Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

16061636566105

Reacties

  • maart 2016 aangepast
    Dodkelder, wij kunnen er zijn en kunnen jullie korting geven! Stuur maar een mailtje naar het emailadres dat ik in een privé-bericht stuurde om verder af te spreken :)
  • maart 2016 aangepast

    Hi,

    We zijn op zoek naar iemand die ons korting kan geven op een abonnement tussen 16 en 18 juli. We zijn met 8 personen, wie heeft er nog stempels nodig en is dan in Disney?

    Groeten,
    Danielle

    Hallo

    Wij willen jullie graag helpen je mag me pb sturen of mailen op familiehartjes@outlook.com

    Groetjes
  • Hoi Disney fans,

    Wij zijn van maandag 25 april tot en met 27 april weer van de partij in Disneyland Parijs!
    Mocht je een jaarkaart willen aanschaffen dan kunnen wij 10% korting geven, en wij daardoor weer stempels sparen. Totaal kunnen we aan 9 mensen korting geven.
    Voor informatie of om af te spreken kun je ons mailen naar: e.vliem@chello.nl, of bellen naar +31610352064 of
    +32478985256

    groetjes
    familie Vliem

  • Goedemorgen

    Wij zijn van 3 t/m 10 juli in Disney en regelmatig in het weekend! Je kan ons altijd mailen
    Familiehartjes@outlook.com

    Groetjes
    Lars wil jij bovenstaande aub toevoegen aan de lijst? Alvast bedankt
  • Wij zijn 9 en 10 April in Disney, we kunnen nog korting geven aan 9 personen! Interesse: Via PB!
  • maart 2016 aangepast

    Hallo allemaal,
    Op 07 en 08 april 2016 (en misschien 06 april gedurende de avond) zijn wij in Disneyland Parijs en kunnen wij verschillende geïnteresseerden 10% korting geven op een jaarkaart of korting gewoon voor ingang als jullie geen jaarkaart willen aankopen.
    Als jullie voor een jaarkaart gaan zouden wij ook heel graag de stempels willen ontvangen voor de verlenging van onze jaarkaart.
    Jullie kunnen ons contacteren op volgend e-mailadres: geert.de.vylder@outlook.com of op de volgende GSM-nummers: 0031-6-22400243 of 0032-473-239056.
    Met vriendelijke Disney-groeten,
    Geert De Vylder Cool

  • biarico zei:

    Beste Disneyfans,
    Op 26-27-28 maart gaan wij naar DLP en wij kunnen 9 mensen korting geven. Wie ooh wie maken wij blij met korting en wie maakt ons blij met stempels??? Vergoeding parkeerkosten geen probleem. Voor info 06-10976917, biarico@ziggo.nl.
    Graag tot horens :-)

  • Wij zijn aanwezig van 11 tot 15 april 2016 en kunnen 10% korting geven bij aankoop van een jaarkaart. (indien je de voorbije 2 jaar geen jaarkaart hebt gehad)
    Mail naar engeltje00@hotmail.com om verder af te spreken.
    groetjes, Kim
  • Hoi,

    dit is een beetje laat misschien maar ik wist niet dat dit nog bestond.
    Wij hadden tot voor 2 jaar jaarpassen en zijn dan even gestopt.
    Morgen,28 maart willen we nog is terug gaan met 5 personen en zoeken iemand die nog stempels nodig heeft, wie er dan daar rond de middag (11.00-1200 zullen we daar zijn)

    Kris
  • Hoi,

    dit is een beetje laat misschien maar ik wist niet dat dit nog bestond.
    Wij hadden tot voor 2 jaar jaarpassen en zijn dan even gestopt.
    Morgen,28 maart willen we nog is terug gaan met 5 personen en zoeken iemand die nog stempels nodig heeft, wie er dan daar rond de middag (11.00-1200 zullen we daar zijn)

    Kris

    Hoi Kris,

    Wij kunnen je morgen helpen. Ik stuur je een pb.

    Groetjes
  • Hoi,

    dit is een beetje laat misschien maar ik wist niet dat dit nog bestond.
    Wij hadden tot voor 2 jaar jaarpassen en zijn dan even gestopt.
    Morgen,28 maart willen we nog is terug gaan met 5 personen en zoeken iemand die nog stempels nodig heeft, wie er dan daar rond de middag (11.00-1200 zullen we daar zijn)

    Kris


    Ik merk net dat je de laatste 2 jhaar geen jaarpas meer mag gehad hebben op aangeven van vlindertje.

    Mijn aanvraag vervalt hierdoor, jammer.

    Kris
  • Hoi,

    dit is een beetje laat misschien maar ik wist niet dat dit nog bestond.
    Wij hadden tot voor 2 jaar jaarpassen en zijn dan even gestopt.
    Morgen,28 maart willen we nog is terug gaan met 5 personen en zoeken iemand die nog stempels nodig heeft, wie er dan daar rond de middag (11.00-1200 zullen we daar zijn)

    Kris


    Ik merk net dat je de laatste 2 jhaar geen jaarpas meer mag gehad hebben op aangeven van vlindertje.

    Mijn aanvraag vervalt hierdoor, jammer.

    Kris
    Helaas Kris,

    Ik wens jullie sowieso nog heel veel fun in Disney morgen.

    Groetjes
  • Hallo allemaal,

    Wij gaan toch nog even naar Disneyland, kunnen aan 9 mensen korting geven. Wij zijn van 29 maart 's avonds tot 1 april 's morgens in het park te vinden.

    Daphne
  • Hallo allemaal

    Wij zijn 26 april tot 4 mei in disneyland parijs en kunnen we 9 mensen korting geven.
    Help ons alstublieft aan de stempels.
    Voor info Mail naar rhamer@wxs.nl

    Groetjes
    Familie Hamer
  • biarico zei:

    biarico zei:

    Beste Disneyfans,
    Vandaag 28 maart zijn we nog In Disneyland en wij kunnen 9 mensen korting geven. Wie ooh wie maken wij blij met korting en wie maakt ons blij met stempels??? Vergoeding parkeerkosten geen probleem. Voor info 00316-10976917 of 00316-28430324 biarico@ziggo.nl.
    Graag tot horens :-)

  • Hoi allemaal,

    op 24 april 2016 zijn we weer voor drie dagen in Euro Disney Paris.
    Indien je een jaarkaart wilt aanschaffen dan kunnen wij voor 6 personen korting aanbieden.
    In ruil daarvoor natuurlijk stempels zodat wij weer een jaar langer kunnen genieten in Euro Disney met de kinderen.
    Stuur mij een email allam_nadia@hotmail.com of anders een berichtje.
  • Wij kunnen aan maximaal negen personen korting geven tijdens de periodes:
    - 30 april t/m 6 mei
    - 15 t/m 22 juli
  • Hallo iedereen, Wij zijn in Disneyland Parijs van vrijdag 8 april tot zondag 10 april 2016 en zoeken eventueel nog 5 mensen die graag een korting willen ontvangen van 10 % op hun jaarpas. (vereiste is wel dat deze mensen gedurende de laatste 2 jaar geen jaarpas hebben gehad, anders telt de korting niet) In ruil krijgen wij een stempeltje per jaarpas voor de verlenging van de onze! Een win-win situatie dus.
    Dus mensen, laat maar horen bij interesse. Groetjes Stijn
  • Wij gaan vanaf 27 juli 2016 een aantal dagen naar Disneyland Parijs. Wij willen Minnie ticket dagkaarten kopen en deze ter plaatse om laten zetten in jaarkaarten. Is er iemand die al weet of hij er dan ook is en ons korting kan geven?
    Wij zouden daar natuurlijk erg blij mee zijn!

    Groet,
    Conny
  • hoi Conny,
    Ik heb je een PB gestuurd.
    groetjes,
    esther
  • Wij gaan vanaf 27 juli 2016 een aantal dagen naar Disneyland Parijs. Wij willen Minnie ticket dagkaarten kopen en deze ter plaatse om laten zetten in jaarkaarten. Is er iemand die al weet of hij er dan ook is en ons korting kan geven?
    Wij zouden daar natuurlijk erg blij mee zijn!

    Groet,
    Conny

    Hoi Conny,

    Je kunt de speciale voorverkooptickets als E-tickets hier bestellen: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Let erop dat op 27 juli alleen de MAGIC, SUPER MAGIC en MAGIC FLEX tickets geldig zijn. Al deze tickets kunnen worden gebruikt bij de upgrade naar een jaarkaart. De MINI tickets zijn die dag namelijk niet geldig. Bekijk de kalender op onze Tickets pagina. Veel plezier alvast!

    Groetjes,
    Lars
  • Wij gaan vanaf 27 juli 2016 een aantal dagen naar Disneyland Parijs. Wij willen Minnie ticket dagkaarten kopen en deze ter plaatse om laten zetten in jaarkaarten. Is er iemand die al weet of hij er dan ook is en ons korting kan geven?
    Wij zouden daar natuurlijk erg blij mee zijn!

    Groet,
    Conny


    Hallo


    Wij zouden jullie graag helpen. Ik stuur je een pb maar je mag ook mailen op familiehartjes@outlook.com

    Groetjes
  • Hallo,

    wij zijn van 01 t/m 05 mei a.s. in Disneyland Parijs en kunnen, in ruil voor stempeltjes, 12 mensen 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart. Naast de korting geven wij jou, voor de moeite, €25 per 3 stempels

    als je interesse hebt dan hoor ik het graag, je kunt mij bereiken op +31 0652880972 of via mail nbaveld@yahoo.com

    groeten,
    Nicole
  • Hallo,
    Wij zijn van 17 juli t.e.m. 20 juli 2016 in Disneyland Parijs. Wij kunnen nog 3 personen 10% korting geven.
    U kan ons bereiken via volgend e-mailadres: vanpeteghem-naert@hotmail.com
    Groetjes,
    Yves, Isabelle en Sarah
  • Hallo iedereen,
    Wij kunnen op de volgende dagen aan 9 mensen korting bieden:
    9 & 10 April
    11 t/m 19 Juli.

    Interesse graag via pb.
  • Hallo

    Wij zijn 24 april ook weer in dlp. Mocht je dan korting willen op een jaarkaart hoor ik het graag
  • april 2016 aangepast
    Hoi,

    We gaan zaterdag 9 april naar Disney. We kunnen nog volop korting geven. Wanneer u op een andere dag wilt gaan, kunnen we vast ook een afspraak maken.
    Mail me op lcmhermus@gmail.com
    Groetjes
    Lin
  • april 2016 aangepast
    Hallo,
    Van 5 tot 8 mei zijn wij in Disneyland Parijs, we kunnen nog 12 mensen een korting aanbieden op hun jaarpas. E-mail: reintjeenmarcdemeulder1@gmail.com

    Volgende periode is 21 tot 24 juli




  • Hallo

    Wij zijn op donderdag 30 juni en vrijdag 1 juli in Disneyland.
    Wij kunnen nog korting geven aan 7 mensen.
    Laat gerust maar iets weten.
    ingo.borgonjon@skynet.be
  • Nicole zei:

    Hallo,

    wij zijn van 01 t/m 05 mei a.s. in Disneyland Parijs en kunnen, in ruil voor stempeltjes, 12 mensen 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart. Naast de korting geven wij jou, voor de moeite, €25 per 3 stempels

    als je interesse hebt dan hoor ik het graag, je kunt mij bereiken op +31 0652880972 of via mail nbaveld@yahoo.com

    groeten,
    Nicole

    ***wij kunnen nu nog 8 personen blij maken met 10% korting en €25 zakgeld (per 3 kaarten), 4 x korting en "zakgeld' is inmiddels vergeven
Log In of Registreer om te reageren.