Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

15657596162105

Reacties

  • Hallo iedereen, wij zijn er weer van 8/02/2016 tem 12/02/2016 en kunnen nog 9 personen 10% korting geven, en nog 9 stempeltjes gebruiken.
    Je man mij mailen op ellen0628@pandora.be
    Groetjes!
  • Hallo Disney Fans,
    Ook wij gaan morgen 29 december 2015 weer drie (3) daagjes naar EuroDisneyParis van 29 t/m 31 december 2015 en kan jullie evt 10 % korting geven bij de aankoop van een Jaarpas! Wie maakt me blij met 3 stempels? We kunnen evt afspreken bij Bureau Passeport Annuel.
    Je kunt me evt bellen of sms 0031-650591303
    Met vriendelijke Groetjes
    Inge
  • Beste,

    Wij zijn 12 tem 15 januari weer van de partij in DLP. Kan ik jou gelukkig maken met 10% op een jaarkaart?

    Groetjes
    Leen
  • biarico zei:

    Beste Disneyfans,
    Wij zijn 30-31 dec en 1 jan in Disneyland Parijs.
    Wij kunnen 9 mensen blij maken met 10% korting op aanschaf van een jaarkaart.
    Mail ons biarico@ziggo.nl of
    bel ons 06-10976917 en 06-28430324.
    Wij willen de €.15,-- parkeerkosten voor u betalen.
    Graag tot horens.
    Mvg. Bianca.

  • Hallo Disneyfans,

    Wij zijn van 7 t/m 9 februari in Disneyland Parijs.
    Dus mocht je dan een jaarkaart willen aanschaffen dan kunnen wij 10% korting geven.
    Wij kunnen in totaal 9 mensen korting geven op de jaarpassen.
    Mail ons op e.vliem@chello.nl
    of bel +31 610352064 of +32 478985256 voor info of af te spreken.

    groetjes Familie Vliem
  • januari 2016 aangepast
    Hallo Disneyfans

    Wij mogen 7 en 8 februari weer naar Dlp en kunnen nog korting geven op jaarkaarten
    Mocht je interesse hebben stuur dan pb of mail me op disneylandparijs@outlook.com

    Groetjes fam. Hartjes
  • Mijn zusje en ik zijn van 7 tm 10 februari in Disney. Mocht er iemand korting willen.. laat het maar weten
  • januari 2016 aangepast
    Hallo,

    Wij willen van 6-9 februari naar DLP. en eigenlijk wel een jaar kaart aanschaffen. Nu zie ik wel mensen die ing bijna gelijktijdig gaan maar wel vanaf 7e... Ik zoek dus iemand die vanaf de 6e gaat en graag 2 stempels wil (:

    Hoor het graag
  • januari 2016 aangepast
    manja zei:

    Hallo,

    Wij willen van 6-9 februari naar DLP. en eigenlijk wel een jaarsalaris aanschaffen. Nu zie ik wel mensen die ing bijna gelijktijdig gaan maar wel vanaf 7e... Ik zoek dus iemand die vanaf de 6e gaat en graag 2 stempels wil (:

    Hoor het graag

    Hallo Manja

    Stuur me maar een email wij kunnen wel een dagje eerder komen hoor
    Disneylandparijs@outlook.com

    Mvg Fam. Hartjes
  • januari 2016 aangepast
    Hartjes zei:

    manja zei:

    Hallo,

    Wij willen van 6-9 februari naar DLP. en eigenlijk wel een jaarsalaris aanschaffen. Nu zie ik wel mensen die ing bijna gelijktijdig gaan maar wel vanaf 7e... Ik zoek dus iemand die vanaf de 6e gaat en graag 2 stempels wil (:

    Hoor het graag

    Hallo Manja

    Stuur me maar een email

    Groetjes
    Disneylandparijs@outlook.com
    Hartjes zei:

    manja zei:

    Hallo,

    Wij willen van 6-9 februari naar DLP. en eigenlijk wel een jaarsalaris aanschaffen. Nu zie ik wel mensen die ing bijna gelijktijdig gaan maar wel vanaf 7e... Ik zoek dus iemand die vanaf de 6e gaat en graag 2 stempels wil (:

    Hoor het graag

    Hallo Manja

    Stuur me maar een email

    Groetjes
    Disneylandparijs@outlook.com
    Van dit dit email adres krijg ik de mailtjes terug ( a) kan je mij mailen op manjaverweij@hotmail.com. Alvast bedankt (:
  • manja zei:

    Hartjes zei:

    manja zei:

    Hallo,

    Wij willen van 6-9 februari naar DLP. en eigenlijk wel een jaarsalaris aanschaffen. Nu zie ik wel mensen die ing bijna gelijktijdig gaan maar wel vanaf 7e... Ik zoek dus iemand die vanaf de 6e gaat en graag 2 stempels wil (:

    Hoor het graag

    Hallo Manja

    Stuur me maar een email

    Groetjes
    Disneylandparijs@outlook.com
    Hartjes zei:

    manja zei:

    Hallo,

    Wij willen van 6-9 februari naar DLP. en eigenlijk wel een jaarsalaris aanschaffen. Nu zie ik wel mensen die ing bijna gelijktijdig gaan maar wel vanaf 7e... Ik zoek dus iemand die vanaf de 6e gaat en graag 2 stempels wil (:

    Hoor het graag

    Hallo Manja

    Stuur me maar een email

    Groetjes
    Disneylandparijs@outlook.com
    Van dit dit email adres krijg ik de mailtjes terug ( a) kan je mij mailen op manjaverweij@hotmail.com. Alvast bedankt (:
    Hallo Manja

    Ik heb je gemaild met mijn andere mailadres maar kreeg een melding dat je waarschijnlijk geen geldig emailadres hebt
    Ik stuur je voor de zekerheid hier even een privebericht met mijn telefoonnummer

    Groetjes
  • Ik zoek iemand die op 10 maart korting kan geven voor 1 persoon.

    Wij arriveren om iets voor 9h, dan snel naar het hotel koffers afzetten, dus ik reken erop om toch zeker rond 10h terug aan het park te zijn.
  • 23 t/m 28 maart kunnen wij korting geven. Als je minimaal 3 jaarkaarten aanschaft vergoeden wij de parkeerkosten van de eerste dag (E15,-) Wil je door ons geholpen worden stuur dan een mailtje naar estherdisneyfan@ziggo.nl
  • Hallo Disney Fans,
    Van 27 / 30 april zijn wij in Disney en kunnen mensen 10% korting geven indien zij een jaarkaart kopen. De fantasyjaarkaart kost dan € 143.00 inplaats van €159.00 en dan kan je 335 dagen het park in. De Dream is dan € 179 en kan je iedere dag, normaal is deze €199. Inclusief parkeren en 10 of 20% korting in de winkels, en de restaurants 10%. Interesse gewekt, wellicht kunnen we dan deze dagen afspreken in Disney voor de korting.
    Een Disney Groet van,
    Ron, Petra en Jennifer
    ron.petra@hetnet.nl Wink

    Hoi,

    Vraagje de fantasy pas kost toch normaal €179,00 euro zonder korting?

    mvg Dorette Kling
  • Volgens mij reageer je ook op een bericht van 2012 ;)
  • Deze zomer loopt mijn jaarkaart af. Tot die tijd kan ik max 3 personen korting geven. In de weekends ben ik zeer flexibel om in Disneyland af te spreken (za., zo. en ma.).

    Stuur me een PM voor korting en om af te spreken!
  • Wij zijn op zondag 24 januari in het park. We betalen graag de parking terug bij 3 abonnementen of meer. Je kan ons bereiken via natasja@vdvoort.be We hebben een emailtje klaar staan met alle gewenste uitleg en ook wat tips voor betaalbare hotels.
  • Wij zijn tijdens de paasvakantie een paar dagen in het park. We betalen graag de parking terug bij 3 abonnementen of meer. Je kan ons bereiken via natasja@vdvoort.be We hebben een emailtje klaar staan met alle gewenste uitleg en ook wat tips voor betaalbare hotels. Mail gerust om concreet af te spreken. We passen onze agenda graag aan naar gelang de interesse.
  • Wij hebben inmiddels contact gehad en zijn voorzien. (-:
  • januari 2016 aangepast
    Zelf wil ik volgende week of de week daarop gaan, is er iemand die mij dan zou willen verblijden met de korting?

    Stuur gerust een PM als je dan beschikbaar bent en wellicht kan ik mijn bezoek daarop afstemmen. :wink:
  • Zelf wil ik volgende week of de week daarop gaan, is er iemand die mij dan zou willen verblijden met de korting?

    Stuur gerust een PM als je dan beschikbaar bent en wellicht kan ik mijn bezoek daarop afstemmen. :wink:

    Ik heb je net een bericht gestuurd. Ik hoop dat hij is aangekomen.
  • Zelf wil ik volgende week of de week daarop gaan, is er iemand die mij dan zou willen verblijden met de korting?

    Stuur gerust een PM als je dan beschikbaar bent en wellicht kan ik mijn bezoek daarop afstemmen. :wink:

    Hoi Binaryrun,

    Wij hebben je ook inmiddels een pb gestuurd.

  • Bedankt voor alle berichten. Ik reageer later vandaag, uiterlijk morgenochtend wanneer ik ook precies weet wanneer ik ga.
  • Hallo wie zijn er 18 t/m 20 Februari in Disneyland Parijs en willen een jaarkaart aanschaffen. Wij hebben 3 jaarkaarten en kunnen per kaart 10% korting geven op aanschaf van een nieuwe jaarkaart. Groetjes Debbie
  • Mijn eerste dag in het park word de 22ste, ik zoek dus iemand die dan beschikbaar is. Degene zie met mij al contact hebben opgenomen krijgen uiteraard een berichtje van me.
  • Hallo allemaal,

    Wij zijn op 22 en 23 januari 2016 in Disney.
    We kunnen nog aan 5 personen korting geven.

    Mocht je interesse hebben, stuur me dan een pb.

    Groetjes
  • Ik ben inmiddels voorzien dankzij vlindertje!
  • wij zijn 13-14 februari weer van de partij. Laat ons maar weten als we je gelukkig kunnen maken met 10% korting op de aanschaf van jouw jaarkaart!
  • Wij zijn in Disneyland op 20/21/22 februari en ook op 13/14/15 maart en kunnen nog zes mensen korting geven op hun abonnement :-) Laat maar weten als we jou kunnen helpen!
  • Hallo, op 2 mei 2016 willen wij 5 jaarkaarten aanschaffen in EuroDisney, wie is er die dag in Disney en spaart stempels voor nieuwe Disney jaarkaarten?
    Groetjes,
    Martine
Log In of Registreer om te reageren.