Openingsuren kassa

december 2014 aangepast in Praktische Informatie
Tot welk uur zijn de kassa's open?
We weten het aankomstuur voor 24 december nog niet en zouden al een abonnement willen aanschaffen de 24ste. Maar tot welk uur is dit mogelijk?
Indien we te laat daar zijn zullen we natuurlijk de 25ste pas een abonnement nemen.

Reacties


  • Tot welk uur zijn de kassa's open?
    We weten het aankomstuur voor 24 december nog niet en zouden al een abonnement willen aanschaffen de 24ste. Maar tot welk uur is dit mogelijk?
    Indien we te laat daar zijn zullen we natuurlijk de 25ste pas een abonnement nemen.

    Hoi Plopperke,
    Een jaarkaart kan alleen worden aangeschaft tijdens de openingstijden van Bureau Passeport Annuel, aangezien bij de kassa alleen een tijdelijk abonnement verkrijgbaar is. Het kantoor in het Disneyland Park is tot maximaal 20:00 uur geopend.
    Groetjes,
    Lars
  • Over 4 weken ga ik met 3 collega's naar Disney, maar we zouden al op dinsdag 17 november de tijdelijke jaarkaarten willen kopen aan de kassa, mu is dit een blockdag en zouden we pas s avonds daar aankomen. We willen namelijk vanaf de woensdag pas het park in. Kun je al van te voren zo'n tijdelijke jaarkaart kopen en tot hoe laat kun je hiervoor bij de kassa terrecht? We zouden dan graag op woensdag al meteen gebruik willen maken van de EMH :) ikzelf ben al in het bezit van een Fantasyjaarkaart.
  • Hoi RogerM,
    als je de tijdelijke jaarkaart koopt op de 17e bij de kassa, krijg je een toegangskaart voor die dag (dus de 17e) en kun je daarmee (als je in het park bent) bij het BPA je jaarkaart definitief laten aanmaken.
    Ik weet niet of je op de 17e een tijdelijke jaarkaart kunt kopen met als "ingangsdatum" de 18e, zodat je die kunt gebruiken als toegangskaart een dag later. Maar zelfs als dat zou kunnen geeft die tijdelijke jaarkaart (voor zover ik weet) geen toegang tot de EMH.
    Omdat jij de 17e een blokdag hebt zit je qua planning wel onhandig. Ik denk dat het beste is om OF de kaarten nu via de post te bestellen (maar ik snap dat je dan waarschijnlijk bang bent dat je ze niet meer op tijd ontvangt) of de 18e geen gebruik te (willen) maken van de EMH en om 10:00 uur meteen naar het BPA te gaan.
Log In of Registreer om te reageren.