'The Forest of Enchantment: A Disney Musical Adventure' show vanaf februari 2016

Hallo Allemaal,

Ik heb een vraagje ivm the forest of enchantment: A Disney Musical adventure.

Op de site zag ik dat deze show vanaf 10 februari 2016 te zien gaat zijn is dat al officieel bevestigd dat vanaf deze datum de show te zien gaat zijn?? Is er dan een speciale premiere show??

Is er al meer over deze show bekend??

Ik zit er over te denken om in februari te gaan ivm het verlengen van mijn jaarkaart. ik heb de keuze tussen 2 of 3 dagen te gaan en bij 3 dagen zou het er net in zitten om naar deze show te gaan mocht deze op 10 februari 2016 starten. Vandaar mijn vragen.

groetjes Birgitte

Reacties

  • Hallo Allemaal,

    Ik heb een vraagje ivm the forest of enchantment: A Disney Musical adventure.

    Op de site zag ik dat deze show vanaf 10 februari 2016 te zien gaat zijn is dat al officieel bevestigd dat vanaf deze datum de show te zien gaat zijn?? Is er dan een speciale premiere show??

    Is er al meer over deze show bekend??

    Ik zit er over te denken om in februari te gaan ivm het verlengen van mijn jaarkaart. ik heb de keuze tussen 2 of 3 dagen te gaan en bij 3 dagen zou het er net in zitten om naar deze show te gaan mocht deze op 10 februari 2016 starten. Vandaar mijn vragen.

    groetjes Birgitte

    Hoi Birgitte,

    Disney heeft de periode van 10 februari t/m 8 mei 2016 officieel bevestigd in het Envie de + magazine voor jaarkaarthouders. Er zijn verder nog geen details bekend gemaakt over hoe de show er precies uit zal komen te zien, maar het zal een interactieve show worden met live zangers (vergelijkbaar met de Frozen Sing-along show). De volgende personages zijn bevestigd door de Disneyland Paris Casting website: Brave (Merida), Rapunzel (inclusief Flynn Rider), Tarzan, The Jungle Book (Baloo en King Louie) en Pocahontas (inclusief John Smith).

    Normaal gesproken zijn er in de dagen vóór de officiële première van een nieuwe show speciale previews en soft openings voor jaarkaarthouders en reguliere bezoekers, maar daar is op dit moment nog niets over bekend. De officiële startdatum van 10 februari staat wel al vast. Zodra wij meer informatie ontvangen, passen wij het artikel aan: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/the-forest-of-enchantment-a-disney-musical-adventure.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Bedankt voor je berichtje.

    De organisatie waarmee ik normaal naar disneyland ga heeft een 2 daagse op 8 en 9 februari en een driedaagse van 8 t/m 10 februari 2016. Vandaar eigenlijk mijn vraag.

    Denk dus dat ik dan de 3-daagse ga boeken dan heb ik zoiezo de show op 10 februari.

    Hoe gaat dat dan in zijn werk met zo een speciale preview of een soft opening?? Wordt dat ergens bekend gemaakt mocht dat zo zijn?? Waar kan ik dat dan terugvinden?? Ik houd in ieder geval de site in de gaten en zal tegen dan het artikel omtrent deze show nog zeker een keer raadplegen om te kijken wat er nog veranderd is.

    Hoe zit het met de officiele premiere kan daar ook iedereen gewoon bij zijn of is dit alleen voor pers en mensen die zijn uitgenodigd?? De premiere is dat dan de eerste officiele show op 10 februari??

    Alvast bedankt.

    Groetjes Birgitte



  • Hoi Lars,

    Bedankt voor je berichtje.

    De organisatie waarmee ik normaal naar disneyland ga heeft een 2 daagse op 8 en 9 februari en een driedaagse van 8 t/m 10 februari 2016. Vandaar eigenlijk mijn vraag.

    Denk dus dat ik dan de 3-daagse ga boeken dan heb ik zoiezo de show op 10 februari.

    Hoe gaat dat dan in zijn werk met zo een speciale preview of een soft opening?? Wordt dat ergens bekend gemaakt mocht dat zo zijn?? Waar kan ik dat dan terugvinden?? Ik houd in ieder geval de site in de gaten en zal tegen dan het artikel omtrent deze show nog zeker een keer raadplegen om te kijken wat er nog veranderd is.

    Hoe zit het met de officiele premiere kan daar ook iedereen gewoon bij zijn of is dit alleen voor pers en mensen die zijn uitgenodigd?? De premiere is dat dan de eerste officiele show op 10 februari??

    Alvast bedankt.

    Groetjes Birgitte



    Hoi Birgitte,

    Een soft opening wordt niet van tevoren bekend gemaakt, alleen de previews voor jaarkaarthouders/aandeelhouders zijn op vaste dagen/tijdstippen. Als je één of twee dagen vóór de officiële première aanwezig bent in het resort, loop dan een paar keer per dag langs het theater en vraag de cast members of er die dag soft openings zullen zijn. Iedereen kan bij de première (eerste show op 10 februari) aanwezig zijn, naar gelang beschikbaarheid. Meestal wordt er één show gereserveerd voor pers/genodigden, maar de overige shows die dag zijn vrij toegankelijk.

    Groetjes,
    Lars
  • hi Birgitte,

    Ik heb gisteren een mail ontvangen dat de dagen voor jaarkaart houders op 6 en 7 februari zijn (en wij hadden juist al gepland om dat weekend te gaan :-) )
    Wel moet je je van te voren inschrijven via http://passeport-annuel.disneylandparis.fr/dream/foretdelenchantement/waiting.php
    De inschrijving begint maandag 25 januari om 12:00 uur.

    grz

    MJ
  • mcjas zei:

    hi Birgitte,

    Ik heb gisteren een mail ontvangen dat de dagen voor jaarkaart houders op 6 en 7 februari zijn (en wij hadden juist al gepland om dat weekend te gaan :-) )
    Wel moet je je van te voren inschrijven via http://passeport-annuel.disneylandparis.fr/dream/foretdelenchantement/waiting.php
    De inschrijving begint maandag 25 januari om 12:00 uur.

    grz

    MJ

    Hallo MJ

    ja heb de mail ook ontvangen.

    Ik ga met een busreis mee, ben dus afhankelijk van hun. Zei gaan maandag 8 en 9 februari. normaal was er een 3 daagse maar wegens te weinig aanmeldingen is die geannuleerd dus nu ga ik maar 2 dagen, anders had ik naar de show gekund op 10 februari.

    Helaas kan ik dus niet naar de show gaan in het weekend van 6 en 7 februari.

    Is er misschien iets bekend over eventuele shows of soft openings op 8 en 9 februari??

    groetjes Birgitte
  • Lars,

    Kun je ergens zien, wie er allemaal in de cast van de show zitten?

    Groetjes,

    Claudia
  • Claudia zei:

    Lars,

    Kun je ergens zien, wie er allemaal in de cast van de show zitten?

    Groetjes,

    Claudia

    Hoi Claudia,

    Die informatie is ons helaas niet bekend en zou niet durven zeggen of dat ergens te zien is. Ik weet wel dat er kandidaten uit Britain's Got Talent een contract hebben voor deze show (Rosie Hale en Jordan Todd).

    Groetjes,
    Lars
  • Is er al bekend vanaf wanneer en of de show tijdens halloween terug komt?
  • RogerM zei:

    Is er al bekend vanaf wanneer en of de show tijdens halloween terug komt?

    Hoi RogerM,

    De verwachting is dat de show na deze eerste run zal terugkeren, maar Halloween is waarschijnlijk niet haalbaar vanwege de tijd die nodig is om het theater om te bouwen. De show stopt op 8 mei, waarna de ombouw naar Frozen zal plaatsvinden. Die show start echter pas begin juni, wat inhoudt dat het ombouwen zo'n 3 weken in beslag neemt. Aangezien de Frozen show ook tijdens kerst weer terugkeert is er te weinig tijd om The Forest of Enchantment te laten terugkeren. Disney heeft echter nog geen persbericht over Halloween vrijgegeven, dus ik hou nog een slag onder de arm.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik hoop dat ze het tocb halen. De vorige periode was natuurkijknook langer omdat de show toen voor het eerst daar gemaakt werd. Dus ze moesten het licht en de techniek ook allemaal aanpassen. Ik hoop 'm in elk geval weer mee te kunnen pikken dit najaar!
  • RogerM zei:

    Ik hoop dat ze het tocb halen. De vorige periode was natuurkijknook langer omdat de show toen voor het eerst daar gemaakt werd. Dus ze moesten het licht en de techniek ook allemaal aanpassen. Ik hoop 'm in elk geval weer mee te kunnen pikken dit najaar!

    Dat hoop ik ook, RogerM, maar ga er gemakshalve even vanuit dat de show pas volgend jaar weer zal terugkeren om eventuele teleurstelling te voorkomen.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.