Vragen over arrangementen

december 2014 aangepast in Praktische Informatie
Hallo, ik heb gisteren mijn verblijf geboekt in het Santa Fe hotel. Ik kreeg enkel een ontvangstbevestiging via mail. Daar stond wel het boekingsnummer in en wat details maar geen streepjescode ofzo om te scannen? Wij vroegen ons af of die mail het enige is wat we moeten afdrukken en meenemen om binnen te mogen in het hotel? Of zijn we iets belangrijk vergeten af te drukken?
Dankuwel!
«1

Reacties


  • Hallo, ik heb gisteren mijn verblijf geboekt in het Santa Fe hotel. Ik kreeg enkel een ontvangstbevestiging via mail. Daar stond wel het boekingsnummer in en wat details maar geen streepjescode ofzo om te scannen? Wij vroegen ons af of die mail het enige is wat we moeten afdrukken en meenemen om binnen te mogen in het hotel? Of zijn we iets belangrijk vergeten af te drukken?
    Dankuwel!

    Hoi Elien,
    Ik heb je vraag even verplaatst naar het juiste forumonderdeel en de titel veranderd naar een algemener topic. Zo kunnen andere forumleden hier ook terecht voor vragen over reserveringen.
    Bij een compleet arrangement ontvang je de toegangstickets voor de parken pas bij het inchecken in het hotel. De ontvangstbevestiging met boekingsnummer neem je mee naar het resort en geef je af aan de cast member tijdens het inchecken. Vervolgens ontvang je het complete pakket met toegangstickets en eventuele vouchers.
    Groetjes en alvast veel plezier!
    Lars
  • Lars zei:



    Hallo, ik heb gisteren mijn verblijf geboekt in het Santa Fe hotel. Ik kreeg enkel een ontvangstbevestiging via mail. Daar stond wel het boekingsnummer in en wat details maar geen streepjescode ofzo om te scannen? Wij vroegen ons af of die mail het enige is wat we moeten afdrukken en meenemen om binnen te mogen in het hotel? Of zijn we iets belangrijk vergeten af te drukken?
    Dankuwel!

    Hoi Elien,
    Ik heb je vraag even verplaatst naar het juiste forumonderdeel en de titel veranderd naar een algemener topic. Zo kunnen andere forumleden hier ook terecht voor vragen over reserveringen.
    Bij een compleet arrangement ontvang je de toegangstickets voor de parken pas bij het inchecken in het hotel. De ontvangstbevestiging met boekingsnummer neem je mee naar het resort en geef je af aan de cast member tijdens het inchecken. Vervolgens ontvang je het complete pakket met toegangstickets en eventuele vouchers.
    Groetjes en alvast veel plezier!
    Lars
    Oei oke, ik kon er niet zo goed aan uit. Heel hard bedankt voor de verduidelijking!
  • Volgende week Maandag zou ik met mijn familie naar Disney gaan. (Arrangement) maar hoe ontvangen wij alle informatie (Tickets etc.) Ik had gekeken op internet en ik zag dat de normale tickets minimaal 8 dagen voor vertrek besteld moesten worden, maar hoe zit het met een arrangement, 2 nachten 3 dagen 4 personen waaronder 2 kinderen in hotel New York, dus alle tickets en bewijs van overnachting?

  • Volgende week Maandag zou ik met mijn familie naar Disney gaan. (Arrangement) maar hoe ontvangen wij alle informatie (Tickets etc.) Ik had gekeken op internet en ik zag dat de normale tickets minimaal 8 dagen voor vertrek besteld moesten worden, maar hoe zit het met een arrangement, 2 nachten 3 dagen 4 personen waaronder 2 kinderen in hotel New York, dus alle tickets en bewijs van overnachting?
    Hoi BambiBoy,
    Als je een arrangement hebt geboekt, dan ontvang je de tickets en eventuele vouchers tijdens het inchecken bij Disney's Hotel New York. Je hoeft alleen de reserveringsbevestiging mee te nemen. Wij wensen jullie een goede reis en veel plezier!
    Groetjes,
    Lars
  • hallo,
    ik ben een beetje aan het bekijken om met de kerstdagen naar Disney te gaan maar heb wat vragen.na flink op internet rondzoeken kwam ik op dit leuke forum!
    weet iemand dit :
    tot hoe laat zijn de parken met kerst meestal open?
    wat zijn duidelijke verschillen tussen de hotels sante fe en cheyenne ?
    mijn zoon van 9 is totaal geen lefgozer en durft niet in harde,snelle,hoge enge dingen. is het toch leuk om te gaan met hem?(fantasie en magie heeft hij wel in overvloed Laugh )
    heb ik met de kerst(24-25 en 26 dec.) genoeg aan 2 dagen Disney en 1 dag studio's?
    ik kan nergens iets vinden over aanbetalen, wat betaal je aan als je online boekt? of betaal je meteen alles in 1 keer?
    en kan ik het beste nu met de ja dagen boeken of juist nog even wachten tot er een betere aanbieding komt, maar ben ik dan misschien te laat en zit alles dan vol?
    alvast ontzettend bedankt voor alle antwoorden,
    groetjes Mo

  • hallo,
    ik ben een beetje aan het bekijken om met de kerstdagen naar Disney te gaan maar heb wat vragen.na flink op internet rondzoeken kwam ik op dit leuke forum!
    weet iemand dit :
    tot hoe laat zijn de parken met kerst meestal open?
    wat zijn duidelijke verschillen tussen de hotels sante fe en cheyenne ?
    mijn zoon van 9 is totaal geen lefgozer en durft niet in harde,snelle,hoge enge dingen. is het toch leuk om te gaan met hem?(fantasie en magie heeft hij wel in overvloed Laugh )
    heb ik met de kerst(24-25 en 26 dec.) genoeg aan 2 dagen Disney en 1 dag studio's?
    ik kan nergens iets vinden over aanbetalen, wat betaal je aan als je online boekt? of betaal je meteen alles in 1 keer?
    en kan ik het beste nu met de ja dagen boeken of juist nog even wachten tot er een betere aanbieding komt, maar ben ik dan misschien te laat en zit alles dan vol?
    alvast ontzettend bedankt voor alle antwoorden,
    groetjes Mo
    Hoi Mo,
    Welkom bij DiscoverTheMagic.nl!
    Afgaande op vorig jaar zijn de parken tijdens de kerstdagen als volgt geopend. Merk hierbij op dat de tijden voor dit jaar nog niet door Disney bekend zijn gemaakt, maar dit is alvast een goede indicatie:
    Disneyland Park: 09:30 - 22:00 uur (Extra Magic Hours van 08:00 tot 09:30 uur)
    Walt Disney Studios Park: 10:00 - 21:00 uur (Extra Magic Hours van 08:00 tot 10:00 uur)
    De kerstvakantie is één van de drukste periodes voor Disney, wat betekent dat bepaalde hotels snel vol zullen raken. Hoe later je boekt, hoe minder beschikbaarheid en des te hoger de prijzen zijn. Een arrangement van minimaal 3 dagen wordt tijdens drukke periodes aanbevolen. Beide parken hebben slechts een aantal 'wilde' attracties, voor de rest zijn vrijwel alle attracties geschikt voor de hele familie. Er is dus genoeg te beleven voor alle leeftijden en met kerst is er tevens extra entertainment (parade, show, Disney figuren en vuurwerk).
    Disney's Hotel Santa Fe is recent opgeknapt een heeft nu een Cars thema met kamers met 2 tweepersoonsbedden. Disney's Hotel Cheyenne heeft op iedere kamer één tweepersoonsbed en een stapelbed voor de kinderen. Dit hotel heeft een cowboy thema. Beide hotels liggen op dezelfde afstand van de parken. Je bent binnen 10-15 minuten te voet bij de parken of je neemt een gratis shuttlebus.
    De aanbiedingen online zijn alleen met creditcard beschikbaar en dienen in één keer betaald te worden. Je ontvangt de reserveringsbevestiging binnen 1-3 werkdagen. Als je tijdens een schoolvakantie een bezoek wilt brengen aan Disney, dan is ons advies om zo vroeg mogelijk te boeken voor de beste aanbieding en beschikbaarheid. Op dit moment is de vroegboekaanbieding beschikbaar. Info & boeken: http://bit.ly/1uiuvRZ.
    Groetjes,
    Lars
  • ontzettend bedankt voor je uitgebreide informatie !
    ik heb nog 1 vraagje,
    als we aankomen smorgen en nog niet in het hotel kunnen,mogen we wel al op het park, waar laat je je auto dan, en blijft die daar tijdens je verblijf staan of is er een aparte parkeerplaats bij de hotels ?

  • ontzettend bedankt voor je uitgebreide informatie !
    ik heb nog 1 vraagje,
    als we aankomen smorgen en nog niet in het hotel kunnen,mogen we wel al op het park, waar laat je je auto dan, en blijft die daar tijdens je verblijf staan of is er een aparte parkeerplaats bij de hotels ?
    Graag gedaan, Mo. Bij aankomst check je eerst in bij je hotel. Hier kun je tevens gratis parkeren op vertoon van de reserveringsbevestiging. De auto blijft tijdens het gehele verblijf op de parkeerplaats van het hotel. Vanuit alle Disney hotels (met uitzondering van Disney's Davy Crockett Ranch) kun je via Disney Village lopen naar de parken of maak je gebruik van de gratis shuttlebussen. De kamer is pas vanaf 15:00 uur gereed, maar tijdens het inchecken ontvang je alvast alle toegangstickets en eventuele vouchers zodat jullie direct de parken in kunnen. De bagage kan na het inchecken gratis afgegeven worden bij het bagagedepot. Na sluiting van de parken keer je terug naar het hotel om de kamersleutel op te halen. De recepties van alle Disney hotels zijn 24 uur per dag geopend.
    Groetjes,
    Lars
  • ontzettend bedankt Lars !
    wat een informatie bezit jij zeg ! Top! DiscoverTheMagic.nl ! staat al onder mijn favorietenknop Wink

  • ontzettend bedankt Lars !
    wat een informatie bezit jij zeg ! Top! DiscoverTheMagic.nl ! staat al onder mijn favorietenknop Wink
    Graag gedaan, Mo! Mochten er nog meer vragen zijn, dan hoor ik die graag. Fijne zondag nog!
    Groetjes,
    Lars
  • haai Lars,
    wij hebben vanmorgen geboekt ! *hyper*
    ook in mydisney is het inmiddels te zien. 22 t/m 25 december sante fe, helemaal goed ! word een onvergetelijke kerst
    heb jij enig idee of we (wat later in het jaar) nog wel extra opties bij kunnen boeken in mydisney ,zoals bijv. een Disney ontbijt of een diner of show( of op de site, )en hoe kan ik dat doen? ik kan dat niet terug vinden.
    groetjes Mo

  • haai Lars,
    wij hebben vanmorgen geboekt ! *hyper*
    ook in mydisney is het inmiddels te zien. 22 t/m 25 december sante fe, helemaal goed ! word een onvergetelijke kerst
    heb jij enig idee of we (wat later in het jaar) nog wel extra opties bij kunnen boeken in mydisney ,zoals bijv. een Disney ontbijt of een diner of show( of op de site, )en hoe kan ik dat doen? ik kan dat niet terug vinden.
    groetjes Mo
    Hoi Mo,
    Goed om te horen. De voorpret kan beginnen! Bekijk het entertainment tijdens het kerstseizoen van vorig jaar om alvast in de stemming te komen in dit artikel: http://bit.ly/1v0aWjr. Disney heeft voor dit jaar nog geen persbericht gepresenteerd, maar al het entertainment van vorig jaar keert, in een deels uitgebreidere vorm, terug, inclusief de Frozen Sing-along show. Zodra Disney meer bekend maakt, maken wij een actueel artikel voor dit jaar. Volg ons op Facebook en/of Twitter voor de laatste nieuwtjes.
    Alle Magische Extra's kunnen later aan een reservering worden toegevoegd door de Disney reserveringslijn te bellen. Online is dit alleen bij het boeken van het arrangement mogelijk, later niet meer. Bekijk een overzicht van alle extra's die toegevoegd kunnen worden aan een arrangement in een Disney hotel: http://bit.ly/1dFT3eX.
    Groetjes,
    Lars
  • dank je wel voor de links ! fijn dat we toch bij kunnen boeken, we denken bijv.nog na over het Disney ontbijt,ik denk dat dat super leuk is voor onze zoon.
    jammer dat we nog zo lang moeten wachten Laugh
    ik ga 'vriendjes" worden op jullie facebook om alles te volgen.
    ontzettend bedankt voor alles !
    groetjes si(Mo)ne
  • Hallo,
    Wij zijn van plan om volgend jaar in de voorjaarsvakantie een midweek naar DLP te gaan. Nu zag ik zojuist in een vakantie overzicht dat de fransen in regio Parijs dan ook vakantie hebben. Kan ik nu erge drukte verwachten of zal het meevallen? Iemand ervaring? Twee jaar geleden zijn we ook rond die periode gegaan en ik kan me geen topdrukte herinneren, maar ik weet ook niet hoe de vakanties toen vielen.
    We zitten zelf wel absoluut vast aan de vakanties, aangezien we met onze kinderen (11 en 7) gaan.
    We willen in een disney hotel, en we denken aan New Port Bay club, of Sequoia Lodge.
    Eigenlijk zouden we natuurlijk het allerliefste in het Disneyland hotel verblijven, maar die prijzen zijn wel echt een heel stuk hoger en we weten niet zo goed of we dat er voor over hebben.. Kan iemand ons advies geven met kiezen? Wij zijn twee jaar geleden in hotel cheyenne geweest, op zich prima, maar de rij voor het ontbijt vond ik toch wel heeel erg vervelend. Is dit in de duurdere hotels ook zo?
    Ik hoor graag jullie ervaringen
    Groeten Helen

  • Hallo,
    Wij zijn van plan om volgend jaar in de voorjaarsvakantie een midweek naar DLP te gaan. Nu zag ik zojuist in een vakantie overzicht dat de fransen in regio Parijs dan ook vakantie hebben. Kan ik nu erge drukte verwachten of zal het meevallen? Iemand ervaring? Twee jaar geleden zijn we ook rond die periode gegaan en ik kan me geen topdrukte herinneren, maar ik weet ook niet hoe de vakanties toen vielen.
    We zitten zelf wel absoluut vast aan de vakanties, aangezien we met onze kinderen (11 en 7) gaan.
    We willen in een disney hotel, en we denken aan New Port Bay club, of Sequoia Lodge.
    Eigenlijk zouden we natuurlijk het allerliefste in het Disneyland hotel verblijven, maar die prijzen zijn wel echt een heel stuk hoger en we weten niet zo goed of we dat er voor over hebben.. Kan iemand ons advies geven met kiezen? Wij zijn twee jaar geleden in hotel cheyenne geweest, op zich prima, maar de rij voor het ontbijt vond ik toch wel heeel erg vervelend. Is dit in de duurdere hotels ook zo?
    Ik hoor graag jullie ervaringen
    Groeten Helen
    Hoi Helen,
    Alleen als er meerdere (of voornamelijk alle) zones in Frankrijk tegelijkertijd vrij hebben, zal het erg druk zijn in Disneyland. De regio Parijs kent vooral dagjesmensen (lokale bevolking met jaarkaart). Tijdens een volledige midweek zal de impact hiervan gering zijn. Verwacht wel drukkere dagen dan tijdens het laagseizoen, maar topdrukte wordt niet verwacht.
    De Disney hotels vanaf 3 sterren kennen andere regels bij het ontbijt. Je wordt door een cast member naar een plaats verwezen zodat je niet meer zelf naar een vrije plaats hoeft te zoeken. Daarnaast is het ontbijt relaxter en rustiger dan in Santa Fe en Cheyenne. Disney's Sequoia Lodge en het in begin 2016 volledig opgeknapte Disney's Newport Bay Club hebben de beste prijs/kwaliteitsverhouding. Mijn persoonlijke favoriet is Sequoia Logde, maar de nieuwe kamers in Newport Bay zien er fantastisch uit, dus beide hotels zijn een prima keuze. Bekijk foto's en video's van de nieuwe kamers: http://bit.ly/1DXaAuK.
    Voor aankomsten in 2016 is de speciale Vroegboekaanbieding beschikbaar, waarbij je tot 2 nachten en 2 dagen gratis krijgt. Info & boeken: http://bit.ly/1uiuvRZ.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars, bedankt voor de info!
    We twijfelen nu inderdaad vooral tussen new port bay en sequoia lodge... nog maar even goed alles bekijken! En inderdaad met die vroegboekaanbieding, kunnen we voor het zelfde geld veeel langer blijven, dus daar gaan we zeker gebruik van maken!
    Bedankt voor de info!

  • Hallo Lars, bedankt voor de info!
    We twijfelen nu inderdaad vooral tussen new port bay en sequoia lodge... nog maar even goed alles bekijken! En inderdaad met die vroegboekaanbieding, kunnen we voor het zelfde geld veeel langer blijven, dus daar gaan we zeker gebruik van maken!
    Bedankt voor de info!
    Graag gedaan, Helen!
    Mochten er verder nog vragen zijn, dan hoor ik die graag.
    Groetjes,
    Lars

  • Hallo Lars, bedankt voor de info!
    We twijfelen nu inderdaad vooral tussen new port bay en sequoia lodge... nog maar even goed alles bekijken! En inderdaad met die vroegboekaanbieding, kunnen we voor het zelfde geld veeel langer blijven, dus daar gaan we zeker gebruik van maken!
    Bedankt voor de info!
    Graag gedaan, Helen!
    Mochten er verder nog vragen zijn, dan hoor ik die graag.
    Groetjes,
    Lars
    We zijn er uit, vandaag 5 dagen new port bay club geboekt, en gelijk maar een compass club kamer, ben heel benieuwd! Nu nog een half jaar wachten......

  • We zijn er uit, vandaag 5 dagen new port bay club geboekt, en gelijk maar een compass club kamer, ben heel benieuwd! Nu nog een half jaar wachten......
    Goed om te horen dat jullie een weloverwogen keuze hebben kunnen maken. Ik ben zelf ook van plan om in het voorjaar van 2016 een verblijf te boeken in Newport Bay Club. Erg benieuwd naar de nieuwe kamers. Het duurt misschien nog een half jaar, maar nu kan de voorpret beginnen!
    Groetjes,
    Lars
  • Enkele weken geleden was er bij de aanbiedingen een stuntverkoop, waarbij je goedkoop een hotel kon boeken. Nu is mijn vraag weet iemand of disney dit regelmatig doet of is dit eerder zeldzaam. Wij konden hier toen geen gebruik van maken daar wij onze reis al hadden geboekt ook wel aan -35%. Maar met de stuntverkoop kwam je toch wel veel voordeliger uit.
    Groetjes,
  • stitch zei:

    Enkele weken geleden was er bij de aanbiedingen een stuntverkoop, waarbij je goedkoop een hotel kon boeken. Nu is mijn vraag weet iemand of disney dit regelmatig doet of is dit eerder zeldzaam. Wij konden hier toen geen gebruik van maken daar wij onze reis al hadden geboekt ook wel aan -35%. Maar met de stuntverkoop kwam je toch wel veel voordeliger uit.
    Groetjes,

    Hoi Stitch,

    Disney maakt dergelijke last minute campagnes pas enkele dagen vóór de start aan ons bekend. Afgaande op vorig jaar worden deze aanbiedingen 2 keer per jaar voor een korte periode (enkele dagen) gehouden. Volg ons op Facebook of Twitter voor de laatste aanbiedingen.

    Groetjes,
    Lars
  • hallo,

    nog een paar dagen en het is zover !
    ik heb nog wat vraagjes over het internet.
    ik heb volgens mij ergens gelezen dat er sinds kort ook gratis wifi is op de kamers, klopt dit?
    en is iemand er bekend mee dat of wifi voor 1 apparaat/telefoon is of da t we allemaal op onze eigen telefoon op wifi kunnen? Dit ivm de app voor de photopass en Disney app

    groetjes Simone
  • Mo zei:

    hallo,

    nog een paar dagen en het is zover !
    ik heb nog wat vraagjes over het internet.
    ik heb volgens mij ergens gelezen dat er sinds kort ook gratis wifi is op de kamers, klopt dit?
    en is iemand er bekend mee dat of wifi voor 1 apparaat/telefoon is of da t we allemaal op onze eigen telefoon op wifi kunnen? Dit ivm de app voor de photopass en Disney app

    groetjes Simone

    Hoi Simone,

    Gratis Wi-Fi is beschikbaar op de kamers van alle Disney hotels, met uitzondering van Disney's Davy Crockett Ranch en Disney's Hotel Cheyenne. De verbinding is beschikbaar voor alle reisgenoten en niet gelimiteerd aan één apparaat.

    Groetjes,
    Lars
  • Super ! Dank je wel ! En nu aftellen, dinsdag lopen we in Disneyland!
  • Hoi,

    Wij gaan volgende week naar Disney. Nou is ons arrangement al een tijdje geleden geboekt maar we willen graag nog de photo pass pakket erbij hebben. Zou dit nog gaan?

    groetjes gaby
  • gaby zei:

    Hoi,

    Wij gaan volgende week naar Disney. Nou is ons arrangement al een tijdje geleden geboekt maar we willen graag nog de photo pass pakket erbij hebben. Zou dit nog gaan?

    groetjes gaby

    Hoi Gaby,

    Dat kan inderdaad. Bel hiervoor met de Disney reserveringslijn onder vermelding van je reserveringsnummer om de Disney PhotoPass+ optie bij te boeken.

    Groetjes,
    Lars
  • we hebben 19 augustus in B&B geboekt voor 2 nachten. nu wil ik stiekem als verassing voor het gezin hotel new york boeken ipv is dit mogelijk ??
    en zo ja waar moet ik me dan melden om dat te regelen
  • Je zou dit via de boekingslijn moeten regelen. Maar ik heb geen idee of dit mogelijk is.
  • heb net gebeld en het was gewoon mogelijk
    ben benieuwd hoe ze reageren
  • Geniet van jullie verblijf!
Log In of Registreer om te reageren.