Aandelen Euro Disney S.C.A.

1235711

Reacties

  • Goede middag Lars,
    Ik heb mij zojuist aangemeld op dit forum, volg het wel al een klein beetje. Maar begrijp eruit dat ik die als nieuw lid zich wil aanmelden voor de Shareholders Club nog tot eind van het jaar zou moeten wachten totdat de zaak is geweest in de herfst.
    En dan maar gokken dat ik nog genoeg aandelen tot nu toe heb gekocht.
    Groet en bedankt alvast voor de info.
    Michael

  • Goede middag Lars,
    Ik heb mij zojuist aangemeld op dit forum, volg het wel al een klein beetje. Maar begrijp eruit dat ik die als nieuw lid zich wil aanmelden voor de Shareholders Club nog tot eind van het jaar zou moeten wachten totdat de zaak is geweest in de herfst.
    En dan maar gokken dat ik nog genoeg aandelen tot nu toe heb gekocht.
    Groet en bedankt alvast voor de info.
    Michael
    Hoi Michael,
    Welkom! Dat klopt. Op dit moment is het niet mogelijk om je als nieuw lid aan te melden bij de Shareholders Club. Alleen bestaande leden (in het verleden of huidige leden) kunnen verlengen. Als de herfinanciering volledig is voltooid, dan worden er weer nieuwe leden geaccepteerd. Disney verwacht alles eind dit jaar af te ronden.
    Groetjes,
    Lars
  • Tom zei:


    Geldt de extra korting die je als aandeelhouder geniet ook op de aanbiedingen, zoals op deze website aangeboden worden (of elders)?
    Zoals de 3 dagen 2 nachten.

    Hoi Tom,
    Nee, de korting op arrangementen, die je ontvangt als lid van de Shareholders Club, is niet te combineren met de reguliere arrangement aanbiedingen. In de meeste gevallen zijn de reguliere aanbiedingen goedkoper, dan de korting via de Shareholders Club. Het voordeel zit 'm in de korting in de winkels en restaurants.
    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars,
    We hebben weer een bezoekje naar DLP in de planning en voor de eerste keer met aandeelhouderspas! ;-)
    Ik begrijp dat de aanbiedingen voordeliger zijn, maar hoe zit het met de maaltijden.
    Heeft het zin die half/vol pension vouchers aan te schaffen of ter plaatse korting te genieten met de aandeelhouderkaart?
    Ik neem aan dat je ook zonder die vouchers de restaurants kunt boeken in je hotel?
    Is zoiets als de Golden Forest suite nog aan te raden (met drankjes en snack op gezette tijden)?
    Alvast bedankt voor je antwoord!

  • Hoi Lars,
    We hebben weer een bezoekje naar DLP in de planning en voor de eerste keer met aandeelhouderspas! ;-)
    Ik begrijp dat de aanbiedingen voordeliger zijn, maar hoe zit het met de maaltijden.
    Heeft het zin die half/vol pension vouchers aan te schaffen of ter plaatse korting te genieten met de aandeelhouderkaart?
    Ik neem aan dat je ook zonder die vouchers de restaurants kunt boeken in je hotel?
    Is zoiets als de Golden Forest suite nog aan te raden (met drankjes en snack op gezette tijden)?
    Alvast bedankt voor je antwoord!
    Hoi Tom,
    Door de maaltijdopties toe te voegen aan je arrangement, bespaar je 15% op de prijs in de restaurants ter plaatse. Dit is dezelfde korting als met de Shareholders Club Card, alleen is deze kaart niet in alle restaurants geldig, de vouchers wel (naar gelang welke variant je neemt). Daarnaast heb je de maaltijden al op voorhand betaald en weet je dus precies wat je uitgeeft aan eten nog vóór je vertrekt. Ook zonder vouchers kun je reserveringen maken bij alle restaurants met buffetservice en tafelbediening. De Club Level niveau's in de Disney Hotels worden aanbevolen als je rustig wilt ontbijten (aparte locatie) en als je daadwerkelijk gebruikmaakt van de gratis snacks en drank.
    Op dit moment is er nog een aanbieding beschikbaar met gratis halfpension (tegen betaling desgewenst te upgraden naar volpension) voor aankomsten t/m 31 oktober 2015. Boek vóór 16 augustus. Info & boeken: http://bit.ly/1G7LoAy.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Misschien dat jij ons kan helpen. Na zoveel tijd willen wij toch ook eens kijken naar aandelen. Zowel de Euro variant als de grote broer variant. Wij willen niet gaan handelen maar gewoon in ons bezit hebben. Uiteraard voor de tripjes naar alle Disney parken eventueel voordeeltjes meenemen Cool
    Kan je ons vertellen hoe wij dit het beste kunnen aanpakken aangezien wij niet beleggen.
    Alvast bedankt!

  • Hoi Lars,
    Misschien dat jij ons kan helpen. Na zoveel tijd willen wij toch ook eens kijken naar aandelen. Zowel de Euro variant als de grote broer variant. Wij willen niet gaan handelen maar gewoon in ons bezit hebben. Uiteraard voor de tripjes naar alle Disney parken eventueel voordeeltjes meenemen Cool
    Kan je ons vertellen hoe wij dit het beste kunnen aanpakken aangezien wij niet beleggen.
    Alvast bedankt!
    Hoi takel,
    Alle informatie over de Shareholders Club van Euro Disney S.C.A. kun je vinden op deze pagina: http://www.discoverthemagic.nl/aandelen/. Momenteel is het vanwege de herfinanciering niet mogelijk om je als nieuw lid aan te melden bij de club. Dit is pas weer mogelijk als deze operatie is voltooid.
    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars,
    Ik las vandaag op wonder world web iets van de overname van disneyland Parijs.
    Blijkbaar zou The walt disney company 82 procent van de shares hebben.
    Ik lees ook iets van een speciale regeling die ze willen treffen voor de kleine aandeelhouder.
    Weet jij meer want mijn frans is niet sterk genoeg om alles te begrijpen .
    Heb vandaag een hernieuwing van de shareholderskaart aangevraagd,onze was verlopen in 2013 en we zijn hem vergeten te vernieuwen.
    Ik las op je blog dat het nog mogelijk was voor voormalige kaarthouders.
    Met vriendelijke groeten
    Kelly
  • Hoi Kelly,
    ik las dat ook op een andere site. Als ik het goed begrepen heb is er een mogelijkheid dat The Walt Disney Company (TWDC) gebruik maakt van een regeling die het volgende inhoudt: als TWDC minimaal 80 of 90% van de aandelen van DLP heeft, hebben ze het recht om ook de resterende 20 of 10% op te kopen. Daar zou je dan als kleine aandeelhouder niets tegen kunnen doen c.q. je kunt dat bod niet weigeren.
    Op die manier zou er ook meteen een einde komen aan de Shareholders Club want er zijn dan geen andere aandeelhouders meer dan TWDC.
  • Dear Shareholder,
    The Shareholders Club informs you:
    LAUNCH OF THE ANTI DILUTION MECHANISM
    Marne-la-Vallée, September 29, 2015
    Euro Disney S.C.A. reminds its shareholders of the possibility to exercise, under certain conditions, a right to acquire Euro Disney S.C.A.'s shares, following the mandatory simplified tender offer, within the framework of the recapitalization plan.
    Following the completion of the Offer, and as the final step in the implementation of the Euro Disney S.C.A. group's recapitalization plan as announced on October 6, 2014, shareholders having the status of Eligible Shareholders (as defined below) have now the possibility to exercise their rights to acquire Company's shares (the "RAS").
    The “Eligible Shareholders” are the individuals or legal entities (other than EDL Holding, EDI S.A.S. and EDLC S.A.S.) having the status of being a Company shareholder at each of the three following dates:
    (i) on January 16, 2015, i.e., on the last trading day preceding the opening of the subscription period of the capital increase with shareholders’ preferential subscription right maintained implemented during the first quarter of 2015 (the “Rights Offering”);
    (ii) on February 20, 2015, i.e., on the date of settlement and delivery of the Rights Offering; and
    (iii) on October 2, 2015, i.e., the day following the date of settlement and delivery of the Offer (on the positions on October 1, 2015 in the evening observable on October 2, 2015 in the morning).
    As further described below, the number of RAS that will be granted to each Eligible Shareholder will be pro rata to its shareholding in the Company's share capital.
    The information regarding both the allocation and the exercise of the RAS will be provided to each Eligible Shareholder by its authorized financial intermediary.
    For further information concerning the terms and conditions of both the allocation and the exercise of the RAS, please refer to the press release published today and available on the Company's website: http://timon.disneylandparis.com/corporate/en (section: related documents)
    Not for publication, release or distribution directly or indirectly in the United States of America, Canada, Australia or Japan.
    Please contact us for any further information.
    Yours sincerely,
    Euro Disney S.C.A.
    Shareholders Club

  • Dear Shareholder,
    The Shareholders Club informs you:
    LAUNCH OF THE ANTI DILUTION MECHANISM
    Marne-la-Vallée, September 29, 2015
    Euro Disney S.C.A. reminds its shareholders of the possibility to exercise, under certain conditions, a right to acquire Euro Disney S.C.A.'s shares, following the mandatory simplified tender offer, within the framework of the recapitalization plan.
    Following the completion of the Offer, and as the final step in the implementation of the Euro Disney S.C.A. group's recapitalization plan as announced on October 6, 2014, shareholders having the status of Eligible Shareholders (as defined below) have now the possibility to exercise their rights to acquire Company's shares (the "RAS").
    The “Eligible Shareholders” are the individuals or legal entities (other than EDL Holding, EDI S.A.S. and EDLC S.A.S.) having the status of being a Company shareholder at each of the three following dates:
    (i) on January 16, 2015, i.e., on the last trading day preceding the opening of the subscription period of the capital increase with shareholders’ preferential subscription right maintained implemented during the first quarter of 2015 (the “Rights Offering”);
    (ii) on February 20, 2015, i.e., on the date of settlement and delivery of the Rights Offering; and
    (iii) on October 2, 2015, i.e., the day following the date of settlement and delivery of the Offer (on the positions on October 1, 2015 in the evening observable on October 2, 2015 in the morning).
    As further described below, the number of RAS that will be granted to each Eligible Shareholder will be pro rata to its shareholding in the Company's share capital.
    The information regarding both the allocation and the exercise of the RAS will be provided to each Eligible Shareholder by its authorized financial intermediary.
    For further information concerning the terms and conditions of both the allocation and the exercise of the RAS, please refer to the press release published today and available on the Company's website: http://timon.disneylandparis.com/corporate/en (section: related documents)
    Not for publication, release or distribution directly or indirectly in the United States of America, Canada, Australia or Japan.
    Please contact us for any further information.
    Yours sincerely,
    Euro Disney S.C.A.
    Shareholders Club
    Wat betekent dit precies? Bevestigt dit bericht dat TWDC het recht heeft de overige aandelen op te kopen? Bedankt Wink
  • Als ik het goed heb betekend dit dat iedere shareholder het recht heeft om extra aandelen te kopen.
    Anit-dilution houd in dat iedereen een even groot aandeel in het bedrijf houd, ook al worden er meer aandelen uit gegeven. In dit geval was het geloof ik een factor 8.
    Als aandeelhouder krijg je dus voor ieder aandeel de kans er 8 bij te kopen, zodat je een even groot aandeel behoud. Je moet dus al die aandelen kopen, of er vanaf zien en jou aandelen terug verkopen.
    Ik weet niet de ins en outs wat betreft de verplichte overname, maar volgens mij was het zo dat je als je een bepaald aandeel hebt (51% volgens mij) je een overname bod moet doen op de overige aandelen (je hebt het immers toch alleen voor het zeggen) maar dat mogen aandeelhouders afwijzen (doorgaans omdat men denkt dat er meer te halen valt). Hoe het zit met 80% en hoger weet ik niet, maar het is mogelijk het een bedrijf van de aandelen markt te halen en dan zul je toch alle aandeelhouders moeten uitkopen.
    Nu was de Franse overheid volgens mij van mening dat EuroDisney SCA een Frans bedrijf was wat niet in buitenlandse handen mocht komen, en daar was volgens mij ook een clausule ofzo voor dus wat het uit eindelijk gaat worden weet ik niet.
    Grote kans dat de Shareholdersclub wel blijft bestaan, maar dat EuroDisney SCA zich het recht gaat voorbehouden om de aandelen eerst te kopen indien je er vanaf wil en zo steeds meer in het bezit van TWDC komt. Ze hebben immers een groot genoeg aandeel om te doen wat ze willen, als Shareholder word je stem immers altijd overstemd door TWDC.
    Wat ze ook zouden kunnen doen is jou aandelen ruilen voor TWDC aandelen, maar dan lopen ze nog steeds aan tegen de Franse blokkade aan. Waarschijnlijk blijft een van de EDL entiteiten een aandeelhouder die Frans is om er onderuit te komen.
    Het maakt niet uit wat ze gaan doen, het zal waarschijnlijk iets zijn wat het meest financieel gunstig is voor de TWDC, het is immers een bedrijf wat winst wil maken.

  • Als ik het goed heb betekend dit dat iedere shareholder het recht heeft om extra aandelen te kopen.
    Anit-dilution houd in dat iedereen een even groot aandeel in het bedrijf houd, ook al worden er meer aandelen uit gegeven. In dit geval was het geloof ik een factor 8.
    Als aandeelhouder krijg je dus voor ieder aandeel de kans er 8 bij te kopen, zodat je een even groot aandeel behoud. Je moet dus al die aandelen kopen, of er vanaf zien en jou aandelen terug verkopen.
    Ik weet niet de ins en outs wat betreft de verplichte overname, maar volgens mij was het zo dat je als je een bepaald aandeel hebt (51% volgens mij) je een overname bod moet doen op de overige aandelen (je hebt het immers toch alleen voor het zeggen) maar dat mogen aandeelhouders afwijzen (doorgaans omdat men denkt dat er meer te halen valt). Hoe het zit met 80% en hoger weet ik niet, maar het is mogelijk het een bedrijf van de aandelen markt te halen en dan zul je toch alle aandeelhouders moeten uitkopen.
    Nu was de Franse overheid volgens mij van mening dat EuroDisney SCA een Frans bedrijf was wat niet in buitenlandse handen mocht komen, en daar was volgens mij ook een clausule ofzo voor dus wat het uit eindelijk gaat worden weet ik niet.
    Grote kans dat de Shareholdersclub wel blijft bestaan, maar dat EuroDisney SCA zich het recht gaat voorbehouden om de aandelen eerst te kopen indien je er vanaf wil en zo steeds meer in het bezit van TWDC komt. Ze hebben immers een groot genoeg aandeel om te doen wat ze willen, als Shareholder word je stem immers altijd overstemd door TWDC.
    Wat ze ook zouden kunnen doen is jou aandelen ruilen voor TWDC aandelen, maar dan lopen ze nog steeds aan tegen de Franse blokkade aan. Waarschijnlijk blijft een van de EDL entiteiten een aandeelhouder die Frans is om er onderuit te komen.
    Het maakt niet uit wat ze gaan doen, het zal waarschijnlijk iets zijn wat het meest financieel gunstig is voor de TWDC, het is immers een bedrijf wat winst wil maken.
    Dus ik bezit er momenteel ongeveer 350, dan moet ik er 350x de factor aankopen, ofwel ze verkopen, moest dit toegepast worden.. Uiteraard zullen ze doen wat hen het best bevalt.. Bedankt voor de ophelderingSmile
  • Dit is al toegepast in het begin van het jaar toen je de optie kreeg om ze te kopen of verkopen.
    Blijkbaar krijg je nu een tweede kans?

  • Dit is al toegepast in het begin van het jaar toen je de optie kreeg om ze te kopen of verkopen.
    Blijkbaar krijg je nu een tweede kans?
    Inderdaad, ergens in februari lees ik op de corporate website. Wie stelt je dit dan eigenlijk voorSurprised? De bank waar je aandelen zitten, of moet je dit zelf navragen?
  • Ik weet niet hoe dit bij andere banken zit, maar bij Alex kreeg ik daar bericht over en je krijgt een optie(ik ben de naam vergeten) die je in staat stelt de aandelen te kopen tegen de vastgestelde prijs (volgens mij was dat die prijs waarvoor ze ook werden terug gekocht).
    Je kon die dan gebruiken om de aandelen te kopen, of die laten verlopen waarna ze automatisch verkocht werden.
    Als je niet zeker bent, log in op de site van je bank, of neem contact op.
    Ik heb ook hier en daar gelezen dat het wat anders zat, bij sommige banken was men niet de directe eigenaar van de aandelen maar de bank. De bank was dank ook de gene die de keuze moest maken om ze te kopen of verkopen. Ik weet het fijne er niet van.
    Niets doen staat in ieder geval gelijk aan verkopen.
  • hoi allen,
    Mocht mijn dochter me zo gek krijgen om ook aandelen aan te schaffen (ze is al aardig op weg....Surprised )krijgen we dan de kortingen in bijv. restaurants en shops naast de korting van onze jaarkaart, of kan je alleen maar 1 kaart gebruiken voor korting?
    groetjes
    MJ
  • Je kunt de kortingen niet combineren, dus of de jaarkaart of de shareholderspas.
    Afhankelijk van je jaarkaart is de korting iets hoger of lager dan de shareholderspass. Bij restaurants kun je beter de shareholderspass gebruiken omdat je dan 15% krijgt en met jaarkaarten maar 10%, bij winkels krijg je dan weer 20% met een dream pass en 10% met een fantasypass, en 15% met een shareholderspass.
    Hotels krijg je maar 10% met je shareholders pass en 25% met fantasy en 35% met dream.
    Dus als je een dreampass hebt, dan krijg je met je shareholders pass meer korting bij restaurants.
    Als je een fantasy pass hebt, dan krijg je bijna overal meer korting met je shareholders pass alleen niet bij hotels.
    Je krijgt wel korting bij het aanschaffen van jaarkaarten (ook 15%) en dagtickets.
  • hi Ravenliquid,
    dank voor je duidelijke antwoord, word nu dus afwachtten tot bekend word of en wanneer je weer lid kan worden van de club, en wat de eventuele limiet aan aandelen gaat worden
    groet
    MJ
  • Ik was lid, maar had niet verlengd, nu wou ik toch mijn kaart terug gaan aanvragen, en lees ik hier vanalles dat het geblokkeerd is> Maar tel ik dan nu als volledig nieuw lid, of als oud lid, en zou ik dan toch mijn kaart terug kunnen laten vernieuwen?

  • Ik was lid, maar had niet verlengd, nu wou ik toch mijn kaart terug gaan aanvragen, en lees ik hier vanalles dat het geblokkeerd is> Maar tel ik dan nu als volledig nieuw lid, of als oud lid, en zou ik dan toch mijn kaart terug kunnen laten vernieuwen?
    Hoi vdbemdsa,
    Oud leden kunnen weer lid worden door een mail te sturen naar eurodisney@clubactionnaires.com. Zij geven je vervolgens meer informatie over de stappen die je moet volgen om weer lid te worden. De ledenstop geldt alleen voor nieuwe leden. De verwachting is dat nieuwe leden pas weer in 2016 worden toegelaten met hogere eisen.
    @ iedereen: Tijdens de huidige laatste fase (fase 4) van de herfinanciering wordt bestaande aandeelhouders de mogelijkheid geboden om voor €1,25 per aandeel nieuwe aandelen aan te schaffen. Neem hiervoor contact op met je bank. Je hoeft je aandelen ook niet te verkopen aan Disney. Vanwege een contract tussen de Franse overheid en Disney is het voor The Walt Disney Company namelijk niet mogelijk om alle aandelen op te kopen, wat normaal het geval is als je boven een bepaald percentage aandelen bezit.
    Groetjes,
    Lars
  • Dank u Lars voor het antwoord

  • Ik was lid, maar had niet verlengd, nu wou ik toch mijn kaart terug gaan aanvragen, en lees ik hier vanalles dat het geblokkeerd is> Maar tel ik dan nu als volledig nieuw lid, of als oud lid, en zou ik dan toch mijn kaart terug kunnen laten vernieuwen?
    Hoi vdbemdsa,
    Oud leden kunnen weer lid worden door een mail te sturen naar eurodisney@clubactionnaires.com. Zij geven je vervolgens meer informatie over de stappen die je moet volgen om weer lid te worden. De ledenstop geldt alleen voor nieuwe leden. De verwachting is dat nieuwe leden pas weer in 2016 worden toegelaten met hogere eisen.
    @ iedereen: Tijdens de huidige laatste fase (fase 4) van de herfinanciering wordt bestaande aandeelhouders de mogelijkheid geboden om voor €1,25 per aandeel nieuwe aandelen aan te schaffen. Neem hiervoor contact op met je bank. Je hoeft je aandelen ook niet te verkopen aan Disney. Vanwege een contract tussen de Franse overheid en Disney is het voor The Walt Disney Company namelijk niet mogelijk om alle aandelen op te kopen, wat normaal het geval is als je boven een bepaald percentage aandelen bezit.
    Groetjes,
    Lars
    Hallo,
    Bedankt voor de info. Ik heb vandaag ook de brief ontvangen van mijn bank om extra aandelen aan te kopen.
    Alvast bedanktWink
    Cedric
  • Hallo

    Zou er ondertussen al meer info beschikbaar zijn over de voorwaarden en wanneer je nieuw lidmaatschap kan aanvragen? De website corporate.disneylandparis.com is reeds een tijdje offline.
    Hartelijk bedankt.

    Groetjes,
    Cedric
  • cedric zei:

    Hallo

    Zou er ondertussen al meer info beschikbaar zijn over de voorwaarden en wanneer je nieuw lidmaatschap kan aanvragen? De website corporate.disneylandparis.com is reeds een tijdje offline.
    Hartelijk bedankt.

    Groetjes,
    Cedric

    Hoi Cedric,

    Op dit moment is er nog niets bekend over de nieuwe voorwaarden van de Shareholders Club. Zodra wij meer informatie ontvangen, zal dit bekend worden gemaakt op de volgende pagina: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/diensten-services-paris/shareholders-club-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,

    Vorige week nog eens gemaild of er reeds meer info bekend is voor nieuwe leden, en volgens hen zouden de voorwaarden pas rond maart/april worden geëvalueerd. Nog eventjes afwachten dus...

    Groetjes,
    Cedric
  • Hoi allen

    Zoals ik het nu allemaal begrijp heeft het geen zin om aandelen te kopen om zo korting op jaarkaart te krijgen. Ik heb namelijk gezin met drie kinderen dus korting op de dream jjaarkaarten zijn dan wel welkom.

    Hoor het wel
  • jaccon zei:

    Hoi allen

    Zoals ik het nu allemaal begrijp heeft het geen zin om aandelen te kopen om zo korting op jaarkaart te krijgen. Ik heb namelijk gezin met drie kinderen dus korting op de dream jjaarkaarten zijn dan wel welkom.

    Hoor het wel

    Hoi jaccon,

    Wellicht makkelijker en sneller als een bestaande jaarkaarthouder je 10% korting geeft op de aanschaf via de Parrainage aanbieding. Plaats een oproep in het volgende topic met de datum waarop je de jaarkaarten wilt aanschaffen en spreek vervolgens af met een bestaande jaarkaarthouder: http://www.discoverthemagic.nl/disneyforum/index.php?p=/discussion/10/korting-op-jaarkaarten-vraag-aanbod.

    Schaf onze speciale voorverkooptickets online aan, waardoor je ter plaatse niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa en met deze E-tickets direct door kunt lopen naar de poortjes van het Disneyland Park. Vervolgens spreek je met een bestaande jaarkaarthouder af bij Bureau Passeport Annuel om de jaarkaart met korting aan te schaffen. De prijs van de dagkaart wordt vervolgens van de prijs van de gekozen jaarkaart afgetrokken. Bekijk al onze tickets: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • cedric zei:

    Hoi,

    Vorige week nog eens gemaild of er reeds meer info bekend is voor nieuwe leden, en volgens hen zouden de voorwaarden pas rond maart/april worden geëvalueerd. Nog eventjes afwachten dus...

    Groetjes,
    Cedric

    Hoi Cedric,

    Thanks voor deze informatie! We houden het in de gaten.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Ik zit ook bij de ING en ik kon de aandelen wel zelf aanschaffen op de Euronext Paris beurs, via zelf beleggen.
  • wendy zei:

    Hallo Lars,
    Ik zit ook bij de ING en ik kon de aandelen wel zelf aanschaffen op de Euronext Paris beurs, via zelf beleggen.

    Hoi Wendy,

    Kijk eens aan. Goed om te horen! Dan hebben ze dat inmiddels veranderd. Dank voor de tip!

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.