Frozen Summer Fun

juni 2016 aangepast in Praktische Informatie
Wij willen graag naar Disney omdat onze dochter (zoals zoveel meisjes) verslaafd is aan Frozen ;).
Ik kan op internet niet goed vinden of we dan ook een kaart voor Disney Studio's nodig hebben en of we vooraf shows moeten boeken?
Er is een mogelijkheid tot een premium pakket (met een aardig prijskaartje). Is dat nodig?
Voor de volledigheid, onze dochter is pas 3 jaar, dus als we naar de sing a long, welcome en parade kunnen is het meer dan genoeg :)
Alvast bedankt!
Victoria

Reacties

  • januari 2020 aangepast


    Wij willen graag naar Disney omdat onze dochter (zoals zoveel meisjes) verslaafd is aan Frozen ;).
    Ik kan op internet niet goed vinden of we dan ook een kaart voor Disney Studio's nodig hebben en of we vooraf shows moeten boeken?
    Er is een mogelijkheid tot een premium pakket (met een aardig prijskaartje). Is dat nodig? Alvast bedankt voor de hulp!!

    Hoi Victoria,
    Frozen Summer Fun speelt zich alleen af in het Disneyland Park met een nieuwe theatershow, een vernieuwde versie van de 'Disney Dreams!' avondshow en de opwachting van Anna, Elsa en Olaf in de dagparade en koninklijke koets door het park. Er zullen 6-12 shows per dag worden opgevoerd (Engels- en Franstalig). Je hoeft hier geen speciale tickets voor te boeken (toegang tot de show is inbegrepen) Bekijk alle informatie over Frozen Summer Fun, inclusief speciale aanbiedingen voor arrangementen tijdens dit seizoen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Hoi
    Ik ga 24 september weer lekker naar disney..
    Nu is dit geen bepaald seizoen..
    Hoe zit het me de show in het chaparal theater, draait ie dan nog of stopt dit..
    Hoe zit het met de princess paviljoen,, die schijnt namelijk dicht te gaan in die tijd..
    Hoe werk dat dan met de meets.. staan ze weer op locatie of?
    En ik ga vanaf 25 september voor 2 nachten naar davy crockett..
    Weet je tot hoelaat het zwembad en de bar open is..
    Want als ik kijk naar de openingstijden van het park van vorig jaar..
    Sluit het om half 9.. of rond die tijd..
    Dus zou daarna dan nog wat op de ranch willen doen als dat mogelijk is...
    Groetjes Myriam

  • Hoi Hoi
    Ik ga 24 september weer lekker naar disney..
    Nu is dit geen bepaald seizoen..
    Hoe zit het me de show in het chaparal theater, draait ie dan nog of stopt dit..
    Hoe zit het met de princess paviljoen,, die schijnt namelijk dicht te gaan in die tijd..
    Hoe werk dat dan met de meets.. staan ze weer op locatie of?
    En ik ga vanaf 25 september voor 2 nachten naar davy crockett..
    Weet je tot hoelaat het zwembad en de bar open is..
    Want als ik kijk naar de openingstijden van het park van vorig jaar..
    Sluit het om half 9.. of rond die tijd..
    Dus zou daarna dan nog wat op de ranch willen doen als dat mogelijk is...
    Groetjes Myriam
    Hoi Myriam,
    De Frozen Sing-along show is nog t/m 13 september te zien, maar zal waarschijnlijk tijdens het kerstseizoen terugkeren (nog niet officieel bevestigd). De Princess Pavilion zal in september en oktober gesloten inderdaad zijn voor renovatie, maar de prinsessen blijven beschikbaar voor meet & greets. De exacte locatie(s) zijn nog niet bekend, maar waarschijnlijk in Fantasyland (Castle Courtyard, bij de Wishing Well en The Old Mill). Vergelijkbaar met de meet & greets tijdens het afgelopen kerstseizoen.
    De bars van alle Disney hotels zijn iedere dag tot laat in de avond geopend. Ik heb helaas geen informatie over de exacte openingstijden van de zwembaden. Vraag hiernaar tijdens het inchecken.
    Groetjes,
    Lars
  • Enig idee hoe laat de sing a long is? We gaat vanuit een nachtvlucht een paar uur naar Disney. We maken gebruik van de magic hours, maar zouden graag daarna nog de sing along willen meepakken. Aangezien we die dag nog door moeten rijden naar Groningen willen we niet te laat vertrekken, aan het einde van de ochtend al. Iemand enig idee wanneer de eerste voorstelling in de ochtend begint? (in Engels?)
  • januari 2020 aangepast
    Via deze link is het huidige programma te bekijken:
  • januari 2020 aangepast

    Enig idee hoe laat de sing a long is? We gaat vanuit een nachtvlucht een paar uur naar Disney. We maken gebruik van de magic hours, maar zouden graag daarna nog de sing along willen meepakken. Aangezien we die dag nog door moeten rijden naar Groningen willen we niet te laat vertrekken, aan het einde van de ochtend al. Iemand enig idee wanneer de eerste voorstelling in de ochtend begint? (in Engels?)
    Hoi myrthe1099,
    Op weekdagen zijn de Engelstalige shows om 13:45, 16:45 en 18:45 uur; in het weekend om 11:20, 14:10, 15:50, 17:30, 20:10 en 21:50 uur. Klik hier om het meest actuele programma met alle tijden te downloaden.
    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt Lars!! We gaan op een vrijdag, dus helaas is het dan voor ons te laat...... Gaan we maar andere leuke dingen doen :-)
  • Hallo Lars,
    wij gaan nu zaterdag en zondag naar Disney (om de jaarkaarten te verlengen).
    Wij wilden op zondag naar de Frozen show om 11:20 (de Engelse), hoelaat is aangeraden om in de rij te gaan staan?
    Ik heb namelijk foto's gezien van een ellenlange rij...
    En is het park voor jaarkaarthouders ook nu weer vroeger open, zo ja hoelaat?
    En hoelaat is het Bureau Passeport Annuel geopend?
    Groetjes Jenny

  • Hallo Lars,
    wij gaan nu zaterdag en zondag naar Disney (om de jaarkaarten te verlengen).
    Wij wilden op zondag naar de Frozen show om 11:20 (de Engelse), hoelaat is aangeraden om in de rij te gaan staan?
    Ik heb namelijk foto's gezien van een ellenlange rij...
    En is het park voor jaarkaarthouders ook nu weer vroeger open, zo ja hoelaat?
    En hoelaat is het Bureau Passeport Annuel geopend?
    Groetjes Jenny
    Hoi Jenny,
    De eerste shows van iedere taal zijn meestal het drukst. Het theater kan echter 1300 personen herbergen, dus er is voldoende plaats om iedereen ten minste één show te kunnen laten beleven. Probeer een show te plannen rond etenstijd (lunch of diner) en zorg dat je 30 minuten vóór aanvang in de rij gaat staan.
    Bepaalde jaarkaarthouders (Fantasy en Dream) hebben toegang tot de Extra Magic Hours vanaf 08:00 uur. Frontierland is dan echter nog niet geopend. Pas om 10:00 uur worden de poorten naar dit land geopend voor alle bezoekers. Bekijk wanneer de Extra Magic Hours beschikbaar zijn: http://www.discoverthemagic.nl/openingstijden/. Bureau Passeport Annuel opent, net als het Disneyland Park voor alle bezoekers, om 10:00 uur.
    Groetjes,
    Lars
  • Wij gaan over twee dagen er heen, maar kunnen wij met de magische uren ook naar de voorstelling? Of alleen als je een jaarkaart hebt?
  • januari 2020 aangepast

    Wij gaan over twee dagen er heen, maar kunnen wij met de magische uren ook naar de voorstelling? Of alleen als je een jaarkaart hebt?
    Hoi liliankayo,
    Tijdens de Extra Magic Hours zijn er geen shows te zien in het Disneyland Park. Er zijn tijdens die uren alleen enkele attracties open en diverse meet & greets met de Disney figuren. Pas vanaf de reguliere openingstijd van het park, wordt de Frozen Sing-aling show opgevoerd. Bekijk de actuele tijden en download het entertainmentprogramma onderaan onze Entertainment pagina.
    Groetjes,
    Lars
  • Goedendag,

    ik weet dat dit het topic is van vorig jaar, maar had eigenlijk een vraagje over frozen summer fun van het jaar 2016.

    Wat ik mij afvraag is of dat dit seizoen de shows, parades enz in verband met de frozen summer fun hetzelfde zijn als die van vorig jaar of zijn er veranderingen of vernieuwingen in de shows of het entertainment rond deze periode??

    Groetjes Birgitte
  • Goedendag,

    ik weet dat dit het topic is van vorig jaar, maar had eigenlijk een vraagje over frozen summer fun van het jaar 2016.

    Wat ik mij afvraag is of dat dit seizoen de shows, parades enz in verband met de frozen summer fun hetzelfde zijn als die van vorig jaar of zijn er veranderingen of vernieuwingen in de shows of het entertainment rond deze periode??

    Groetjes Birgitte

    Hoi Birgitte,

    Het entertainment tijdens Frozen Summer Fun 2016 is identiek aan het seizoen van vorig jaar met de Frozen Sing-along show, Frozen Royal Welcome en de Frozen scene in Disney Dreams. Meer informatie: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/seizoenen-entertainment-paris/seizoenen-paris/frozen-summer-fun-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Beste forumleden,

    Frozen Summer Fun 2016 is sinds afgelopen weekend officieel begonnen. Bekijk ons verslag met alle foto's, video's, tijden van al het entertainment en aanbiedingen: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/frozen-summer-fun-2016-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi lars,

    Nog bedankt voor je reactie. Klopt het trouwens dat het entertainment in verband met frozen dit jaar met kerstmis ook terugkeert en gaan dan de shows, parades enz hetzelfde zijn als deze zomer?? Als ik mij niet vergis gaat dan alleen de Disney dreams show veranderen naar Disney dreams of Christmas??

    Ik heb dit vorig jaar allemaal al gezien en wou deze zomer naar disneyland gaan maar door omstandigheden gaat dat deze zomer niet lukken. Met kerst wil ik wel gaan, en ik hoorde dat frozen dan terug komt klopt dat?

    Groetjes Birgitte
  • Hoi lars,

    Nog bedankt voor je reactie. Klopt het trouwens dat het entertainment in verband met frozen dit jaar met kerstmis ook terugkeert en gaan dan de shows, parades enz hetzelfde zijn als deze zomer?? Als ik mij niet vergis gaat dan alleen de Disney dreams show veranderen naar Disney dreams of Christmas??

    Ik heb dit vorig jaar allemaal al gezien en wou deze zomer naar disneyland gaan maar door omstandigheden gaat dat deze zomer niet lukken. Met kerst wil ik wel gaan, en ik hoorde dat frozen dan terug komt klopt dat?

    Groetjes Birgitte

    Hoi Birgitte,

    De Frozen Sing-along show zal ook tijdens het kerstseizoen te zien zijn, samen met de kerstshows van vorig jaar (Mickey's Magical Christmas Lights, Royal Christmas Wishes en Disney Dreams of Christmas). Bekijk al het entertainment tijdens het komende kerstseizoen: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/seizoenen-entertainment-paris/seizoenen-paris/disneys-betoverende-kerst-paris.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.