Jaarkaarten (algemene vragen)

2456782

Reacties

  • marjanl zei:


    Henrie zei:


    marjanl zei:


    hallo,
    ik lees hier dat je pas na 1 maand abbonnement korting mag geven aan iemand anders
    maar ik had juist begrepen dat je dezelfde dag al wel korting mocht geven,maar dan alleen geen stempels kon sparen??
    wij gaan samen met vrienden dezelfde week en willen elkaar evt de korting geven,weet je of dit wel mogelijk is?? die stempels meer of minder is niet zo erg.
    groetjes marjan

    Hoi Marjan,naar mijn weten kan je echt pas iemand sponseren,oftewel 10%korting verlenen na 1maand.Als ik dit niet goed heb,moet Lars me maar snel verbeteren!Zelf ga ik van zondag 17 t/m zaterdag 23 febr.2013 naar Disneyland Parijs,dus als je toevallig in die periode gaat,help ik je graag aan die 10%korting,omdat voor ons de stempels wel reuze belangrijk zijn!Laugh in dat geval kan je mailen naar:henriastrid@hetnet.nl om wat af te spreken. Groetjes,Astrid.
    hoi astrid,
    helaas gaan wij niet in febr .
    wij willen 4/(evt 5) mei gaan dus als je dan toevallig ook gaat helpen wij jou graag aan 4 stempels
    groetjes marjan
    Hoi Marjan,wat ontzettend lief van je,we hebben de stempels hard nodig!!Is een mooi excuus voor een extra dagje Disney natuurlijk!Zou je me willen mailen?Dat praat wat makkelijker.BVD!Groetjes,Astrid Smile henriastrid@hetnet.nl
  • Ter informatie voor mensen die Disneyland willen bezoeken met een mindervalide reisgenoot en een jaarkaart willen aanschaffen:
    De mindervalide persoon krijgt 10% korting op een jaarkaart als deze door een bestaande jaarkaarthouder wordt aangeleverd, maar de bestaande jaarkaarthouder krijgt hier geen stempel voor. Er mag 1 volwassen begeleider gratis mee, maar deze persoon zal iedere dag bij Guest Relations (buiten de parken) de gratis dagkaart moeten ophalen. Een actuele medische verklaring in het Frans of Engels is hierbij noodzakelijk.
    Bij City Hall in het Disneyland Park of Studio Services in het Walt Disney Studios Park zal de mindervalide persoon + begeleider een Disabled Proirity Card of Easy Access Card moeten aanvragen. Denk hierbij aan de actuele medische verklaring. Bij de Disabled Priority Card mag één volwassen begeleider + maximaal 3 kinderen mee en krijgen hiermee voorrang bij bepaalde attracties via een speciale ingang (meestal via de uitgang of FastPass rij, naar gelang hoe mobiel de mindervalide persoon is). Bij de Easy Access Card (geldig voor een langere periode) mag slechts één volwassen begeleider mee bij de attracties.
  • Hallo,
    Ik ben mij aan het verdiepen in de jaarkaarten. 22 en 23 febr willen we naar het park en eigenlijk gelijk een jaarkaart aanschaffen. Nu las ik ergens dat de Francilien de eerste twee dagen niet te gebruiken is. Als ik hem nu thuis laat sturen, werkt het dan wel gelijk de of zit ik dan alsnog dat ik niet naar binnen kan. Kun je dit iets verduidelijken
    Ineke
  • hallo lars,
    wij gaan begin augustus dit jaar naar disneyland voor 4 dagen
    nou ik heb wat rond gekeken en zit nog met een paar vragen
    de Francilien is 119 euro maar de 2de en 3de dag niet geldig betekend dit dat voor die dagen als nog entree moeten betalen?
    de Fantasy is 159 euro is die ook de 2de en 3de dag niet geldig of kan met deze kaart wel gelijk naar binnen?
    wij willen ze is disneyland zelf kopen omdat de laatste tijd de post hier niet zo best loopt.
    alvast bedankt voor je antwoord
    wilma
  • mar-ine zei:


    Hallo,
    Ik ben mij aan het verdiepen in de jaarkaarten. 22 en 23 febr willen we naar het park en eigenlijk gelijk een jaarkaart aanschaffen. Nu las ik ergens dat de Francilien de eerste twee dagen niet te gebruiken is. Als ik hem nu thuis laat sturen, werkt het dan wel gelijk de of zit ik dan alsnog dat ik niet naar binnen kan. Kun je dit iets verduidelijken
    Ineke

    Hoi Ineke,
    Jaarkaarten kunnen per post worden besteld en als aan alle voorwaarden is voldaan, ontvang je de definitieve jaarkaarten per post thuis. Let hierbij op dat alle informatie moet kloppen, alle vereiste documenten meegezonden moeten worden en de betaling per creditcard gelukt moet zijn. Als hier iets mis gaat, dan zul je toch nog tijdens het eerst volgende bezoek langs Bureau Passeport Annuel moeten gaan en op die dag gaat de definitieve jaarkaart dan in. Heb je gekozen voor de Francilien, dan zit je dus toch met die 2 blockdagen. Houdt hier dus rekening mee.
    Groetjes,
    Lars

  • hallo lars,
    wij gaan begin augustus dit jaar naar disneyland voor 4 dagen
    nou ik heb wat rond gekeken en zit nog met een paar vragen
    de Francilien is 119 euro maar de 2de en 3de dag niet geldig betekend dit dat voor die dagen als nog entree moeten betalen?
    de Fantasy is 159 euro is die ook de 2de en 3de dag niet geldig of kan met deze kaart wel gelijk naar binnen?
    wij willen ze is disneyland zelf kopen omdat de laatste tijd de post hier niet zo best loopt.
    alvast bedankt voor je antwoord
    wilma

    Hoi Wilma,
    Het is mogelijk om met korting een dagticket te kopen op een blockdag van een Francilien en Fantasy. Houders van een Découverte krijgen 10% korting op zo’n ticket, Francilien 20% korting, terwijl houders van een Fantasy 30% korting krijgen. Het dagticket moet op de blockdag zelf worden aangeschaft en is alleen die dag geldig.
    Alleen de Francilien jaarkaart heeft de beperking dat deze de tweede en derde dag na aanschaf niet geldig is, de Fantasy heeft dat niet. Let wel op de standaard blockdagen van de Fantasy (actueel overzicht staat op de Jaarkaarten pagina).
    Groetjes,
    Lars
  • mar-ine zei:


    Hallo,
    Ik ben mij aan het verdiepen in de jaarkaarten. 22 en 23 febr willen we naar het park en eigenlijk gelijk een jaarkaart aanschaffen. Nu las ik ergens dat de Francilien de eerste twee dagen niet te gebruiken is. Als ik hem nu thuis laat sturen, werkt het dan wel gelijk de of zit ik dan alsnog dat ik niet naar binnen kan. Kun je dit iets verduidelijken
    Ineke

    Hoi Ineke,
    Als je de jaarkaarten laat opsturen dan duurt het ongeveer 4 weken voor je ze binnen hebt. Wij zijn wel in DPL en kunnen je misschien wel
    helpen (ook 10% korting)
    groeten Rosita
  • hoi lars,
    bedank voor je antwoord
    dan gaan we waarschijnlijk voor de fantasy naar de blockdagen had ik al gekeken maar die zijn er niet als we er zijn
    groetjes wilma
  • Hallo,
    Ons gezin bestaat uit 6 personen. Ik heb begrepen dat ik voor de kinderen ook jaarkaarten moet kopen. Mijn jongste zoon is 2 als we het abbonnement willen bestellen, maar wordt daarna al snel 3 jaar. Moeten we voor hem ook een jaarkaart bestellen?
    Ingrid.
  • Koops zei:


    Hallo,
    Ons gezin bestaat uit 6 personen. Ik heb begrepen dat ik voor de kinderen ook jaarkaarten moet kopen. Mijn jongste zoon is 2 als we het abbonnement willen bestellen, maar wordt daarna al snel 3 jaar. Moeten we voor hem ook een jaarkaart bestellen?
    Ingrid.

    Hoi Ingrid,
    Iedere bezoeker vanaf 3 jaar heeft een toegangsbewijs nodig (ticket of jaarkaart). Er wordt daarbij gekeken naar de leeftijd op de dag van aanschaf. Als jullie zoon op dit moment 2 is, dan heeft hij nu geen jaarkaart nodig. Als hij toch al snel 3 wordt, dan is het mogelijk toch een jaarkaart voor hem aan te schaffen die je dan laat ingaan op de dag dat hij 3 wordt. Vraag hiernaar bij een medewerker van Bureau Passeport Annuel. Uiteraard kunnen jullie er ook voor kiezen om tijdens jullie volgende trip naar Disneyland (als hij al daadwerkelijk 3 jaar is) alsnog een jaarkaart voor hem aan te schaffen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo wij hebben afgelopen zomer
    Jaarkaarten aangeschaft met 10%korting.
    Die meneer waar we die korting van hadden
    Heeft netjes zijn stempels gehad. Nou is
    mijn vraag mogen wij nu ook die stempels gaan
    sparen voor gratis jaarkaart verlening ???
    Groetjes Jeroen

  • Hallo wij hebben afgelopen zomer
    Jaarkaarten aangeschaft met 10%korting.
    Die meneer waar we die korting van hadden
    Heeft netjes zijn stempels gehad. Nou is
    mijn vraag mogen wij nu ook die stempels gaan
    sparen voor gratis jaarkaart verlening ???
    Groetjes Jeroen

    Hoi Jeroen,
    Ja, dat mag. Vanaf de tweede maand mag je zelf korting geven op jaarkaarten en op die manier voor stempels sparen.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:



    Hallo wij hebben afgelopen zomer
    Jaarkaarten aangeschaft met 10%korting.
    Die meneer waar we die korting van hadden
    Heeft netjes zijn stempels gehad. Nou is
    mijn vraag mogen wij nu ook die stempels gaan
    sparen voor gratis jaarkaart verlening ???
    Groetjes Jeroen

    Hoi Jeroen,
    Ja, dat mag. Vanaf de tweede maand mag je zelf korting geven op jaarkaarten en op die manier voor stempels sparen.
    Groetjes,
    Lars
    Top dankje wel Lars
    Groetjes Jeroen
  • wij willen met 2 personen naar Disney. Is er iemand die ons kan helpen aan de korting bij aanschaf van de jaarkaarten voor 2 personen.
    Nu lees ik ook bij de francilien kaart dat je die pas na twee dagen kunt gebruiken. Weet iemand hoe dit werkt? Wij willen die daar op 3 april aanschaffen en dan meteen kunnen gebruiken ipv 2 dagen te moeten wachten.Frown
    Hopelijk kan iemand hier antwoord op geven hoe te handelen.Laugh
    Anders is het voor ons mss handiger om 3 losse tickets te kopen.
    groet van Kitty
  • Klopt.
    Als je deze pas koopt, kan je de volgende 2 dagen niet in het park.
    Bij de Fantasy is dit niet (tenzij de volgende dag een blockdag is).

  • wij willen met 2 personen naar Disney. Is er iemand die ons kan helpen aan de korting bij aanschaf van de jaarkaarten voor 2 personen.
    Nu lees ik ook bij de francilien kaart dat je die pas na twee dagen kunt gebruiken. Weet iemand hoe dit werkt? Wij willen die daar op 3 april aanschaffen en dan meteen kunnen gebruiken ipv 2 dagen te moeten wachten.Frown
    Hopelijk kan iemand hier antwoord op geven hoe te handelen.Laugh
    Anders is het voor ons mss handiger om 3 losse tickets te kopen.
    groet van Kitty

    Hoi Kitty,
    Zoals moorhunhe hierboven al aangeeft kunnen de blockdagen voor de Francilien niet worden omzeilt als je de kaarten in het resort zelf koopt. Bestel je ze via de post op voorhand, dan omzeil je die eerste twee blockdagen wel. Voor de prijs van een 3-daags ticket heb je ook een Fantasy jaarkaart, zonder de beperking dat deze op de twee opvolgende dagen niet te gebruiken is. Controleer of er geen 'normale' blockdagen zijn in de periode dat jullie willen gaan (zie Jaarkaarten pagina).
    Het vragen voor korting op de aanschaf van jaarkaarten mag alleen in dit topic: http://www.discoverthemagic.nl/forum/jaarkaarten/korting-op-jaarkaarten/. Plaats hier een afzonderlijke oproep als je korting wilt ontvangen en stel verdere vragen over jaarkaarten in de overige topics. Merci!
    Groetjes,
    Lars
  • Op marktplaats worden abonnementen voor kinderen tussen 3 en 7 jaar aangeboden. Als ik de pas nu inlever voor een jaarpas en mijn kind wordt in het het tijdbestek van de pas 7 jaar, geldt deze dan ook nog voor haar daarna? Heeft iemand ook ervaring hoe dat inwisselen dan in zijn werk gaat? Vast bedankt!
  • Bruum zei:


    Op marktplaats worden abonnementen voor kinderen tussen 3 en 7 jaar aangeboden. Als ik de pas nu inlever voor een jaarpas en mijn kind wordt in het het tijdbestek van de pas 7 jaar, geldt deze dan ook nog voor haar daarna? Heeft iemand ook ervaring hoe dat inwisselen dan in zijn werk gaat? Vast bedankt!

    Hoi Bruum,
    De leeftijdscontrole vind alleen plaats op de dag van aanschaf. Als je dochter bij wijze van spreken de dag erna al 7 wordt, dan blijft de jaarkaart uiteraard geldig voor het hele jaar. Het gaat hier naar alle waarschijnlijkheid om vouchers van derde partijen als Ce MultiAvantages. Bekijk dit topic voor meer informatie over de vouchers voor tickets en jaarkaarten: http://www.discoverthemagic.nl/forum/jaarkaarten/ce-multi-avantages/
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Ik heb een paar vragen over de jaarkaart.
    Mijn dochter heeft de Fantasy jaarkaarten ik de Dream jaarkaart. Nu ga ik er vanuit dat zowel de Dream als de Fantasy kaart beide 10% korting geeft aan nieuwe jaarkaart houders. Maar aan hoeveel mensen mag of kan je die korting geven?
    Hoe vaak kun je zelf met korting stempels een nieuwe jaarkaart aan schaffen is dat ieder jaar of moet je ook een keer weer zelf betalen?
    Ik heb nu twee stempels en hoef er nog maar eentje mijn kaart loopt in juni af en we gaan op 6 mei weer naar Disney. De stempels heb ik in oktober gekregen zijn die nu dan nog geldig of moet ik toch weer drie nieuwe stempels hebben?
    Wanneer mag je weer nieuwe stempels voor je kaart gaan sparen stel ik koop op 6 mei een nieuwe kaart mag ik dan op 7 mei weer nieuwe stempels gaan sparen of moet er een bepaalde tijd tussen zitten?
    Nu weet ik dat er bij de Fantasy kaart blokdagen zitten maar heb ik net hier ergens gelezen dat als je in een Disney hotel ligt dat niet geldig is en je toch naar binnen kunt. Telt dat voor ieder Disney hotel (wij zitten altijd in de Sequoia Lodge) of telt dat alleen maar voor Het Disney Hotel zelf ?
    Groetjes , Petra
    PS. Je site is echt super de vorige trouwens ook maar heb me nu toch ook maar op deze aangemeld.Smile
  • Petra zei:


    Hoi Lars,
    Ik heb een paar vragen over de jaarkaart.
    Mijn dochter heeft de Fantasy jaarkaarten ik de Dream jaarkaart. Nu ga ik er vanuit dat zowel de Dream als de Fantasy kaart beide 10% korting geeft aan nieuwe jaarkaart houders. Maar aan hoeveel mensen mag of kan je die korting geven?
    Hoe vaak kun je zelf met korting stempels een nieuwe jaarkaart aan schaffen is dat ieder jaar of moet je ook een keer weer zelf betalen?
    Ik heb nu twee stempels en hoef er nog maar eentje mijn kaart loopt in juni af en we gaan op 6 mei weer naar Disney. De stempels heb ik in oktober gekregen zijn die nu dan nog geldig of moet ik toch weer drie nieuwe stempels hebben?
    Wanneer mag je weer nieuwe stempels voor je kaart gaan sparen stel ik koop op 6 mei een nieuwe kaart mag ik dan op 7 mei weer nieuwe stempels gaan sparen of moet er een bepaalde tijd tussen zitten?
    Nu weet ik dat er bij de Fantasy kaart blokdagen zitten maar heb ik net hier ergens gelezen dat als je in een Disney hotel ligt dat niet geldig is en je toch naar binnen kunt. Telt dat voor ieder Disney hotel (wij zitten altijd in de Sequoia Lodge) of telt dat alleen maar voor Het Disney Hotel zelf ?
    Groetjes , Petra
    PS. Je site is echt super de vorige trouwens ook maar heb me nu toch ook maar op deze aangemeld.Smile

    Hoi Petra,
    Bedankt voor de complimenten! Hierbij de antwoorden op je vragen:
    1) Iedere jaarkaarthouder kan 10% korting geven aan een nieuwe jaarkaarthouder en voor stempels sparen. Het maakt daarbij niet uit welke soort jaarkaart je hebt.
    2) Je mag aan maximaal 3 personen korting geven. Het aantal keren is dus gelimiteerd aan het aantal stempels die je kunt sparen. Er wordt echter vrij soepel met deze regel omgegaan. Er zijn ervaringen van mensen die méér dan 3 keer korting hebben kunnen geven, maar officieel mag dat niet. Op eigen risico dus als je méér dan 3 keer korting wilt geven.
    3) Als je hebt verlengd met stempels (en de jaarkaart dus gratis hebt gekregen), mag je het jaar daarop geen stempels sparen en zul je de jaarkaart voor de volle prijs moeten verlengen. Daarna mag je wel weer voor stempels gaan sparen voor een jaar gratis verlenging. Kortom: 1 jaar betalen, 1 jaar gratis, 1 jaar betalen, 1 jaar gratis, etc.
    4) Alle drie de stempels zul je moeten verzamelen binnen de geldigheid van het parrainage formulier. Het vorige formulier was t/m 27 maart gelden. Als je hier slechts 1 of 2 stempels op hebt staan, zijn die helaas niet meer geldig. Met het nieuwe formulier moet je dus opnieuw 3 stempels sparen. Aangezien je in mei weer teruggaat voor verlenging, wordt dat erg krap.
    5) Korting geven en voor stempels sparen mag vanaf de twee maand dat je de jaarkaart in je bezit hebt. Schaf je de nieuwe jaarkaart bijvoorbeeld aan op 1 januari, dan mag je vanaf 2 februari korting geven en sparen. Er wordt hierbij uitgegaan van de startdatum die op je jaarkaart vermeld staat.
    7) Fantasy jaarkaarthouders krijgen toch entree tot beide parken op een blockdag als ze in een willekeurig Disney hotel verblijven (alle 7 hotels van Disney zijn hiervoor geldig). Toegang wordt verleend door tevens de Disney Hotel Easy Pass te tonen bij de poortjes.
    Groetjes,
    Lars
  • Wij gaan van vrijdag 5 april t/m maandag 8 april naar Euro Disney en waarschijnlijk maar 3 dagen om ook nog 1 dag naar Parijs te gaan. Nu zijn we met z'n vieren 2 volwassenen en 2 kinderen (1,5 en 2,5 jaar)
    Op het internet lees ik van alles en de beste aanbieding lijkt ons een jaarpas. Wat adviseer je ons ook met het oog op dat onze oudste in juli 3 jaar wordt. We weten nu nog niet of we vaker zullen gaan.
    Graag hoor ik je reactie en tips.
  • ferdi zei:


    Wij gaan van vrijdag 5 april t/m maandag 8 april naar Euro Disney en waarschijnlijk maar 3 dagen om ook nog 1 dag naar Parijs te gaan. Nu zijn we met z'n vieren 2 volwassenen en 2 kinderen (1,5 en 2,5 jaar)
    Op het internet lees ik van alles en de beste aanbieding lijkt ons een jaarpas. Wat adviseer je ons ook met het oog op dat onze oudste in juli 3 jaar wordt. We weten nu nog niet of we vaker zullen gaan.
    Graag hoor ik je reactie en tips.

    Hoi ferdi,
    Een jaarkaart heeft alleen zin als jullie van plan zijn minimaal 2 keer per jaar meerdere dagen naar Disneyland te gaan. Mocht het bij deze ene keer blijven, dan zijn jullie goedkoper uit met een normaal arrangement. Jullie gaan pas betalen voor de kinderen als zij 3 jaar zijn geworden. Jullie oudste kind zal dus ook een jaarkaart moeten hebben vanaf juli. Er zijn geen speciale prijzen voor kinderen. Bij arrangementen krijgen kinderen t/m 6 jaar het verblijf sowieso gratis (in bepaalde periodes zelfs t/m 11 jaar).
    Tip: Vergelijk de prijzen voor een arrangement met tickets en een 'room only' boeking (overnachting zonder tickets) + aanschaf jaarkaarten en bekijk wat voor jullie het meest voordeligste is.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    wij willen in begin mei naar euro disney gaan met de kids. Willen 5 jaarkaarten aanvragen.
    enkel vragen.
    - krijg je parkeergeld ook retour bij eerste bezoek en aanmaak jaarkaart
    - krijg je bij aanschjaf 5 kaarten 20% korting?
    - kan de jaarkaart ook later op de dag aangeschaft worden, om meteen bij binnen komst
    - bij aanschaf jaarkaart kan dat ook al voor opening park
    - wanneer zijn de block dagen bekend, of kan in de blokdagen een beetje gelijkwaardig als afgelopen jaar aanhouden. Want we zijn aan het twijfelen of we jaarkaart van 119 of 159 aanschaffen.
    gr suzan.
  • suzan03 zei:


    Hallo,
    wij willen in begin mei naar euro disney gaan met de kids. Willen 5 jaarkaarten aanvragen.
    enkel vragen.
    - krijg je parkeergeld ook retour bij eerste bezoek en aanmaak jaarkaart
    - krijg je bij aanschjaf 5 kaarten 20% korting?
    - kan de jaarkaart ook later op de dag aangeschaft worden, om meteen bij binnen komst
    - bij aanschaf jaarkaart kan dat ook al voor opening park
    - wanneer zijn de block dagen bekend, of kan in de blokdagen een beetje gelijkwaardig als afgelopen jaar aanhouden. Want we zijn aan het twijfelen of we jaarkaart van 119 of 159 aanschaffen.
    gr suzan.

    Hoi Suzan,
    Hierbij de antwoorden op je vragen:
    1) Nee, parkeerkosten op de dag van aanschaf worden niet vergoed. Vanaf de tweede dag is parkeren bij het abonnement inbegrepen (standaard bij Fantasy; bij een Francilien moet de parkeeroptie extra worden bijgekocht voor €30,- per jaar).
    2) Bij aanschaf van minimaal 5 dezelfde jaarkaarten (alleen geldig voor Fantasy of Dream) krijgen leden van hetzelfde gezin, wonend op hetzelfde adres (hiervoor moet bewijs worden meegenomen) 20% korting.
    3) De jaarkaart kan alleen later op de dag worden aangeschaft als er eerst een losse dagkaart wordt gebruikt bij binnenkomst (meerdaagse tickets zijn hiervoor niet geldig). Eenmaal binnen kan er later op de dag een bezoek aan een kantoor van Bureau Passeport Annuel worden gebracht om de dagkaart tegen betaling om te laten zetten naar een jaarkaart.
    4) De aanschaf van een jaarkaart kan vanaf het moment dat de kassa's van de parken open zijn (minimaal een half uur voor de officiële opening). Je ontvangt dan een tijdelijke pas om binnen te komen en zult vervolgens naar een kantoor van Bureau Passeport Annuel moeten gaan om deze om te laten zetten naar een definitieve jaarkaart.
    5) De blockdagen van alle jaarkaarten zijn bekend t/m september 2014. Deze blockdagen staan vermeld op de Jaarkaarten pagina en zijn geldig voor jaarkaarten die in de periode van 28 maart t/m 30 juni worden aangeschaft.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Ik ga al een hele tijd naar Disneyland maar wil nu toch een Dream pass aanschaffen.
    Als ik online een jaarpas aanschaf, kan ik dan ook al genieten bij mijn volgende bezoek van -35% korting?
    En als ik iemand mee neem zonder abonnement, mag die dan ook genieten van die korting?
    En zijn de kortingen ook geldig in de vakantieperiodes?
    bedankt voor de hulp !!

  • Hallo,
    Ik ga al een hele tijd naar Disneyland maar wil nu toch een Dream pass aanschaffen.
    Als ik online een jaarpas aanschaf, kan ik dan ook al genieten bij mijn volgende bezoek van -35% korting?
    En als ik iemand mee neem zonder abonnement, mag die dan ook genieten van die korting?
    En zijn de kortingen ook geldig in de vakantieperiodes?
    bedankt voor de hulp !!

    Hoi kennethdep,
    Het is zeker mogelijk om te genieten van de hotelkorting die je als (Dream) jaarkaarthouder ontvangt vóórdat je de jaarkaart daadwerkelijk in je bezit hebt. Een reservering met jaarkaartkorting doe je telefonisch bij Disney en je zorgt vervolgens dat je tijdens het inchecken in het bezit bent van de jaarkaart (hier kan als bewijs naar worden gevraagd).
    De hotelkorting is een zongenaamde 'room only' boeking, wat wil zeggen dat je een vaste prijs per kamer, per nacht betaald, ongeacht hoeveel mensen er op een kamer zitten. Uiteraard zal die persoon dan wel losse tickets moeten aanschaffen, aangezien je bij een 'room only' boeking alleen een hotelovernachting + ontbijt krijgt zonder toegangstickets.
    De korting is beperkt beschikbaar per Disney hotel, dus als de kamers met deze korting volgeboekt zijn, dan krijg je minder korting of zul je een ander hotel moeten nemen. De Disney medewerker aan de lijn kan dat voor je uitzoeken.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:



    Hoi kennethdep,
    Het is zeker mogelijk om te genieten van de hotelkorting die je als (Dream) jaarkaarthouder ontvangt vóórdat je de jaarkaart daadwerkelijk in je bezit hebt. Een reservering met jaarkaartkorting doe je telefonisch bij Disney en je zorgt vervolgens dat je tijdens het inchecken in het bezit bent van de jaarkaart (hier kan als bewijs naar worden gevraagd).
    De hotelkorting is een zongenaamde 'room only' boeking, wat wil zeggen dat je een vaste prijs per kamer, per nacht betaald, ongeacht hoeveel mensen er op een kamer zitten. Uiteraard zal die persoon dan wel losse tickets moeten aanschaffen, aangezien je bij een 'room only' boeking alleen een hotelovernachting + ontbijt krijgt zonder toegangstickets.
    De korting is beperkt beschikbaar per Disney hotel, dus als de kamers met deze korting volgeboekt zijn, dan krijg je minder korting of zul je een ander hotel moeten nemen. De Disney medewerker aan de lijn kan dat voor je uitzoeken.
    Groetjes,
    Lars

    Bedankt voor alle info!!
    Heeft me nu toch zeker en vast verder geholpen.
    Nog één klein vraagje.. Ik wil voorbereid mijn pas kopen he :-)
    Krijg je onmiddellijk je jaarpas mee? of moet je die bv een paar weken later ophalen?

  • Lars zei:



    Hoi kennethdep,
    Het is zeker mogelijk om te genieten van de hotelkorting die je als (Dream) jaarkaarthouder ontvangt vóórdat je de jaarkaart daadwerkelijk in je bezit hebt. Een reservering met jaarkaartkorting doe je telefonisch bij Disney en je zorgt vervolgens dat je tijdens het inchecken in het bezit bent van de jaarkaart (hier kan als bewijs naar worden gevraagd).
    De hotelkorting is een zongenaamde 'room only' boeking, wat wil zeggen dat je een vaste prijs per kamer, per nacht betaald, ongeacht hoeveel mensen er op een kamer zitten. Uiteraard zal die persoon dan wel losse tickets moeten aanschaffen, aangezien je bij een 'room only' boeking alleen een hotelovernachting + ontbijt krijgt zonder toegangstickets.
    De korting is beperkt beschikbaar per Disney hotel, dus als de kamers met deze korting volgeboekt zijn, dan krijg je minder korting of zul je een ander hotel moeten nemen. De Disney medewerker aan de lijn kan dat voor je uitzoeken.
    Groetjes,
    Lars

    Bedankt voor alle info!!
    Heeft me nu toch zeker en vast verder geholpen.
    Nog één klein vraagje.. Ik wil voorbereid mijn pas kopen he :-)
    Krijg je onmiddellijk je jaarpas mee? of moet je die bv een paar weken later ophalen?
    Hoi Lars,
    Ik heb vorige week ook geprobeerd een reservatie te maken met de melding dat we tegen juli de jaarkaarten in ons bezit zouden hebben (zijn momenteel besteld bij CE Multiadventages). De heer aan de telefoon zei me dat ik het jaarkaartnummer moest doorgeven, en daarom de reservatie niet kon maken???? Wij gaan dus begin mei naar daar om de vouchers om te zetten in effectieve jaarkaarten, en zullen dus buiten Disney overnachten ...
  • Hallo,
    Wij gaan binnenkort weer een jaarkaart aanschaffen. Onze eerste jaarkaart van september 2011 tot en met september 2012 hebben we met korting aangeschaft. Nu ismijn vraag ofwij nu weerjaarkaarten met kortingkunnen kopen?
    Groetjes lieke.

  • Hallo,
    Wij gaan binnenkort weer een jaarkaart aanschaffen. Onze eerste jaarkaart van september 2011 tot en met september 2012 hebben we met korting aangeschaft. Nu ismijn vraag ofwij nu weerjaarkaarten met kortingkunnen kopen?
    Groetjes lieke.

    Hoi Lieke,
    Nee, dat is helaas niet mogelijk. Om weer een jaarkaart met korting aan te schaffen mag je minimaal 2 jaar geen jaarkaart hebben gehad. Je zult dus de volle prijs moeten betalen.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.