Magnetron in het park

januari 2014 aangepast in Praktische Informatie
Hallo,
Weet iemand of er ook magnetrons in het park beschikbaar zijn in de diverse restaurants om babyvoeding op te warmen ?
Mocht dat zo zijn, kan je deze dan zelf bedienen of moet je het echt vragen, want vaak overhitten ze het altijd is mijn ervaring ?
Marco

Reacties

  • Marco zei:


    Hallo,
    Weet iemand of er ook magnetrons in het park beschikbaar zijn in de diverse restaurants om babyvoeding op te warmen ?
    Mocht dat zo zijn, kan je deze dan zelf bedienen of moet je het echt vragen, want vaak overhitten ze het altijd is mijn ervaring ?
    Marco

    Hoi Marco,
    Magnetrons om babyvoeding op te warmen zijn beschikbaar bij de Baby Care Centers in beide parken (bekijk de locaties met plattegrond op de Diensten pagina: http://www.discoverthemagic.nl/diensten/. Of dit tevens mogelijk is in de restaurants is mij niet bekend. De meeste kans heb je echter in buffetservice restaurants en restaurants met tafelbediening. Vraag hiernaar als je reserveert bij het restaurant om na te gaan of bij binnenkomst. Mocht het niet gaan dan kunnen jullie altijd eerst nog even langs een Baby Care Center gaan om de voeding op te warmen en daarna te gaan eten.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.