Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

15354565859105

Reacties

  • hoi allemaal,
    wij zijn van 25-10 tot 30-10 in disneyland .
    Mocht iemand interesse hebben in 10% korting op zijn /haar jaarkaart gedurende deze periode dan horen wij dat graag.
    groetjes Micha
  • Hallo allemaal,
    Wie o wie kan ons helpen aan de laatste stempel??
    Wij zijn er van 1 tot 3 november.
    Voor vragen kunt U altijd mailen Zizzerz@zeelandnet.nl.
    Ik hoop tot ziens
    Groetjes Patricia
  • hoi allemaal,
    wij zijn van 20-10 t/m 24-10 in Disneyland Parijs
    Mocht iemand interesse hebben in 10% korting op zijn /haar jaarkaart gedurende deze periode dan horen wij dat graag. Wij ontvangen graag de stempels voor het aanbrengen van nieuwe leden.
    Je kunt mij altijd telefonisch bereiken 0031-650591303
    Met vriendelijke groeten
    Inge van der Garden
  • Hallo allemaal!
    Wij zijn van 30-10 t/m 1-11 weer in Disneyland en kunnen 6 mensen korting geven!
    Ik ben te bereiken via een PB of vivzel@gmail.com :)
    Groet,
    Viv
  • Hallo Disney Fans,
    Wij gaan 27 t/m 29 november naar disney.
    Wij zouden 6 mensen korting kunnen geven op een jaarpas.
    Ik ben bereikbaar op yourikonings@gmail.com.
    En als Lars ons even in lijst zou kunnen zetten zou dat ook mooi zijn ^^
    Youri
  • Beste huidige jaarkaarthouders,
    Vrijdag 23 en zaterdag 24 oktober hebben we afspraken staan met respectievelijk 2 en 3 nieuwe jaarkaart kopers. Zeer waarschijnlijk maken wij donderdag onze stempelkaarten al vol. We kunnen deze mensen wellicht aan één van jullie doorschuiven. Voor hen maakt het niets uit wie korting geeft en zo heb jij eenvoudig stempels. PB of SMS even je naam en mobiele nummer dan SMS ik je in Frankrijk als we inderdaad onze kaart vol hebben. Koppel ik jullie in dlp aan elkaar en is iedereen blij.
    Groeten,
    Mart-Jan van den Hoorn
    mijn mobiele nummer is: nul zes - 30605299
  • Hi Mart-Jan,
    Ik heb je een sms gestuurd. Wat geweldig dat je dit aanbiedt!
    Ik hoop dat het voor jullie lukt om ze donderdag vol te krijgen en horen dan graag van je.
    Gr.
    Monique Paauwe
  • Wij zijn het weekend van 31 oktober t/m 2 november in Disneyland. Wie kunnen wij dan blij maken met 10% korting op de aanschaf van jaarkaarten? Zijn wij meteen weer geholpen met een paar stempels voor onze eigen kaarten!
  • Hoi allemaal,
    Wij zijn van 21 t/m 23 oktober a.s. In Disney. Wij zijn graag bereid om 10% korting te geven in ruil voor stempels. Iedereen blij.
    Bij interesse graag reageren op emailadres versteegy@gmail.com voor het maken van een afspraak.
    Wij zijn met z'n drietjes. Hopelijk tot gauw!
    Gr., Stitch57
  • Hoi mede-disneyfans,
    21 november ben ik weer in Disney en ik kan nog 1 persoon 10% korting geven op een jaarkaart. In ruil daarvoor krijg ik een stempel van Disney.
    Groetjes Monique
  • Hallo Disneyfans,
    Op 30 oktober zijn wij in DLP en willen graag 10% korting geven in ruil voor stempels. Wij kunnen 6 keer 10% korting geven. Bij 3 kaarten/stempels geef ik 10 euro extra korting. Interesse mail me op b.o.kneteman@ziggo.nl
    Smile
    grt,
    Oscar
  • Hallo Disney vrienden
    Wij gaan in de herfstvakantie met ons gezin weer naar Disney.
    wij kunnen 12 personen korting geven op hun aan te schaffen jaarkaart.
    Wij zijn waarschijnlijk aanwezig van zondag 25 oktober t/m 29 oktober.
    Als we voor de ingang afspreken kunnen we ook evt het parkeergeld uitsparen.
    Dus mochten er mensen zijn die graag een jaarkaart willen aanschaffen en in de herfstvakantie gaan!!
    nancy@jtms.nl
    groetjes NancyKiss
  • Hallo mededisneyfans,
    Nog een laatste poging :D
    Aanstaande zaterdag en zondag zijn wij weer in Disneyland en kunnen we aan 6 mensen 10% korting geven op hun jaarabonnement.
    Indien interesse mag je mij gerust een PB of email sturen
    domeniqueske@hotmail.com
    groetjes Domenique
  • Hoi!
    Wij gaan dinsdag 27-10 en woensdag 28-10 ook weer naar Disney! Indien iemand van ons 10% korting wil op een jaarabo dan hoor ik dat graag via PB of mail: silviadepilvia@hotmail.com
    Wie weet tot dan!
    Sylvia
    p.s. Wij gaan met zijn vieren, maar zijn wel in het bezit van 5 jaarabonnementen. Ik kan de 5de evt ook meenemen, mits dat mag van Disney natuurlijk.
  • hallo
    ik ga 31oktober naar disneyland en kan 3 mensen die een jaarkaart willen kopen 10% korting geven inruil voor 3 stempels indien er mensen zijn die geinterseerd zijn kunnen jullie mij iets laten weten via mijn emailadres : dimitrigallescania@msn.com
  • Ik kan op 30 en 31 oktober en 1 november nog verschillende mensen korting geven. Heb al 2 stempels dus het zou jammer zijn om deze te laten vervallen. 1 persoon zou dus geweldig zijn, maar meer mag ook! Bovenop je 10% korting mag je van mij ook een kopje koffie of warme chocomelk verwachten!Laugh

  • Hallo Disneyfans,
    Wij zijn 24-25-26 oktober in Disneyland Parijs en kunnen 12 mensen 10% korting geven.
    Wie oooh wie maken wij blij en wie maakt ons blij met stempels ?.
    Mailen kan naar biarico@ziggo.nl
    Bellen kan ook +31610976917
    Hopelijk tot horens en ziens!!
    Grt. Bianca.
  • Hallo Allemaal,
    Wij zijn van 24-10-2015 t/m 28-10-2015 weer in disney en kunnen nog 12 personen korting geven, in ruil voor stempels. Tevens kunnen we afspreken voor gratis parkeren de eerste dag.
    Onze kinderen zouden er erg blij mee zijn. Laugh
    Voor vragen kan je me bereiken op turnstertje8@gmail.com
    Bedankt Renate
  • Hoi iedereen!
    Ik ben nieuwe op dit forum, en ik zoek iemand die ons kan helpen bij het aanschaffen van twee nieuwe jaarkaarten!
    Iemand die op 22 december in de vroege ochtend aanwezig is en ons kan helpen?
    Andere tips mbt jaarkaarten/ verblijf met jaarkaart e.d. zijn zeer welkom! Smile
    Groet,
    Monique

  • Hoi iedereen!
    Ik ben nieuwe op dit forum, en ik zoek iemand die ons kan helpen bij het aanschaffen van twee nieuwe jaarkaarten!
    Iemand die op 22 december in de vroege ochtend aanwezig is en ons kan helpen?
    Andere tips mbt jaarkaarten/ verblijf met jaarkaart e.d. zijn zeer welkom! Smile
    Groet,
    Monique
    Ik stuur je een PB!
  • Hallo Disney enthousiasten,
    Wij zijn tijdens Halloween 30/10 - 1/11 2015
    en met Kerstmis 24/12 - 2/1 in DLP.
    We kunnen 8 mensen 10% korting geven bij aanschaf van een jaarpas.
    Als je interesse hebt stuur me een e-mail op alexanders.nl@gmail.com
    (geen PB)
    Groetjes van Alexander
  • Hallo Disney fans,
    wij zijn 26, 27 en 28 oktober in Disneyland Parijs, en ook 7, 8 en 9 december.
    Wij kunnen 6 mensen 10 % korting geven op de jaarpas.
    Als je interesse hebt, stuur even een PB met je mail adres, dan spreken we verder af.
    Groetjes,
    Olaf.
  • Mag ik nog een ultiem oproepje doen voor 1-2-3 november. Wij kunnen aan 8 mensen korting geven maar hebben nog tot en met 2 nov om 2 stempels te verzamelen. Wie o wie zou ons willen helpen?
  • Hi Disneyfans!
    Wij zijn 24 en 25 december weer in Disneyland Parijs te vinden.
    Wie kunnen wij blij maken met 10% korting op de jaarkaarten?
    Wij hebben sowieso nog 2 stempels nodig en betalen je de €15 parkeergeld terug als je 2 jaarkaarten neemt.
    Stuur je me een PB dan neem ik contact met je op.
    Disneygroetjes!
    Janine
  • Hallo Allemaal,
    Wij gaan vrijdag 20-11 naar Disney en willen 4 jaarkaarten aanschaffen. Wie kan er met ons afspreken zodat wij korting krijgen en jij stempels voor de verlenging?
    Groeten,
    Danielle

  • Hallo Allemaal,
    Wij gaan vrijdag 20-11 naar Disney en willen 4 jaarkaarten aanschaffen. Wie kan er met ons afspreken zodat wij korting krijgen en jij stempels voor de verlenging?
    Groeten,
    Danielle
    beste Danielle,
    ik heb je een PB gestuurd.
    Groeten Hans

  • Hallo Allemaal,
    Wij gaan vrijdag 20-11 naar Disney en willen 4 jaarkaarten aanschaffen. Wie kan er met ons afspreken zodat wij korting krijgen en jij stempels voor de verlenging?
    Groeten,
    Danielle
    Hallo
    Ik kan je helaas geen pb sturen ( hij verzend hem niet)
    Maar wij zouden jullie graag helpen
    Groetjes fam hartjes

  • Hallo Disneyfans,
    Wij zijn 24-25-26 oktober in Disneyland Parijs en kunnen 9 mensen 10% korting geven.
    Wie oooh wie maken wij blij en wie maakt ons blij met stempels ?.
    Mailen kan naar biarico@ziggo.nl
    Bellen kan ook +31610976917
    Of op nummer +31628430324
    Hopelijk tot horens en ziens!!
    Grt. Bianca.
  • Hallo,
    Ik ben aanstaande woensdagf 28 okt, donderdag 29 okt en vrijdag 30 okt in het park en kan in totaal 6 mensen korting geven.
    Heb je interesse laat het me dan weten.
    groetjes Natasja
  • Wij zijn weer in Disneyland op 27, 28 en 29 oktober. Zijn er nog mensen die graag korting willen? Neem dan contact met ons op!
    Ook zijn we in Disney op 12, 13, en 14 januari. Voor snel contact het liefst via Whatsapp of sms: 0653972593
Log In of Registreer om te reageren.