Disney's Sequoia Lodge

oktober 2019 aangepast in Hotels & Accommodatie
Hallo,ben nieuw hier en hoop dat ik mijn vraag in de juiste topic plaats.
Ongeveer 5 jaar geleden heb ik een fantastische kamer gehad in sequoia en volgens mij was dat nummer 2360.
Het is in de zuid vleugel op een hoek met een heel groot balcon uitzicht op het meer.
Als je de achteruitgang neemt richting de parken en je houd ook het rechterpad aan dan op het einde voordat je de hoek omgaat naar rechts heb je een kamer met een heel groot balcon op de 2e verdieping, wie kan mij vertellen of dit inderdaad kamer 2360 is?
Graag hoor ik een reactie. Alvast bedankt.
«1345

Reacties

  • Hoi Lars, weet jij of de sequoia lodge ook familie kamers heeft?
    Ik heb namelijk ergens gelezen dat iemand in de sequoia lodge een 6 persoons kamer geboekt heeft.
  • nala zei:


    Hoi Lars, weet jij of de sequoia lodge ook familie kamers heeft?
    Ik heb namelijk ergens gelezen dat iemand in de sequoia lodge een 6 persoons kamer geboekt heeft.

    Hoi nala,
    Disney's Sequoia Lodge heeft geen familiekamers. Alleen Disney's Newport Bay Club, Disneyland Hotel en Disney's Davy Crockett Ranch hebben kamers/blokhutten voor 5 of meer personen.
    Groetjes,
    Lars
  • maar sequia lodge kan je wel aangrenzende kamers met een tussendeur boeken..
  • Myriam zei:


    maar sequia lodge kan je wel aangrenzende kamers met een tussendeur boeken..

    Klopt Myriam en dat kan in principe ook in Disney's Hotel Santa Fe, maar Disney geeft geen garantie dat een dergelijke boeking van twee kamers ook daadwerkelijk twee 'connecting rooms' betreft. De 'echte familiekamers' zijn alleen in Disney's Newport Bay Club en het Disneyland Hotel te vinden. Daarnaast zijn er de 6-persoons blokhutten van Disney's Davy Crockett Ranch.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Ik had New York geboekt voor juli maar moeten annuleren.
    We zouden in november nu boeken voor 3 dagen en denk eraan om nu Sequoia Lodge te boeken (Golden forrest kamer) gezien New York sterk verouderd is.
    Welke uren kan je iets gaan drinken? Is dit tot 's avonds?
    Groetjes,
    Mieke

  • Hallo,
    Ik had New York geboekt voor juli maar moeten annuleren.
    We zouden in november nu boeken voor 3 dagen en denk eraan om nu Sequoia Lodge te boeken (Golden forrest kamer) gezien New York sterk verouderd is.
    Welke uren kan je iets gaan drinken? Is dit tot 's avonds?
    Groetjes,
    Mieke
    Hoi Mieke,
    De gezellige bar van Disney's Sequoia Lodge (Bar Redwood Bar and Lounge) is iedere dag tot 's avonds laat geopend. Vooral tijdens het kerstseizoen hangt hier een magische sfeer bij de grote open haard. Gasten van de Golden Forest Club krijgen tevens toegang tot de exclusieve Golden Forest Lounge (ontbijtruimte en de gehele dag gratis theekransje: drank + snack).
    Er is een speciale vroegboekaanbieding beschikbaar voor de periode waarin jullie een bezoek willen brengen aan Disneyland: Ontvang tot 35% korting + kinderen t/m 11 jaar gratis. Info & boeken: http://bit.ly/13vUquX.
    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt Lars voor de info.
    De drankjes en theekransje in Golden Forrest Lounge is waarschijnlijk maar een aantal uur per dag open?
    Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de snacks zijn tussen 14u en 16 u? Maar uren wanneer je iets kan gaan drinken vind ik niet direct terug...

  • Bedankt Lars voor de info.
    De drankjes en theekransje in Golden Forrest Lounge is waarschijnlijk maar een aantal uur per dag open?
    Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de snacks zijn tussen 14u en 16 u? Maar uren wanneer je iets kan gaan drinken vind ik niet direct terug...
    Hoi Mieke,
    Dat klopt inderdaad. Snacks zijn beperkt beschikbaar, maar volgens onze informatie van Disney is drank de hele dag verkrijgbaar in de Golden Forest Lounge. Er worden geen tijden voor de snacks genoemd. Vraag ernaar tijdens het inchecken bij de receptie voor de exacte tijden.
    Groetjes,
    Lars
  • Wij willen volgend voorjaar naar Disneyland en zijn nu op zoek naar een hotel.
    We twijfelen tussen new port bay club en Sequoia lodge.
    Nu zag ik dat je bij hotel sequoia lodge kunt kiezen uit verschillende kamers. Een kamer in een van de lodges is goedkoper dan een montana kamer of een golden forest kamer. Ik vroeg me af wat het verschil is, is het de moeite om een duurdere kamer te boeken? Uitzicht e.d. geven we niet zo heel veel om, we zijn waarschijnlijk toch niet veel in onze kamers te vinden.
    Ik hoor graag jullie reacties of ervaringen.
  • Goedemorgen Helen!
    Tja, wat is het verschil. Het prijsverschil van de Sequoia kamers zit vooral in de ligging / faciliteiten.
    Lodge in naast gelegen gebouwen (paar minuten lopen naar de ontbijtzaal)
    Montana in het hoofdgebouw, maar in mijn beleving niet veel anders dan de Lodge
    Golden forest zijn kamers in het hoofdgebouw met bijv een aparte receptie, een fastpass per persoon per dag en een aparte ontbijtruimte (waar je in de middag ook wat drankjes en snacks).
    Elk kamertype, behalve de Lodge is ook met Meerzicht te boeken. Persoonlijk vind ik de sequoia bomen zo groot geworden; dat er van Meerzicht vaak niet iets van terecht komt.
    Sequoia is de 'goedkoopste' van de relatief wat luxere hotels (luxe bijv. door het zwembad die ligt in een naast gelegen gebouw, dus niet in het hoofdgebouw en korte loopafstand naar de parken). Als ik mocht kiezen verblijf ik in sequoia; newport is vaak iets duurder en alles zit in één pand > komt erg groot op mij over.
    Wellicht heb je hier iets aan?! Groetjes, Nicole Jansen
  • Bedankt Nicole voor je antwoord. Ik heb er zeker wat aan. Meerzicht zegt mij persoonlijk niet zo veel, maar de voordelen van de golden forest kamers dan weer wel... Bedankt voor je info!
  • Wie komen donderdag aan in de Sequoia Lodge (forrest room).
    Zou er tegen dan al kerstsfeer zijn of zal die pas tegen zaterdag (onze laatste dag) te zien zijn?
    Ben super benieuwd wat die hotel zal geven. Hebben al Newport Bay en Disney hotel gedaan.

  • Wie komen donderdag aan in de Sequoia Lodge (forrest room).
    Zou er tegen dan al kerstsfeer zijn of zal die pas tegen zaterdag (onze laatste dag) te zien zijn?
    Ben super benieuwd wat die hotel zal geven. Hebben al Newport Bay en Disney hotel gedaan.
    Hoi Mieke,
    De Disney hotels worden sinds deze week al voorzien van kerstversieringen. Als jullie komende donderdag aankomen, dan zal Sequoia Lodge al in kerstsfeer zijn. Sequoia Lodge is mijn favoriete hotel, zeker met kerst, Heerlijke warme sfeer. Goede reis en geniet ervan!
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Ik heb op jouw advies Sequoia Lodge geboekt. Ik had voor juli New York geboekt maar moeten annuleren wegens enkelbreuk.
    Scheelde volgens mij ook niet zoveel van prijs. Maar aparte check-in en ontbijt vind ik wel leuk. En de extra fastpass per dag kan handig zijn (misschien voor zaterdag...).
    Groetjes

  • Hallo Lars,
    Ik heb op jouw advies Sequoia Lodge geboekt. Ik had voor juli New York geboekt maar moeten annuleren wegens enkelbreuk.
    Scheelde volgens mij ook niet zoveel van prijs. Maar aparte check-in en ontbijt vind ik wel leuk. En de extra fastpass per dag kan handig zijn (misschien voor zaterdag...).
    Groetjes
    Graag gedaan, Mieke! Bij een verblijf in de Golden Forest Club krijg je echter geen extra FastPass. Dit is alleen als je een suite boekt, waarbij je de VIP FastPass ontvangt. De Disney Hotel FastPass is alleen beschikbaar voor gasten van een standaardkamer in het Disneyland Hotel. Goede reis en veel plezier alvast!
    Groetjes,
    Lars
  • Ik dacht ook dat je een hotel Fastpass krijgt (1 per dag, per persoon) bij een Golden Forest kamer, zo staat dit dacht ik toch vermeld op de site van Disneyland zelf. Wij logeren binnenkort ook in een golden forest kamer en ik meende gelezen te hebben dat dit 1 van de voordelen was van Golden Forest Club. Misschien is dit ondertussen terug afgeschaft, zou wel spijtig zijn.
    Groetjes
  • Ja ik had het op de hotel fastpass, staat bij de beschrijving van de golden forrest services. In het disneyland hotel hadden we dat ook, zo'n hotel fastpass maar toen nooit gebruikt. Ik dacht zelf dat die geldig zijn tijdens je verblijf, dat je bijvoorbeeld ze alle 3 op zelfde dag kan opgebruiken. Bv. op drukste dag...

  • Ik dacht ook dat je een hotel Fastpass krijgt (1 per dag, per persoon) bij een Golden Forest kamer, zo staat dit dacht ik toch vermeld op de site van Disneyland zelf. Wij logeren binnenkort ook in een golden forest kamer en ik meende gelezen te hebben dat dit 1 van de voordelen was van Golden Forest Club. Misschien is dit ondertussen terug afgeschaft, zou wel spijtig zijn.
    Groetjes

    Ja ik had het op de hotel fastpass, staat bij de beschrijving van de golden forrest services. In het disneyland hotel hadden we dat ook, zo'n hotel fastpass maar toen nooit gebruikt. Ik dacht zelf dat die geldig zijn tijdens je verblijf, dat je bijvoorbeeld ze alle 3 op zelfde dag kan opgebruiken. Bv. op drukste dag...
    Hoi stitch en mieke,
    Helemaal correct! Bij een verblijf in de Golden Forest Club krijg je één Disney Hotel FastPass per persoon, per dag. Mijn fout ;-)
    Groetjes,
    Lars
  • november 2015 aangepast
    Een vraag.

    In april komt een vriend vanuit Australie naar Europa en hij wil graag Disney bezoeken. Nu hebben zowel ik en mijn vrouw reeds een Dreampas. Die vriend dus niet.

    Nu merk ik op dat als ik een kamer boek voor 3 personen dat ik dan +-660 euro voor 2 dagen moet betalen. Dat komt omdat er dan 3x tickets inbegrepen zijn voor de Disneyparken. Als ik echter een kamer boek voor 1 persoon, dan is het 200 euro goedkoper. Dan krijgen we slechts voor 1 persoon tickets voor Disney maar dat is voldoende.

    Is het dan nuttig om de kamer te boeken voor 1 persoon en ter plaatse dan te melden dat we met 3 personen zijn? Of hebben we dan een issue met het aantal bedden? (We hebben er tenminste 2 bedden nodig)
  • makila zei:

    Een vraag.

    In april komt een vriend vanuit Australie naar Europa en hij wil graag Disney bezoeken. Nu hebben zowel ik en mijn vrouw reeds een Dreampas. Die vriend dus niet.

    Nu merk ik op dat als ik een kamer boek voor 3 personen dat ik dan +-660 euro voor 2 dagen moet betalen. Dat komt omdat er dan 3x tickets inbegrepen zijn voor de Disneyparken. Als ik echter een kamer boek voor 1 persoon, dan is het 200 euro goedkoper. Dan krijgen we slechts voor 1 persoon tickets voor Disney maar dat is voldoende.

    Is het dan nuttig om de kamer te boeken voor 1 persoon en ter plaatse dan te melden dat we met 3 personen zijn? Of hebben we dan een issue met het aantal bedden? (We hebben er tenminste 2 bedden nodig)

    Hoi makila,

    Je kunt inderdaad een arrangement voor 1 persoon boeken en vervolgens bij het inchecken vermelden dat jullie (de jaarkaarthouders) eveneens op die kamer zullen verblijven. Je hoeft dan alleen de verplichte toeristenbelasting per persoon te betalen. Alle kamers zijn geschikt voor minimaal 4 personen met 2 tweepersoonsbedden. Maak gebruik van de speciale lente aanbieding: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-vroegboekvoordeel-be.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    makila zei:

    Een vraag.

    In april komt een vriend vanuit Australie naar Europa en hij wil graag Disney bezoeken. Nu hebben zowel ik en mijn vrouw reeds een Dreampas. Die vriend dus niet.

    Nu merk ik op dat als ik een kamer boek voor 3 personen dat ik dan +-660 euro voor 2 dagen moet betalen. Dat komt omdat er dan 3x tickets inbegrepen zijn voor de Disneyparken. Als ik echter een kamer boek voor 1 persoon, dan is het 200 euro goedkoper. Dan krijgen we slechts voor 1 persoon tickets voor Disney maar dat is voldoende.

    Is het dan nuttig om de kamer te boeken voor 1 persoon en ter plaatse dan te melden dat we met 3 personen zijn? Of hebben we dan een issue met het aantal bedden? (We hebben er tenminste 2 bedden nodig)

    Hoi makila,

    Je kunt inderdaad een arrangement voor 1 persoon boeken en vervolgens bij het inchecken vermelden dat jullie (de jaarkaarthouders) eveneens op die kamer zullen verblijven. Je hoeft dan alleen de verplichte toeristenbelasting per persoon te betalen. Alle kamers zijn geschikt voor minimaal 4 personen met 2 tweepersoonsbedden. Maak gebruik van de speciale lente aanbieding: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-vroegboekvoordeel-be.

    Groetjes,
    Lars
    Hoe zit het dan met ontbijt? Betaal je daar extra voor?

    Alvast bedankt!
  • Leen zei:


    Hoe zit het dan met ontbijt? Betaal je daar extra voor?

    Alvast bedankt!

    Hoi Leen,

    Het ontbijt is inclusief voor alle gasten per kamer.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Leen zei:


    Hoe zit het dan met ontbijt? Betaal je daar extra voor?

    Alvast bedankt!

    Hoi Leen,

    Het ontbijt is inclusief voor alle gasten per kamer.

    Groetjes,
    Lars
    Beste Lars,

    Bedankt voor het snelle antwoord, maar dit is dan ook indien je maar voor 1 persoon reserveert? Dus als je het arrangement boekt voor 1 persoon & je zet er iemand bij met een jaarkaart blijft de prijs identiek? Dus krijgt die met zijn jaarkaart zogezegd zijn ontbijt "gratis"?

    Groetjes
    Leen
  • Leen zei:


    Beste Lars,

    Bedankt voor het snelle antwoord, maar dit is dan ook indien je maar voor 1 persoon reserveert? Dus als je het arrangement boekt voor 1 persoon & je zet er iemand bij met een jaarkaart blijft de prijs identiek? Dus krijgt die met zijn jaarkaart zogezegd zijn ontbijt "gratis"?

    Groetjes
    Leen

    Hoi Leen,

    Graag gedaan! De jaarkaarthouder ontvangt dan inderdaad 'gratis' ontbijt, al betaald de persoon die het arrangement voor 1 persoon boekt een 'een-persoons-toeslag' ten opzichte van een arrangement voor 2 personen, dus rechtsom of linksom wordt er toch voor betaald ;-)

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Leen zei:


    Beste Lars,

    Bedankt voor het snelle antwoord, maar dit is dan ook indien je maar voor 1 persoon reserveert? Dus als je het arrangement boekt voor 1 persoon & je zet er iemand bij met een jaarkaart blijft de prijs identiek? Dus krijgt die met zijn jaarkaart zogezegd zijn ontbijt "gratis"?

    Groetjes
    Leen

    Hoi Leen,

    Graag gedaan! De jaarkaarthouder ontvangt dan inderdaad 'gratis' ontbijt, al betaald de persoon die het arrangement voor 1 persoon boekt een 'een-persoons-toeslag' ten opzichte van een arrangement voor 2 personen, dus rechtsom of linksom wordt er toch voor betaald ;-)

    Groetjes,
    Lars
    Beste Lars,

    Nog één vraagje, hoeveel is die 'een-persoons-toeslag?

    Alvast bedankt!

    Groetjes
    Leen
  • Leen zei:


    Beste Lars,

    Nog één vraagje, hoeveel is die 'een-persoons-toeslag?

    Alvast bedankt!

    Groetjes
    Leen

    Hoi Leen,

    Die wordt automatisch door Disney berekend en niet afzonderlijk vermeld. Kwestie van even de prijzen per persoon vergelijken voor een arrangement met 1 persoon of 2 personen.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars, aanstaande zonsag gaan we voor 4 dagen naar Disney en zitten we in Sequoia Lodge in een golden forrest kamer. Ik lees dat er een Amerikaans ontbijt is. Wat moet ik me hier bij voorstellen?

    Gr. Maarten
  • Hoi Lars, aanstaande zonsag gaan we voor 4 dagen naar Disney en zitten we in Sequoia Lodge in een golden forrest kamer. Ik lees dat er een Amerikaans ontbijt is. Wat moet ik me hier bij voorstellen?

    Gr. Maarten

    Hoi Maarten,

    Goede keuze! Sequoia Lodge is ons favoriete hotel en de Golden Forest Club is heerlijk ;-)

    Het Amerikaans ontbijt van de Golden Forest Club is vergelijkbaar met het ontbijtbuffet van Disney's Hotel New York. Vergeleken met het reguliere ontbijt van Sequoia Lodge krijg je nu ook o.a. roerei, eieren, worstjes, spek, meer keuze in vlees en kaas (in plakjes i.p.v. brokjes) en geroosterd brood. Alvast een goede reis en smakelijk eten!

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars, dank voor je snelle reactie. Dat klinkt goed. We gaan er zeker van genieten.

    Groetjes,
    Maarten
  • Hoi Lars,

    We willen in april naar Sequoia Lodge, Golden Forest Club. Nu is het echter zo dat als je voor 1 persoon een arrangement boekt voordeliger uit bent als met de room only prijzen. We vragen ons alleen af of je dan naast het ontbijt ook de hotel fastpass voor de andere 3 personen erbij krijgt?
    Alvast bedankt voor de gedane moeite!

    groetjes Familie Vliem
Log In of Registreer om te reageren.