Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

1457910105

Reacties

  • Hallo allemaal,
    Wij zijn van 30 december tot en met 2 januari weer in Disneyland Parijs. Wij kunnen nog korting geven bij aanschaf van een jaarkaart en de stempels kunnen wij uiteraard ook heel goed gebruiken. Wilt u iets met ons afspreken, dan kunt u ons mailen: troepros@casema.nl.
    Wij hebben altijd onze mobiele telefoons aanstaan in Disneyland, dus u kunt makkelijk contact met ons opnemen..
    Groeten, Trudy
  • Wij gaan 1 januari 2013 naar Disney en willen 4 dreamkaarten aanschaffen. Wie kan ons helpen met de korting in ruil voor de stempels.
  • Hallo,
    Wij zijn op 23 en 24 februari weer in Disneyland en kunnen korting geven op de aanschaf van een jaarkaart,
    groetjes Anneke
  • Hallo,
    Als je van plan bent om zaterdag 12 of zondag 13 januari een jaarkaart aan te schaffen kunnen wij je 10% korting geven.
    Mail naar rossi_rulez@hotmail.com en dan spreken we iets af!
    Groet,
    Dominique
  • Hoi Ik ben 15 februari in DPL, als er iemand 10% korting wil hebben hoor ik het graag Wink moet nog 1 stempel namelijk Laugh
  • Ik ben op 15 en 16 februari in het park, en geef je graag 10 % korting!
    Stuur gerust een mailtje moorhunhe206@hotmail.com
  • Ook wij zijn van 10 t/m 13 februari 2013 in en rondom Disneyland. Ben je van plan om jaarpassen aan te schaffen en wil je die 10% korting dan kunnen wij 15 mensen van korting voorzien. Stuur mij gerust een mailtje als we elkaar van dienst kunnen zijn: flippernar@live.nl
  • Hallo,wij zijn van zondag17febr. t/m zaterdag 23febr.2013 in Disneyland Parijs!Wie kunnen wij blij maken met 10%korting op de jaarkaarten??En wie maakt ons zoontje(en ons ook natuurlijk) dolgelukkig dmv stempels??We hebben nog 6stempels nodig,maar elke stempel is er 1 natuurlijk.Onze passen zijn nl begin mrt2013 verlopen,en dat vinden we verschrikkelijk jammer natuurlijk.En heeft er toevallig nog iemand een kinderjaarkaart Dream te koop dat in febr.geldig gemaakt kan worden??Wij hopen dat er mensen zijn die ons kunnen helpen,zodat we nog veel van disney kunnen dromen.Smile Reacties graag naar:henriastrid@hetnet.nl Sorry Lars,nog even een vraagje aan jou:Ik neem dus gewoon aan dat als we een kinderkaart kunnen kopen van iemand waar o,ooeuro op staat dat we die dan gelijk kunnen activeren omdat we in de verlengingsperiode zitten?De Dreampas van mn zoontje was toen ook die prijs,en zijn pas is in febr dan dus nog wel gewoon geldig.Alvast weer bedankt voor je antwoord!!Groetjes,Astrid.
  • Henrie zei:


    Hallo,wij zijn van zondag17febr. t/m zaterdag 23febr.2013 in Disneyland Parijs!Wie kunnen wij blij maken met 10%korting op de jaarkaarten??En wie maakt ons zoontje(en ons ook natuurlijk) dolgelukkig dmv stempels??We hebben nog 6stempels nodig,maar elke stempel is er 1 natuurlijk.Onze passen zijn nl begin mrt2013 verlopen,en dat vinden we verschrikkelijk jammer natuurlijk.En heeft er toevallig nog iemand een kinderjaarkaart Dream te koop dat in febr.geldig gemaakt kan worden??Wij hopen dat er mensen zijn die ons kunnen helpen,zodat we nog veel van disney kunnen dromen.Smile Reacties graag naar:henriastrid@hetnet.nl Sorry Lars,nog even een vraagje aan jou:Ik neem dus gewoon aan dat als we een kinderkaart kunnen kopen van iemand waar o,ooeuro op staat dat we die dan gelijk kunnen activeren omdat we in de verlengingsperiode zitten?De Dreampas van mn zoontje was toen ook die prijs,en zijn pas is in febr dan dus nog wel gewoon geldig.Alvast weer bedankt voor je antwoord!!Groetjes,Astrid.

    Hoi Astrid,
    De gratis jaarkaarten voor kinderen zijn niet beschikbaar via Disney zelf, maar wel via CE Multi-Avantages. Ik heb verder geen informatie over hoe deze geactiveerd moeten en kunnen worden. Graag verwijs ik je door naar het topic over CE Multi-Avantages: http://www.discoverthemagic.nl/forum/jaarkaarten/ce-multi-avantages/. Stel hier je vraag voor antwoord van mensen die hier ook gebruik van (willen) maken.
    Groetjes,
    Lars
  • wij hebben nog 3 stemples nodig en zijn er 6, 7, 8, 9 februari 2013
    heb je interesse stuur me dan een pb ;-)
  • hallo,
    wij willen 4 mei 2013 naar disney gaan,
    zijn er nog mensen die ons op 4 kaarten korting willen geven en dus 4 stempels willen ontvangen????
    mail mij dan op info@luijkenbgt.com
  • Hallo Disney fans,
    Wij zijn zaterdag 16 februari in de loop van de middag bij Disneyland Parijs. Zondag 17 feb de hele dag in het park en maandag 18 gaan we 's avonds weer weg. Wie komt dan ook en wil 10%korting op de aanschaf van jaarkaarten? Wij willen stempels :-) , dus kom maar door!
    Ben je geïnteresseerd? Laat het via dit topic weten, dan nemen we contact op met elkaar!
    Groet,
    Jacqueline
  • we zijn in DLRP van 11 februar t/m 13 februari en kunnen nog 12 mensen helpen aan 10% op een jaarkaart ,jullie % en wij een stempeltje voor de kids Cool
    grts Stampertje
    danny.decoster85@gmail.com
  • Vermits het een ramp is om stempels te verzamelen in de periode die wij gaan (15-16 februari, iedereen blijkt nu opeens te gaan), indien iemand in mei zou willen gaan, ben ik bereid een dagje af te komen om korting te geven / stempels te krijgen.
    Laat maar iets weten!
    moorhunhe206@hotmail.com
  • donderdag 21 en vrijdag 22 februari zijn wij in disneyland parijs
    wij kunnen nog mensen 10% korting geven op een jaarkaart.
    Groetjes susanne
    susannevandijk@hotmail.nl
  • wij gaan op 10 februari naar disneyland om drie jaarkaarten te kopen.
    is er misschien nog iemand die ons 10 procent korting kan geven en die wij kunnen helpen?
    ik hoor het graag van u!
    email: kleertjesd@live.nl
    mvg rebecca
  • Jammer, had dit een 2-tal weken terug bekend geweest, had ik graag een dagje afgekomen om jullie korting te geven Smile
    Zoek namelijk ook nog 3 stempels.
    Maar helaas is de TGV 80 € enkel, en net ietsje te duur.
  • ow idd. dat is dan jammer.
    en idd dat is net iets te duur om op en neer te gaan.
    veel succes nog en hoop dat je je drie stempels haalt.
    groetjes
  • wij gaan 10 februari naar disney om drie jaarkaaren te kopen. misschien kunnen we iemand blij maken met stempels?
    mvg rebecca

  • Ook wij zijn van 10 t/m 13 februari 2013 in en rondom Disneyland. Ben je van plan om jaarpassen aan te schaffen en wil je die 10% korting dan kunnen wij 15 mensen van korting voorzien. Stuur mij gerust een mailtje als we elkaar van dienst kunnen zijn: flippernar@live.nl

    hoi,wij willen 10 februari naar disney om 3 jaarkaarten aan te schaffen, misschien kunnen wij elkaar helpen?
    groetjes {kleertjesd@live.nl}
  • Dank je.
    Hopeloze zoektocht tot nu.
    Met de TGV is het namelijk zo, hoe vroeger je boekt, hoe goedkoper, daarmee dus :)
  • Ik kan je wel helpen. Ik stuur je ook een mailtje.
    Groetjes,
    Kelly
  • Hallo, wij gaan 21 februari tot en met 24 februari naar Disney, ik kan 6 mensen korting geven.
  • Hallo Disney fans,
    Dani en ik gaan 21 februari tot en met 24 februari weer naar disney. Wij kunnen korting geven!
    Mail even naar niki77@live.nl
    Groetjes,
    Veronique
  • Hallo,
    Wij zijn 3 en 4 februari in disneyland. Als er iemand 10% korting wil op een jaarkaart, mag je me altijd mailen.
    kellyraymakers@telenet.be
    Groetjes,
    Kelly
  • Wij zijn weer met 3 personen op 12+13+14 februari 2013 in Disney en kunnen dus mensen korting geven bij aanschaf van een Jaarkaart.
    Voor info mail naar: valento@home.nl ! Wink
  • Hallo allemaal Laugh
    wij gaan van 25 februari tot en met 28 februari naar disney en wij kunnen nog 9 mensen gelukkig maken met korting op een jaarpas
    groetjes
    edwin
    mail mij op edwin1967@upcmail.nl
    Cool
    Wink
  • Hallo mensen,
    Wij gaan 30 en 31 maart naar disney, Ik kan nog heel wat mensen blij maken met korting!! Heb zelf nog 6 stempels nodig maar kan natuurlijk ook meer mensen helpen..... Mail even als je ook gaat... sandradirks1970@hotmail.com
    Laugh
  • vrijdag 29 maart
    zaterdag 30 maart
    zondag 31 maart
    maandag 1 april
    mogen wij weer naar disney. Laat het maar horen als je nog 20% korting wil.
    dan kunnen we een afspraak maken Smile
    amandavierhuis@gmail.com
  • Wij (twee schoonzusjes) gaan op 3/4/5 april voor het eerst sinds tijden weer eens bij Mickey op bezoek.
    Nu wil ik vragen of er iemend is die ons op die dagen aan 10% korting kan helpen op onze nog aan te schaffen
    Jaarkaarten.
    Graag hoor ik of er iemand is en hoe dat dan precies geregeld moet/kan worden.
    Kan via dit forum of anders via mijn emailadres:
    Kittyvandenhil@live.nl
    Schoonzus krijgt dit kado van haar man als verjaardagskado (3 april verjaaardag)
    Dus zou leuk zijn. Alvast dank van KittyLaugh
Log In of Registreer om te reageren.