Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

16364666869105

Reacties

  • Hoi Lars,
    Wij gaan in juli een jaarabonnement afsluiten en nu wil ik eigenlijk even zeker weten of het nog iets uitmaakt of je een e-ticket voor een dagkaart via de site aanschaft of dat je perse een kaartje aan de kassa moet kopen voor het verrekenen met de aanschaf van een jaarabonnement. En mag het dan ook een dagkaart zijn voor 1 dag 1 park of moet je dan een kaart kopen voor 1 dag 2 parken of maakt dat ook niet uit?

    Groetjes

    Hoi Conny.

    Het maakt niet uit of je een kaart als e-ticket hebt of een kaart aan de kassa koopt (ook niet welke vorm) de prijs die je ervoor hebt betaald wordt verrekend met je jaarkaart.

    Mocht je nog iemand zoeken voor korting, wij gaan in juli en kunnen nog 2 personen korting geven

    Groetjes Linda

  • Wij gaan 17 tot 20 augustus weer disney parijs verkennen, is toch leuker als we eerst dachten en gaan de jaarkaarten verlengen.
    Hierdoor kunnen we in bovengenoemde periode 9 x 10% korting geven op mensen die een jaarkaart willen aanschaffen.
    Wil je hiervoor in aanmerking komen mail dan even.

    Familie vd Heide.
    Famvdheide@gmail.com
  • Wij zijn 9 en 10 juli in disneyland en kunnen nog aan 3 mensen korting geven. Laat maar weten als je interesse hebt!
  • Hoi Lars,
    Wij gaan in juli een jaarabonnement afsluiten en nu wil ik eigenlijk even zeker weten of het nog iets uitmaakt of je een e-ticket voor een dagkaart via de site aanschaft of dat je perse een kaartje aan de kassa moet kopen voor het verrekenen met de aanschaf van een jaarabonnement. En mag het dan ook een dagkaart zijn voor 1 dag 1 park of moet je dan een kaart kopen voor 1 dag 2 parken of maakt dat ook niet uit?

    Groetjes

    Wij gaan 9 en 10.juli naar disney, dus mocht je nog korting nodig hebben, wij kunnen 3 mensen korting geven
    Groeten chantal
  • juni 2016 aangepast

    Hoi Lars,
    Wij gaan in juli een jaarabonnement afsluiten en nu wil ik eigenlijk even zeker weten of het nog iets uitmaakt of je een e-ticket voor een dagkaart via de site aanschaft of dat je perse een kaartje aan de kassa moet kopen voor het verrekenen met de aanschaf van een jaarabonnement. En mag het dan ook een dagkaart zijn voor 1 dag 1 park of moet je dan een kaart kopen voor 1 dag 2 parken of maakt dat ook niet uit?

    Groetjes

    Hoi Conny1311,

    Het maakt niet uit of je E-tickets aanschaft of aan de kassa (1 park of 2 parken naar keuze), maar met een E-tickets kun je direct het Disneyland Park binnen en hoef je niet ook nog eens in de rij te staan bij de kassa. Schaf je E-tickets eenvoudig aan via onze website en ontvang ze direct per mail: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Je kunt de jaarkaarten ook direct als E-voucher online bestellen, waarmee je binnen 6 maanden op een willekeurige dag het Disneyland Park in kunt en de definitieve jaarkaart ontvangt bij Bureau Passeport Annuel: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Wij zijn van 24 juli 's middags tot en met 29 juli in Disneyland en kunnen nog volop korting geven.

    Groetjes,

    Arie
  • Ik ben van 19 tot 21 juli en 26 tot 28 juli in Disneyland en kan aan 3 mensen korting geven! :)
  • Beste leden,

    Ik ga 10 juli naar disneyland en ga dan 2 fantasy passen aanschaffen kan iemand mee helpen aan de korting die hier dan toevallig ook is?

    Mvg
  • Beste leden,

    Ik ga 10 juli naar disneyland en ga dan 2 fantasy passen aanschaffen kan iemand mee helpen aan de korting die hier dan toevallig ook is?

    Mvg

    Wij zijn er dan en willen jullie graag korting geven, mail gerust naar engeltje00@hotmail.com
    mvg, Kim
  • Hallo,
    Ik ga waarschijnlijk 3juli 2016 met een vriendin een dagje naar Disneyland.
    We denken er overna om beide een fantasy abonnement te nemen.
    Hoe kan ik zo een korting verkrijgen?
    Groetjes Sandra
  • Beste Sandra, wij zijn er dan ook en kunnen jullie korting geven.
    Het enige wat Disney zelf wil om je deze korting te geven is dat je de voorbije 2 jaar geen jaarpas hebt gehad van Disneyland Parijs, dat kunnen zij ook nagaan in hun computersysteem.

    stuur maar een mailtje naar engeltje00@hotmail.com voor verdere vragen en om eventueel af te spreken.
    mvg, Kim
  • Hartjes zei:

    Goedemorgen

    Wij zijn van 3 t/m 10 juli in Disney en regelmatig in het weekend! Je kan ons altijd mailen
    Familiehartjes@outlook.com

    Groetjes
    Lars wil jij bovenstaande aub toevoegen aan de lijst? Alvast bedankt

    Ik heb je een mailtje gestuurd
  • Hartjes zei:

    Goedemorgen

    Wij zijn van 3 t/m 10 juli in Disney en regelmatig in het weekend! Je kan ons altijd mailen
    Familiehartjes@outlook.com

    Groetjes
    Lars wil jij bovenstaande aub toevoegen aan de lijst? Alvast bedankt

    Ik heb je een mailtje gestuurd
    Hallo Sandra

    Heb hem helaas nog niet ontvangen maar stuur je even een pb met mijn telefoonnummer!

    Groetjes

  • Wij zijn van 3 t/m 7 Augustus weer in Disneyland.
    Wij kunnen aan max. 6 personen korting geven.

  • Hallo!
    Wij zijn volgende week van zondag 26 juni t/m zaterdag 2 juli weer in Disneyland en kunnen t/m 6 personen 10% korting geven op een jaarkaart ! Als je interesse hebt of informatie wilt, mail me dan !! Misschien tot in Disneyland !!

    Esther van Leeuwen
    esther.hennion@ziggo.nl
  • juni 2016 aangepast
    Op 23/7 en 24/7 zijn wij weer in disneyland pariijs en wij kunnen nog 9 mensen korting geven. Wij zijn dan heel blij met de stempels. Met wie kunnen wij iets afspreken? Per 3 stempels willen wij 20,-- kado geven. Je kan ons bereiken via biarico@ziggo.nl bellen mag ook 06-10976917. Heel graag tot horens.
    Gr. Richard en Bianca.
  • We zullen op de volgende data aanwezig zijn in DLP

    10 en 11 september 2016
    8 en 9 oktober 2016
    31 oktober en 1 november 2016
    31 december en 1 januari 2017

    Wie kunnen we gelukkig maken met 10% korting? We kunnen 6 mensen gelukkig maken ;)
  • We zijn in de parken op

    Dinsdag 26/07 tem donderdag 28/07
    Zondag 2/10 (late namiddag) en maandag 3/10
    Zaterdag 7/01/2017 en zondag 8/01/2017

    We kunnen nog aan twaalf personen korting geven
    Mail gerust fc462358@skynet.be
  • Leen zei:

    We zullen op de volgende data aanwezig zijn in DLP

    10 en 11 september 2016
    8 en 9 oktober 2016
    31 oktober en 1 november 2016
    31 december en 1 januari 2017

    Wie kunnen we gelukkig maken met 10% korting? We kunnen 6 mensen gelukkig maken ;)

    We zullen er ook 2/7 zijn ;-) tot snel!
  • juni 2016 aangepast
    Hallo,

    Wij zijn met 3 personen en kunnen 9 personen 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart. :wink:

    Wij zijn aanwezig van 26 oktober t/m 2 november 2016.
    26 Oktober komen wij aan ergens halverwege de middag. :smile:

    Stuur een mailtje naar: jaarkaart12345@hotmail.com

    Groetjes!
  • Wij zijn van maandag 11 juli tot en met vrijdag 15 juli 2016 in Disney. Mocht iemand 10% korting willen op de jaarkaart, dan horen wij het graag!!!
  • WvSteen zei:

    Aloha,
    Mijn partner en ik willen graag jaarkaarten aanschaffen. Wie is er 15 t/m 18 sept in DLP en wil stempels hebben?
    Je kan ons bereiken via wendy@isgek.com.
    Groetjes

    Hoi Wendy,

    Heb je ondertussen al iemand gevonden voor je korting?

    Groetjes
  • Hoi!

    Wij kunnen nog 6 mensen korting geven op een jaarpas.
    Onze eerst volgende trip zal zijn van 21-24 juli..
    We zijn maandelijks wel een weekendje daar, dus datums zijn bespreekbaar..
    Alvast bedankt.

    Groetjes
  • Goedemorgen Allen,

    Wij zijn van 25 Juli tot 7 Augustus in DLP. Wij kunnen nog 9 mensen blij maken met 10% korting op hun jaarkaart(en). Per 3 jaarkaarten geven wij een extraatje van 20 euro cadeau! Graag reageren via persoonlijk bericht of email naar Sjampoo1@hotmail.com.

    Groetjes Sander.
  • Hallo allemaal,

    Van 25 (namiddag) t/m 28 juli 2016 zijn wij weer in Disneyland Parijs en kunnen wij verschillende geïnteresseerden 10% korting geven op een jaarkaart of korting gewoon voor ingang als jullie geen jaarkaart willen aankopen.
    Als jullie voor een jaarkaart gaan zouden wij ook heel graag de stempels willen ontvangen voor de verlenging van onze jaarkaart.
    Jullie kunnen ons contacteren op volgend e-mailadres: geert.de.vylder@outlook.com of op de volgende GSM-nummers: 0031-6-22400243 of 0032-473-239056.

    Met vriendelijke Disney-groeten,

    Geert De Vylder
  • Hallo,

    Wij zijn zaterdag 16 juli en zondag 17 juli weer in dlp en kunnen nog aan 6 mensen korting geven. Aangezien we vrijdag al naar Parijs gaan, kunnen we indien gewenst al vroeg bij het park zijn.
  • Hi,

    We zijn op zoek naar iemand die ons korting kan geven op een abonnement tussen 16 en 18 juli. We zijn met 8 personen, wie heeft er nog stempels nodig en is dan in Disney?

    Groeten,
    Danielle

    Hoi Danielle,

    Ben je al voorzien? Zo niet, kan ik je aan 6x korting helpen de 16e (17e kan ook).

    Groet,

    Remco

  • Wij hebben nog 1 stempeltje nodig, we zijn nog in Disney tot 15 juli 2016 of op 17 en 18 september 2016.

    Wil je dus graag 10% korting mail dan naar engeltje00@hotmail.com om verder af te spreken.

    Wij willen eventueel afspreken voor de parking zodat je geen parkeerkosten moet betalen.

    Groetjes Kim
  • wij mogen weer van 26 september t/m 30 september en kunnen nog 6 mensen voorzien van een jaarkaart met korting.
  • Hoi
    Wij gaan op 30 augustus met ons gezin (4 pers.) een dagje naar disneyland en willen waarschijnlijk een dreampas nemen.
    Wie kan ons die dag evt helpen met korting?
Log In of Registreer om te reageren.