Verschil tussen de 2 jaarkaarten

november 2012 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hallo,
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik alleen naar de topic namen heb gekeken en niet alles heb doorgelezen, maar ik heb ik een vraag over de jaarkaarten.
Wat is het verschil tussen de 'gewone' jaarkaarten en de jaarkaarten voor de 20ste verjaardag?
Groetjes Lieke

Reacties


  • Hallo,
    Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik alleen naar de topic namen heb gekeken en niet alles heb doorgelezen, maar ik heb ik een vraag over de jaarkaarten.
    Wat is het verschil tussen de 'gewone' jaarkaarten en de jaarkaarten voor de 20ste verjaardag?
    Groetjes Lieke

    Hoi Lieke,
    De voorwaarden voor de nieuwe ’20ème Anniversaire’ jaarkaarten zijn veranderd ten opzichte van de oude jaarkaarten. Zo heb je bijvoorbeeld nu ook als Fantasy jaarkaarthouder toegang tot de Extra Magic Hours. En zo zijn er nog wel meer dingen veranderd. Alle actuele voorwaarden staan op de Jaarkaarten-pagina.
    Groetjes,
    Lars
  • lars ,
    met gewone fantasie kregen we vorige maand ook vroeger toegang tot het park en parkeren in village voor maar 2€

  • lars ,
    met gewone fantasie kregen we vorige maand ook vroeger toegang tot het park en parkeren in village voor maar 2€

    Dat is niet volgens de regels. Heb de voorwaarden van beide versies van de kaarten er nog eens op nagelaten en alleen de nieuwe kaarten die tijdens de 20ste verjaardag zijn uitgegeven bieden toegang tot de Extra Magic Hours. Maar goed, Parijs zou Parijs niet zijn, als er diverse regels door elkaar zouden lopen. In ieder geval bedankt voor het laten weten!
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.