Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

15556586061105

Reacties

  • Extra oproep: We gaan aanstaande vrijdag 4 december weer naar disney en zullen hier tot en met zondag 6 december zijn. We kunnen nog aan 4 mensen korting geven, maar we zouden al heel blij zijn met 1 persoon om één kaart vol te kunnen krijgen! Als er iemand op die data korting zou willen krijgen kan je contact opnemen via cheyennekooijman@hotmail.com of reageren op dit bericht. Hopelijk tot dan en iedereen die binnenkort weer gaat heel veel plezier!
  • Extra oproep: Wij zijn van 24 december tot en met 27 december in Disneyland. Wie ook van een magische kerst wil genieten en daarna nog naar Disneyland wil gaan, kunnen wij aan korting helpen op jaarkaarten. Je kan mij contacteren op natasja@vdvoort.be.

    Tot dan...
  • Hoi

    Wij zijn 25 en 26 Dec in Disney en kunnen 10% korting geven bij aanschaf van een jaarkaart.
    Ben ook gewoon te bereiken via mail die dagen.

    pega7472@hotmail.com

    Grts Sandi
  • Hallo,

    Wij hebben 2 jaarkaarten Disney Dreams.

    Wij gaan zaterdag 12- zondag 13 december naar DLP
    Wij gaan 16 ('s avonds pas echter) - 17 december naar DLP

    Laat maar weten als we iemand kunnen plezieren met de 10% korting

    Groetjes
    Leen
  • Ook wij mogen weer Disney!!
    Wij zijn vanaf aanstaande vrijdag 11-12 t/m zondag 13-12. Mochten wij nog iemand blij kunnen maken met 10% korting hoor ik dit graag
  • Hallo Allemaal,

    Ook wij gaan weer enkel dagen naar disney!
    Wij kunnen nog 5 mensen blij maken met 10% korting op hun jaarkaart.
    Ook wij zouden hier heel blij mee zijn want zo krijgen wij natuurlijk ook de 5 stempels die we nog nodig hebben :wink:
    Wij zijn van zondag 27 tot en met dinsdag 29 december in Disney.
    Als er nog mensen geïnteresseerd zijn dan horen wij dat graag via domeniqueske2@hotmail.com

    Groetjes Domenique en Jeroen
  • Hoi allemaal,

    Wij zijn 20 en 21 december in Disney en kunnen voor 9 mensen 10% korting geven op hun aanschaf voor een jaarkaart. Dus heb je daar interesse in laat het me dan weten nvanberkel@hotmail.com


    Groetjes Nathalie
  • Hi Disneyfans!
    Ook wij zijn met Kerstmis in de parken te vinden.
    24 en 25 december en we betalen de €15 parkeerkosten aan je terug.
    10% korting meteen op je nieuwe jaarpas? Je mag me mailen op familiesterk@hotmail.com

    Grtjes !
  • Hallo Disneyfans,

    wij zijn van 25 en 27 december 2015 in Disneyland Parijs. Tijdens ons bezoek mogen wij jou 10% korting bieden op een jaarkaart! De aanschaf van je jaarkaart zal zich in het park bevinden, hier bij begeleiden wij je dan ook. Een voorwaarde is wel dat nieuwe jaarkaarthouders in de afgelopen twee jaar geen jaarkaart hebben gehad.

    Voor interesse en of verdere vragen, stuur mij dan een PB of een e-mail naar: jdcbig@hotmail.com

    Tot in Disney!

    Groetjes,

    Charles
  • Hallo allemaal!
    Wij gaan op 18-19-20 en 21 december 2015 naar Disney
    Wij kunnen nog 3 mensen korting geven op een jaarpas in ruil voor stempels
    Wie o wie helpt ons aan de laatste stempels?
    O ja bij aanschaf van 3 jaarkaarten in 1 keer geven wij ook de 15 euro parkeerkosten (1ste dag) terug contant!
    conact per PB of per mail naar fietten@hotmail.com
  • Hoi iedereen!
    Ik had een tijd terug een oproep geplaatst met de vraag wie mij kon helpen, ik had toen een fijne afspraak met iemand. Nu ben ik echter al mijn berichtjes kwijt met de nieuwe lay-out. Kan dat kloppen?
    Ik ben dus opzoek naar Barbara voor om het een en ander concreet vast te leggen :)

    Waaaaaaaaaaaaar ben je? :D
  • Hoi iedereen!
    Ik had een tijd terug een oproep geplaatst met de vraag wie mij kon helpen, ik had toen een fijne afspraak met iemand. Nu ben ik echter al mijn berichtjes kwijt met de nieuwe lay-out. Kan dat kloppen?
    Ik ben dus opzoek naar Barbara voor om het een en ander concreet vast te leggen :)

    Waaaaaaaaaaaaar ben je? :D

    Hoi Moniekk89,

    De forumsoftware is vernieuwd, dus vandaar dat het even wennen is. Alle posts waar je een reactie op hebt geplaatst, kun je via je profiel vinden. Klik bovenin het forum op je schermnaam en vervolgens op 'Reacties' in het menu. Hier staan alle posts waar je een reactie op hebt geplaatst. Topics die je zelf hebt gestart, kun je vinden onder 'Mijn Discussies' in hetzelfde menu.

    Groetjes,
    Lars
  • wij gaan in januari naar DLP: 12/1 tem 15/1 laat maar weten als we je gelukkig kunnen maken met de korting.
  • Beste Disneyfans,

    Wij zijn aanstaande maandag en dinsdag in Disneyland en kunnen nog 3 mensen korting gegeven op een jaarkaart.

    Voor contact of informatie kun je mailen naar: ilsewiel.92@gmail.com

    Groetjes, Ilse
  • Wij zijn van 20 t/m 22 december in Disneyland Parijs om eventueel korting te geven op een jaar kaart.
    We kunnen aan 6 personen korting geven via 2 volwassen kaarten. We hebben ook nog 2 kinder kaarten maar volgens mij kunnen we via deze kaarten geen korting geven en stempels ontvangen.
    Wie kunnen we blij maken en jullie ons ook?
  • Hallo,
    Wij zijn 17,18 en 19 december in Disneyland paris en kunnen 6 personen korting geven. Neem even contact op via email f.goelmohamed@outlook.com
    Tot gauw in Disneyland paris
  • Wij gaan ook 12 tem 15 januari naar DLP... laat maar weten als we iemand een plezier kunnen doen
    Leen zei:

    Hallo,

    Wij hebben 2 jaarkaarten Disney Dreams.

    Wij gaan zaterdag 12- zondag 13 december naar DLP
    Wij gaan 16 ('s avonds pas echter) - 17 december naar DLP

    Laat maar weten als we iemand kunnen plezieren met de 10% korting

    Groetjes
    Leen

  • Hallo disneyfans,

    Wij zijn 30 en 31 december,en 1 januari in Disneyland Parijs
    Dus mocht je een jaarkaart willen aanshaffen dan kunnen wij 10% korting geven (9 x)
    Voor info via email: e.vliem@chello.nl of tel. +32 478985256 of +31610352064

    Disney groeten,
    Familie Vliem
  • Hi Disneyfans!

    Ook wij zijn met Kerstmis in de parken te vinden.
    24 en 25 december en we betalen de €15 parkeerkosten aan je terug.
    10% korting meteen op je nieuwe jaarpas!

    Je mag me mailen op familiesterk@hotmail.com

    Grtjes !
  • Ben je van plan bent een jaarkaart voor Disney te Parijs te kopen, dan is dit je kans om 10% extra korting te krijgen, het maakt niet uit welke jaarkaart je kiest !!

    Hoe gaat dit?

    - Wij zijn van zondag 27 december t/m dinsdag 29 december in Disneyland Parijs.
    - We spreken af bij de hoofdingang van Disney op een tijd die jullie uitkomt.
    - Samen gaan we door de kassa alwaar jullie de jaarkaarten met 10% korting kopen
    - We gaan in een rechte lijn naar bureau passeport Annuel en daar maken ze een echte pas voor je.
    Foto wordt ter plekke gemaakt en ieder die een pas wil moet dan ook zelf aanwezig zijn.

    Let op dat je voor iedereen een geldig identiteitsbewijs bij je hebt!
    - Na een half uurtje is het klaar en behoor jij ook bij de gelukkige bezitters van een jaarkaart.

    Wij worden hier natuurlijk ook iets beter van... Wij krijgen een stempel (bij drie stempels krijgt je jaarkaart een jaar extra verlenging).

    Met deze kaart heb jullie ook nog aantrekkelijke korting in winkeltjes, restaurants, hotels en kun je na 2 maanden ook een ander korting geven.

    Let op... voor deze 10% korting mag je 2 jaar geen kaart hebben gehad.

    Mail me op rini.vanderheijden@outlook.com om afspraken te maken. Daarna kunnen we ook telefonisch verder verdere details afspraken maken.
  • vanaf 26 december tot en met 30 december 2015 zijn wij in Disney. Wie kan ik blij maken met korting op de jaarkaarten en stempeltjes voor ons?
    Groet,
    Frank
  • Hallo iedereen,
    Mijn vriendin kan nog aan één iemand korting geven op een jaarkaart en dan heeft ze drie stempels. Wij gaan van 22 tot en met 24 december naar Disneyland. Mocht iemand nog interesse hebben in deze korting en aanwezig zijn op een van deze dagen, laat het me dan gerust weten. Leuk voor u en leuk voor ons :)
    Groeten, Gerco de Wit
  • Hoi iedereen, wij gaan morgen twee jaar kaarten aanschaffen. Ben jij er morgen ochtend, en heb je nog twee stempels nodig.. Stuur me dan even een berichtje! :)
  • Beste Disneyfans,
    Wij zijn 30-31 dec en 1 jan in Disneyland Parijs.
    Wij kunnen 9 mensen blij maken met 10% korting op aanschaf van een jaarkaart. Mail ons en dan kunnen we telefoonnummers uitwisselen.
    biarico@ziggo.nl
    Wij willen de €.15,-- parkeerkosten voor u betalen.
    Graag tot horens.
    Mvg. Bianca.
  • Wij zijn 5-6-7 januari in disneyland parijs!
    Mocht er dan iemand zijn die een jaarkaart wilt aanschaffen en korting willen dan hoor ik het graag!
    Ik ben bereikbaar via vivzel@gmail.com of een PB
    Groet,
    Viv
  • Hallo Allemaal, Wil je 10% korting ontvangen op de aanschaf van een jaarkaart? Wij geven ze met plezier, want wij hebben nog 12 stempels nodig. Van 27-30 december 2015 zijn wij aanwezig. Interesse? Mail dan naar turnstertje8@gmail.com. We kunnen ook zorgen dat je de eerste dag gratis kunt parkeren.
  • Wij zijn van 27 tot en met 30 december in Disney en kunnen 10% korting op een nieuwe jaarkaart geven.
    Mail naar evs2000@gmail.com
    Groet Eric
  • Hallo Disney Fans,
    Ook wij gaan morgen 29 december 2015 weer drie (3) daagjes naar EuroDisneyParis van 28 t/m 31 december 2015 en kan dus 10 % korting geven bij de aankoop van een Jaarpas! Wie maakt me blij met 3 stempels? We kunnen evt afspreken bij Bureau Passeport Annuel.
    Je kunt me evt bellen of sms 0031-650591303
    Met vriendelijke Groetjes
    Inge
  • Hallo!
    Wij zijn momenteel in disneyland, 28 tot en met 3 januari. Als er mensen zijn die we kunnen blij maken met 10% korting, en die ons kunnen blij maken met een extra stempel, mogen die gerust een seintje geven!
    Timo_vanhuffel@hotmail.com

    Groetjes, Timothy & Inez
  • Beste leden ik heb nog 3 stempels nodig!! Wie helpt mij?? Roep een datum en ik probeer er te zijn!
Log In of Registreer om te reageren.