Omzetten van ticket naar jaarkaart

sylsyl
mei 2013 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Komende zomer ga ik naar Disneyland Parijs. Ik heb via het reisbureau een 4-dagenkaart aangeschaft voor 159 euro.
Graag wil ik weten, of ik de eerste dag deze 4-dagenkaart kan omzetten in een fantasy jaarabonnement.
Kan dat gewoon of moet ik dan nog iets extra's betalen?
«1

Reacties

  • syl zei:


    Komende zomer ga ik naar Disneyland Parijs. Ik heb via het reisbureau een 4-dagenkaart aangeschaft voor 159 euro.
    Graag wil ik weten, of ik de eerste dag deze 4-dagenkaart kan omzetten in een fantasy jaarabonnement.
    Kan dat gewoon of moet ik dan nog iets extra's betalen?

    Hoi syl,
    Nee, dat is helaas niet mogelijk. Alleen 'dagkaarten' (1 dag / 1 park of 1 dag / 2 parken) met prijsvermelding kunnen worden gebruikt bij de aanschaf van een jaarkaart. Meerdaagse tickets worden niet geaccepteerd. Wil je in jouw geval een jaarkaart aanschaffen, dus zul je de volle prijs moeten betalen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Ik heb kort geleden voor mijn zoontje en mij 4 dagkaarten gekocht om 2 dagen beide parken te bezoeken. De kosten daarvan waren € 200. Nu overweeg ik het komende jaar toch vaker naar Disneyland Parijs te gaan en dan zou t aantrekkelijker zijn om de kaarten om te zetten naar Francilien jaarkaarten.
    De vraag is, is dit mogelijk aan de kassa? En betaal ik dan alleen het prijsverschil (2 x € 119 - € 200 =) € 38?
    Zo ja, zijn er nog andere dingen waar ik reken mee moet houden (ik las bijv ergens dat je dan de eerste 2 dagen geen gebruik mag maken van de jaarkaart).
    Groet, Timen
  • Timen zei:


    Hallo,
    Ik heb kort geleden voor mijn zoontje en mij 4 dagkaarten gekocht om 2 dagen beide parken te bezoeken. De kosten daarvan waren € 200. Nu overweeg ik het komende jaar toch vaker naar Disneyland Parijs te gaan en dan zou t aantrekkelijker zijn om de kaarten om te zetten naar Francilien jaarkaarten.
    De vraag is, is dit mogelijk aan de kassa? En betaal ik dan alleen het prijsverschil (2 x € 119 - € 200 =) € 38?
    Zo ja, zijn er nog andere dingen waar ik reken mee moet houden (ik las bijv ergens dat je dan de eerste 2 dagen geen gebruik mag maken van de jaarkaart).
    Groet, Timen

    Hoi Timen,
    Bij de aanschaf van een jaarkaart kan alleen één dagkaart worden gebruikt. Die prijs wordt van de totaalprijs van de gekozen jaarkaart afgetrokken. De Francilien jaarkaart heeft inderdaad de beperking dat deze de tweede en derde dag na aanschaf niet kan worden gebruikt. Tip in jullie geval: Gebruik op de eerste dag gewoon de 2 dagkaarten om binnen te komen. De tweede dag gebruik je de laatste 2 dagkaarten en die laat je vervolgens bij een kantoor van Bureau Passeport Annuel omzetten naar een jaarkaart. Doe je dit al op de eerste dag, dan kunnen jullie de tweede dag niet met de Francilien jaarkaart naar binnen (blockdag).
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Vraag, als wij met een groep dagkaarten kopen en een aantal van de groep wil de kaarten om laten zetten in jaarkaarten, kan dat dan? Of staat bij de groepskaartjes de prijs niet op het kaartje?
    Gr. Frank
  • Frank zei:


    Hoi Lars,
    Vraag, als wij met een groep dagkaarten kopen en een aantal van de groep wil de kaarten om laten zetten in jaarkaarten, kan dat dan? Of staat bij de groepskaartjes de prijs niet op het kaartje?
    Gr. Frank

    Hoi Frank,
    Worden deze dagkaarten als groep besteld, dan zullen er geen prijzen op vermeld staan, maar dit is afhankelijk van de aanbieding en grootte van de groep. Zonder prijsvermelding is het niet mogelijk om deze kaarten te gebruiken bij de aanschaf van een jaarkaart. In principe zul je toch het volledige bedrag van de jaarkaart moeten betalen, dus maakt het niet uit wat de prijs van de dagkaart is, zolang de prijs maar vermeld staat.
    Via DiscoverTheMagic.nl bestel je eenvoudig E-tickets met kortingen die kunnen oplopen tot 40%. Hiermee hoef je niet meer in de rij te staan en kun je direct de parken in. Bekijk het actuele overzicht: http://www.discoverthemagic.nl/tickets/. Bij Bureau Passeport Annuel kunnen de dagkaarten vervolgens worden gebruikt bij de aanschaf van jaarkaarten.
    Groetjes,
    Lars
  • hallo lars,
    Ik ga in november naar disney en geef op mijn 2e dag van de reis korting op jaarkaarten aan 2 personen.
    Nou lijkt het mijzelf handiger als zij het park inkomen als dat ik eerst het park uit moet en vervolgens weer het park in en mee naar BPA.
    Welk ticket zullen zij moeten aanschaffen willen ze dit omzetten naar jaarkaarten, plus mijn korting.
    Of is dit niet mogelijk aangezien ze korting krijgen.
    En is het mogelijk om de dagticket via jullie aan te schaffen of moet dat echt via de disney site, want jullie zijn goedkoper met de dagtickets.
    groetjes myriam
  • Myriam zei:


    hallo lars,
    Ik ga in november naar disney en geef op mijn 2e dag van de reis korting op jaarkaarten aan 2 personen.
    Nou lijkt het mijzelf handiger als zij het park inkomen als dat ik eerst het park uit moet en vervolgens weer het park in en mee naar BPA.
    Welk ticket zullen zij moeten aanschaffen willen ze dit omzetten naar jaarkaarten, plus mijn korting.
    Of is dit niet mogelijk aangezien ze korting krijgen.
    En is het mogelijk om de dagticket via jullie aan te schaffen of moet dat echt via de disney site, want jullie zijn goedkoper met de dagtickets.
    groetjes myriam

    Hoi Myriam,
    Voor de aanschaf van een jaarkaart kunnen alle soorten dagkaarten (met prijsvermelding) worden gebruikt. Meerdaagse tickets (of tickets als onderdeel van een arrangement) zien hiervoor niet geldig. De 2 personen waaraan je korting gaat geven, kunnen via DiscoverTheMagic.nl op voorhand een E-ticket kopen: http://www.discoverthemagic.nl/tickets/. Ze hoeven dan niet meer in de rij te staan bij de kassa en kunnen zo het Disneyland Park in. Bij Bureau Passeport Annuel komen jullie vervolgens samen en wordt de prijs van deze dagkaart vervolgens van de prijs van de gekozen jaarkaart afgetrokken. Jij ontvangt dan de stempels en zij de 10% parrainage korting.
    Groetjes,
    Lars
  • hey lars
    een vraagje wij willen volgende woensdag met mensen afspreken in het park voor onze jaarkaart aan te kunnen kopen met 10% korting maar wij zouden al een dagkaart kopen in het park rond lopen en dan later op de dag samen een jaarkaart aankopen ( zun komen enkel uren na ons pas aan in het park) zo dat wij de korting krijgen en zun de stempels maar nu hoor ik verschillende verhalen er zijn er die zeggen dat het op deze manier niet meer gaat en meteen aan de kassa moet gekocht worden anders geen korting ik hoop dat u ons kan helpen
    groetjes jessy
  • jessy84 zei:


    hey lars
    een vraagje wij willen volgende woensdag met mensen afspreken in het park voor onze jaarkaart aan te kunnen kopen met 10% korting maar wij zouden al een dagkaart kopen in het park rond lopen en dan later op de dag samen een jaarkaart aankopen ( zun komen enkel uren na ons pas aan in het park) zo dat wij de korting krijgen en zun de stempels maar nu hoor ik verschillende verhalen er zijn er die zeggen dat het op deze manier niet meer gaat en meteen aan de kassa moet gekocht worden anders geen korting ik hoop dat u ons kan helpen
    groetjes jessy

    Hoi Jessy,
    Naar mijn weten is dat nog steeds mogelijk, aangezien Disney zelf promotieposters heeft ophangen op de resort hub waarbij mensen worden aangespoord om een dagkaart tegen bijbetaling om te ruilen voor een jaarkaart. Ter bevestiging heb ik mijn contactpersoon in Parijs deze vraag gesteld. Zodra ik antwoord krijg, zal ik hier een reactie plaatsen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hey lars
    Alvast bedankt voor de moeite die je doet want iedereen zegt iets anders dus weet het ni goe meer
  • jessy84 zei:


    Hey lars
    Alvast bedankt voor de moeite die je doet want iedereen zegt iets anders dus weet het ni goe meer

    Hoi Jessy,
    Zojuist bericht terug gehad uit Parijs. Het is nog altijd mogelijk om een dagkaart te gebruiken bij de aanschaf van een jaarkaart. De prijs van de dagkaart wordt dan van de prijs van de gekozen jaarkaart afgetrokken. Alleen dagkaarten zijn hiervoor geschikt, geen meerdaagse tickets of tickets die onderdeel zijn van een arrangement.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Even een kort vraagje.
    Krijg je ook je inkomkaart terugbetaald bij de aanschaf van een jaarpas als je deze inkomkaart in voorverkoop gekocht hebt?
    Dus afgetrokken dan van de totaalprijs van de jaarpas...
    Bedankt!
  • EllenSe zei:


    Hallo,
    Even een kort vraagje.
    Krijg je ook je inkomkaart terugbetaald bij de aanschaf van een jaarpas als je deze inkomkaart in voorverkoop gekocht hebt?
    Dus afgetrokken dan van de totaalprijs van de jaarpas...
    Bedankt!

    Hoi EllenSe,
    Een dagkaart (ongeacht of deze in de voorverkoop of ter plaatse is aangeschaft) kan worden gebruikt bij de aanschaf van een jaarkaart. Je betaald immers altijd dezelfde prijs voor de jaarkaart. Het voordeel van een dagkaart op voorhand aanschaffen, is dat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa. Je kunt dan direct naar Bureau Passeport Annuel in het Disneyland Park. Hier wordt de prijs van de dagkaart afgetrokken van de prijs van de gekozen jaarkaart.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Complimenten voor je site. Wat staat er veel op en wat ben je goed geïnformeerd! Fijn! Wij gaan voor het eerst een jaarkaart kopen en hebben hiervoor afgesproken met iemand via het forum om zo de korting te krijgen. Wat is het beste om te doen, de jaarkaart aan de kassa kopen en dan naar dat bureau? Of van te voren een dagkaart kopen online? Stel dat de laatste optie het meest verstandig is, maakt het dan uit welke kaart je kiest? Voor 1 of 2 parken? Ben als de dood dat ik net de verkeerde koop :)
    Groet,
    Djooizie
  • Hoi Djooizie
    Nee, het maakt niet uit of voor 1 of 2 parken is.
    Het belangrijkste is is dat het een dag-ticket is, een meerdaagse ticket of ticket die je bij een arrangement krijgt geld niet voor het inwisselen bij een jaarkaart.
    Als je het makkelijk wilt houden, zou ik via hier een e-ticket bestellen en dan bij Bureau paspoort het omwisselen voor een jaarkaart.
    Scheelt wat langer wachten.
    Groetjes Myriam
  • Eerstdaags vertrekken we naar Disneyland. We hebben hierbij een verblijf geboekt van 3 dagen park/2 nachten in Hotel Cheyenne.
    Graag zouden wij na ons verblijf een abonnement willen kopen.
    Weet iemand toevallig of je korting krijgt op uw jaarkaart op vertoon van uw dagticket dat je tijdens uw verblijf hebt of geld hier géén korting?
  • Hoi Cedje,
    Als je de dagticket bij van een arrangement bedoelt dan nee,.
    Je kan alleen een 1 dag ticket omruilen als je deze zelf aangekocht hebt bij de kassa, en dan maakt het niet uit of het voor 1 of 2 parken is.
    Wat betreft een korting, Nee het gaat hier gewoon om het prijsverschil betalen.
    De prijs die je betaalt heb voor je dagticket word van de prijs van je jaarkaart afgetrokken.
    Als je korting wilt, kan dit, dan zou je aan forumleden kunnen vragen of ze er op de datum zijn dat jij er ook bent en die kunnen dan met hun jaarkaart jou 10 % korting verschaffen, Mits je de afgelopen 2 jaar geen jaarkaart van disney gehad hebt.
    Anders gaat de 10 % korting niet op.
    Hoop je hier mee geholpen te hebben.
    Als je nog verdere vragen hebt, stel gerust.
    Groetjes Myriam

  • Hoi Lars,
    Complimenten voor je site. Wat staat er veel op en wat ben je goed geïnformeerd! Fijn! Wij gaan voor het eerst een jaarkaart kopen en hebben hiervoor afgesproken met iemand via het forum om zo de korting te krijgen. Wat is het beste om te doen, de jaarkaart aan de kassa kopen en dan naar dat bureau? Of van te voren een dagkaart kopen online? Stel dat de laatste optie het meest verstandig is, maakt het dan uit welke kaart je kiest? Voor 1 of 2 parken? Ben als de dood dat ik net de verkeerde koop :)
    Groet,
    Djooizie

    Hoi Djooizie,
    Dank voor de complimenten! De snelste optie is vooraf een dagkaart aan te schaffen (via: http://www.discoverthemagic.nl/tickets/), zodat je direct naar de poortjes van het Disneyland Park kunt lopen en niet nog eens bij de kassa's in de rij hoeft te staan. Het maakt daarbij niet uit of het voor 1 of 2 parken is, zolang het maar een dagkaart is. De prijs van de dagkaart wordt vervolgens (inclusief korting via de bestaande jaarkaarthouder) afgetrokken van de prijs van de gekozen jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel. Veel plezier!
    Groetjes,
    Lars
  • Cedje zei:


    Eerstdaags vertrekken we naar Disneyland. We hebben hierbij een verblijf geboekt van 3 dagen park/2 nachten in Hotel Cheyenne.
    Graag zouden wij na ons verblijf een abonnement willen kopen.
    Weet iemand toevallig of je korting krijgt op uw jaarkaart op vertoon van uw dagticket dat je tijdens uw verblijf hebt of geld hier géén korting?

    Hoi Cedric,
    De tickets die onderdeel zijn van het arrangement, kunnen niet worden gebruikt bij de aanschaf van een jaarkaart. Alleen een losse dagkaart voor dezelfde dag kan van de prijs van de gekozen jaarkaart worden afgetrokken. Bestaande jaarkaarthouders kunnen 10% korting geven aan nieuwe jaarkaarthouders via de parrainage aanbieding. Plaats een oproep in dit topic om te vragen voor korting: http://www.discoverthemagic.nl/forum/jaarkaarten/korting-op-jaarkaarten/.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,kan ik op een blockdag wel een Fantasypass aanschaffen als ik een gewone dagkaart aan de kassa koop en die vervolgens bij het bureau passporte anuelle omruilen voor een jaarkaart. ? Ik zou dan namelijk met een dream passhouder met korting de passen eenmaal binnen willen kopen

  • Hallo,kan ik op een blockdag wel een Fantasypass aanschaffen als ik een gewone dagkaart aan de kassa koop en die vervolgens bij het bureau passporte anuelle omruilen voor een jaarkaart. ? Ik zou dan namelijk met een dream passhouder met korting de passen eenmaal binnen willen kopen
    Zoals ik begrepen heb mag dat gewoon.

  • Hallo,kan ik op een blockdag wel een Fantasypass aanschaffen als ik een gewone dagkaart aan de kassa koop en die vervolgens bij het bureau passporte anuelle omruilen voor een jaarkaart. ? Ik zou dan namelijk met een dream passhouder met korting de passen eenmaal binnen willen kopen
    Hoi V.Stitch,
    Dat kan inderdaad. Profiteer van onze speciale voorverkooptickets en ontvang deze als E-ticket. Zo hoef je niet meer in de rij te staan bij de kassa en kun je direct doorlopen naar de poortjes van het Disneyland Park. Bekijk alle dagkaarten, inclusief kalender met geldigheid: http://www.discoverthemagic.nl/tickets/.
    Groetjes,
    Lars
  • vraag: ik heb een ti-group coupon (geldig voor 4 personen). Kan ik daarmee ook korting krijgen op een jaarkaart?
  • vraag: ik heb een ti-group coupon (geldig voor 4 personen). Kan ik daarmee ook korting krijgen op een jaarkaart?

    Hoi roelof123,

    Alleen dagkaarten met prijsvermelding zijn geldig voor een upgrade naar een jaarkaart. Op de coupon dient dus een prijs vermeld te staan en dit moeten dagkaarten zijn, geen meerdaagse tickets. Als er geen prijsvermelding op staat (of €0,-), dan is het ticket niet geldig voor de upgrade.

    Groetjes,
    Lars
  • dank voor de de reactie!
  • dank voor de de reactie!

    Graag gedaan, roelof123!

    Mocht je (of anderen) dagkaarten willen aanschaffen met als doel upgraden naar een jaarkaart, bestel dan één van onze voorverkooptickets (advies: MAGIC FLEX voor maximale flexibiliteit) en ontvang ze direct per email. Hierdoor hoef je niet meer in de rij te staan bij de kassa en kun je direct het Disneyland Park in om te upgraden bij Bureau Passeport Annuel: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo. Ik wil 4 jaarkaarten Disney kopen. Eerst koop ik online 4 tickets Super Magic plus. Heb ik ergens gelezen. Die tickets kan ik dan in het park inwisselen voor jaarkaarten. De prijs van de super magic plus tickets worden dan afgetrokken van de jaarkaarten. Nu ga ik op 1mei. Kan ik die dag dan de tickets inwisselen voor Magic Flex jaarkaarten. Op 1mei is de dag van een Magic Flex jaarabonnement geblockd. Het zou jammer zijn als dat dan niet gaat, want dan heb ik voor niets die dure tickets kocht.
  • Hoi,

    Op de dag van aankoop vervalt een eventuele blokdag. Dus ja, jouw idee kan.
    Je had ‘m vast al gezien, maar op deze pagina staat alle informatie over de jaarkaarten handig bijelkaar: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris
  • Hallo. Ik wil 4 jaarkaarten Disney kopen. Eerst koop ik online 4 tickets Super Magic plus. Heb ik ergens gelezen. Die tickets kan ik dan in het park inwisselen voor jaarkaarten. De prijs van de super magic plus tickets worden dan afgetrokken van de jaarkaarten. Nu ga ik op 1mei. Kan ik die dag dan de tickets inwisselen voor Magic Flex jaarkaarten. Op 1mei is de dag van een Magic Flex jaarabonnement geblockd. Het zou jammer zijn als dat dan niet gaat, want dan heb ik voor niets die dure tickets kocht.

    Hoi rinyhopwood,

    Zoals Hugo al aangeeft vervalt een eventuele blockdag op de moment van aanschaf ter plaatse (of bij het omwisselen van de E-voucher).

    Er zijn twee mogelijkheden om een jaarkaart aan te schaffen:

    1) Schaf eerst online Super Magic Plus dagkaarten aan (geldig voor 1 jaar op een willekeurige dag) voor alle reisgenoten die een jaarkaart willen via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Vervolgens ga je hiermee het Disneyland Park binnen en kunnen ze bij Bureau Passeport Annuel worden verrekend met de aanschaf van een jaarkaart. Zo voorkom je dat je tweemaal in de rij moet staan bij zowel de kassa, als Bureau Passeport Annuel.

    of

    2) Bestel de jaarkaarten direct online via deze link: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Klik op 'Boek nu' onder het kopje 'Jaarpaspoorten' en vervolgens op het tabblad 'Jaarpaspoorten' om de jaarkaarten te bestellen. Je ontvangt de E-voucher direct per mail. Deze voucher is 6 maanden geldig na aanschaf en binnen die periode dien je de voucher op een willekeurige dag in Disney om te wisselen voor de definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel. De geldigheid van de jaarkaart gaat pas in bij het omwisselen en daarnaast is de voucher tevens een toegangsticket voor het Disneyland Park, zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa.

    Groetjes,
    Lars
  • Hey jongens. Bedankt voor jullie reactie. Nu lees ik dat jaarpashouders mij 10% korting kunnen geven en zij punten kunnen verdienen bij het BPA. Waar kan ik zo'n oproep plaatsen. Het is altijd de moeite waard voor beide partijen.
Log In of Registreer om te reageren.