Te koop aangeboden

mei 2015 aangepast in Algemeen
2 vouchers/kaarten voor Disneyland, 2 parken entree.
5 dagen entree.
Gekocht op 7-4-2015 en geldig tot 7-10-2015.
Wie o wie heeft interesse?
Oorspronkelijke prijs was 418 euro.

Reacties

  • verkocht
  • Te koop 3daags toegangsticket voor 1 persoon
    Geldig van 25 september / 1 oktober
    Krijg ik bij een arrangement.
    Zelf niet nodig vanwege een jaarkaart.
    Over nemen kan pas in disneyland, aangezien ik het pas de 25e krijg bij me verblijf.
  • Te koop 2x 4 dagen entree voor Disneyland Parijs
    De kaartjes zijn geldig op 7, 8, 9 en 10 aug 2015
    We krijgen de kaartjes pas bij inchecken van hotel op 7 aug ze zijn daarom ook alleen in Disney zelf te overhandigen.
    Een losse dagkaart aan de kassa kost 90 euro
    Wij verkopen beide tickets samen voor 200,00 dat is 25,00 per persoon per dag.
    Bij interesse stuur een mail naar jolandabrouns@icloud.com
  • 1 Persoon
    3-Daags Toegangsticket voor beide parken.
    geldig vanaf 25 September t/m 1 Oktober.
    Af te halen op 25 of, 26 of, 27 September in Disney
    Bij interesse kunt u mailen naar m.kranendonk91@gmail.com
  • Ik heb 2 TGV tickets te koop, Brussel Zuid-DLRP, heen + terug, 25 € per ticket.
    = (in feite dus voor 1 persoon heen+terug, voor 50 € in totaal)
    1x Vertrek: zondag 27 september, 8h17 (aankomst DLRP 10h07)
    1x Terug: zondag 27 september, 18h52 (aankomst Brussel-Zuid 20h47)
    Er is helaas iets tussen gekomen, ik zou naar de zondagsbrunch gaan, maar kan niet meer.
    Ik stuur ze op per post op mijn kosten (tenzij je aangetekend wil).
    Of ik wil gerust tot Antwerpen of Hasselt komen om ze te overhandigen (eventueel ook Maastricht centrum).
    Voor meer info, stuur maar een privé bericht.
  • Ik heb tickets wil deze verkopen maar weet niet precies wat voor ticket het is waaraan kan ik dat zien?
    Of waar moet ik opletten wou foto mee sturen maar gellof niet dat dit gaat
    Bedankt alvast
  • Hoi smatje,
    je kunt een afbeelding toevoegen maar dan moet je die eerst ergens online plaatsen. Je kunt daarvoor bijvoorbeeld de gratis site picpaste.com gebruiken. Wanneer je daar je afbeelding uploadt krijg je een link te zien, als je die in je bericht plaatst kan een bezoeker daar op klikken en dan de afbeelding zien. Bijvoorbeeld zo:
    http://picpaste.com/index-MOhI2cTp.jpg
  • Te koop:
    1 ticket: 5 dagen te gebruiken in de periode van 18 tot en met 24 december.
    Wij ontvangen het ticket in ons Disney hotel op 18 december. Het ticket hebben we zelf niet nodig.
  • Te koop 4 overnachtingen hotel kyriad marne vallee torcy (10 min van disneyland) met kerst aankomst 25 dec 2015 vertrek 29 dec 2015.
    Het gaat om een 3 persoonskamer met 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed. Maar je kunt natuurlijk ook met twee mensen gaan :-)
    Treinstation tegenover het hotel, winkelcentrum naast het hotel, gratis parkeren, zie internet voor meer info over het hotel.
    Ik had ook al 3 kaartjes voor de eiffeltoren voor twee volw en een kind ( met de lift, bovenste verdieping)gekocht geldig op 27 dec om 13.30 die krijg je erbij.
    Mijn dochter durft vanwege de aanslagen niet meer te gaan,vandaar dat ik het te koop zet.
    Ik heb contact gehad met het hotel, we kunnen niet annuleren of de datum wijzigen maar we mogen het wel doorverkopen/weggeven ik moet hun dan wel laten weten wie er dan in onze plaats komt.
    Iemand interesse?
    Voor €175 kunt u het overnemen, ik was zelf ruim €300 kwijt.
    Misschien kan ik iemand anders er blij maken, en hebben wij toch een gedeelte van ons geld terug om iets anders leuks te doen.
  • Ik heb 2 kaarten gekocht voor meerdere dagen en heb 1dag over, 3 mei. Het zijn 2 kaarten voor volwassenen met toegang voor beide parken. Wie is er 2 mei in Disneyland Parijs en wil ze op 2 mei, in de loop van de dag voor een leuk prijsje overnemen? Je kan dus 2 mei een halve dag/avond en 3 mei de hele dag in Disneyland vertoeven.
Log In of Registreer om te reageren.