Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

15758606263105

Reacties

  • Leen zei:

    wij zijn 13-14 februari weer van de partij. Laat ons maar weten als we je gelukkig kunnen maken met 10% korting op de aanschaf van jouw jaarkaart!

    En we zijn er ook op 5 maart :smile:
  • 18 t/m 20 maart zijn wij in disney.
  • Mensen die volgende week zaterdag (30 januari 2016) een abonnement willen aanschaffen en 10% korting willen op de aankoopprijs mogen altijd iets laten weten!
  • januari 2016 aangepast
    Hoi lars, zou je ons weer willen toevoegen aan je lijstje?
    We zijn van woensdag 27 april t/m zondag 1 mei in Disney. (waarvan za de 30e een blockdag is voor ons)
    Wij kunnen nog aan 6 personen 10% korting geven op een jaarkaart.
    Mocht je 3 jaarkaarten tegelijk kopen, dan krijg je van nog eens 15 euro cadeau als zakcentje :)
    Mailen mag ook naar helmaberkelmans@hotmail.com
    Groetjes Helma
  • Hallo wie zijn er 18 t/m 20 Februari in Disneyland Parijs en willen een jaarkaart aanschaffen. Wij hebben 3 jaarkaarten en kunnen per kaart 10% korting geven op aanschaf van een nieuwe jaarkaart. Groetjes Debbie
  • Ik ben van maandagmiddag 7 januari t/m donderdag 10 maart in Disneyland. In die periode kan ik jullie aan 10% korting helpen bij aanschaf van een jaarkaart.
  • Hallo, op 2 mei 2016 willen wij 5 jaarkaarten aanschaffen in EuroDisney, wie is er die dag in Disney en spaart stempels voor nieuwe Disney jaarkaarten?
    Groetjes,
    Martine

    Zoek je nog iemand? Ik stuur in een pb mijn mailadres.

    Groetjes

  • Hallo Allemaal,

    Wij 4 pers gaan 21 februari voor 4 dagen naar Disneyland parijs en willen een fantasy jaarkaart kopen. Wie kan ons korting geven en wil graag de stempels van ons ontvangen.

    groetjes Dorette
  • Dorette zei:

    Hallo Allemaal,

    Wij 4 pers gaan 21 februari voor 4 dagen naar Disneyland parijs en willen een fantasy jaarkaart kopen. Wie kan ons korting geven en wil graag de stempels van ons ontvangen.

    groetjes Dorette

    Hoi,

    Ik heb je een pb gestuurd
  • Wij gaan komende maanden ook weer een aantal keren naar Parijs! We kunnen nog aan 6 personen korting geven binnen deze data:
    - 12 t/m 22 februari
    - 27 mei t/m 5 juni

    Gaan jullie komend halfjaar op een ander moment naar Disneyland? Misschien kunnen we dan alsnog wat afspreken.
    Mailen kan naar: just-melanie@hotmail.com

    Groetjes,
    Melanie.
  • Hoi allemaal,

    Wij zijn 20 en 21 december in Disney en kunnen voor 9 mensen 10% korting geven op hun aanschaf voor een jaarkaart. Dus heb je daar interesse in laat het me dan weten nvanberkel@hotmail.com


    Groetjes Nathalie

  • Ben je van plan bent een jaarkaart voor Disney te Parijs te kopen, dan is dit je kans om 10% extra korting te krijgen, het maakt niet uit welke jaarkaart je kiest !!

    Hoe gaat dit?

    - Wij zijn van maandag 22 februari t/m woensdag 24 februari in Disneyland Parijs.
    - We spreken af bij de hoofdingang van Disney op een tijd die jullie uitkomt.
    - Samen gaan we door de kassa alwaar jullie de jaarkaarten met 10% korting kopen
    - We gaan in een rechte lijn naar bureau passeport Annuel en daar maken ze een echte pas voor je.
    Foto wordt ter plekke gemaakt en ieder die een pas wil moet dan ook zelf aanwezig zijn.

    Let op dat je voor iedereen een geldig identiteitsbewijs bij je hebt!
    - Na een half uurtje is het klaar en behoor jij ook bij de gelukkige bezitters van een jaarkaart.

    Wij worden hier natuurlijk ook iets beter van... Wij krijgen een stempel (bij drie stempels krijgt je jaarkaart een jaar extra verlenging).

    Met deze kaart heb jullie ook nog aantrekkelijke korting in winkeltjes, restaurants, hotels en kun je na 2 maanden ook een ander korting geven.

    Let op... voor deze 10% korting mag je 2 jaar geen kaart hebben gehad.

    Mail me op nvanberkel@hotmail.com om afspraken te maken. Daarna kunnen we ook telefonisch verder verdere details afspraken maken.

    Wij kunnen voor in totaal 9 personen korting geven. Bij aankoop van 3 of meer jaarkaarten betalen wij de parkeerkosten voor de 1e dag.
  • De planning zoals het er nu naar uit ziet is van 5 juni 2016 tot en met 12 juni 2016 en we verblijven dan in het Explorers hotel. Indien je een andere week in juni gaat, kunnen we even kijken of we dit kunnen verplaatsen zodat we elkaar toch kunnen ontmoeten. bij interesse mail even naar koppigekimmy@hotmail.com :)
  • Ik ben 26 en 27 maart aanwezig. Ik kan 3 mensen korting geven.
    Het ligt aan deze personen of ik mijn jaarkaart verleng of niet.
  • Ik zie net dat ik verkeerde datums heb genoemd in mijn vorige bericht. Van maandag (middag) 7 maart t/m donderdag 10 maart ben ik in Disneyland.

    Ik help jullie graag aan 10% korting op jullie jaarkaarten.

    Stempels hoef ik niet meer te sparen :)
  • Hallo iedereen! :smile:

    Wij kunnen 10% korting geven op volgende dagen:
    - 16 & 17 februari
    - 9 & 10 maart
    - 18-20 april
    - 22-25 september

    Wie op een ander moment korting wil, mag mij ook altijd een berichtje sturen. We zijn redelijk flexibel. :wink:
  • Hallo mede disneyfans
    Ook wij gaan weer een weekje naar Disneyland Parijs
    En wel in de voorjaarsvakantie van zaterdag 20 feb tot ---
    Ben jij op zoek naar iemand voor de 10% korting ?
    Stuur een berichtje via PB, of email naar Claudia.bruurmijn@telfort.nl
    Of bel/ sms naar 06-23459860

    Wie weet tot dan.
  • Wij willen 6 jaarkaarten aanschaffen, en arriveren op 8mei2016 (einde mei vakantie) bij eurodisney. Wie kunnen wij helpen aan stempeltjes ? Wij zijn te bereiken via hightree13@me.com
  • Wij willen 6 jaarkaarten aanschaffen, en arriveren op 8mei2016 (einde mei vakantie) bij eurodisney. Wie kunnen wij helpen aan stempeltjes ? Wij zijn te bereiken via hightree13@me.com

    Ik heb u een mailtje gestuurd! Groet, Melanie.
  • Hoi hoi

    Wij zoeken 2 mensen die dinsdag of woensdag in Disney zijn en onze vrienden aan 2 kaartjes voor 35 euro willen helpen.
    Wij komen 2 kaartjes tekort voor die week!
    Groetjes Esther
  • Hoi hoi

    Wij zoeken 2 mensen die dinsdag of woensdag in Disney zijn en onze vrienden aan 2 kaartjes voor 35 euro willen helpen.
    Wij komen 2 kaartjes tekort voor die week!
    Groetjes Esther

    Op welke datuks gaan jullie? (Ik kan jullie tussen 8 en 10 maart aan bring-a-friend tickets helpen)
  • RogerM zei:

    Hoi hoi

    Wij zoeken 2 mensen die dinsdag of woensdag in Disney zijn en onze vrienden aan 2 kaartjes voor 35 euro willen helpen.
    Wij komen 2 kaartjes tekort voor die week!
    Groetjes Esther

    Op welke datuks gaan jullie? (Ik kan jullie tussen 8 en 10 maart aan bring-a-friend tickets helpen)
    Aanstaande dinsdag en woensdag. Dus 9 en 10 februari
  • Ook ik heb een abo en ben vooralsnog 5/6 maart in DLP. mocht jij ook een abo willen contact me maar (:

    Groetjes Manja
  • Hallo allemaal

    Naar alle waarschijnlijkheid zijn wij van 3 t/m 5 mei weer van de partij :) Ik kan aan 12 mensen korting geven, eventueel voor de parkeerplaats afspreken zodat jullie de €15,- niet hoeven te betalen is geen probleem !! Ik kan maandag 2 mei ook eventueel maar we komen dan pas later aan ;)

    Groetjes Aafke
  • Hallo

    Wij zijn op zoek naar iemand die wij blij kunnen maken met korting op een jaarkaart! Wij hebben voor ons zoontje voor 23 maart nog 1 stempel nodig, wie wil en kan ons hiermee helpen?
    Als je wil/kan helpen ontvang ik graag een pb!

    Groetjes
  • Hallo
    Wij gaan op 26-27-28 juli
    Wie kunnen we helpen en zei ons helpen
  • hoi. wij kunnen jullie nog steeds helpen met de korting!
  • Quickie zei:

    Hallo
    Wij gaan op 26-27-28 juli
    Wie kunnen we helpen en zei ons helpen

    wij zijn dan ook in disney en willen je graag helpen! ins nummer is 0614456788.

  • Tess zei:

    Ik ben 26 en 27 maart aanwezig. Ik kan 3 mensen korting geven.
    Het ligt aan deze personen of ik mijn jaarkaart verleng of niet.

    correctie:
    Ik ben er 25, 26 en 27 maart.
    Ik kan korting geven aan 3 personen.

    Stuur me maar een prive berichtje als ik kan helpen.

    Ik kan ieder moment van de zaterdag afspreken, op vrijdag alleen 's avonds en zondag alleen 's ochtends
Log In of Registreer om te reageren.