Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

15859616364105

Reacties

  • Voor alle duidelijkheid
    We zijn er op 26-27-28 juli om korting te geven
    Zelf hebben we onze abonnementen al
  • Vrijdag 26 februari ben ik aanwezig en kan ik korting geven, dus mocht je nog iemand zoeken stuur dan gerust een berichtje. :)
  • Hartjes zei:

    Hallo

    Wij zijn op zoek naar iemand die wij blij kunnen maken met korting op een jaarkaart! Wij hebben voor ons zoontje voor 23 maart nog 1 stempel nodig, wie wil en kan ons hiermee helpen?
    Als je wil/kan helpen ontvang ik graag een pb!

    Groetjes

    Wij kunnen ieder weekend mocht je vragen hebben of graag willen afspreken mail dan aub
    Familiehartjes@outlook.com
    Wij horen graag van jullie en zouden superblij zijn met de stempel!

  • februari 2016 aangepast
    Wij zijn er weer vanaf 17 feb T/M 21 feb als er mensen zijn die korting willen op een jaarkaart helpen wij daar graag mee stuur me even een berichtje zodat we wat kunnen afspreken groetjes Fam Stal ( gonniesbeautysalon@live.nl )
  • Van 3 t.e.m. 6 april zijn wij opnieuw in Disney. Wij kunnen nog 6 personen korting geven en betalen graag je parkingticket (15 euro) van de eerste dag terug. Je kan me altijd contacteren via pb of via ellen0628@pandora.be.

    Groetjes
    Ellen
  • Dorette zei:

    Hallo Allemaal,

    Wij 4 pers gaan 21 februari voor 4 dagen naar Disneyland parijs en willen een fantasy jaarkaart kopen. Wie kan ons korting geven en wil graag de stempels van ons ontvangen.

    groetjes Dorette

    Ik zou je graag willen helpen maar kan je geen pb sturen helaas
    Je kan me mailen op familiehartjes@outlook.com

    Ik hoor graag van je
    Groetjes

  • Lars zou je ons bij de lijst erbij willen zetten alvast bedankt ,
    mooie site echt top !!!
    Groetjes Fam stal

    Wij zijn er van 17 feb. Tot 21 feb. En kunnen 12 mensen korting geven
    Gonniesbeautysalon@live.nl
  • Lars zou je ons bij de lijst erbij willen zetten alvast bedankt ,
    mooie site echt top !!!
    Groetjes Fam stal

    Wij zijn er van 17 feb. Tot 21 feb. En kunnen 12 mensen korting geven
    Gonniesbeautysalon@live.nl

    Hoi gonniestal,

    Dank voor de complimenten! De data zijn toegevoegd aan de lijst.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Lars zou je ons bij de lijst erbij willen zetten alvast bedankt ,
    mooie site echt top !!!
    Groetjes Fam stal

    Wij zijn er van 17 feb. Tot 21 feb. En kunnen 12 mensen korting geven
    Gonniesbeautysalon@live.nl

    Hoi gonniestal,

    Dank voor de complimenten! De data zijn toegevoegd aan de lijst.

    Groetjes,
    Lars
    Bedankt Lars groetjes Gonnie stal
  • februari 2016 aangepast
    Beste forumleden,

    Wij zijn van 11 maart tot en met 15 maart in DLP en kunnen jullie dan voorzien van korting voorzien.
    Op vrijdag 11 maart zullen wij in de loop van de middag / vroege avond arriveren.
    Contact kan via henry__shirley@msn.com (Let Op 2 x underscore)

    groetjes henry en shirley
  • Beste forumleden,

    wij zijn van 22t/m25 Feb in DLP wij hebben 2, jaar kaarten als iemand wil kunnen wij voor korting voorzien.
    op 22 feb zullen wij al vroeg bij het park aan komen .

    Groetjes Dave en Inge
  • Hallo allemaal,

    Het is weer zover! Ook wij bieden dit weekend 10% korting aan in ruil voor de mooie stempels.
    Wij gaan van zondag 21 februari tot dinsdag 23 februari naar Disney en kunnen max. 6 mensen blij maken.


    Groetjes,
    Maryam
  • Beste forumleden,

    Wij gaan weer naar Disney van 26 t/m 29 februari en kunnen nog aan 6 mensen de 10% korting geven.
    Wie helpt ons aan de stempeltjes?

    Groetjes,
    Wendy
  • Beste Disneyfans,

    Wij kunnen zondag 28 en maandag 29 februari 3 mensen 10% korting geven op hun jaarkaart.
    Kunnen wij jullie hiermee blij maken dan mag je mailen naar: ilsewiel.92@gmail.com
    Dan kunnen we een afspraak maken.

    Groetjes Ilse
  • Wij zijn 17 en 18 maart in het park en kunnen 6 mensen korting geven. We verblijven vanaf 16 maart in Kyriad Disneyland, dus hier kunnen we evt 's ochtends afspreken om te zorgen dat er geen kosten voor het parkeren gemaakt hoeven te worden.
  • Hallo, wij gaan zijn op 1 maart 2016 van plan 6 jaarkaarten aan te schaffen.
    Heeft er iemand interesse om dan daar aanwezig te zijn zodat wij de korting krijgen en jullie 6 stempels??
  • Lars zou je ons bij de lijst erbij willen zetten alvast bedankt ,
    mooie site echt top !!!
    Groetjes Fam stal

    Wij zijn er van 17 feb. Tot 21 feb. En kunnen 12 mensen korting geven
    Gonniesbeautysalon@live.nl

    Bericht sturen via 0031654657704
  • biesje zei:

    Hallo, wij gaan zijn op 1 maart 2016 van plan 6 jaarkaarten aan te schaffen.
    Heeft er iemand interesse om dan daar aanwezig te zijn zodat wij de korting krijgen en jullie 6 stempels??

    Hoi, ik heb je een pb gestuurd.
  • Beste forumleden,

    Wij zijn van 11 maart tot en met 15 maart in DLP en kunnen jullie dan voorzien van korting voorzien.
    Op vrijdag 11 maart zullen wij in de loop van de vroege avond arriveren.
    Contact kan via henry__shirley@msn.com (Let Op 2 x underscore)
    Wij slapen in het magic circus hotel en zullen dan op zaterdag, zondag, maandag en dinsdag naar het park gaan.
    Ik vergoed de kosten van de parkeerplaats in ruil voor 3 stempels
    groetjes henry en shirley
  • februari 2016 aangepast
    Als er mensen zijn die 10% korting op een jaarabonnement willen spreken wij graag af geef de datum door wanneer jullie zouden willen en dan kunnen we kijken of we kunnen afspreken stuur me even een berichtje via gonniesbeautysalon@live.nl of naar 0654657704 groetjes gonnie
  • Hallo,

    Wij zijn op 05/05 en 06/05 in Disneyland. We kunnen nog 6 mensen gelukkig maken met 10% korting. Bij 3 (of meer) stempels, betalen bij de parking terug. U kan ons bereiken om af te spreken op natasja.devos1@telenet.be of op +32472744027.

    Groeten,
    Tony, Natasja, Amy en Emily
  • Hallo,

    Wij kunnen haast altijd wel op en neer komen om korting te geven.
    Wij kunnen aan 6 mensen korting geven.
    Stuur een berichtje en dan komen we er vast wel uit!
    Hoor graag van jullie
  • biesje zei:

    Hallo, wij gaan zijn op 1 maart 2016 van plan 6 jaarkaarten aan te schaffen.
    Heeft er iemand interesse om dan daar aanwezig te zijn zodat wij de korting krijgen en jullie 6 stempels??

    INMIDDELS GEREGELD
  • Hallo,

    Wij zijn op zoek naar ons laatste stempeltje waar we je van kunnen voorzien op 4-5 of 6 maart. Kan iemand ons helpen. We willen zelfs nog een extra korting geven. Wie o wie???
  • februari 2016 aangepast
    Hallo, wij gaan 25-26 en 27 Maart 2016 naar Disneyland Parijs en kunnen 10% korting geven op jaarkaarten.
    Voor vragen kun je mailen naar: evie_elf@hotmail.com
  • 29 & 30 juni ben ik aanwezig en kan ik korting geven, dus wil je graag korting stuur dan gerust een berichtje. :)
  • Hallo Iedereen,
    Wij gaan 6 t/m 8 Maart weer naar Disney en kunnen nog 9 mensen 10% korting geven.
    Wil je dit en wil je ons aan de stempels helpen neem dan contact met me op.
    edhel@skynet.be
  • Goedemorgen!

    Wij gaan 3/4/5 maart en 2/3/4/5 mei naar disney!
    Dus mocht je jaarkaarten willen aanschaffen en 10% korting hierop willen ben ik te bereiken via vivzel@gmail.com :)
  • Goedemorgen,

    Wij zijn in disney van 25 april t/m 29 april. Lars wil je ons op de lijst zetten?

    Gr patricia
  • Goedemorgen

    We zijn op 26,27,28 maart in Disney en kunnen 9 mensen 10% korting geven. Interesse: mail naar jitske.vansteenlandt@gmail.com.

    Groetjes
    Jitske
Log In of Registreer om te reageren.