Wanneer mag ik korting geven?

januari 2013 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Goede avond ik heb een vraagje van af wanneer mag ik mensen korting geven voor hun jaarkaart???
Ik heb 26 dec 2012 samen met mijn vriendin een fantasie jaarkaart aangeschaft van af wanner mogen wij dan andere mensen korting geven bij hun aanschaf ????

Reacties

  • Mag je nu al.
    Al dacht ik dat je wel direct na aanschaf al wel korting kon geven, maar dat je pas na 1 maand stempels kan verzamelen.

  • Goede avond ik heb een vraagje van af wanneer mag ik mensen korting geven voor hun jaarkaart???
    Ik heb 26 dec 2012 samen met mijn vriendin een fantasie jaarkaart aangeschaft van af wanner mogen wij dan andere mensen korting geven bij hun aanschaf ????

    Hoi Leroy,
    Officieel mag je korting geven en voor stempels sparen vanaf de tweede maand dat je de jaarkaart in bezit hebt. In jullie geval is dat dus vanaf 27 januari 2013. Ervaringen van mede-jaarkaarthouders laten zien dat er ook in de eerste maand korting gegeven kan worden, maar er worden dan geen stempels uitgedeeld.
    Groetjes,
    Lars
  • okee dank jullie wel dan ga ik maar ergens een berichtje plaatsen om iemand korting te geven
    neem aan dat dat ook op deze site kan maar welke site zou dat eventueel nog meer kunnen ???
  • Hallo wij hebben afgelopen zomer
    Jaarkaarten aangeschaft met 10%korting.
    Die meneer waar we die korting van hadden
    Heeft netjes zijn stempels gehad. Nou is
    mijn vraag mogen wij nu ook die stempels gaan
    sparen voor gratis jaarkaart verlening ???
    Groetjes Jeroen
  • Tuurlijk :)
    Korting geven mag je al meteen na aanschaf dacht ik, maar het verzamelen van stempels kan je pas doen als je je pas 1 maand in bezit hebt.
Log In of Registreer om te reageren.