Disney PhotoPass / PhotoPass+

1246713

Reacties

  • mcjas zei:

    hoi,

    Wij waren zo onhandig geweest om de gewone photopass aan te schaffen, en kwamen hier vorige maand achter in het park.
    Bij de photopass winkel konden wij deze gelukkig om laten zetten naar en jaarpas versie, moesten hier wel bij tweee verschillende CM's vragen, maar uiteindelijk is dit gelukt. De foto's die er al op stonden blijven gelukkig gewoon beschikbaar op de site, enige wat wij moesten doen is de nieuwe pas registreren op de photopass site :-)

    Ik heb wel een vraagje nu: in de app zagen wij van het weekend de volgende melding staan:
    attraction plus has got 3 free photo's left.

    Heeft iemand enig idee wat dit betekend??

    groetjes

    MJ

    Hoi MJ,

    Ook in de app moet de code van de nieuwe PhotoPass+ kaart voor jaarkaarthouders worden geactiveerd. Tik hiervoor op het icoontje voor het menu (linksboven) en kies voor 'My PhotoPass account'. Hier kun je de nieuwe kaart toevoegen. Waarschijnlijk staat de code van de reguliere PhotoPass nog standaard in de app, waardoor je die melding krijgt.

    Groetjes,
    Lars
  • hi Lars,

    In de app hebben we de nieuwe photopass al toegevoegd dus dat kan het niet zijn.
    Er stond Attraction+ package gemeld, maar daar over kan ik nergens iets terug vinden.

    groetjes,

    MJ
  • mcjas zei:

    hi Lars,

    In de app hebben we de nieuwe photopass al toegevoegd dus dat kan het niet zijn.
    Er stond Attraction+ package gemeld, maar daar over kan ik nergens iets terug vinden.

    groetjes,

    MJ

    Hoi MJ,

    Dat is vreemd. Wellicht eens alle codes uit de app verwijderen en vervolgens alleen de nieuwe code voor jaarkaarthouders invoeren? Er zit namelijk geen limiet aan het aantal foto's via PhotoPass+. Mocht dit niet werken, neem dan even contact op met Disney PhotoPass via deze pagina: https://www.disneyphotopass.eu/en/contact.

    Groetjes,
    Lars
  • Afgelopen week met mijn dochter naar Disneyland Paris geweest. We hebben het erg leuk gehad. Bij Mickey en prinses Tiana zijn foto's gemaakt door een disney fotograaf. Ik dacht deze thuis te kunnen bekijken en dan te kunnen downloaded (dit kan met foto's gemaakt in Amerika wel). Helaas lukt dit dus niet. Is er een manier waarop we deze foto's toch in ons bezit kunnen krijgen?
  • Hoi romolija,

    heb je gebruik gemaakt van een (gekochte) PhotoPass of van zo'n kartonnen kaartje dat je van de fotograaf bij Mickey en prinses Tiana hebt gekregen? In het laatste geval lukt dat niet meer, ben ik bang.
  • Hi,

    Het kartonnen kaartje. Er staat achterop dat je de foto's tot 15 dagen na datum van maken kunt bekijken. Voorheen had ik een photopass maar die is verlopen. Dit was voorlopig even de laatste keer dat wij gingen (volgend jaar californie), vandaar geen nieuwe gekocht.
    Wist vanuit Florida dat je ze thuis kon bekijken en dan kan beslissen wat je wel/niet wilt bestellen. Helaas werkt het hier niet zo.

    Misschien is er iemand die deze week of volgende week gaat en een photopass heeft en mijn foto's er bij wil zetten?
  • Hi,

    Het kartonnen kaartje. Er staat achterop dat je de foto's tot 15 dagen na datum van maken kunt bekijken. Voorheen had ik een photopass maar die is verlopen. Dit was voorlopig even de laatste keer dat wij gingen (volgend jaar californie), vandaar geen nieuwe gekocht.
    Wist vanuit Florida dat je ze thuis kon bekijken en dan kan beslissen wat je wel/niet wilt bestellen. Helaas werkt het hier niet zo.

    Misschien is er iemand die deze week of volgende week gaat en een photopass heeft en mijn foto's er bij wil zetten?

    Hoi romolija,

    Stuur even een bericht naar de officiële klantenservice van Disney PhotoPass voor Disneyland Paris via deze pagina: https://www.disneyphotopass.eu/en/contact. Wellicht dat zij je kunnen helpen met de foto's.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,

    Begrijp ik goed dat als je een photopass aanschaft bij je boeking, je deze gedurende je verblijf (bij ons 4 dagen) onbeperkt kan gebruiken en thuis je foto's hebt zonder extra kosten?
    Deze laat ik daarna scannen bij de figuren of moet ik dat ervoor al melden? en bij de attracties lijkt erna me logisch.
  • Hoi Pauk,

    dat klopt. Bij attracties ga je na de rit naar de fotobalie om de foto op je pas te laten zetten. Bij figuren waar een Disney-fotograaf bijstaat laat je je kaart scannen en de foto's komen dan op je account. Alle foto's kun je downloaden via de website http://www.disneyphotopass.eu/ (en ook nog op allerlei producten/versies afdrukken).
  • Pauk zei:

    Hoi,

    Begrijp ik goed dat als je een photopass aanschaft bij je boeking, je deze gedurende je verblijf (bij ons 4 dagen) onbeperkt kan gebruiken en thuis je foto's hebt zonder extra kosten?
    Deze laat ik daarna scannen bij de figuren of moet ik dat ervoor al melden? en bij de attracties lijkt erna me logisch.

    Hoi Pauk,

    Dat klopt. Het PhotoPass+ pakket is maximaal 10 achtereenvolgende dagen geldig bij ontmoetingen met Disney figuren en attracties met fotosysteem. Zoals Hugo al aangeeft, kunnen de foto's via de PhotoPass website worden gedownload, maar ook via de gratis app. Download 'm hier: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/diensten-services-paris/disney-photopass-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Wij hebben geboekt bij Jetair, naar aanleiding van de yes-days. We gaan van 28 feb tot en met 2 maart. Kan ik dan nog zo'n Photopass + krijgen aan 49,99€ ? Moet ik dat dan via hen bestellen of kan dat ook nog ter plaatse?
  • Wij hebben geboekt bij Jetair, naar aanleiding van de yes-days. We gaan van 28 feb tot en met 2 maart. Kan ik dan nog zo'n Photopass + krijgen aan 49,99€ ? Moet ik dat dan via hen bestellen of kan dat ook nog ter plaatse?

    Hoi JokeVermote,

    Dat is helaas niet mogelijk. Die aanbieding is alleen via Disney zelf beschikbaar. Ter info: Via ons kunt u ook de YES dagen aanbieding boeken via het officiële Disney boekingssysteem waarbij u alle extra's wel kunt bijboeken: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-wintervoordeel-be.

    Groetjes,
    Lars
  • september 2016 aangepast
    jammer, de reis was al geboekt voor ik deze pagina ontdekte. En de actie van disney zelf geldt slechts voor aankomsten tot 31 januari 2017 blijkbaar. Heb hier verder al heel veel nuttige info gevonden! Bedankt
  • jammer, de reis was al geboekt voor ik deze pagina ontdekte. En de actie van disney zelf geldt slechts voor aankomsten tot 31 januari 2017 blijkbaar. Heb hier verder al heel veel nuttige info gevonden! Bedankt

    Geen probleem, Joke. Fijn om te horen dat je al veel informatie hebt kunnen vinden. Mochten er verder nog vragen zijn, dan hoor ik die graag!

    Groetjes,
    Lars
  • Even inhaken op de yes dagen,deze zijn namelijk ook te boeken voor aankomsten na 31 januarie,dan krijg je namelijk 40 procent kortting.

    aankomstdatum: dinsdag 28 februari 2017
    vertrekdatum: vrijdag 03 maart 2017
    arrangement: Deze prijs houdt rekening met de aanbieding: 40% korting op je verblijf + GRATIS verblijf voor kinderen t/m 11 jaar.

    Bovenstaande was een proefboeking en wijzelf gaan dan ook naar de golden forrestclub ook geboekt met de be aanbieding.
  • josj zei:

    Even inhaken op de yes dagen,deze zijn namelijk ook te boeken voor aankomsten na 31 januarie,dan krijg je namelijk 40 procent kortting.

    aankomstdatum: dinsdag 28 februari 2017
    vertrekdatum: vrijdag 03 maart 2017
    arrangement: Deze prijs houdt rekening met de aanbieding: 40% korting op je verblijf + GRATIS verblijf voor kinderen t/m 11 jaar.

    Bovenstaande was een proefboeking en wijzelf gaan dan ook naar de golden forrestclub ook geboekt met de be aanbieding.

    Hoi josj,

    Dat klopt inderdaad. De BE vroegboekaanbieding is ook via ons te boeken: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-vroegboekvoordeel-be. Voor discussies en vragen over aanbiedingen van arrangementen, gaarne verdere reacties plaatsen in dit topic: http://www.discoverthemagic.nl/disneyforum/index.php?p=/discussion/176/aanbiedingen-stuntverkoop. Zo blijft dit topic alleen voor vragen over Disney PhotoPass / PhotoPass+.

    Groetjes,
    Lars
  • Vandaag mijn photopas + kaart weer aangeschaft voor een jaar, echter moest ik nu 47,99 betalen ipv de 39,99 voor een dreampas houder. Ik kan bij disney niets vinden over een prijs verhoging is dit bij jullie wel bekent? Of zal ik langs cityhall gaan om me beklag te doen?
  • vanons zei:

    Vandaag mijn photopas + kaart weer aangeschaft voor een jaar, echter moest ik nu 47,99 betalen ipv de 39,99 voor een dreampas houder. Ik kan bij disney niets vinden over een prijs verhoging is dit bij jullie wel bekent? Of zal ik langs cityhall gaan om me beklag te doen?

    Hoi vanons,

    Als Dream jaarkaarthouder krijg je 20% korting op PhotoPass+. De prijs van een los pakket is onlangs verhoogd naar €59,99, waardoor het bedrag na de korting inderdaad uitkomt op €47,99. Meer informatie: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/diensten-services-paris/disney-photopass-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    vanons zei:

    Vandaag mijn photopas + kaart weer aangeschaft voor een jaar, echter moest ik nu 47,99 betalen ipv de 39,99 voor een dreampas houder. Ik kan bij disney niets vinden over een prijs verhoging is dit bij jullie wel bekent? Of zal ik langs cityhall gaan om me beklag te doen?

    Hoi vanons,

    Als Dream jaarkaarthouder krijg je 20% korting op PhotoPass+. De prijs van een los pakket is onlangs verhoogd naar €59,99, waardoor het bedrag na de korting inderdaad uitkomt op €47,99. Meer informatie: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/diensten-services-paris/disney-photopass-paris.

    Groetjes,
    Lars
    Dank je wel lars voor de duidelijkheid
  • Hey hallo,

    Ik ben net thuis van onze trip en zie dat onze foto's met Stitch er niet bijstaan. De andere foto's van die dag staan er al wel op, maar ik begin hem nu heel erg te knijpen dat die fotograaf iets verkeerd heeft gedaan. Hij was ook helemaal niet bezig met foto's maken, zo hinderlijk. Maar goed, kan het zijn dat het wat langer dan normaal gesproken duurt voordat ze te zien zijn?
  • Normaal gesproken zijn de foto's meteen te zien, echt binnen vijf minuten. Op het moment dat je kaart wordt gescand worden ze meteen aan je account gekoppeld.
    Je zou via de Photopass-website een vraag kunnen stellen, waarbij je zo precies mogelijk probeert aan te geven wanneer en hoe laat die foto's gemaakt zijn. Misschien kunnen zij dan nog iets voor je doen.
  • nmxv zei:

    Hey hallo,

    Ik ben net thuis van onze trip en zie dat onze foto's met Stitch er niet bijstaan. De andere foto's van die dag staan er al wel op, maar ik begin hem nu heel erg te knijpen dat die fotograaf iets verkeerd heeft gedaan. Hij was ook helemaal niet bezig met foto's maken, zo hinderlijk. Maar goed, kan het zijn dat het wat langer dan normaal gesproken duurt voordat ze te zien zijn?

    Hoi nmxv,

    In dit geval is het beter om even contact op te nemen met de klantenservice van Disney PhotoPass via deze pagina: https://www.disneyphotopass.eu/en/contact.

    Groetjes,
    Lars
  • Dankje voor de tips! Ik heb een mailtje gestuurd. Nu hopen op het beste :blush:
  • november 2016 aangepast
    Ik ga over twee weken naar DLP en vroeg me af wat nu de normale photo pass inhoud.
    Ik lees op de site van Disney dat dit gratis is en je via de app de gemaakte foto's (in de attracties of bij de meetings) kunt bekijken en direct opslaan.
    Toch vraag ik me af of ik dit wel juist heb begrepen daar ik me dit eigenlijk niet kan voorstellen.
    Mijn vraag is dus; wat houdt de pass (gratis versie) nu precies in en wat is er nu wel/niet gratis aan?
  • Ik ga over twee weken naar DLP en vroeg me af wat nu de normale photo pass inhoud.
    Ik lees op de site van Disney dat dit gratis is en je via de app de gemaakte foto's (in de attracties of bij de meetings) kunt bekijken en direct opslaan.
    Toch vraag ik me af of ik dit wel juist heb begrepen daar ik me dit eigenlijk niet kan voorstellen.
    Mijn vraag is dus; wat houdt de pass (gratis versie) nu precies in en wat is er nu wel/niet gratis aan?

    Hoi kristelv,

    De gratis variant houdt in dat je, net als de betaalde PhotoPass+, foto's kunt verzamelen bij locaties met een Disney fotograaf en attracties met fotosysteem. Je kunt ze echter niet via de app of website opslaan/downloaden en zult ze afzonderlijk moeten aanschaffen (digitaal of fysiek) als je er een wilt hebben.

    Met PhotoPass+ kun je de foto's wel direct opslaan, downloaden en delen via de app of website voor het vaste bedrag van het pakket (geen extra kosten voor een onbeperkt aantal foto's voor maximaal 10 dagen vanaf de dag van aanschaf).

    Meer informatie over beide versies: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/diensten-services-paris/disney-photopass-paris

    Groetjes,
    Lars
  • Tot hoelang nadien kun je ze via internet downloaden? Ook maar 10 dagen?
  • Tot hoelang nadien kun je ze via internet downloaden? Ook maar 10 dagen?

    Hoi kussiez_anne,

    Via de PhotoPass website blijven de foto's 1 jaar beschikbaar als download.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Ik ga over twee weken naar DLP en vroeg me af wat nu de normale photo pass inhoud.
    Ik lees op de site van Disney dat dit gratis is en je via de app de gemaakte foto's (in de attracties of bij de meetings) kunt bekijken en direct opslaan.
    Toch vraag ik me af of ik dit wel juist heb begrepen daar ik me dit eigenlijk niet kan voorstellen.
    Mijn vraag is dus; wat houdt de pass (gratis versie) nu precies in en wat is er nu wel/niet gratis aan?

    Hoi kristelv,

    De gratis variant houdt in dat je, net als de betaalde PhotoPass+, foto's kunt verzamelen bij locaties met een Disney fotograaf en attracties met fotosysteem. Je kunt ze echter niet via de app of website opslaan/downloaden en zult ze afzonderlijk moeten aanschaffen (digitaal of fysiek) als je er een wilt hebben.

    Met PhotoPass+ kun je de foto's wel direct opslaan, downloaden en delen via de app of website voor het vaste bedrag van het pakket (geen extra kosten voor een onbeperkt aantal foto's voor maximaal 10 dagen vanaf de dag van aanschaf).

    Meer informatie over beide versies: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/diensten-services-paris/disney-photopass-paris

    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars,

    Dank voor je snelle antwoord. Dan weet ik voldoende!
  • Goedemiddag,
    Sorry als ik naar de bekende weg vraag maar kan er helaas niets tussen vinden.
    Wij gaan in Feb naar DLP en overwegen een Photopass+.
    Maar ons dochtertje is bijna 2 dus zou alleen van toepassing zijn bij de MEET and GREETS.
    Maar kan je je photopass+ ook gebruiken bij de meet and greets bij BV Balou en Marie (loslopende)?

    Alvast bedankt.
    Groetjes Danique en Fam.
  • Hoi Danique,

    je zou de PhotoPass+ kunnen gebruiken bij Buzz Lightyears Laser Blast (als je daar ingaat met je dochtertje tenminste).
    Verder staan er vaak fotografen bij het kasteel en in de Walt Disney Studios tegenwoordig ook in Studio 1.
    Bij de Meet-and-greets staan ze in ieder geval bij de prinsessen en bij Meet Mickey. Meestal ook bij de meet-and-greets bij de uitgangen van de Liberty Arcade.
    Bij de echt "losse" meet-and-greets staan meestal geen fotografen, maar daar kun je wel de CM vragen om een foto te maken met je eigen toestel of mobiele telefoon.
Log In of Registreer om te reageren.