Bring a Friend actie

1246712

Reacties


  • IS er al nieuws over wanneer de bring a friend actie in begin van volgend jaar is?
    Hoi Madcow,
    Disney heeft nog geen periode bekend gemaakt wanneer de eerste 'Bring a Friend' actie volgend jaar zal plaatsvinden. Volg ons op Twitter en/of Facebook voor het laatste nieuws.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,

    Weet iemand wanneer de bring a friend days zijn?
    Zijn deze dagen ook in december.

    Alvast bedankt,
    Gr. Farina
  • Farina9 zei:

    Hoi,

    Weet iemand wanneer de bring a friend days zijn?
    Zijn deze dagen ook in december.

    Alvast bedankt,
    Gr. Farina

    Hoi Farina,

    De Bring a Friend actie is doorgaans alleen in het begin van het jaar en tijdens de zomer, nooit in december. Voor begin volgend jaar heeft Disney echter nog geen periode bekend gemaakt. Volg ons op Facebook en/of Twitter voor het laatste nieuws over deze actie.

    Groetjes,
    Lars
  • De bring a friend actie is komend jaar van 4 januari t/m 16 maart. De kaarten zijn dan 35 euro (ook in het weekend!)
  • De bring a friend actie is komend jaar van 4 januari t/m 16 maart. De kaarten zijn dan 35 euro (ook in het weekend!)

    Hoi darkSideOfPink,

    Wij hebben nog geen definitieve periode doorgekregen van Disney. Waar is deze periode bekend gemaakt?

    Groetjes,
    Lars
  • december 2015 aangepast
    Lars zei:

    Hallo Lars!

    Is er al iets meer geweten over een bring a friend actie?

    Stel dat het klopte wat darkSideOfPink zei en er een actie zou zijn vanaf 4 januari 2016, zou disney dan al niet lang die actie aangekondigd hebben want het is al bijna eind december? Of gebeurt dit pas als de actie bezig is?

    Daarbij aansluitend heb ik nog een vraagje:
    Ik wil in februari met 2 vrienden naar Disney. Zelf heb ik een fantasy jaarpas.
    Daarmee kan ik tickets ter plekke kopen met 10% korting. Maar ik wil met 1 van de 2 vrienden de volgende dag ook nog in het park. Kan ik dan opnieuw voor haar een ticket kopen met 10% korting?

    Bedankt voor het antwoord!
    Aagje
  • Aagj. zei:

    Lars zei:

    Hallo Lars!

    Is er al iets meer geweten over een bring a friend actie?

    Stel dat het klopte wat darkSideOfPink zei en er een actie zou zijn vanaf 4 januari 2016, zou disney dan al niet lang die actie aangekondigd hebben want het is al bijna eind december? Of gebeurt dit pas als de actie bezig is?

    Daarbij aansluitend heb ik nog een vraagje:
    Ik wil in februari met 2 vrienden naar Disney. Zelf heb ik een fantasy jaarpas.
    Daarmee kan ik tickets ter plekke kopen met 10% korting. Maar ik wil met 1 van de 2 vrienden de volgende dag ook nog in het park. Kan ik dan opnieuw voor haar een ticket kopen met 10% korting?

    Bedankt voor het antwoord!
    Aagje
    Hoi Aagje,

    Disney heeft de nieuwe 'Bring a Friend' actie nog niet officieel aangekondigd, dus het is nog even wachten op bericht uit Parijs. Via onze speciale voorverkooptickets ontvang je tot 40% korting op dagkaarten en ben je dus voordeliger uit dan met de 10% via je jaarkaart. Bekijk alle tickets hier en ontvang ze als E-ticket die je direct bij de poortjes van de parken kunt gebruiken zonder eerst in de rij te hoeven staan bij de kassa: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi allemaal,

    Disney heeft vandaag de nieuwe 'Bring a Friend' actie - eindelijk - officieel aangekondigd. Van 4 januari t/m 16 maart 2016 mogen alle jaarkaarthouders voor maximaal 5 vrienden per week en dagkaart (2 parken) aanschaffen voor €35,- per stuk. Meer informatie: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/jaarkaartacties-disneylandparis.

    Groetjes,
    Lars
  • januari 2016 aangepast
    Hallo Lars,

    Wij gaan eind maart met twee niet-jaarpashouders naar Disneyland... Denk je dat de Bring a Friend-actie misschien verlengd wordt? Hebben ze dat al eens eerder gedaan?

    Groetjes, Marianne
  • Hallo Lars,

    Wij gaan eind maart met twee niet-jaarpashouders naar Disneyland... Denk je dat de Bring a Friend-actie misschien verlengd wordt? Hebben ze dat al eens eerder gedaan?

    Groetjes, Marianne

    Hoi Marianne,

    Een 'Bring a Friend' actie wordt nooit verlengd. Eind maart is een voor Disney drukkere periode, dus zijn dit soort jaarkaartaanbiedingen niet geldig. Profiteer op de meeste doordeweekse dagen van de speciale MINI voorverkooptickets vanaf €47 per dagkaart en ontvang ze als E-ticket per mail zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa. Bekijk al onze ticketaanbiedingen en profiteer: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor de snelle reactie!
  • Hoi Lars,

    Ik wil met mijn zus en haar vriend begin maart naar Disney. Dit valt dus nog in de Bring a Friend actie. Als ik 5 vrienden per week mee mag nemen, mag ik dan ook 2 vrienden 2 dagen meenemen? Aangezien ik dan 4 van de 5 dagkaarten op maak in een week. Ik hoor het graag van je.

    Groetjes
    Foamie
  • Foamie zei:

    Hoi Lars,

    Ik wil met mijn zus en haar vriend begin maart naar Disney. Dit valt dus nog in de Bring a Friend actie. Als ik 5 vrienden per week mee mag nemen, mag ik dan ook 2 vrienden 2 dagen meenemen? Aangezien ik dan 4 van de 5 dagkaarten op maak in een week. Ik hoor het graag van je.

    Groetjes
    Foamie

    Hoi Foamie,

    Jazeker, dat is geen probleem. Je mag maximaal 5 dagkaarten per week aanschaffen. Wanneer je dat doet in die week en hoeveel je per dag aanschaft maakt niet uit, zolang het er maar maximaal 5 per week zijn en maximaal 20 gedurende de hele periode dat de 'Bring a Friend' actie geldig is. Je mag er dus bijvoorbeeld 5 op één dag aanschaffen, maar ook 2 op de eerste dag en 2 op de tweede dag.

    Groetjes en alvast veel plezier,
    Lars
  • Bedankt voor de snelle reactie!

    Groetjes
    Foamie
  • Dag Lars,

    Ik heb nog een vraagje. Indien ik mensen meeneem met deze actie en we boeken een nacht in 1 Vd disneylandhotels; mogen zij dan genieten van de extra magic hours?

    Groetjes
    Leen
  • Leen zei:

    Dag Lars,

    Ik heb nog een vraagje. Indien ik mensen meeneem met deze actie en we boeken een nacht in 1 Vd disneylandhotels; mogen zij dan genieten van de extra magic hours?

    Groetjes
    Leen

    Hoi Leen,

    Dat kan inderdaad. Alle gasten van de Disney hotels (ongeacht of dit een arrangement is of 'room only') hebben toegang tot de Extra Magic Hours op vertoon van de Disney Hotel Easy Pass. Let hierbij op dat alle personen ook daadwerkelijk moeten overnachten in een Disney hotel. Het is namekijk niet mogelijk om mensen via 'Bring a Friend' mee te nemen naar de Extra Magic Hours als zij zelf niet in een Disney hotel verblijven.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars, hoe zit het bij de Bring a friend actie met kinderen? Betaal je voor kinderen dan ook 35 euro of minder?
  • Hoi Lars, hoe zit het bij de Bring a friend actie met kinderen? Betaal je voor kinderen dan ook 35 euro of minder?

    Hoi Patrick,

    De prijs van de 'Bring a Friend' tickets zijn voor iedereen gelijk. Er is geen speciale kinderprijs.

    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars, ik ga over twee weken naar Disneyland met een vriendin en haar dochter. Zelf hebben mijn dochter en ik jaarkaarten, voor de vriendin wil ik dan bring a friend kaarten kopen. We zitten in het Sante Fé hotel dat ik geboekt heb als room only. De bring a friend kaarten kunnen we natuurlijk pas kopen als de kassa's open gaan. Maar ik begrijp uit je voorgaande antwoord dat je als room only gast wel eerder naar binnen kunt? Hoe werkt dat dan? Kunnen we de bring a friend kaartjes ook al een dag eerder aanschaffen dan?

    groeten, Miranda
  • Mir@nd@ zei:

    Beste Lars, ik ga over twee weken naar Disneyland met een vriendin en haar dochter. Zelf hebben mijn dochter en ik jaarkaarten, voor de vriendin wil ik dan bring a friend kaarten kopen. We zitten in het Sante Fé hotel dat ik geboekt heb als room only. De bring a friend kaarten kunnen we natuurlijk pas kopen als de kassa's open gaan. Maar ik begrijp uit je voorgaande antwoord dat je als room only gast wel eerder naar binnen kunt? Hoe werkt dat dan? Kunnen we de bring a friend kaartjes ook al een dag eerder aanschaffen dan?

    groeten, Miranda

    Hoi Miranda,

    De 'Bring a Friend' tickets zijn alleen geldig op de dag van aanschaf en kunnen niet voor een andere dag worden gebruikt. Als jullie in een Disney hotel verblijven, dan mogen jullie gebruikmaken van de Extra Magische Uren, ook de hotelgasten die geen jaarkaart hebben of tickets als onderdeel van een arrangenent, maar wel altijd in combinatie met een geldig ticket. De kassa's van de parken gaan 1 uur vóór de officiële park opening open. Pas dan kunnen de 'Bring a Friend' tickets worden aangeschaft.

    Groetjes,
    Lars
  • Hi Lars,
    Over 2 weken gaan we weer!
  • Veel plezier! :smiley:
  • april 2016 aangepast
    ED92 schreef vrijdag 1 april op hun fb onderstaande:

    [BILLET-AMIS] Ne soyez ni Timide, ni Grincheux, mais juste Simplet-ment Joyeux !

    Les Billets-Amis sont de retour du 4 avril au 29 Juillet ! 35€ la semaine, 45€ les week-ends !

    Alors écoutez le Prof ED92, ne faites pas les Dormeur et pensez à vous couvrir si vous ne voulez pas faire Atchoum en rentrant après une journée pleine de Magie chatoyante
  • Kun jij dit bevestigen Lars?
  • Kun jij dit bevestigen Lars?

    Hoi Cynderella,

    Dat klopt inderdaad. Van 4 april t/m 29 juli kunnen jaarkaarthouders van Disneyland Paris weer vrienden meenemen vanaf €35 per dagkaart. Meer informatie: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/jaarkaartacties-disneyland-paris-envie-magazine-41.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Ik zie in de envie 41 alleen de actie tot 16 maart staan, ik wil het wel heel zeker weten, gaan komend weekend richting Disney met een vriend en ik wil weten waar ik aan toe ben, anders koop ik een voordelig e-ticket via de site (maar dan ben ik mogelijk dus duurder uit)
  • Hoi Lars,
    Ik zie in de envie 41 alleen de actie tot 16 maart staan, ik wil het wel heel zeker weten, gaan komend weekend richting Disney met een vriend en ik wil weten waar ik aan toe ben, anders koop ik een voordelig e-ticket via de site (maar dan ben ik mogelijk dus duurder uit)

    Hoi Jacqueline,

    Deze nieuwe actie komt in het volgende magazine (42) te staan. Momenteel is die uitgave nog niet beschikbaar, vandaar dat wij de actie vermelden in het artikel over Envie de + 41. De actie is vanaf vandaag beschikbaar voor alle jaarkaarthouders.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars, bedankt voor je snelle reactie, ik koop aan de poort mijn vrienden ticket!
Log In of Registreer om te reageren.