Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

16465676970105

Reacties

  • Hoi
    Wij gaan op 30 augustus met ons gezin (4 pers.) een dagje naar disneyland en willen waarschijnlijk een dreampas nemen.
    Wie kan ons die dag evt helpen met korting?

    Wij helpen je graag - ik stuur je een berichtje
  • Lars je mag me van de lijst af halen, wij kunnen geen korting meer geven

    denk je wel, groetjes
  • Goedemorgen Allen,

    Wij zijn van 25 Juli tot 7 Augustus in DLP. Wij kunnen nog 9 mensen blij maken met 10% korting op hun jaarkaart(en). Per 3 jaarkaarten geven wij een extraatje van 20 euro cadeau! Graag reageren via persoonlijk bericht of email naar Sjampoo1@hotmail.com.

    Groetjes Sander.

  • We zullen op de volgende data aanwezig zijn in DLP

    30 augustus 2016
    10 en 11 september 2016
    8 oktober 2016
    31 oktober en 1 november 2016
    31 december en 1 januari 2017

    Wie kunnen we gelukkig maken met 10% korting? We kunnen 6 mensen gelukkig maken ;-)

  • juli 2016 aangepast
    hoi,
    wij zijn zaterdag 16 juli in Disney en kunnen nog 9 mensen korting geven je kan ook altijd contact opnemen via de mail mich_daan22@live.nl
  • Hallo,

    Ik ben nieuw hier maar zou graag willen proberen om via dit forum mensen te vinden die via ons 10% korting willen ontvangen op hun jaarpas. En wij dus stempels. Onze 4 passen zijn nog geldig t/m 25 juli 2016 en moeten nog alle stempels verzamelen dus totaal 12 stuks. Een beetje late actie van onze kant maar wie niet waagt wie niet wint.
    Wij zijn in disney land 19-07-2016 tot en met 23-07-2016. Misschien ook wel iets eerder of iets langer maar dat weet ik nog niet zeker.
    Graag hoor ik of er iemand anders in die periode gebruik wil maken van onze 10% korting en ons dus een stempel kan bezorgen.

    Groeten Geertje en voor iedereen die weer naar Disney gaat deze zomer veel plezier.
  • geertje zei:

    Hallo,

    Ik ben nieuw hier maar zou graag willen proberen om via dit forum mensen te vinden die via ons 10% korting willen ontvangen op hun jaarpas. En wij dus stempels. Onze 4 passen zijn nog geldig t/m 25 juli 2016 en moeten nog alle stempels verzamelen dus totaal 12 stuks. Een beetje late actie van onze kant maar wie niet waagt wie niet wint.
    Wij zijn in disney land 19-07-2016 tot en met 23-07-2016. Misschien ook wel iets eerder of iets langer maar dat weet ik nog niet zeker.
    Graag hoor ik of er iemand anders in die periode gebruik wil maken van onze 10% korting en ons dus een stempel kan bezorgen.

    Groeten Geertje en voor iedereen die weer naar Disney gaat deze zomer veel plezier.

    Hoi Geertje,

    Welkom bij DiscoverTheMagic.nl! Ik heb jullie data toegevoegd aan de lijst met kortinggevers.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,

    Wij zijn regelmatig in Disneyland Parijs. En kunnen nog 6 personen 10% korting geven op een Jaarkaart.
    Data en tijden in overleg ! Als je mij mailt kunnen we een dag en tijdstip bij DLP afspreken.
    Mailadres : esther.hennion@ziggo.nl

    Groetjes, Esther.
  • Hugo zei:

    Ik vind het moeilijk om te ontdekken of mensen die korting vragen ook al korting van iemand gekregen hebben. Is het een idee om je eigen bericht (waarin je korting vraagt of aanbiedt) aan te passen als je een afspraak met iemand hebt gemaakt? Daarmee voorkomen we dat we elkaar berichten gaan sturen terwijl dat allang niet meer hoeft of nodig is.
    Wat vinden jullie daarvan?

  • Vind ik een goed idee Hugo ! Ik reageer soms ook niet omdat ik denk nav. van berichtjes dat men al voorzien is. Weet niet of dit moeilijk te implementeren is .....
  • hey
    wij kunnen nog wel wat mensen korting geven de volgende datums zijn wij in het park
    15-16-17 juli
    18-19 september
    23-24-25 december
    11-12-13-14-15 april 2017
  • Hallo iedereen!

    Wij zullen tussen woensdag 20 en vrijdag 22 juli weer in het park zijn, dus wij kunnen nog aan 6 mensen korting geven op hun aanschaf van jaarkaarten! Als iemand interesse heeft, kunnen wij in de ochtend voor het park afspreken dan scheelt dit weer 15 euro in parkeerkosten voor u, dus eigenlijk krijgt u er nog eens 15 euro bij om in het park uit te geven! Bij interesse kunt u mij gerust mailen naar cheyennekooijman@hotmail.com.

    Groetjes Cheyenne
  • Hallo allemaal!

    Wij zijn van 26 t/m 29 juli in Disney! Wij kunnen nog 4 mensen korting geven!
    Ik ben bereikbaar via vivzel@gmail.com
    Ik hoor het graag!

    Groet,
    Vivian
  • Hoi hoi! Ik ben nieuw hier en val meteen met de deur in huis! Ik ben 6 en 7 augustus en 29 sep tm 2 oktober in disney en kan 3 mensen korting geven. Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag!
  • biarico zei:

    Op 23/7 en 24/7 zijn wij weer in disneyland pariijs en wij kunnen nog 9 mensen korting geven. Wij zijn dan heel blij met de stempels. Met wie kunnen wij iets afspreken? Per 3 stempels willen wij 20,-- kado geven. Je kan ons bereiken via biarico@ziggo.nl bellen mag ook 06-10976917. Heel

    biarico zei:

    Op 23/7 en 24/7 zijn wij weer in disneyland pariijs en wij kunnen nog 9 mensen korting geven. Wij zijn dan heel blij met de stempels. Met wie kunnen wij iets afspreken? Per 3 stempels willen wij 20,-- kado geven. Je kan ons bereiken via biarico@ziggo.nl bellen mag ook 06-10976917. Heel graag tot horens.
    Gr. Richard en Bianca.

    Wie ooh wie maken wij blij en wie ooh wie maakt onze dochters blij
  • Beste Disneyfans,

    Van 10 t/m 12 september ben ik in Disneyland en kan ik aan 3 mensen korting geven op de aanschaf van een jaarkaart. Wil je hier gebruik van maken? Stuur me dan even een PM!
  • Beste Disney fans,

    In de periode van 7 tot 19 augustus zijn we regelmatig in het park. We missen nog 2 stempels voor verlenging van onze jaarpassen. Wie is nog op zoek naar aankoop van een jaarabonnement met korting en wil ons graag helpen? We geven graag 40 euro zakgeld voor in het park en mits goed afspreken kun je ook op onze kaarten parkeren op de eerste dag. We geven graag uitleg over de soorten abonnementen en hoe wij die maximaal benut hebben, alsook tips over voordelig slapen in de buurt. Mailen kan op natasja@vdvoort.be.

    Tot snel! Tony, Natasja en de kindjes!
  • Hallo allemaal!

    Last minute: Maandag 1 augustus 2016 gaan wij voor 3 personen jaarpassen aanschaffen.
    Is er dan toevallig iemand in het park die wij blij kunnen maken met een jaar-verlenging? En natuurlijk heel fijn als wij de 10% korting mogen ontvangen van iemand! :smile:

    Ik hoor het graag!

  • juli 2016 aangepast

    Hallo allemaal!

    Last minute: Maandag 1 augustus 2016 gaan wij voor 3 personen jaarpassen aanschaffen.
    Is er dan toevallig iemand in het park die wij blij kunnen maken met een jaar-verlenging? En natuurlijk heel fijn als wij de 10% korting mogen ontvangen van iemand! :smile:

    Ik hoor het graag!

    Ja ik kan wel voor drie personen korting geven!
    Hoe laat verwachten jullie daar te zijn?
    Wellicht kunnen we ook wat afspreken zodat jullie de eerste dag geen parkeerkosten hoeven te betalen

    Stuur me anders even en mailtje naar gijsb802@gmail.com

    Dan kunnen we even gegevens uitwisselen :)

  • Hallo allemaal!

    Last minute: Maandag 1 augustus 2016 gaan wij voor 3 personen jaarpassen aanschaffen.
    Is er dan toevallig iemand in het park die wij blij kunnen maken met een jaar-verlenging? En natuurlijk heel fijn als wij de 10% korting mogen ontvangen van iemand! :smile:

    Ik hoor het graag!

    Hoi Duchess90,

    Handige tip als je afspreekt met bestaande jaarkaarthouders: Schaf online op voorhand per persoon een dagkaart aan zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa. Met onze E-tickets kun je namelijk direct naar binnen en afspreken bij Bureau Passeport Annuel met de kortinggever op een willekeurig tijdstip. Op 1 augustus zijn de SUPER MAGIC tickets geldig. Bestel de dagkaarten hier als E-tickets: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.
  • Hallo


    Wij zouden nog 2 stempels kunnen gebruiken voor de verlenging van de jaarkaart van ons zoontje.

    In pricipe kunnen we altijd wel naar Disney gedurende vakantie en daarbuiten in de weekenden. We moeten dit wel ong een week of anderhalf van te voren weten ivm werk

    Mocht er iemand interesse hebben in korting op een jaarkaart horen we dit graag!!

    Groetjes
  • Lars zei:

    Hallo allemaal!

    Last minute: Maandag 1 augustus 2016 gaan wij voor 3 personen jaarpassen aanschaffen.
    Is er dan toevallig iemand in het park die wij blij kunnen maken met een jaar-verlenging? En natuurlijk heel fijn als wij de 10% korting mogen ontvangen van iemand! :smile:

    Ik hoor het graag!

    Hoi Duchess90,

    Handige tip als je afspreekt met bestaande jaarkaarthouders: Schaf online op voorhand per persoon een dagkaart aan zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa. Met onze E-tickets kun je namelijk direct naar binnen en afspreken bij Bureau Passeport Annuel met de kortinggever op een willekeurig tijdstip. Op 1 augustus zijn de SUPER MAGIC tickets geldig. Bestel de dagkaarten hier als E-tickets: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.
    Dank voor alle tips Stefan-89 en Lars! We hebben er zin in en zoals het er nu uit ziet moet het helemaal gaan lukken! :smile:

  • Van 7 tot 12 augustus (in de buurt van) Disneyland. Ik ben nog opzoek naar 6 stempels. Als iemand met korting een jaarkaart wil halen en mij blij wil maken met stempels, heel graag!

    Je kunt mailen naar Yara_voetbalgirl@hotmail.com
  • juli 2016 aangepast
    11 t/m 13 augustus

    Heerlijk altijd naar Disneyland en 10% korting op een jaarpas!

    3 jaarpassen tegelijk? dan trakteer ik jullie ook nog op een hamburger/frites lunchmenu voor 3 personen in Disneyland om te vieren dat mijn pas verlengd is.

    Wie maakt mij en zichzelf blij?

    Wij zijn van 11-13 augustus in Disneyland

    Wil je afspreken, mail dan naar alice_in_disneyland@outlook,com. Dan kunnen we daarna gsm nummers uitwisselen om definitief af te spreken.

    Hoe werkt het:
    Je koopt eerst een dagpasje bij de kassa, dan spreken we af bij het jaarpas bureau in het park, dit zit vlakbij Discovery land. We gaan samen naar binnen. Jij krijgt dan de 10% korting en ik een stempel. Daarna gaat iedereen weer zelf verder en van Disneyland genieten.

    Heb je vragen, email gerust,

    Alice
  • Hallo Disneyfans,

    Wij zijn van 2 tot 8 januari 2017 in de parken, en kunnen 6 mensen sponsoren. Interesse? Je kunt me bereiken via lieneke73@gmail.com.

    Groetjes, Lieneke
  • Hallo disneyfans,

    Wij zijn van 2-8-'16 t/m 14-8-'16 in de buurt van Disneyland.
    Ga jij in die tijd ook, en ga je 3 dagen of meer per jaar het park in? Dan is het aanschaffen van een jaarkaart voordeliger voor je.
    Doe je dit via iemand die al een jaarkaart heeft krijg je 10% korting.

    Wij kunnen nog 10 mensen aan de korting helpen. Tevens kunnen we afspreken net buiten de poort van de parken zodat je geen €20,- parkeerkosten hoeft te betalen.

    Je kunt contact opnemen via gerdawit@hetnet.nl of via app of bellen naar 06-48811428

    Magische groet Gerda
  • Ik ben er van 4 tot 7 oktober en kan 2 mensen 10 % korting geven
  • Ik kan 13 tm 16 oktober 3 mensen korting geven in ruil voor stempeltjes :-)
  • Hey! Wij gaan met z'n vieren van 24 tot en met 27 oktober naar Disney en kunnen dus mensen voorzien van korting. Op de 24e schaffen we onze jaarkaarten aan dus op de 25e kunnen we korting geven. We kunnen in totaal twaalf mensen van korting voorzien
  • nmxv zei:

    Hey! Wij gaan met z'n vieren van 24 tot en met 27 oktober naar Disney en kunnen dus mensen voorzien van korting. Op de 24e schaffen we onze jaarkaarten aan dus op de 25e kunnen we korting geven. We kunnen in totaal twaalf mensen van korting voorzien

    Ter info ... Je kan pas stempels sparen als je je jaarkaart minimaal 1 maand hebt hoor, in jouw geval dus pas vanaf 24 of 25 november ...

Log In of Registreer om te reageren.