Jaarkaarten (algemene vragen)

1161719212282

Reacties

  • Nicole zei:

    Goedenavond, is de Classic jaarkaart ook voor Nederlanders of alleen voor inwoners van Frankrijk?

    Albast bedankt voor de reactie,
    Nicole.

    Hoi Nicole,

    Alle gasten kunnen gebruikmaken van alle jaarkaarten. Nederlanders kunnen dus ook een Classic jaarkaart aanschaffen. Voor internationale gasten wordt echter aanbevolen om een Fantasy of Dream jaarkaart te pakken vanwege de vele beperkingen van de Classic. Bestel de jaarkaarten eenvoudig en snel online via de links onderaan onze Jaarkaarten pagina: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Dankjewel Lars, als je een Classic koopt kun je die dan wel dezelfde dag gebruiken? Ik zag dat deze €135 kost...
  • Nicole zei:

    Dankjewel Lars, als je een Classic koopt kun je die dan wel dezelfde dag gebruiken? Ik zag dat deze €135 kost...

    Hoi Nicole,

    Alle jaarkaarten kunnen op de dag van aanschaf (lees: het moment dat de E-voucher wordt omgezet naar een definitieve jaarkaart) worden gebruikt, ook al zou dit een blockdag zijn. De Classic heeft echter de beperking dat deze de twee dagen ná aanschaf niet geldig is, vandaar dat deze jaarkaart meer geschikt is voor de lokale Franse bevolking. De Fantasy en Dream hebben deze beperking niet en beschikken daarnaast over meer korting in de winkels en restaurants, toegang tot de Extra Magische Uren en parkeren is gratis. Als je minimaal twee keer per jaar naar Disney gaat dan haal je de meerprijs van de Fantasy ten opzichte van de Classic er al uit.

    Groetjes,
    Lars
  • Dankjewel voor alle informatie Lars
  • Nicole zei:

    Dankjewel voor alle informatie Lars

    Graag gedaan. Nicole.
  • Hoi Lars

    Wij gaan volgend weekend naar Disney en zijn met z'n vieren voor 3 pers. hebben we stempels betekend dat we voor 1 persoon moeten betalen voor een nieuwe jaarpas ( is geldig tem 22 mei) als we nu bv in oktober pas terug gaan kan ik dan die ene pas verlengen (betalend) of wat gebeurd er dan? En als we niet meer gaan? ben ik verplicht om die ene pas binnen een maand na afloop te verlengen of kan dat later ook?
    Ik hoop dat je ons duidelijkheid kan brengen. Bedankt alvast
  • ralph zei:

    Hoi Lars

    Wij gaan volgend weekend naar Disney en zijn met z'n vieren voor 3 pers. hebben we stempels betekend dat we voor 1 persoon moeten betalen voor een nieuwe jaarpas ( is geldig tem 22 mei) als we nu bv in oktober pas terug gaan kan ik dan die ene pas verlengen (betalend) of wat gebeurd er dan? En als we niet meer gaan? ben ik verplicht om die ene pas binnen een maand na afloop te verlengen of kan dat later ook?
    Ik hoop dat je ons duidelijkheid kan brengen. Bedankt alvast

    Hoi Ralph,

    Voor de jaarkaarten waar je een vol Parrainage formulier van hebt, dien je uiterlijk één maand vóór de vervaldatum t/m één maand ná de vervaldatum te verlengen om de gratis jaarkaart te ontvangen. Verleng je in de maand ná de vervaldatum, dan kan dat alleen per post, omdat je geen toegang meer hebt tot het Disneyland Park. Na deze maand vervalt het Parrainage formulier.

    Voor de andere jaarkaart zonder Parrainage dien je in de maand vóór de vervaldatum te verlengen om van de 6 maanden extra gratis aanbieding gebruik te maken (18 maanden voor de prijs van 12). Verleng je pas in oktober, dan is deze aanbieding niet meer geldig en betaal je de reguliere prijs voor 1 jaar geldigheid.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Ik heb een vraagje: mijn man, mijn oudste dochter en ik hebben een Dream jaarkaart sinds 6 maart, mijn jongste dochter wordt 3 in december, dus dan zullen we ook voor haar een jaarkaart kopen uiteraard.

    In juli gaan we normaal gezien 8 stempels verzamelen, dus dan hebben we nog 1 stempel nodig om onze 3 jaarkaarten gratis te kunnen verlengen in maart. En aangezien ons dochter een jaarkaart nodig heeft, dacht ik zo de laatste stempel te verzamelen. Maar het parrainage-formulier loopt tot 2 november en ze wordt pas 3 op 5 december.

    Zouden we bijvoorbeeld eind oktober al haar jaarkaart kunnen aanschaffen, ook al is ze nog geen 3? Anders is het voordeliger dat we bv in augustus mijn zus een classic jaarkaart kado geven voor ons laatste stempeltje te hebben :)
  • Je kunt in principe een kaart niet eerder kopen, tenminste dat mochten wij niet toen we dat 1,5 jaar geleden vroegen. Dus ik denk dat je je zus beter blij kunt maken :smile:
  • Hoi Lars,

    Ik heb een vraagje: mijn man, mijn oudste dochter en ik hebben een Dream jaarkaart sinds 6 maart, mijn jongste dochter wordt 3 in december, dus dan zullen we ook voor haar een jaarkaart kopen uiteraard.

    In juli gaan we normaal gezien 8 stempels verzamelen, dus dan hebben we nog 1 stempel nodig om onze 3 jaarkaarten gratis te kunnen verlengen in maart. En aangezien ons dochter een jaarkaart nodig heeft, dacht ik zo de laatste stempel te verzamelen. Maar het parrainage-formulier loopt tot 2 november en ze wordt pas 3 op 5 december.

    Zouden we bijvoorbeeld eind oktober al haar jaarkaart kunnen aanschaffen, ook al is ze nog geen 3? Anders is het voordeliger dat we bv in augustus mijn zus een classic jaarkaart kado geven voor ons laatste stempeltje te hebben :)

    Hoi Andastra,

    Zoals Hugo al aangeeft is het niet mogelijk om een jaarkaart aan te vragen voor een kind jonger dan 3 jaar.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars, ik heb een mailtje gestuurd naar de customer service van Disneyland met dezelfde vraagt en ik kreeg een heel vriendelijk antwoord terug (in het Nederlands, terwijl ik in het Engels had gemaild, oeps) dat we wel op voorhand een jaarkaart voor ons jongste kunnen aankopen, nog voor ze 3 jaar is, maar die begint uiteraard al te lopen op moment van aankoop.

    Dus wij kunnen perfect eind oktober haar jaarkaart al kopen om zo ons 9e stempeltje te hebben, ze zal enkel een dikke maand een jaarkaart hebben die ze nog niet nodig heeft :)
  • Hoi Andastra,

    grappig dat dat nu wel kan. Misschien snapt het BPA dat mensen niet ieder weekend "even kunnen langskomen" en worden ze hier nu soepeler in. Een goede ontwikkeling!
  • Ja, vind het ook wel handig! Enkel spijtig dat het mailtje in het Nederlands is en niet in het Engels/Frans. Als ze moeilijk doen in oktober kan ik ze wel die mail tonen, maar of ze er veel van gaan verstaan is een andere vraag ;)
  • Lars, ik heb een mailtje gestuurd naar de customer service van Disneyland met dezelfde vraagt en ik kreeg een heel vriendelijk antwoord terug (in het Nederlands, terwijl ik in het Engels had gemaild, oeps) dat we wel op voorhand een jaarkaart voor ons jongste kunnen aankopen, nog voor ze 3 jaar is, maar die begint uiteraard al te lopen op moment van aankoop.

    Dus wij kunnen perfect eind oktober haar jaarkaart al kopen om zo ons 9e stempeltje te hebben, ze zal enkel een dikke maand een jaarkaart hebben die ze nog niet nodig heeft :)

    Goed nieuws en dank voor de terugkoppeling, Andastra! Ergens is het ook weer typisch Frans dat het soms onduidelijk is welke regels nu gelden.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,
    Ik zag dat je als je een tijdelijke jaarkaart koopt aan de kassa ook direct gebruik mag maken van de magische uren. Als ik de 10% korting van iemand wil hebben moet dat dan bij het kopen van de tijdelijke of als we de definitieve ophalen.
    Vast bedankt voor de reactie.
  • Hoi hanz,

    als je de jaarkaart al bij de kassa koopt moet daar ook de kortinggever bij zijn - en natuurlijk ook bij het BPA om daadwerkelijk de stempels te krijgen.
  • Wat een hoop informatie heb ik al gekregen van deze site. Mijn complimenten daarvoor!
    Vraagje: is de 10% korting die ik van een anual passholder kan krijgen te combineren met de 20% grote gezinnenkorting? Op het parrainageformier staat geen voorwaarde dat het niet te combineren is.
    Weet iemand dat?
  • Hoi Lieveke,

    Nee, dat kan niet. Het is òf 10% parrainagekorting òf 20% familiekorting.
  • Hoi Lars,

    Even een check voor vrienden: is voor de familiekorting de achternaam belangrijk of het adres? Met andere woorden: vijf mensen die op hetzelfde adres wonen met drie verschillende achternamen (stiefkinderen met gescheiden ouders): krijgen die toch 20% korting? Wat zijn daarvoor de beperkingen cq voorwaarden?
  • hi Hugo,

    Ik heb ook een stiefdochter rondlopen en voor ons gold dat het adres als criterium. Alleen moet je wel ook toestemming hebben op papier van de andere ouder dat de kaart mag aangeschaft worden. Dit kwam omdat haar achternaam die van haar vader is, dus als dat bij jouw vrienden ook het geval is, is dat het best even van te voren te regelen. Dit heeft ons een uurtje extra tijd gekost bij aanschaf want hij was niet te bereiken.

    grz

    MJ
  • Hugo zei:

    Hoi Lars,

    Even een check voor vrienden: is voor de familiekorting de achternaam belangrijk of het adres? Met andere woorden: vijf mensen die op hetzelfde adres wonen met drie verschillende achternamen (stiefkinderen met gescheiden ouders): krijgen die toch 20% korting? Wat zijn daarvoor de beperkingen cq voorwaarden?

    Hoi Hugo,

    Wat mcjas aangeeft is inderdaad correct. Het adres is belangrijker dan de achternaam, omdat er vaak ook samengestelde gezinnen zijn. Van ieder kind moet er toestemming worden gegeven door beide ouders (fysiek aanwezig of middels een brief in het Engels of Frans, ondertekend).

    Groetjes,
    Lars
  • Lars en MJ, dankjewel voor jullie reacties!
  • Beste leden,

    Ik ga 10 juli tm 12 juli naar disney en nou was ik benieuwd als ik een abbo aanschaf of ik dan mijn parkeergeld ook terug krijg van die dag, aangezien je het geld van de entreekaart wel terug krijgt...

    En wie kan mij deze periode de 10%korting bieden op 2 fantasy passen
  • Beste leden,

    Ik ga 10 juli tm 12 juli naar disney en nou was ik benieuwd als ik een abbo aanschaf of ik dan mijn parkeergeld ook terug krijg van die dag, aangezien je het geld van de entreekaart wel terug krijgt...

    En wie kan mij deze periode de 10%korting bieden op 2 fantasy passen

    beste , wij kunnen jullie korting geven, parkeergeld krijg je niet terug betaald achteraf. maar als je in een Disney hotel logeert of een partner hotel dan kan je daar wel je auto laten en het pendelbusje nemen.
    Ook is het mogelijk om voor de parking af te spreken, zodat we samen gaan (en jullie dan ook geen parkeerkosten moeten betalen). Mil voor verder af te spreken naar engeltje00@hotmail.com. mvg, kim
  • Beste leden,

    Ik ga 10 juli tm 12 juli naar disney en nou was ik benieuwd als ik een abbo aanschaf of ik dan mijn parkeergeld ook terug krijg van die dag, aangezien je het geld van de entreekaart wel terug krijgt...

    En wie kan mij deze periode de 10%korting bieden op 2 fantasy passen

    Hoi Janescak,

    Zoals Angel al aangeeft is het niet mogelijk om de parkeerkosten op de dag van aanschaf vergoed te krijgen. Dit voordeel gaat pas in vanaf de tweede dag.

    Groetjes,
    Lars
  • juni 2016 aangepast
    Wij (mijn zus en ik) gaan morgen naar DLRP, en ik wil graag 2 jaarkaarten aanschaffen. Ik heb een Shareholders pas, waarmee ik korting zou krijgen maar die geld volgens mij ook alleen op het zelfde adres. Nu is mijn vraag hoe moet je dat aan tonen? Zou ik gewoon kunnen zeggen dat ze op het zelfde adres woont (sowieso zelfde achternaam)?
    En kun je nog gratis parkeren met je shareholders pas? Of is het inderdaad eerste dag gewoon betalen (we hebben geen resort hotel)?

    Het plan van aanpak was om bij de ingang gewoon een ticket te kopen en naar bureau passeport annuel te lopen. Het is al weer even geleden dat ik een jaarkaart had.
  • Wij (mijn zus en ik) gaan morgen naar DLRP, en ik wil graag 2 jaarkaarten aanschaffen. Ik heb een Shareholders pas, waarmee ik korting zou krijgen maar die geld volgens mij ook alleen op het zelfde adres. Nu is mijn vraag hoe moet je dat aan tonen? Zou ik gewoon kunnen zeggen dat ze op het zelfde adres woont (sowieso zelfde achternaam)?
    En kun je nog gratis parkeren met je shareholders pas? Of is het inderdaad eerste dag gewoon betalen (we hebben geen resort hotel)?

    Het plan van aanpak was om bij de ingang gewoon een ticket te kopen en naar bureau passeport annuel te lopen. Het is al weer even geleden dat ik een jaarkaart had.

    Hoi RavenLiquid,

    Volgens de regels dienen jullie op hetzelfde adres te wonen om gebruik te kunnen maken van de 15% Shareholders Club korting voor jaarkaarten. Aangezien jullie beiden dezelfde achternaam hebben, zullen ze niet moeilijk doen.

    Tip: Omzeil de wachtrij bij de kassa en schaf vandaag de speciale voorverkooptickets aan die je direct als E-tickets ontvangt per mail en morgen kunt gebruiken om direct het Disneyland Park binnen te kunnen. Dit scheelt weer tijd. Voor morgen zijn de MINI tickets geldig. Bestel ze eenvoudig en snel via onze actie pagina: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Parkeren is alleen gratis voor jaarkaarthouders. Het parkeergeld op de dag van aanschaf kan niet worden teruggevorderd.

    Alvast een goede reis en veel plezier!

    Groetjes,
    Lars
  • Goedendag,

    Bij het verlengen van mijn dream passen per post.
    Moet dan buiten de ID-kaart kopiën en Credit card kopie (en het formulier) ook nog de huidige jaarkaarten (evt kopiën) meegestuurd worden, of is dit niet nodig?

    Mvrgr,
    Mark
  • Goedendag,

    Bij het verlengen van mijn dream passen per post.
    Moet dan buiten de ID-kaart kopiën en Credit card kopie (en het formulier) ook nog de huidige jaarkaarten (evt kopiën) meegestuurd worden, of is dit niet nodig?

    Mvrgr,
    Mark

    Hoi Mark,

    Het meesturen van de huidige jaarkaarten is niet nodig, maar maak er wel een kopie van voor de volledigheid.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars

    Als je jaarkaart de vorige keer anderhalf jaar is verlengd, wordt deze dan bij opnieuw verlengen weer voor anderhalf jaar verlengd of slechts voor een jaar?

    Groetjes
    Vivianne
Log In of Registreer om te reageren.