Op zoek naar goed hotel in de buurt

Hallo
We overwegen om een jaarabonnement aan te kopen voor 4 personen (2 volw. + 2 kinderen)
Om niet altijd op en af te moeten rijden zijn we op zoek naar een goed en betaalbaar hotel in de buurt van het park
Kan iemand ons wat tips, sites geven van die hotels

Alvast dank

Reacties

  • Hoi Quickie,

    het ligt er een beetje aan welke eisen je aan een hotel stelt.... slapen jullie met z'n allen op één kamer, of zoeken jullie minimaal 2 of 3 kamers? Hebben jullie eigen vervoer of gaan jullie gebruik maken van shuttle-bussen of openbaar vervoer?
    Wij (2 volw + 2 kinderen) hebben een aantal keer in het Aparthotel Adagio (http://www.adagio-city.com/gb/hotel-6794-aparthotel-adagio-marne-la-vallee-val-d-europe/index.shtml) geslapen. Daar heb je twee of drie slaapkamers, een woonkamer met open keuken en één of twee badkamers. Het is niet het meest luxe hotel maar als je eigen vervoer hebt (parkeergarage) en niet iedere dag op je hotelkamer wilt dineren is het best aardig.

    Zoals ik al zei: het hangt ook een beetje van je eisen af.
  • Hoi
    Een Ibis hotel lijkt mij niet slecht, we hebben Eigen vervoer en met een abonnement is parking toch gratis.
    Dus eerder een 3* Ibis, iemand ideeën..
  • let ook op of je moet betalen voor het parkeren bij het hotel. Bij het ibis (budget) Marne la Vallée Val d'Europe zit een parkeergarage, maar kost ongeveer 7 euro per dag. Bij B&B Hôtel MARNE LA VALLEE is het goed verblijven als je geen luxe wilt, gratis parkeren en redelijk ontbijt (kinderen boven 10 jaar betalen volle prijs voor ontbijt)
    Novotel Marne La Vallée Collégien is luxer,( kinderen t/m 16 ontbijten gratis mee met ouders)
    Explorers Hotel is groot, heeft een zwembad en nog meer extra's, een shuttelbus (kamerprijzen in hoog seizoen hoog, net als bij andere partner hotels van disney), ontbijt was goed, maar toen wij er waren was het erg druk. In deze hotels heb ik zelf verbleven, maar er is keuze genoeg in de buurt van Disneyland.

    Kijk vooral wat je wensen zijn en vergelijk de prijzen van je het totale pakket ( hotel, parkeergeld, ontbijt), soms ben je met het hotel wat duurder lijkt, toch goedkoper uit. Succes met je keuze.
  • Wij zijn in de ibis marne la vallee Emerainvill verbleven en ik vond die persoonlijk nogal ver... Voor de rest zijn de kamers etc goed.

    Verder verbleven wij al verschillende keren in de "Park & Suites Prestige Val d'Europe", via hotels.com kan je daar echte goede deals doen. Maar we hebben besloten om dit niet meer te doen omdat de prijzen niet accuraat zijn, de ene keer moeten we bijbetalen voor te parkeren (+10eur) tenzij je zegt dat je op de weg gaat parkeren (geen idee hoe ze dat controleren?), dan moesten we bijbetalen voor handdoeken en voor onze hondjes, dan weer niet... Het was steeds een verrassing wat we moesten betalen dus vandaar dat we daar niet meer naartoe gaan.

    We zijn in het "Kyriad Hotel" verbleven bij Nieuwjaar. Dit is niet slecht maar tijdens nieuwjaar was dit wel enorm over prijst (mede omdat alle DLP kamers geboekt waren... ) We zijn ook in het "Explorers hotel" blijven slapen en dat was dik in orde. Bij de laatste 2 is de shuttle naar DLP enorm handig.

    Vergeet zeker ook niet de korting die je kan krijgen via je jaarpaspoort op de DLP hotels. Zo verblijven wij 12 & 13 februari voor een kleine 200 euro in de Golden Forest in de Sequioa lodge. 5 maart verblijven we in Santa Fe voor 140 euro. Aangezien we met 2 koppels gaan, kunnen we de prijzen ook delen door 2, indien we op dezelfde kamer slapen... Ik bel altijd eens om te horen of er geen leuke aanbiedingen zijn op de DLP Hotels aangezien er momenteel een actie loopt waar men -60% krijgt op de rooms only prijzen...
  • Nog een idee... via airbnb.

    Ik weet een erg leuk adresje waar je voor ong 14 euro pp verblijft op basis van 2 personen.
    Wil je een 2e slaapkmer dan kost deze kamer 12 euro extra per nacht. (Kunnen ook weer 2 personen slapen)

    Groetjes Esther
  • Ik heb de afgelopen jaren in hotels van Premiere Classe geslapen. Bussy Saint Georges is mijn favoriet (superdichtbij, pas gerenoveerd en in november hebben ze de eetzaal uitgebreid) Schoon en goedkoop, maar erg basic. Je kunt er niet gezellig even gaan zitten behalve op je bed. Bij meer als 2 slaapplaatsen kun je er van uit gaan dat er 1 stapel bed is. Maar je zit op 10 minuutjes tijden van het park en parkeren kun je gratis óf voor slechts €2,50 in de parkeergarage van Disney Village. Deze is erg dichtbij de ingsng van de parken. Op vertoon van je jaarkaart bij aankomst aan de balie word je ticket afgestempeld en betaal je slechts €2,50 per dag.
  • Afrader is in elk geval Villa Bellagio.
    Ligt zo'n 10 minuten van Disneyland maar is enorm achteruit gegaan.
    Ruim een jaar geleden was alles in orde, maar afgelopen oktober een verschrikking.
    Oud, vies, stinkend en koud.

    Kyriad meaux is wat verder weg, maar een tophotel.
  • En kijk trouwens ook eens op tripadvisor.com - daar hebben wij ruim twee jaar geleden een appartement gevonden op vijf autominuten van het park, op loopafstand van een Carrefour Express (dat is nog altijd een heel uitgebreide supermarkt), een bakker, slager en een groenteboer. Het appartement is super, met een terras aan het water, een beveiligde parkeergarage, twee slaapkamers, vaatwasser, wasmachine - en een superaardige eigenaresse (ook belangrijk als je er zoals wij vier of vijf keer per jaar terug komt!).
  • Goedendag,

    In mei zou ik graag een weekendje naar disneyland parijs willen gaan.

    Meestal boek ik via een busreis de reis en het hotel. ik heb een jaarkaart dus tickets is voor mij niet nodig. Nu heb ik een boeking gedaan voor het weekend van 14 mei 2016. Helaas zit het hotel waar ze met de groep naar toe gaan al vol voor mensen die met de groep reizen.

    Nu kan ik hetzelfde hotel nog wel zelf boeken, maar aangezien je dan voor 23 uur savonds al moet inchecken, en we pas na 23 uur gaan vertrekken in het park gaat dat dus niet lukken. Nu ben ik op zoek naar een ander hotel. Liefst niet te duur en dat goed te doen is vanuit disneyland met eventueel een shuttle dienst. Ik zal 15 mei al weer vroeg aanwezig moeten zijn met mijn bagage om mij aan te melden bij de groep.

    De groep gaat naar het campanile hotel bussy st georges. Heeft er iemand tips in verband met een goed hotel?? Hoe gaat het in zijn werk met de shuttle diensten?? Ik heb geinformeerd voor een disneyhotel maar deze zijn te duur.

    Naast het campanile hotel ligt nog een premium class hotel, zijn er mensen die ervaring hebben met dit hotel en hoe is dit meegevallen?? Mijn frans is niet heel erg goed dus zou fijn zijn als ze er ook goed engels kunnen zodat ik mijzelf in ieder geval kan redden.

    Heeft er iemand tips of suggesties.

    Alvast bedankt.

    Birgitte
  • Goedendag,

    In mei zou ik graag een weekendje naar disneyland parijs willen gaan.

    Meestal boek ik via een busreis de reis en het hotel. ik heb een jaarkaart dus tickets is voor mij niet nodig. Nu heb ik een boeking gedaan voor het weekend van 14 mei 2016. Helaas zit het hotel waar ze met de groep naar toe gaan al vol voor mensen die met de groep reizen.

    Nu kan ik hetzelfde hotel nog wel zelf boeken, maar aangezien je dan voor 23 uur savonds al moet inchecken, en we pas na 23 uur gaan vertrekken in het park gaat dat dus niet lukken. Nu ben ik op zoek naar een ander hotel. Liefst niet te duur en dat goed te doen is vanuit disneyland met eventueel een shuttle dienst. Ik zal 15 mei al weer vroeg aanwezig moeten zijn met mijn bagage om mij aan te melden bij de groep.

    De groep gaat naar het campanile hotel bussy st georges. Heeft er iemand tips in verband met een goed hotel?? Hoe gaat het in zijn werk met de shuttle diensten?? Ik heb geinformeerd voor een disneyhotel maar deze zijn te duur.

    Naast het campanile hotel ligt nog een premium class hotel, zijn er mensen die ervaring hebben met dit hotel en hoe is dit meegevallen?? Mijn frans is niet heel erg goed dus zou fijn zijn als ze er ook goed engels kunnen zodat ik mijzelf in ieder geval kan redden.

    Heeft er iemand tips of suggesties.

    Alvast bedankt.

    Birgitte

    Hoi Birgitte,

    Rondom Disneyland Paris zijn genoeg voordelige accommodaties te vinden. De hotels/appartementen in Val d'Europe zijn goed bereikbaar via de RER op slechts één stop van Disneyland. Bekijk alle hotels via onze zoekmachine voor de beste prijzen: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/overige-accommodatie-paris. Wellicht zijn de officiële partner hotels van Disney ook nog een optie. Al deze hotels hebben gratis shuttlediensten van en naar de parken en kunnen 'los' worden geboekt, zonder toegangstickets. Bekijk het complete overzicht hier, waarbij het Kyriad Hotel en B&B Hotel de voordeligste zijn: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/partner-hotels-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor je reactie.

    Zijn er mensen hier die ervaring hebben met het B en B Hotel disneyland paris, avenue de la fosse des pressoirs, 77700 Magny le Hongre??

    Hoe bevalt dit hotel en zijn er shuttlediensten?? Hoe vaak rijden deze?? van hoe laat tot hoe laat kan ik de shuttle nemen?? Weet iemand hoe het zit als je alleen reist met de toeslagen??

    Alvast bedankt.

    groetjes,
    Birgitte
  • Bedankt voor je reactie.

    Zijn er mensen hier die ervaring hebben met het B en B Hotel disneyland paris, avenue de la fosse des pressoirs, 77700 Magny le Hongre??

    Hoe bevalt dit hotel en zijn er shuttlediensten?? Hoe vaak rijden deze?? van hoe laat tot hoe laat kan ik de shuttle nemen?? Weet iemand hoe het zit als je alleen reist met de toeslagen??

    Alvast bedankt.

    groetjes,
    Birgitte

    Hoi Birgitte,

    Graag gedaan. Bekijk ons artikel over de opening van B&B Hotel met foto's van de kamers: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/bb-hotel-officieel-geopend-partner-hotel-disneyland-paris. De shuttledienst van dit hotel is niet van Disney zelf. Het hotel regelt zelf busjes van en naar de parken die minder frequent rijden dan Disney's shuttleservice. Het hotel is pas recent geopend, dus veel ervaringen van andere gasten zijn er nog niet, maar de eerste review is hier te vinden: http://www.discoverthemagic.nl/disneyforum/index.php?p=/discussion/431/b-b-hotel.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Birgitte,

    We zijn al meerdere keren in dit hotel geweest en het is een goed nieuw hotel.
    Het ontbijt is ook goed, genoeg keus.
    De bus rijd pas vanaf 9:06 uur tot 12:26 om de 20 minuten en dan een tijd niet, ze gaan pas rijden naar het park om 17:46 uur tot 00.06 uur ook om de 20 minuten naar het park. Bij de receptie liggen altijd de exacte bus tijden. vraag erna. De bus rijd van voor het hotel naar het grote parkeerplaats van het park. De bus is ideaal want deze is nooit afgeladen vol. Wij lopen om 8:00 uur in de ochtend altijd naar het naast gelegen hotel Explorers en nemen daar de bus naar het park.

    Groetjes Patrick.
  • Birgitte,
    Als ik jou was zou ik even bij het hotel zelf informeren, mijn ervaring is dat het bij Campanille geen enkel probleem is om na 11 uur in te checken. Hetzelfde hotel als de rest van de groep lijkt me het makkelijkst!
  • Hallo lars, patrickkoreman en darksideofpink,

    Bedankt voor jullie reactie's.

    op de site van het campanile hotel stond op de site van booking.com onderaan dat als je na 23.00 uur s'avonds komt om in te checken de kamer niet meer gegarandeerd kon worden. Ik wil niet het risico lopen daar aan te komen en geen kamer meer te hebben. Het park sluit die dag om 22.30 uur dan is de Disney dreams show nog en eer we dan op het hotel aankomen is het al snel tegen middernacht. ik loop ook niet graag in disneyland rond met de angst van als ik mijn kamer nog maar heb als ik in het hotel kom, vandaar dat ik het campanile hotel niet durf te boeken.

    Als ik de tijden van de shuttle zie in verband met het nieuwe hotel dan valt deze ook al af. ik kom tussen 11 en 12 uur smiddags aan in disneyland, als ik dan naar het b en b hotel wil gaan om in te checken wordt het erg krap met de shuttle om naar het hotel te gaan en weer terug naar het park te gaan. Ook zal ik zondag al weer vroeg richting de parking bij disneyland moeten vertrekken met mijn bagage om me weer aan te melden bij de groep. De groep komt rond 9.15 uur 9.30 uur denk ik aan in disneyland op de 2de dag.

    Ik kies graag voor zekerheid. Mijn frans is niet super goed en vind het erg eng en spannend om zo een vreemd hotel te boeken en in te checken. Ook omdat ik alleen reis. Een disneyhotel geeft mijzelf meer vertrouwen, maar deze waren helaas al volzet, behalve het disneyland hotel, maar ja om nou 537,- euro te betalen voor 1 nachtje vind ik wel erg veel.

    Nu had ik als optie nog overwogen om naar het kyriad hotel te gaan, maar de stap is voor mij toch vrij groot om de stap te zetten naar dat hotel. weet niet waarom, ik blijf enorm twijfelen. ik wil 14 mei heel graag gaan, maar twijfel te veel op het moment. Weet er iemand vanaf hoelaat het ontbijt is in het kyriad hotel ik had ergens gelezen dat dat pas vanaf 8.30 uur is klopt dat of kan je daar ook vroeger ontbijten??

    Inmiddels heb ik besloten om via een andere organisatie te informeren in verband met de reis. Daar krijg ik helaas geen korting op de inkomtickets, maar kan dan wel met hun mee naar disneyland en naar het hotel waar zij verblijven, zou een ibis hotel zijn. Hierdoor heb ik wel mijn reisdatum moeten aanpassen en in plaats van 14 mei zou ik dan 30 april kunnen gaan. Het is op het laatste moment dus nu heb ik vanmiddag geboekt en de kamer is aangevraagd, normaal ga ik morgen weten of de reis doorgaat of niet. qua kosten ben ik nu wel iets meer kwijt, omdat ik tickets moet aanschaffen waar ik niks mee kan omdat ik een jaar abonnement hebt. Voor mij voelt dit op het moment het beste en het veiligste ondanks dat ik toch graag de 14de mei zou willen gaan.

    Ik wacht nu even morgen af, kijken wat er uit komt en of het gelukt is met de boeking voor 30 april. anders begint mijn zoektocht opnieuw naar een hotel.

    Sorry voor het lange bericht.

    groetjes Birgitte
  • Stuur in het Engels een mailtje naar het Campanille, ik weet zeker dat het geen probleem is als je na 11 uur komt, zeker als ze het weten houden ze dan gewoon je kamer voor je vast. Daarnaast, aan wie gaan ze de kamer nog kwijtraken om 11 uur 's avonds? Als je in het Engels mailt zoeken je echt wel iemand die Engels kan om je vraag te beantwoorden :) .
    Het ontbijt in Kyriad Disneyland (let op, Kyriad is een keten, er zijn er meerdere in de buurt) is vanaf 7 uur, mij is het al een paar keer gelukt daar te ontbijten en toch naar de EMH te gaan :) (niet met de shuttle, maar goed).

    Even voor de zekerheid trouwens, welk abonnement heb je? Wij hebben Fantasy en gaan ook 14 mei, maar 15 mei is voor ons een blockdag. We gaan dan alleen nog naar Inventions brunchen en dan naar huis. Bij logeren in B&B in Torcy (zonder shuttle), als daar en shuttle was geweest (of wij de volgende dag ook gewoon het park in hadden gekund) had ik aangeboden om samen in te checken.
  • Hoi darksideofpink

    bedankt voor je reactie.

    Ik heb de dream jaarkaart.

    Ik heb net een bevestiging gekregen dat de boeking voor 30 april in orde is. Ik ga nu dat weekend naar disneyland. Ik reis nu met een andere organisatie als waar ik anders 14 mei mee zou reizen.

    Nu het gelukt is om te boeken voor 30 april denk ik niet dat ik 14 mei nog eens ga. Het weekend van 9 april ben ik ook al in disneylang geweest. Helaas waren er op 9 april enkele shows afgelast omdat het later in de middag begon te regenen waardoor ik niet alle shows heb gezien vandaar dat ik eigenlijk nog eens terug wou gaan.

    Mocht ik toch gaan 14 mei dan zou het toch het Kyriad hotel worden. Ik had gekeken via deze site bij de partner hotels en ben zo bij dat hotel uitgekomen. Daar staat op de site van booking.com dat de shuttles rijden van 6 uur smogens tot 24 uur snachts. En ik las ergens dat er in 1 van de restaurant daar het ontbijt pas begon vanaf 8.30 uur. Als ik 14 mei ga kan ik toch niet naar de EMH gaan. Ik moet me weer bij de groep melden aangezien ik met een busreis mee ga. deze komen aan rond half 10. Pas daarna kan ik richting het park nadat ik eerst mijn bagage heb afgegeven op de bus.


    groetjes Birgitte
Log In of Registreer om te reageren.