Shareholders Club Card korting op jaarkaarten

Hallo Lars,
Ons Dreampassen lopen bijna op het eind om verlengd te worden.
We gaan het ook weer verlengen.
Nu is mijn vraag: Krijg je ook bij verlenging 15% shareholders club card korting over de totale prijs.( 169,15 per Dream pas voor 18 maanden )
Of krijg je alleen de 18 maanden voor de prijs van een jaar. ( 199 euro per Dream pas voor 18 maanden )
Alvast hartelijk dank voor een antwoord. We hebben al veel informatie van je site gebruikt.
Groetjes Patrick.Wink

Reacties

  • patrick zei:


    Hallo Lars,
    Ons Dreampassen lopen bijna op het eind om verlengd te worden.
    We gaan het ook weer verlengen.
    Nu is mijn vraag: Krijg je ook bij verlenging 15% shareholders club card korting over de totale prijs.( 169,15 per Dream pas voor 18 maanden )
    Of krijg je alleen de 18 maanden voor de prijs van een jaar. ( 199 euro per Dream pas voor 18 maanden )
    Alvast hartelijk dank voor een antwoord. We hebben al veel informatie van je site gebruikt.
    Groetjes Patrick.Wink

    Hoi Patrick,
    Bedankt voor de complimenten!
    Bij een verlenging kan de 15% Shareholders Club korting worden gebruikt, maar dan is de jaarkaart gewoon 12 maanden geldig. Bij een betaalde verlenging voor de normale prijs (€199,- voor Dream) krijg je wel 6 maanden extra en dus in totaal 18 maanden.
    Groetjes,
    Lars
  • Hi,
    Is dit nog steeds het geval? Anders ben je eigenlijk voordeliger af zonder de shareholder korting. 11euro/maand ipv 14euro/maand
    Mvg,
    B

  • Hi,
    Is dit nog steeds het geval? Anders ben je eigenlijk voordeliger af zonder de shareholder korting. 11euro/maand ipv 14euro/maand
    Mvg,
    B

    Hoi B,
    Deze regel is nog steeds geldig. Bij een verlenging met 15% Shareholder korting, krijg je 12 maanden. Bij een betaalde verlenging (zonder korting), krijg je 12 + 6 = 18 maanden.
    Groetjes,
    Lars
  • onze jaarkaarten zijn verlopen, hebben er 2 jaar lang gehad en denken erover nieuwe te kopen.
    ik lees net dat het ook per post kan om drukte aan kassa en bpm te omzeilen.
    maar hoe zit het dan met sharholderskorting? want ik heb ook een shareholderskaart die krijg je zeker alleen aan de kassa?
    en er staat ook dat het 4 tot 6 weken duurt voordt je kaart thuis is, dus dan ben je die weken al kwijt van een jaar dat je de kaart kan gebruiken?

  • onze jaarkaarten zijn verlopen, hebben er 2 jaar lang gehad en denken erover nieuwe te kopen.
    ik lees net dat het ook per post kan om drukte aan kassa en bpm te omzeilen.
    maar hoe zit het dan met sharholderskorting? want ik heb ook een shareholderskaart die krijg je zeker alleen aan de kassa?
    en er staat ook dat het 4 tot 6 weken duurt voordt je kaart thuis is, dus dan ben je die weken al kwijt van een jaar dat je de kaart kan gebruiken?

    Hoi Renata,
    De Shareholders Club korting op een jaarkaart is alleen beschikbaar in het resort zelf op vertoon van een geldige Shareholders Club Card. De periode vanaf het moment dat de jaarkaart definitief wordt aangemaakt bij Bureau Passeport Annuel en de tijd die vervolgens verstrijkt tot het moment dat je ze per post ontvangt, ben je inderdaad kwijt. Alleen als je ze in het resort zelf aangeschaft, kun je volledig van het jaarabonnement gebruik maken.
    Groetjes,
    Lars
  • bedankt lars,dan maar gewoon aan de kassa en van de korting profiteren.
  • Goedemorgen Lars,
    Ik ben nieuw op het forum, ik zat al een paar dagen te lezen
    en heb me nu lid gemaakt. Gefeliciteerd met de mooie site.
    Mijn vraag: als we onze eerste jaarpas kopen met de share holder club card kunnen
    we dan ook stempels sparen?
    Vele groetjes
    Jitske
  • Jitske zei:


    Goedemorgen Lars,
    Ik ben nieuw op het forum, ik zat al een paar dagen te lezen
    en heb me nu lid gemaakt. Gefeliciteerd met de mooie site.
    Mijn vraag: als we onze eerste jaarpas kopen met de share holder club card kunnen
    we dan ook stempels sparen?
    Vele groetjes
    Jitske

    Goedemorgen Jitske,
    Dank voor de complimenten!
    Het is inderdaad mogelijk om voor stempels te sparen als de jaarkaart met korting via de Shareholders Club is aangeschaft. Alleen bij gratis verkregen jaarkaarten (via promotie of parrainage) kan er niet voor stempels worden gespaard.
    Groetjes,
    Lars
  • ik heb in mijn hoofd zitten dat de shareholderspaskorting alleen geldt bij afname van 5 abonnementen. Maar hier kunnen we dus ook samen gebruik van maken? Relaxted!!!
    Hele brutale vraag: kunnen mijn nicht en haar gezin ook gebruik maken van mijn shareholderspaskorting?

  • ik heb in mijn hoofd zitten dat de shareholderspaskorting alleen geldt bij afname van 5 abonnementen. Maar hier kunnen we dus ook samen gebruik van maken? Relaxted!!!
    Hele brutale vraag: kunnen mijn nicht en haar gezin ook gebruik maken van mijn shareholderspaskorting?

    Hoi desidinges,
    De 15% korting op jaarkaarten via de Shareholders Club is alleen geldig voor familieleden/gezinsleden, wonend op hetzelfde adres. Er kunnen per jaar maximaal 5 jaarkaarten met deze korting worden aangeschaft. Deze korting kan tevens gecombineerd worden met de 20% familiekorting bij aanschaf van 5 of meer jaarkaarten voor leden van hetzelfde gezin, wonend op hetzelfde adres.
    Groetjes,
    Lars
  • thnx lars, hebben zij dus pech ;)
  • Hoi Lars,
    Onze jaarkaarten verlopen in maart 2015 en wij willen in oktober 2015 nieuwe jaarkaarten aanschaffen. Kunnen wij dan wel gebruik maken van de shareholders korting?
  • nala zei:


    Hoi Lars,
    Onze jaarkaarten verlopen in maart 2015 en wij willen in oktober 2015 nieuwe jaarkaarten aanschaffen. Kunnen wij dan wel gebruik maken van de shareholders korting?

    Hoi nala,
    Dat is helaas niet mogelijk. Om gebruik te maken van korting bij de aanschaf van een jaarkaart, mag je in de voorgaande 2 jaren geen jaarkaart gehad hebben.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Nog even een vraag. Krijg je wel shareholders korting bij een verlenging? Als dit het geval is vind ik dit wel dubbel, aangezien je dan toch een jaarkaart hebt gehad in de afgelopen 2 jaar.
  • nala zei:


    Hoi Lars,
    Nog even een vraag. Krijg je wel shareholders korting bij een verlenging? Als dit het geval is vind ik dit wel dubbel, aangezien je dan toch een jaarkaart hebt gehad in de afgelopen 2 jaar.

    Hoi nala,
    Er is geen korting mogelijk tijdens een verlenging (met uitzondering van de gratis verlenging via de parrianage stempels).
    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb begrepen dat ikzelf met 15% korting een jaarkaart mag kopen. Hoe moeilijk doet Disney over de 15% korting delen met een vriendin, die officieel niet bij mij woont?
    Wat zou een geaccepteerd bewijs zijn voor gezinskorting? En klopt het dat deze niet verplicht voor 5 mensen oid gebruikt moet worden?

  • Ik heb begrepen dat ikzelf met 15% korting een jaarkaart mag kopen. Hoe moeilijk doet Disney over de 15% korting delen met een vriendin, die officieel niet bij mij woont?
    Wat zou een geaccepteerd bewijs zijn voor gezinskorting? En klopt het dat deze niet verplicht voor 5 mensen oid gebruikt moet worden?

    Hoi PeterPan,
    De officiële regel is dat alleen de aandeelhouder zelf en zijn of haar gezinsleden, wonend op hetzelfde adres, gebruik kunnen maken van de 15% Shareholders korting. Het ligt verder aan de cast member die je voor je krijgt hoe hij/zij hiermee omgaat. De 20% familiekorting is alleen beschikbaar bij de aanschaf van 5 of meer jaarkaarten.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Hoe zit het nu met de shareholders korting? Op de officiële pagina van de shareholders staat dat je per jaar maximaal 5 jaarkaarten met 15% korting kunt kopen. Daar staat verder niks over dat je 2 jaar geen jaarkaart gehad mag hebben zoals dat wel beschreven is bij de parrianage. Er staat wel bij dat dit alleen voor familieleden wonende op hetzelfde adres is. Ik heb op andere forums gelezen dat ze ieder jaar de shareholders korting ontvangen.

  • Hoi Lars,
    Hoe zit het nu met de shareholders korting? Op de officiële pagina van de shareholders staat dat je per jaar maximaal 5 jaarkaarten met 15% korting kunt kopen. Daar staat verder niks over dat je 2 jaar geen jaarkaart gehad mag hebben zoals dat wel beschreven is bij de parrianage. Er staat wel bij dat dit alleen voor familieleden wonende op hetzelfde adres is. Ik heb op andere forums gelezen dat ze ieder jaar de shareholders korting ontvangen.
    Hoi nala,
    De korting met de Shareholders Club Card op jaarkaarten is ieder jaar geldig, ook bij een verlenging, maar alleen voor de aandeelhouder zelf en zijn/haar familieleden. De reguliere parrainage aanbieding heeft meer beperkingen, zoals de regel dat je de afgelopen 2 jaar geen jaarkaart gehad mag hebben om weer korting te krijgen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    kan je de korting ook gebruiken met verlenging van de huidige jaarpas en toch je 6 maanden gratis ook krijgen? of moet je kiezen: de korting of de 6 gratis extra maanden ?
    groetjes Kim

  • Hoi Lars,
    kan je de korting ook gebruiken met verlenging van de huidige jaarpas en toch je 6 maanden gratis ook krijgen? of moet je kiezen: de korting of de 6 gratis extra maanden ?
    groetjes Kim
    Hoi Kim,
    Je zult moeten kiezen. Alleen de 20% familiekorting is combineerbaar met de 15% korting die je krijgt als lid van de Shareholders Club bij de aanschaf van een jaarkaart. Bij een verlening is altijd maar één aanbieding geldig: óf de reguliere prijs betalen en 6 maanden gratis krijgen (18 maanden geldigheid) of verlengen met 15% korting met een geldigheid van 12 maanden.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    dat dacht ik al, dan zijn de 6 extra maanden toch veel voordeliger Laugh
    bedankt voor het snelle antwoord,
    groetjes Kim
  • Hallo,
    Hoe kan ik lid worden van de shareholders club?
    Wat zijn de kosten?
    En hoe lang gaat het duren voordat je lid bent?
    Familie gaat 5 jaarkaarten aanschaffen 1 november, dus voor hun kan dit interessant zijn?
    Ik hoor het graag.
    Groetjes Patricia

  • Hallo,
    Hoe kan ik lid worden van de shareholders club?
    Wat zijn de kosten?
    En hoe lang gaat het duren voordat je lid bent?
    Familie gaat 5 jaarkaarten aanschaffen 1 november, dus voor hun kan dit interessant zijn?
    Ik hoor het graag.
    Groetjes Patricia
    Hoi Patricia,
    Op dit moment is het niet mogelijk om lid te worden van de Shareholders Club in verband met de lopende herfinanciering van Euro Disney S.C.A.. De laatste fase van dit proces is inmiddels begonnen, maar de verwachting is dat nieuwe leden pas weer in 2016 geaccepteerd worden. Meer informatie over aandelen en de Shareholders Club: http://www.discoverthemagic.nl/aandelen/.
    Groetjes,
    Lars
  • Hou Lars,
    Jammer.
    Bedankt voor het snelle antwoord.
    Groetjes Patricia
Log In of Registreer om te reageren.