Jaarpassen van te voren kopen??

januari 2013 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hallo Lars,allereerst nog de beste wensen en complimenten voor deze geweldige site!!Ik heb contact met mensen die jaarkaarten willen kopen,voordat ze gaan,Wij hebben nog helemaal geen stempels en one passen zijn bijna verlopen!Jammer genoeg.Kunnen wij zelf met geld en pasfotoos en copies van legitimaties van deze mensen naar Disney gaan om deze stempels te kunnen krijgen??Zij wilden graag Francilien passen,en zelf hebben wij Dream passen.Is dit mogenlijk en is daar dan ook een speciaal papier voor nodig bv??Ik hoor t graag van je.BVD!!!Groetjes,Astrid.Laugh

Reacties

  • Henrie zei:


    Hallo Lars,allereerst nog de beste wensen en complimenten voor deze geweldige site!!Ik heb contact met mensen die jaarkaarten willen kopen,voordat ze gaan,Wij hebben nog helemaal geen stempels en one passen zijn bijna verlopen!Jammer genoeg.Kunnen wij zelf met geld en pasfotoos en copies van legitimaties van deze mensen naar Disney gaan om deze stempels te kunnen krijgen??Zij wilden graag Francilien passen,en zelf hebben wij Dream passen.Is dit mogenlijk en is daar dan ook een speciaal papier voor nodig bv??Ik hoor t graag van je.BVD!!!Groetjes,Astrid.Laugh

    Bedankt voor de complimenten, Astrid. Uiteraard voor jullie ook de beste wensen!
    Nee, het is niet mogelijk om jaarkaarten aan te vragen, te verlengen of stempels te sparen als één van beide partijen niet aanwezig is. Zowel de bestaande jaarkaarthouders (jullie), als de nieuwe jaarkaarthouders zullen aanwezig moeten zijn in het resort bij een kantoor van Bureau Passeport Annuel. Jaarkaarten kunnen ook per post worden aangevraagd, maar alleen door de nieuwe jaarkaarthouders zelf. Jullie kunnen dan geen stempels krijgen en zij geen korting.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Als ik in Nederland een francelien jaarkaart bestel/koop per post, zou ik die bij aankomst in het park ook kunnen upgraden naar de Fantasy jaarkaart??
    Ook al heb ik de Francelienkaart pas 2 maanden...
    Wat is het verschil tussen de jubileumjaarkaarten die t/m eind maart te bestellen zijn Coolen de jaarkaarten die na maart 2013 verkocht worden ?
    Fam Weyts.
  • Ik heb ook nog een vraag:als je nu voor eind maart online een kaart koopt, moet die dan ook voor eind maart ingewisseld zijn voor de chte kaart of blijft die 6 maanden inruil van toepassing?
  • Max zei:


    Hoi Lars,
    Als ik in Nederland een francelien jaarkaart bestel/koop per post, zou ik die bij aankomst in het park ook kunnen upgraden naar de Fantasy jaarkaart??
    Ook al heb ik de Francelienkaart pas 2 maanden...
    Wat is het verschil tussen de jubileumjaarkaarten die t/m eind maart te bestellen zijn Coolen de jaarkaarten die na maart 2013 verkocht worden ?
    Fam Weyts.

    Hoi Familie Weyts,
    Een jaarkaart kan ten alle tijden worden ge-upgrade door het verschil in prijs tussen de twee kaarten bij te betalen. Hierbij wordt uitgegaan van het exacte bedrag dat betaald is voor de huidige jaarkaart (staat vermeld op de voorzijde). Dit in verband met eventuele kortingen die gebruikt zijn bij aanschaf. De einddatum blijft gelijk.
    De voorwaarden en voordelen van nieuwe jaarkaarten die na 27 maart 2013 worden aangeschaft zijn nog niet bekend, dus daar kan ik op dit moment geen informatie over geven.
    Groetjes,
    Lars
  • NaMiSe zei:


    Ik heb ook nog een vraag:als je nu voor eind maart online een kaart koopt, moet die dan ook voor eind maart ingewisseld zijn voor de chte kaart of blijft die 6 maanden inruil van toepassing?

    Hoi Nathalie,
    De periode van 6 maanden blijft ook in dit geval geldig als de jaarkaarten direct bij Disney worden aangeschaft. In landen waar een jaarkaart online besteld kan worden krijgt men een voucher die zelf uitgeprint moet worden. Vervolgens moet deze 'tijdelijke' jaarkaart binnen 6 maanden worden omgeruild voor de definitieve bij een kantoor van Bureau Passeport Annuel in het resort.
    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel voor je snelle antwoord, Lars. Als ik het dus goed begrijp, is CE-multiavantages een partner van Disney. Als ik dan nu jaarkaarten bij hen koop, kan ik die dus nog tot half juli omruilen voor de echte jaarkaarten? Ik moet 6 volwassenen en 2 kinderkaarten hebebn en wil niet voor honderden euro's het schip in gaan....
    Bedankt alvast!
  • NaMiSe zei:


    Dank je wel voor je snelle antwoord, Lars. Als ik het dus goed begrijp, is CE-multiavantages een partner van Disney. Als ik dan nu jaarkaarten bij hen koop, kan ik die dus nog tot half juli omruilen voor de echte jaarkaarten? Ik moet 6 volwassenen en 2 kinderkaarten hebebn en wil niet voor honderden euro's het schip in gaan....
    Bedankt alvast!

    Graag gedaan, Nathalie. CE Multi-Avantages is inderdaad een partner van Disneyland Paris. Of zij dezelfde voorwaarden hanteren durf ik niet te zeggen. Ik heb daar verder geen informatie over. Kijk eens op hun site of daar meer over te vinden is, of stuur ze een e-mail (Engelstalig is geen probleem).
    Groetjes,
    Lars
  • Inmiddels heb ik contact hgehad met Ms. Dias van CE-multiavantages en heeft zij bevestigd dat de tockets nog 6 maanden geldig zullen zijn. Zij raadt ons aan om begin februari de kaarten te kopen, zodat we zeker zijn dat ze eind juni nog geldig zijn. Kennelijk staan de kaarten dus niet op datum, maar op maand?
Log In of Registreer om te reageren.