensen 10% korting geven.
    Wie oooh wie maken wij blij en wie maakt ons blij met stempels ?.
    Mailen kan naar biarico@ziggo.nl
    Grt. Bianca.
  • Hallo wij zijn van donderdag 15 t/m dinsdag 20 Oktober in Disneyland en kunnen nog 7 personen 10% korting geven.
    Wij krijgen hierdoor stempels en u van ons een kleine vergoeding.
    Heeft u vragen of wil u tips. U kan mij mailen petraborg@hotmail.nl of bellen 06-26904195 op ma en di na 18:00.
    Graag tot dan.
    Gr Petra

  • Hallo,
    Wij willen 20 oktober(blockdag fantasiekaart) naar Disneyland en dan ook gelijk een kaart aanschaffen. Nu 2 vragen kunnen we op een blockdag een jaarkaart kopen en wie kan ons 4 personen die dag korting geven,zodat je van ons 4 stempels krijgt.
    Het zal iemand moeten zijn die een Dreamkaart heeft anders kan hij niet mee naar binnen.
    groetjes Dorette
    Goedemorgen Dorette,
    heb je mijn PB ontvangen(10% + contante verg. voor de stempels, zie ook mijn oproep in dit forum)
    ik hoor het graag van je
    Gr.
    Nicole
    Ik heb een pb gestuurd.
    Gr. Nicole
  • Hallo,
    Wij gaan van 24 december tot 27 december naar Disneyland.
    We kunnen nog aan max. 11 personen 10% korting geven voor de stempels. Bij 3 stempels of meer betalen wij de parking terug.
    We zijn bereikbaar via natasja@vdvoort.be.
    Tot dan,
    Fam. Van der Voort - Devos
  • Als je van plan was een jaarkaart Eurodisney te kopen, nu is een mooie kans om 10% extra korting te krijgen. We helpen je met al je vragen en nemen je aan de hand mee.
    • Vanaf woensdagmiddag 21 oktober t/m zondag 25 oktober zijn wij in Eurodisney.
    • We spreken af buiten het park voor de auto toegangspoort op een tijd die jullie uit komt, waarschijnlijk rond 09.00 uur zodat je de hele dag nog in het park kunt zijn.
    • We begeleiden jullie door de toegangspoort zodat je geen €15 parkeerkosten hoeft te betalen de eerste dag.
    • Samen gaan we door de kassa alwaar jullie de jaarkaarten met 10% korting kopen (Francilien van €135 voor €121 / Fantasy van €179 voor €161 / Dream van €223 voor €200).
    • We gaan in een rechte lijn naar bureau Annual of bureau de Donald en daar maken ze een echte pas voor je. Let op dat je voor iedereen een geldig identiteitsbewijs bij je hebt!
    • Na een half uurtje is het klaar en behoor jij ook bij de gelukkige bezitters van een jaarkaart. Wij hebben dan een stempel (bij drie stempels krijgt je jaarkaart een jaar extra verlenging).
    • Als je 4 jaarkaarten ineens hebt gekocht geven wij je €20 contant om je te bedanken voor de stempels. Daar kun je wat leuks van doen of aan een goed doel schenken.
    • We nemen afscheid en jij hebt een jaar lang plezier in Eurodisney!
    Mail ons op mail@mvdhoorn.nl of bel of SMS naar 06-30605299 om afspraken te maken.
    Formeel hebben we nog maar 4 stempels nodig maar we kunnen tot 12 personen tegelijk korting geven.
    Met een Mickey high five
    Mart-Jan van den Hoorn
  • ag iedereen,
    Wij staan al in de lijst maar willen even herhalen dat we op 9, 10 en 11 oktober 2015 in het park zijn.
    We kunnen nog aan 2 personen 10% korting geven. Wij zijn bereid om de parkeerkosten (1 voertuig) te betalen of indien gewenst een geschenkje van dezelfde waarde bij aankoop van 2 jaarpassen.
    U kan ons ook mailen op volgend adres (vanpeteghem-naert@hotmail.com)
    Vele groeten,
    Yves, Isabelle en Sarah°o°
  • Overweegt u een jaarkaart voor Disneyland Parijs aan te schaffen kunnen wij u 10% korting geven op de aanschaf van de jaarkaart (passeport annuel)
    We helpen je met al uw vragen en begeleiden u door het Park naar bureau Passeport annuel.
    In overleg kunnen we een datum afspreken en eventueel ook op een werkdag ma t/m vrijdag maar bijvoorkeur in een weekend of schoolvakantie (zuid nederland)
    Van maandag tot vrijdag kunnen wij 4 x 10% korting geven
    In een weekend (za - zo) of schoolvakantie (zuid nederland) kunnen wij 12 x 10% korting geven
    • We spreken af buiten het park voor de auto toegangspoort zodat u zodat u geen €15 parkeerkosten hoeft te betalen de eerste dag.
    • Samen gaan we door de kassa alwaar jullie de jaarkaarten met 10% korting kopen (Fantasy van €179 voor €161 / Dream van €223 voor €200).
    • We gaan rechtsreeks van de kassa naar het bureau Annual om daar uw ticket om te zetten voor een echte jaarkaart. !! Let op !! dat je voor iedereen een geldig identiteitsbewijs bij hebt!
    • Hierna bent u de gelukkige bezitter van een jaarkaart. Laugh
    • Waarom doen wij dit? Wij krijgen voor elke aangebrachte jaarkaart een stempel. Bij drie stempels krijgen we een jaarkaart gratis verlengd. Hier kunt u straks zelf ook voor gaan sparen.
  • Hallo Disneyfans!
    Wij zijn komend weekend weer te vinden in Disneyland Parijs!
    We mogen 10% korting weggeven dus als jij daar gebruik van wil maken: let us know!
    We komen al sinds de opening hier dus alle vragen kunnen we beantwoorden, ook als je bij aankomst hulp nodig hebt.
    DIsney groetjes;
    Mike en Janine
  • Beste Disneyfans,
    Wij gaan naar Disneyland Parijs op Zondag 25 oktober en maandag 26 oktober. We hebben kunnen nog minimaal 6 mensen korting geven op Jaarkaart. Neem contact op via een PB of via linda_ferket@zeelandnet.nl

  • Hallo allemaal.
    Het is al weer bijna tijd voor Halloween en dus tijd op ons volgend bezoekje te plannen. En hopelijk onze jaarkaarten te verlengen.
    Wij gaan op 17 en 18 oktober weer naar Disneyland Parijs en kunnen nog 7 mensen korting geven.
    (Zoeken er minimaal 1 om een kaart vol te krijgen)
    Wil jij met ons afspreken?
    Ik ben te herijken via het forum, e-mail : Claudia.bruurmijn@telfort.nl en telefoon : 06-23459860
    Wie weet tot ziens Claudia
    Nog twee weekjes en dan zijn we er weer
    Wie wil er met ons afspreken en helpt ons aan onze laatste stempel?????
    Wij betalen jou parkeerkosten EN een bakkie koffie voor tijdens het wachten
  • Hallo allemaal,
    Van woensdag 18 t/m vrijdag 20 november ben ik in Disneyland. Ik wil jullie graag helpen om met korting aan een jaarkaart te komen. Mocht je 3 of meer jaarkaarten aanschaffen dan staat daar een leuke vergoeding tegenover, want dan heb ik namelijk genoeg stempels om mijn jaarkaart te verlengen.
    Om af te spreken kun je contact opnemen via rogermullens@live.nl of 0613508263
  • Hoi iedereen!
    Ook ik ben weer bij de gelukkigen die naar Disney toe mogen, namelijk van 11 tot 14 oktober. Ben jij op zoek naar korting op je jaarpas, en gun je mij een stempeltje, neem dan zeker contact op!
    Groetjes!
  • Jaa wij gaan met de kerst weer naar Disney !
    Van 18 december tem 21 december zijn wij er weer!
    Wij kunnen nog 3 mensen korting geven in ruil voor stempels
    Wie o wie helpt ons aan de laatste 3 stempels ?
    Om af te spreken graag een prive berichtje!

  • Overweegt u een jaarkaart voor Disneyland Parijs aan te schaffen kunnen wij u 10% korting geven op de aanschaf van de jaarkaart (passeport annuel)
    We helpen je met al uw vragen en begeleiden u door het Park naar bureau Passeport annuel.
    In overleg kunnen we een datum afspreken en eventueel ook op een werkdag ma t/m vrijdag maar bijvoorkeur in een weekend of schoolvakantie (zuid nederland)
    Van maandag tot vrijdag kunnen wij 4 x 10% korting geven
    In een weekend (za - zo) of schoolvakantie (zuid nederland) kunnen wij 12 x 10% korting geven
    • We spreken af buiten het park voor de auto toegangspoort zodat u zodat u geen €15 parkeerkosten hoeft te betalen de eerste dag.
    • Samen gaan we door de kassa alwaar jullie de jaarkaarten met 10% korting kopen (Fantasy van €179 voor €161 / Dream van €223 voor €200).
    • We gaan rechtsreeks van de kassa naar het bureau Annual om daar uw ticket om te zetten voor een echte jaarkaart. !! Let op !! dat je voor iedereen een geldig identiteitsbewijs bij hebt!
    • Hierna bent u de gelukkige bezitter van een jaarkaart. Laugh
    • Waarom doen wij dit? Wij krijgen voor elke aangebrachte jaarkaart een stempel. Bij drie stempels krijgen we een jaarkaart gratis verlengd. Hier kunt u straks zelf ook voor gaan sparen.
    Op 25-26-27 december zijn we er ook en zouden we dus korting kunnen geven zoals hier boven beschreven.
  • Wij zijn in het park en wij kunnen ook nog 10 % korting geven bij aankoop van een jaarpas, indien u de voorbije 2 jaar geen jaarpas meer heeft gehad.
    * van 31 oktober tot 3 november
    * van 29 december tot 2 januari
    om verder af te spreken graag een mailtje naar engeltje00@hotmail.com of via een PB hier op het forum.
  • Dag allemaal,
    Mijn vriendin en ik gaan naar Disneyland Paris® en wel op 28 oktober 2015!
    Wij zijn nog op zoek naar abonnementhouders die nog op zoek zijn naar stempels.
    Het gaat om 2 Fantasy abonnementen.
    Ik hoor het graag

  • Dag allemaal,
    Mijn vriendin en ik gaan naar Disneyland Paris® en wel op 28 oktober 2015!
    Wij zijn nog op zoek naar abonnementhouders die nog op zoek zijn naar stempels.
    Het gaat om 2 Fantasy abonnementen.
    Ik hoor het graag
    Jammer., paar dagen later hadden we je de korting kunnen geven. We zijn er zelf 1 november.

  • Dag allemaal,
    Mijn vriendin en ik gaan naar Disneyland Paris® en wel op 28 oktober 2015!
    Wij zijn nog op zoek naar abonnementhouders die nog op zoek zijn naar stempels.
    Het gaat om 2 Fantasy abonnementen.
    Ik hoor het graag
    Beste Danny,
    ik kan je wel helpen. ik heb je een PB gestuurd.
    groeten Hans
  • Ik ben inmiddels geholpen, bedankt!
  • Wij verblijven woensdag 25 t/m vrijdag 27 november in Disneyland Parijs.
    Wij bezitten 2 jaarkaarten.
    Wij zijn dus in de mogelijkheid om nieuwe jaarkaart houders 10% korting op de aanschaf van hun jaar kaart te geven, in ruil voor de stempels om te sparen t.z.t. onze eigen kaart te verlengen.
    Stuur mij gerust een mail om te overleggen en af te stemmen.
    Nathasja en Ewold Barink
  • Toch nog maar even proberen!
    Van 23 - 25 oktober zijn wij in Disneyland Paris en kunnen wij 10% korting geven aan 7 personen.
    Als we in ieder geval maar 1 stempeltje kunnen verkrijgen zijn we als erg blij want dan is het formulier van mijn dochter vol.
    Wie heeft er interesse?
  • Nog een laatste poging.....
    van zondag 18 Oktober t/m donderdag 22 Oktober a.s. mogen wij weer naar Disneyland Parijs en kunnen nog 3 personen 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart (mits je de laatste jaren geen kaart hebt gehad). In ruil hiervoor krijgen wij 3 stempels om onze kaart te verlengen.
    Voor de moeite geven wij bij aanschaf van 3 kaarten in 1 keer €10 p.p. contant EXTRA!!!
    mocht je iets af willen spreken of eerst meer info willen dan hoor ik het graag. Mail; nbaveld@yahoo.com Tel. 0031 (0)652880972
    Hopelijk tot ziens in Disneyland Parijs.
    gr. Nicole
  • hallo allemaal
    wij zijn van 19 tot en met 23 oktober weer in disneyland
    voor mijn schoonmoeder ben ik op zoek naar 3 mensen die van mij 10 % korting willen hebben in ruil voor stempels...
    dit is namelijk de laatste dag van haar abbo en we hebben eerder nog niet de kans gehad stempels te sparen voor haar...
    omdat dit echt spoed is ben ik bereid jullie iets extra's te geven ...
    jullie zouden haar echt onwijs helpen ..
    ik kan in totaal 9 personen korting geven deze totale periode
    dus wie ow wie helpt ons uit de brand as maandag
    ik hoor het graag
    groetjes veronica
    micks-kleertjes@hotmail.com
    0620543579
  • Laatste poging ;)
    Morgenavond rijden wij weer met de camper naar Disneyland om onze jaarkaarten te verlengen.
    Helaas komen we nog 1 stempel te kort voor mijn man.
    Dus wil JIJ aankomende zaterdag of zondag nog een jaarkaart kopen met 10% korting spreek met ons af, en wij betalen ook jou parkeerkosten en een bakkie koffie/thee/chocomelk om te drinken tijdens het wachten bij het bureau passeport annuel.
    Ge je met 4 personen een jaarkaart kopen?.... Ook geen probleem want we hebben voor onze schoonzoon nog 3 stempels nodig (maar de hoop al,een beetje op gegeven)
    Wil je afspreken bel me dan of stuur een sms op +31623459860 let op ik heb GEEN internet dus watts-app komt niet aan en ook berichten van iPhone komen niet aan.
  • Hallo Allemaal,
    Wij zijn van 08-11-2015 t/m 10-11-2015 weer in dlp en kunnen nog 6 personen korting geven, in ruil voor de stempeltjes uiteraard.
    Voor vragen kan je me altijd een PB sturen.
    Bedankt.
Log In of Registreer om te reageren.