Restaurants Disneyland Park

2»

Reacties

  • tatake zei:

    Hoe zit het met de prijzen in de restaurants met kerstmis? ik zag wel ergens speciale kerstavond arrangementen aan belachelijk hoge prijzen, maar hoe zit het dan gewoon ´s middags bv? zijn bij de counter restaurants de prijzen dan gewoon gelijk anders?

    Hoi tatake,

    Voor kerstavond (en oudejaarsavond) hanteren alleen de volgende restaurants met tafelbediening en buffetservice speciale prijzen. Het overzicht hieronder is van oudejaarsavond 2014, dus prijzen kunnen dit jaar iets afwijken:

    image

    De prijzen van de counterservice restaurants blijven gewoon de hele dag gelijk en worden niet verhoogd.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb een vraag over Cafe Mickey.
    Via internet kan je dit bijboeken bij je hotelreservering, maar alleen om 12.00, 19.00 en 21.00 uur.
    Is dit ook mogelijk op andere tijdstippen? Bijvoorbeeld om 17.00 uur

    Hoi aniek1985,

    Er zijn inderdaad vaste tijden voor Cafe Mickey als je maaltijden met de Disney figuren toevoegt aan je reservering. Cafe Mickey kan echter ook gewoon 'los' worden gereserveerd via de restaurants reserveringslijn op een tijd dat het jullie uitkomt (uiteraard onder voorbehoud van beschikbaarheid): http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-reserveringen-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Super, bedankt voor het snelle antwoord!
  • Super, bedankt voor het snelle antwoord!

    Graag gedaan, Aniek. Als er verder nog vragen zijn, dan hoor ik die graag.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Wij gaan in februari naar Disneyland Parijs. En hebben half pension plus. Nu is mij verteld dat wij met half pension plus ook bij Café Mickey kunnen gaan eten. Dit lijkt me super, daar we kleine kinderen hebben. Nu is mijn vraag: Is er vooraf een bepaald keuzemenu samengesteld, waar we uit kunnen kiezen???? En waar kan ik de menukaarten van alle restaurants van Disneyland online bekijken????
  • sh78 zei:

    Hallo,
    Wij gaan in februari naar Disneyland Parijs. En hebben half pension plus. Nu is mij verteld dat wij met half pension plus ook bij Café Mickey kunnen gaan eten. Dit lijkt me super, daar we kleine kinderen hebben. Nu is mijn vraag: Is er vooraf een bepaald keuzemenu samengesteld, waar we uit kunnen kiezen???? En waar kan ik de menukaarten van alle restaurants van Disneyland online bekijken????

    Hoi sh78,

    Met de Plus maaltijdformule kun je inderdaad ook genieten van een maaltijd (lunch of diner) met de Disney figuren bij Café Mickey. Bekijk alle deelnemende restaurants per maaltijdformule: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/halfpension-volpension-paris. Denk eraan om tijdig te reserveren. Met de vouchers kun je uit alle menu's bij Café Mickey kiezen. Bekijk de menu's via DLP Guide: http://www.dlpguide.com/planning/dining/restaurant-menus/.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    we zijn vandaag teruggekomen van een Kerstweek DLP, waarbij we ook bij Plaza Gardens hebben gegeten.
    Aangezien het afgelopen week heerlijk weer was in het park, hebben we na de eerste ronde drankjes nog een keer vier consumpties besteld. Toen we het restaurant verlieten en naar de (extra) rekening vroegen hoorden we dat ook de drankjes all-in en all-you-can-drink zijn, net zoals bij Buzz Lightyears Pizza Planet. Dat verbaasde ons - hebben we die wijziging ergens gemist? Ik zie op de menukaart op jouw site ook gewoon prijzen voor drankjes staan en het viel ons al op dat bijna niemand nog drinken "bijbestelde". Geldt dit dan ook voor de andere all-you-can-eat-restaurants?
  • Hugo zei:

    Hoi Lars,

    we zijn vandaag teruggekomen van een Kerstweek DLP, waarbij we ook bij Plaza Gardens hebben gegeten.
    Aangezien het afgelopen week heerlijk weer was in het park, hebben we na de eerste ronde drankjes nog een keer vier consumpties besteld. Toen we het restaurant verlieten en naar de (extra) rekening vroegen hoorden we dat ook de drankjes all-in en all-you-can-drink zijn, net zoals bij Buzz Lightyears Pizza Planet. Dat verbaasde ons - hebben we die wijziging ergens gemist? Ik zie op de menukaart op jouw site ook gewoon prijzen voor drankjes staan en het viel ons al op dat bijna niemand nog drinken "bijbestelde". Geldt dit dan ook voor de andere all-you-can-eat-restaurants?

    Hoi Hugo,

    Welkom terug! Hopelijk hebben jullie genoten van de kerstsfeer.

    Disney is bezig met het upgraden van alle buffetrestaurants met een nieuwe formule inclusief onbeperkt drinken. Plaza Gardens en Agrabah Café hanteren deze nieuwe variant al sinds de heropening van deze restaurants. De overige buffetrestaurants volgen later. Op die manier willen ze het makkelijker maken voor cast members die werkzaam zijn op deze locaties en duidelijker qua prijs voor bezoekers.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    het was heerlijk en het weer heeft daar zeker aan meegeholpen!
    Bedankt voor je toelichting - weer iets geleerd :wink:
  • Hallo Lars,
    Vanaf hoelaat kan je dineren bij Plaza Gardens en Hunters Grill (Sequoia Lodge)?

    Groetjes Sabina
  • sh78 zei:

    Hallo Lars,
    Vanaf hoelaat kan je dineren bij Plaza Gardens en Hunters Grill (Sequoia Lodge)?

    Groetjes Sabina

    Hoi Sabina,

    De openingstijden van de restaurants in de Disney hotels zijn mij helaas niet bekend, maar Hunters Grill is sowieso alleen geopend voor ontbijt en diner, dus dat zal vanaf 17:00-18:00 uur zijn voor het diner. Plaza Gardens is dagelijks geopend vanaf 11:30 uur (zelfde buffet voor lunch en diner). Het restaurant sluit tussen 18:30 en 21:30 uur, naar gelang de openingstijden van het Disneyland Park.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.