Eten met Disney figuren tijdens Kerst

Volgende week gaan we met Kerst enkele dagen naar Disneyland toe. Aangezien we een hotel hebben net buiten het resort lijkt het ons leuk ook eens een ontbijt + avondeten te doen voor de kinderen samen met disney figuren. Aangezien dit met Kerst is zullen wij wellicht niet de enige zijn die dit willen.
Heeft er iemand suggesties waar het leuk ontbijten / dineren is voor kinderen van 3 en 6 jaar. Tevens zou ik graag willen weten hoe ik dit van te voren kan reserveren.
Alvast enorm bedankt voor jullie hulp.Laugh

Reacties

  • cafe mickey is leuk voor kinderen in de leeftijd.
    en de prijzen vallen ook aardig mee.
    inventions is weer wat luxer , wel een lekker buffet, maar 2 x de prijs van een menu in cafe mickey.

  • Volgende week gaan we met Kerst enkele dagen naar Disneyland toe. Aangezien we een hotel hebben net buiten het resort lijkt het ons leuk ook eens een ontbijt + avondeten te doen voor de kinderen samen met disney figuren. Aangezien dit met Kerst is zullen wij wellicht niet de enige zijn die dit willen.
    Heeft er iemand suggesties waar het leuk ontbijten / dineren is voor kinderen van 3 en 6 jaar. Tevens zou ik graag willen weten hoe ik dit van te voren kan reserveren.
    Alvast enorm bedankt voor jullie hulp.Laugh

    Beste Richard,
    Zoals boogschutter hierboven al aangeeft, zijn er diverse keuzes om te ontbijten, lunchen en/of te dineren met de Disney figuren. Houdt er wel echter rekening mee dat er nauwelijks tot geen plaatsen op Kerstavond zelf meer beschikbaar zullen zijn zonder te reserveren en dat de prijzen op deze avond een stuk hoger uitvallen. Bekijk de Magische Extra's pagina (http://www.discoverthemagic.nl/magische-extras/) onder het kopje 'Character Dining' voor een prijsindicatie en locatie van de restaurants met Disney figuren.
    Op Kerstavond zelf zijn er twee extra mogelijkheden om te dineren met de Disney figuren in Disney's Newport Bay Club en Disney's Hotel New York. Gasten krijgen hier een groot kerstbuffet waarbij de Disney figuren aan tafel komen. Prijzen zijn echter hoog: €199,- per volwassene en €59,- per kind. Reserveren is verplicht.
    Het reserveren van restaurants kan eenvoudig worden doorgegeven via de Restaurants Reserveringslijn van Disney (Frans- en Engelstalige medewerkers zitten klaar om al uw reserveringen in te boeken): +33 1 60 30 40 50.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.