Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

15455575960105

Reacties

  • Hoi Disney fans Cool
    Op 1/11/2015 en 2/11/2015 zijn wij aanwezige in disney.
    Wie kunnen we plezieren met korting op jaarkaarten en in ruil daar voor ons de stempeltjes geven Smile
    daarboven op geven we per stempel of jaarkaart een extra korting van 10€.per persoon.
    De 10% extra korting op jullie jaarkaarten gelden daar ook nog bij dus echt een aanrader!!!!
    hopelijk zien we elkaar in het park
    voor verdere info of vragen om of af te spreken mail ons cornette1986@gmail.com
    We kijken er al naar uit CoolCoolCoolCool
  • Op 1 en 2 november gaan we terug naar Disney.
    Helaas loopt de parianage af op 3 november en gaan onze stempels verloren.
    En we missen nog 2 stempels.
    Daarom geven we 10% extra korting (in totaal 20% dus) op jullie jaarpassen.
    We kunnen aan meerdere mensen natuurlijk ook de gebruikelijke 10% korting aanbieden
    Wie kan ons helpen ? :)
    Je kunt me contacteren op info@maddelin.be
  • Hallo Disney fans!
    Op 14 en 15 december zijn we weer in Disneyland Parijs.
    We kunnen nog 3 mensen 10% korting te bieden op hun jaarkaart.
    Heb je vragen of wil je contact opnemen kun je mij mailen: ilsewiel.92@gmail.com
    Groetjes Ilse
  • Hallo Disney-gangers,
    Zaterdag 5 december t/m dinsdag 8 december zijn wij weer in Disneyland Parijs. Wij kunnen nog aan 6 mensen korting geven in ruil voor stempels! Laugh
    Groet,
    Melanie.
  • Haai mede disney liefhebbers!
    Wij gaan vrijdagmiddag 4 december tot en met zondag 6 december weer naar disney en we kunnen nog aan 4 mensen korting geven!
    Reageer op dit bericht of stuur mij even een mailtje naar cheyennekooijman@hotmail.com
    Hopelijk tot in december!
    Groetjes CheyenneLaugh
  • Hallo allemaal
    Wij staan al op de lijst maar hebben helaas nog niemand gevonden die op zoek is naar korting
    Wij zijn 8 & en 9 november in Disney en kunnen nog aan 9 mensen korting geven maar met eventueel 6 zijn we al heel blij, eventueel afspreken voor de parkeerplaats zodat jullie de €15,- niet hoeven te betalen is geen probleem.
    Op 8 Nov zullen we er rond 13:00 zijn op 9 nov zijn we er de hele dag
    Als je interesse hebt hoor ik het graag mailen mag ook naar bruske-1947@live.nl
    Iedereen alvast veel kerstplezier !!
  • Als je van plan was een jaarkaart Eurodisney te kopen, nu is een mooie kans om 10% extra korting te krijgen.
    • Vanaf zaterdag 19 december t/m maandag 21 december zijn wij in Disneyland Parijs (komt een andere datum beter uit, laat het even weten dan passen we onze plannen aan).
    • We spreken af bij de parkeergarage van Disney Village op een tijd die jullie uitkomt. De parkeerkosten betalen wij natuurlijk voor je zodat je geen €15 parkeerkosten hoeft te betalen de eerste dag.
    • Samen gaan we door de kassa alwaar jullie de jaarkaarten met 10% korting kopen (Francilien van €135 voor €121 / Fantasy van €179 voor €161 / Dream van €223 voor €200).
    • We gaan in een rechte lijn naar bureau Annual en daar maken ze een echte pas voor je. Let op dat je voor iedereen een geldig identiteitsbewijs bij je hebt!
    • Na een half uurtje is het klaar en behoor jij ook bij de gelukkige bezitters van een jaarkaart. Wij hebben dan een stempel (bij drie stempels krijgt je jaarkaart een jaar extra verlenging).
    • Als je 3 jaarkaarten ineens hebt gekocht geven wij je €15 contant om je te bedanken voor de stempels. Daar kun je wat leuks van doen of aan een goed doel schenken. Wij hebben in totaal nog 6 stempels nodig!
    • We nemen afscheid en jij hebt een jaar lang plezier in Disneyland Parijs!
    Mail ons op mpaauwe@upcmail.nl om afspraken te maken. Je mag me ook je telefoonnummer mailen dan bel ik je op om verdere afspraken te maken.
    Groeten,
    Monique
  • Komend weekend, 7 en 8 november, zijn wij in Disneyland en kunnen 12 mensen korting geven. Wie daar belangstelling voor heeft, stuur een mailtje naar rudie.vanderwal@outlook.com. Bij twee passen geef ik vijftien euro extra.
    Ik hoor het graag.
    grt.,
    Rudie
  • Wij zijn er 4 december en 7, 8 en 9 januari en kunnen 6 mensen korting geven.
    Mail naar andreaooms [at] hotmail.com
  • Hoi hoi,

    24 en 25 december zijn we weer te vinden in Disneyland Parijs.

    Nog 2 stempels nodig dus wie oh wie gaan er deze data?
    We betalen het parkeerticket terug van €15.

    Je mag me mailen op : familiesterk@hotmail.com

    Grtjes Mike en Janine
  • Hoi,
    Wij zijn zaterdag 21 november tot maandag 23 november 2015 in Disney. en kunnen 4 mensen nog korting geven op en jaarkaart.
    Heb je interesse stuur een mailtje naar hoog4all@gmail.com
    Ik neem z.s.m. contact met je op.

    gr Ron
  • Hallo Allemaal,

    21 november willen ik en mijn zusje Disney jaarkaarten aanschaffen. We hadden met iemand afgesproken voor korting en stempels etc. Echter diegene moet geopereerd worden en nu zoek ik een nieuw iemand die 2 mensen korting kan geven.

    Je kan mij mailen op estherderksen(apenstaartje)puurtheater.nl

    groetjes Esther
  • Hallo Allemaal,

    21 november willen ik en mijn zusje Disney jaarkaarten aanschaffen. We hadden met iemand afgesproken voor korting en stempels etc. Echter diegene moet geopereerd worden en nu zoek ik een nieuw iemand die 2 mensen korting kan geven.

    Je kan mij mailen op estherderksen(apenstaartje)puurtheater.nl

    groetjes Esther

    Beste Ester ik stuur je een PB
  • Wij zijn in disney op 28 en 29 november en kunnen nog 2 mensen korting geven op jaarkaarten!
    Mail maar bij interesse! Chantalaalders83@gmail.com
  • hoi allemaal

    wij zijn in disneyland parijs van 23 t/m 27 november en kunnen 6 mensen korting geven

    gr. Patricia
  • hallo,
    wij gaan op 23-24-25 december weer naar disney en kunnen nog 4 mensen voorzien van korting. We zijn op zoek naar onze laatste 4 stempels dus willen we jullie graag nog een extraatje erbovenop doen.
    Laat maar iets weten.
    Groetjes Tamara
  • Wij gaan za 21 en zo 22 november weer naar Disneyland Parijs en kunnen nog heel veel (12) mensen 10% korting geven op elke gewenste jaarkaart.
    Mocht je ook het idee te hebben dan te gaan en een jaarkaart aan willen schaffen,
    neem dan even contact op dan kunnen we iets afspreken:
    paula.severs@telfortglasvezel.nl
    06-12647972

    De enige voorwaarde is dat we samen naar pasport annuel gaan,
    kost je niks extra's en scheelt toch weer in de portemonnee!
  • Als je van plan bent een jaarkaart voor Eurodisney te Parijs te kopen, dan is dit je kans om 10% extra korting te krijgen, het maakt niet uit welke jaarkaart je kiest.
    - Vanaf zaterdag 21 november t/m zondag 22 november zijn wij in Disneyland Parijs.
    - We spreken af bij de parkeerplaats/hoofdingang van Disney op een tijd die jullie uitkomt.
    - Samen gaan we door de kassa alwaar jullie de jaarkaarten met 10% korting kopen (Francilien van €135 voor €121 / Fantasy
    van €179 voor €161 / Dream van €223 voor €200).
    - We gaan in een rechte lijn naar bureau pasport Annual en daar maken ze een echte pas voor je.
    Foto wordt ter plekke gemaakt en ieder die een pas wil moet dan ook zelf aanwezig zijn.
    Let op dat je voor iedereen een geldig identiteitsbewijs bij je hebt!
    - Na een half uurtje is het klaar en behoor jij ook bij de gelukkige bezitters van een jaarkaart.
    Wij hebben dan een stempel (bij drie stempels krijgt je jaarkaart een jaar extra verlenging).
    Met deze kaart heb je ook nog aantrekkelijke korting in winkeltjes, restaurants, hotels en kun je na een tijdje (kan niet direct)
    een ander korting geven.
    - We nemen afscheid en jij hebt een jaar lang plezier in Disneyland Parijs met bijbehorende kortingen!
    Mail me op paula.severs@telfortglasvezel.nl om afspraken te maken. Je kunt me ook je telefoonnummer mailen dan bel ik je op om verdere afspraken te maken.
  • Hallo beste Disney Fans,
    wij zijn op 20-21 November weer in Disneyland en kunnen nog korting geven.
    Stuur me maar een berichtje

    Groeten Hans & Loes
  • Ik ben maandag 14 t/m woensdag 16 december weer in het park, kan dan eventueel mensen korting geven!
  • Hallo net-zo-grote-Disneyfans,

    Wij zijn op 11-12 en 13 december 2015 weer in Disney. Als je jaarkaarten wil aanschaffen vinden wij het héél fijn als je via ons gebruik wil maken van de 10% korting.

    Familie Saffrie
    saffriemike@hetnet.nl
  • november 2015 aangepast
    Hallo Disneyfans

    Van 8 t/m 12 februari 2016 zijn we weer in Disney en kunnen we korting geven.
    Heb je interesse stuur dan even een prive-bericht.

    Met Magische Groet!
  • Wij zijn van 28 december tot 2 januari ook in Disneyland en kunnen ook nog 10% korting geven bij aankoop van een jaarpas. De voorwaarde van Disney is wel dat je de voorbije 2 jaar geen jaarpas hebt gehad.

    Mail naar : engeltje00@hotmail.com om verder af te spreken

    groetjes Kim
  • Een beetje heel erg last minute... Maar uiteindelijk toch besloten om te gaan.
    Wij gaan morgen 21-11 t/m dinsdag 24-11 naar Disney.
    Wij kunnen nog aan 3 mensen korting geven.

    Iedereen hier weet denk ik wel hoe het gaat :smile: dus hoef ik dat niet te omschrijven.

    Mocht je interesse hebben, mail me dan even: gijsb802@gmail.com
  • Hi,

    Ik ben in het park van 24-26 december en kan aan max zes mensen korting geven. Stuur mij even een priveberichtje om wat af te spreken!

    Groeten Bas
  • Wij zijn in Disney van 28 december tot en met 31 december 2015 en kunnen 6 personen korting geven op hun jaarkaart. mail naar vanity_ramasray@hotmail.com
  • Hallo allemaal, wij gaan 31 december naar Disneyland Parijs en willen graag 3 jaarpassen aanschaffen .
    Is er iemand die ons kan helpen om 10% korting te krijgen?
    Mijn mail: evie_elf@hotmail.com
  • Van 25 december 2015 tot en met 27 december 2015 en van 7 februari 2016 tem 11 februari 2016 zijn wij in Disneyland Parijs. Wij kunnen jullie 10% korting geven op de aanschaf van jaarkaarten. Indien je meermaals per jaar, of meer dan 3 dagen per jaar naar Disneyland gaat, of wenst te gaan, doe je je al voordeel door een jaarkaart aan te schaffen. Wens je meer uitleg, of heb je intresse, dan mag je me altijd mailen!
  • Wij zijn van 29 december 2015t/m 1januari 2016 en van 6 februari t/m 9 februari 2016 in Disneyland en kunnen nog 3 personen korting geven.
    Mail naar isseke@hotmail.com
  • Wij zijn 28 tm 30 december weer in disney en kunnen aan nog 3 mensen korting geven!
    Mail maar bij interesse
    Chantalaalders83@gmail.com
Log In of Registreer om te reageren.