Disney Dreams!

2»

Reacties

  • Beste Lars,
    Is het al zeker dat Dreams stopt vanaf oktober of verlengen ze dat toch weer? Zou er zo van balen als het er niet meer is

  • Beste Lars,
    Is het al zeker dat Dreams stopt vanaf oktober of verlengen ze dat toch weer? Zou er zo van balen als het er niet meer is

    Hoi debzie84,
    Gezien de populariteit en de plannen om de show verder uit te breiden, blijft Dreams! ook vanaf oktober te zien in het Disneyland Park. Het kan zijn dat de frequentie wordt aangepast (niet meer dagelijks), maar de show blijft ook de komende tijd nog gewoon te zien.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi!!
    Wij trekken van de week weer naar Disneyland Parijs en ik was benieuwd op welke avonden wij Disney Dreams kunnen verwachten? En hebben we dan nog de kersteditie of is het dan weer de normale dreams show?
    Groetjes,
    Francis
  • Hoi Francis,
    het Kerstseizoen duurt/duurde t/m 7 januari 2015. Vandaag is dus de laatste dag dat jullie de Disney Dreams-kerstversie zouden kunnen zien. Vanaf morgen wordt weer de "gewone" versie getoond, iedere avond wanneer het park sluit.
  • Frncs zei:


    Hoi!!
    Wij trekken van de week weer naar Disneyland Parijs en ik was benieuwd op welke avonden wij Disney Dreams kunnen verwachten? En hebben we dan nog de kersteditie of is het dan weer de normale dreams show?
    Groetjes,
    Francis

    Hoi Francis (en Hugo),
    Het kerstseizoen duurt t/m 7 januari, maar Disney Dreams! of Christmas is nog t/m zondag 11 januari te zien. Delen van het seizoen worden namelijk verlengd in verband met het 'Russische nieuwjaar' (nieuwe markt voor Disney). Vanaf maandag 12 januari is de reguliere Disney Dreams! weer te zien.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    hoe kan ik dat nou vergeten Laugh...
  • Bedankt mannen voor jullie antwoord! Onze dames zullen heel blij zijn met de "frozen"versie van Dreams! En wij natuurlijk ook! Want we gaan morgen om precies te zijn!
  • Frncs zei:


    Bedankt mannen voor jullie antwoord! Onze dames zullen heel blij zijn met de "frozen"versie van Dreams! En wij natuurlijk ook! Want we gaan morgen om precies te zijn!

    Hoi Fmcs,
    Zojuist contact gehad met InsideDLParis en zij bevestigen - helaas - dat vanavond toch de laatste voorstelling van Disney Dreams! of Christmas zal zijn. De ontmoeting met Merida (Brave), "it's a small world" Celebration en de kerstdecoratie blijft nog t/m 11 januari. Vanaf morgen zal de reguliere Dreams weer te zien zijn. Anna & Elsa keren echter terug in de dagparade, Disney Magic! on Parade (tijdens het kerstseizoen niet te zien) en zijn weer dagelijks te zien om 16:45 uur langs de paraderoute.
    Excuses voor de miscommunicatie!
    Groetjes,
    Lars
  • hoi Lars,
    ik ga eind december voor 3 dagen naar disney. Weet jij (of iemand anders) misschien of disney dreams dan nog steeds draait? Is hier een eind datum van bekend of draait de show voorlopig nog gewoon alle dagen? Alvast bedankt :)
    groetjes Neeltje.

  • hoi Lars,
    ik ga eind december voor 3 dagen naar disney. Weet jij (of iemand anders) misschien of disney dreams dan nog steeds draait? Is hier een eind datum van bekend of draait de show voorlopig nog gewoon alle dagen? Alvast bedankt :)
    groetjes Neeltje.

    Hoi Neeltje,
    Disney Dreams! staat op dit moment t/m september 2015 dagelijks ingepland, maar zal ook in de periode daarna te zien blijven in het Disneyland Park. Naar alle waarschijnlijkheid wordt alleen de frequentie van de show aangepast (niet meer dagelijks in bepaalde periodes). Dreams wordt de komende jaren verder uitgebreid.
    Groetjes,
    Lars
  • bedankt voor je snelle antwoord Lars!
    we gaan het mee maken!
  • Hallo,
    Wij gaan van 5 t.e.m. 7 november naar Disney.
    Weet u al iets meer of er dan Dreams is of niet?
    Is belangrijk voor het reserveren van de restaurants 's avonds... we hadden gedacht om te gaan eten rond 19u30 maar indien er dreams zou zijn is dat waarschijnlijk om 19 u en geraken we niet om 19u30 in de village...
    De zaterdag is het park open tot 22 u maar denk dat dit al laat is voor ons om nog naar de show te kijken met onze kindjes.
    Groetjes,
    Mieke

  • Hallo,
    Wij gaan van 5 t.e.m. 7 november naar Disney.
    Weet u al iets meer of er dan Dreams is of niet?
    Is belangrijk voor het reserveren van de restaurants 's avonds... we hadden gedacht om te gaan eten rond 19u30 maar indien er dreams zou zijn is dat waarschijnlijk om 19 u en geraken we niet om 19u30 in de village...
    De zaterdag is het park open tot 22 u maar denk dat dit al laat is voor ons om nog naar de show te kijken met onze kindjes.
    Groetjes,
    Mieke
    Hoi Mieke,
    Dreams is ook in november iedere avond te zien. Tijdens jullie verblijf is op 5 en 6 november de reguliere versie van Dreams te zien en vanaf 7 november de speciale Disney Dreams! of Christmas met Olaf, Anna en Elsa uit Frozen in verband met de start van het kerstseizoen. Het kan zijn dat Disney deze versie van de show ook al op 6 november vertoond als 'preview', maar dat zal niet van tevoren aangekondigd worden en blijft een verassing. Bekijk alle informatie over het kerstseizoen met extra shows en entertainment: http://bit.ly/1U2izlx.
    Groetjes,
    Lars
  • Ik ga komende week naar Disney en wil graag Disney Dreams zien. Volgens mij komt DD bij sluiting park. Dat is do om 20:30 en za 22:00. Ik zag dat het donderdag mooier weer wordt dan zaterdag alleen is het volgens mij nog niet super donker op donderdag. Weet iemand of het dan later begint en/of het dan misschien minder mooi is dan zaterdag?
  • april 2016 aangepast
    hoi csterk23,

    Disney Dreams is inderdaad op de park sluitingstijd.
    De officiële site van DLP geeft aan dat het park iedere dag weer om 22:00 uur sluit
    http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/openingstijden-paris

    have fun :-)

    MJ
  • Ik ga komende week naar Disney en wil graag Disney Dreams zien. Volgens mij komt DD bij sluiting park. Dat is do om 20:30 en za 22:00. Ik zag dat het donderdag mooier weer wordt dan zaterdag alleen is het volgens mij nog niet super donker op donderdag. Weet iemand of het dan later begint en/of het dan misschien minder mooi is dan zaterdag?

    Hoi csterk23,

    Zoals MJ al aangeeft wordt de Disney Dreams! avondshow iedere avond gepresenteerd op het moment dat het Disneyland Park sluit. Dreams begint op werkdagen eerder dan in het weekend omdat het park dan later sluit. Dit doet niets af aan de show. Ik zou kiezen voor de avond met de beste weersvoorspellingen. Meer informatie, foto's en video's van deze spectaculaire show: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/seizoenen-entertainment-paris/entertainment-paris/shows-paris/disney-dreams-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Ik ga komende week naar Disney en wil graag Disney Dreams zien. Volgens mij komt DD bij sluiting park. Dat is do om 20:30 en za 22:00. Ik zag dat het donderdag mooier weer wordt dan zaterdag alleen is het volgens mij nog niet super donker op donderdag. Weet iemand of het dan later begint en/of het dan misschien minder mooi is dan zaterdag?

    Hoi csterk23,

    Zoals MJ al aangeeft wordt de Disney Dreams! avondshow iedere avond gepresenteerd op het moment dat het Disneyland Park sluit. Dreams begint op werkdagen eerder dan in het weekend omdat het park dan later sluit. Dit doet niets af aan de show. Ik zou kiezen voor de avond met de beste weersvoorspellingen. Meer informatie, foto's en video's van deze spectaculaire show: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/seizoenen-entertainment-paris/entertainment-paris/shows-paris/disney-dreams-paris.

    Groetjes,
    Lars
    Beide bedankt!!
Log In of Registreer om te reageren.