Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

16566687071105

Reacties

  • Hallo,
    Wij zijn weer in DLP in de periode van 7 t/m 13 oktober en kunnen nog aan 6 mensen jaarkaartkorting geven, in ruil voor stempels !
    Graag 'n mailtje als je interesse hebt ! : esther.hennion@ziggo.nl

    Groetjes, Esther
  • Ellen zei:

    nmxv zei:

    Hey! Wij gaan met z'n vieren van 24 tot en met 27 oktober naar Disney en kunnen dus mensen voorzien van korting. Op de 24e schaffen we onze jaarkaarten aan dus op de 25e kunnen we korting geven. We kunnen in totaal twaalf mensen van korting voorzien

    Ter info ... Je kan pas stempels sparen als je je jaarkaart minimaal 1 maand hebt hoor, in jouw geval dus pas vanaf 24 of 25 november ...

    Oh dat wist ik niet! Voorheen was het slechts een dag. Dankje!
  • Vanaf 21 augustus zijn wij vlakbij Disney (tot eind augustus). Zijn er dan misschien nog mensen die stempels nodig hebben. Wij willen dan graag 3 jaarkaarten...
  • Vanaf 21 augustus zijn wij vlakbij Disney (tot eind augustus). Zijn er dan misschien nog mensen die stempels nodig hebben. Wij willen dan graag 3 jaarkaarten...

    Wij zijn 30 augustus in Dlp maar kunnen maar 2 mensen 10% korting geven

    Groetjes
  • Vanaf 21 augustus zijn wij vlakbij Disney (tot eind augustus). Zijn er dan misschien nog mensen die stempels nodig hebben. Wij willen dan graag 3 jaarkaarten...


    Wij zouden jullie graag helpen, ik stuur je een pb!

  • Hallo allemaal,

    Wij willen graag met ons gezinnetje van 18 tot en met 21 augustus een weekendje naar Disneyland Parijs. Wij willen hier dan graag met 4 personen een jaarabonnement aanschaffen.
    Wie wil ons helpen met de korting zodat wij jullie ook weer aan de stempeltjes kunnen helpen?
    Contact ons via mail Kristy.Hommerson@gmail.com

    Dankjewel alvast!

    Liefs ons.
  • augustus 2016 aangepast
    Hoi Disneyfans,
    Wij zijn inmiddels voorzien en erg blij dat onze jaarpassen verlengd worden.
    We kunnen dus helaas geen andere mensen meer korting geven.
    Groetjes
    Alice
  • 11 t/m 13 augustus

    Heerlijk altijd naar Disneyland en 10% korting op een jaarpas!

    3 jaarpassen tegelijk? dan trakteer ik jullie ook nog op een hamburger/frites lunchmenu voor 3 personen in Disneyland om te vieren dat mijn pas verlengd is.

    Wie maakt mij en zichzelf blij?

    Wij zijn van 11-13 augustus in Disneyland

    Wil je afspreken, mail dan naar alice_in_disneyland@outlook,com. Dan kunnen we daarna gsm nummers uitwisselen om definitief af te spreken.

    Hoe werkt het:
    Je koopt eerst een dagpasje bij de kassa, dan spreken we af bij het jaarpas bureau in het park, dit zit vlakbij Discovery land. We gaan samen naar binnen. Jij krijgt dan de 10% korting en ik een stempel. Daarna gaat iedereen weer zelf verder en van Disneyland genieten.

    Heb je vragen, email gerust,

    Alice

    We zijn inmiddels voorzien en kunnen geen korting meer geven.
    Groetjes
    Alice
  • Beste allemaal,

    Wij willen op vrijdag 19 augustus naar Disney gaan. Wij beschikken over 3 jaarkaarten waarbij we nog 7 mensen kunnen voorzien van korting op de jaarkaart.

    Uiteraard in ruil voor de stempels :)

    Wij horen graag van jullie!

    Dankjewel

    Daimy
  • Krisje zei:

    Hallo allemaal,

    Wij willen graag met ons gezinnetje van 18 tot en met 21 augustus een weekendje naar Disneyland Parijs. Wij willen hier dan graag met 4 personen een jaarabonnement aanschaffen.
    Wie wil ons helpen met de korting zodat wij jullie ook weer aan de stempeltjes kunnen helpen?
    Contact ons via mail Kristy.Hommerson@gmail.com

    Dankjewel alvast!

    Liefs ons.

    Hoi,

    ik stuur je een privé berichtje!
    Gr Hilke
  • U kunt mailen naar Yara_voetbalgirl@hotmail.com als u op 18 of 19 augustus jaarkaarten met korting wilt aanschaffen.
  • augustus 2016 aangepast
    Hallo,

    Wij zijn vanaf volgende week dinsdag 16 augustus tot en met de 18e weer in Disney te vinden.
    Ik kan nog korting geven aan 6 personen.

    Groetjes,
    Maryam



  • Tijdens het halve marathon weekend zijn wij in Disney en ik kan nog aan 3 personen korting geven!!
    Wie helpt mij aan een verlenging van mijn jaarkaart?

    aankomst vrijdag 23 september tm zondag 25 september 2016

    Graag hoor ik van je! mag ook per mail mwkloosterman@hotmail.com

    Groetjes Marian

    ps lars wil je mij op de lijst zetten? Dank je!
  • Hoi wij zijn op donderdag 18 en vrijdag 19 augustus in Disney en kunnen dan nog aan 5 personen korting geven! Ik hoor het graag! Je kunt me bereiken op hilkerogier@kpnmail.nl
    Gr Hilke
  • Hoi, ook wij zijn weer in Disney van 1 tem 4 november en kunnen nog 4 stempeltje geven.
    Je kan me bereiken via ellen0628@pandora.be
  • Beste mensen, wij gaan op 4 sept as naar Disney. Wie zou ons op deze datum kunnen helpen bij het aanschaffen van 3 dream jaarpassen? Ik hoor het graag. Alvast bedankt! Gr, Anushka
  • Anushka zei:

    Beste mensen, wij gaan op 4 sept as naar Disney. Wie zou ons op deze datum kunnen helpen bij het aanschaffen van 3 dream jaarpassen? Ik hoor het graag. Alvast bedankt! Gr, Anushka

    . Je kunt me mailen op: anushkao@outlook.com

  • Goedenavond allemaal,

    Wij gaan 14 augustus 2016 voor het eerst naar disney ☺ en zouden daar graag een jaarpaspoort willen aanschaf voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Nu lees ik hier dat dat ook met eventuelen korting kan met bestaande pashouders. Hoe gaat dit in zijn werk? En moeten we eerst een super magic dagkaart of e-ticket kopen om die vervolgens om te laten zetten naar een dream paspoort?

    Alvast bedankt!
    Groetjes Nicole
  • Goedenavond allemaal,

    Wij gaan 14 augustus 2016 voor het eerst naar disney ☺ en zouden daar graag een jaarpaspoort willen aanschaf voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Nu lees ik hier dat dat ook met eventuelen korting kan met bestaande pashouders. Hoe gaat dit in zijn werk? En moeten we eerst een super magic dagkaart of e-ticket kopen om die vervolgens om te laten zetten naar een dream paspoort?

    Alvast bedankt!
    Groetjes Nicole

    Dag Nicole,

    Je kan best dagtickets kopen via deze website. Zijn voordeligst. Bij het aanschaffen van het jaarpaspoort w dit dan verrekend. We kunnen zondag aanwezig zijn maar slechts in de namiddag en we kunnen maar 2 mensen korting geven.

    Stuur maar een PM indien we kunnen afspreken en jou kunnen helpen

    Groetjes
    Leen
  • Leen zei:

    We zullen op de volgende data aanwezig zijn in DLP

    30 augustus 2016
    10 en 11 september 2016
    8 oktober 2016
    31 oktober en 1 november 2016
    31 december en 1 januari 2017

    Wie kunnen we gelukkig maken met 10% korting? We kunnen 6 mensen gelukkig maken ;-)

    We gaan ook
    14 en 15 augustus 2016 en 7 oktober 2016

    We kunnen nog 2 mensen gelukkig maken met 10% korting.
  • Nogmaals, ik ben 13 tm 16 oktober in Disney en kan nog drie mensen voorzien van korting :-)

    Je kunt me eventueel ook mailen patries_v@hotmail.com
  • Hallo !!

    Wij zijn donderdag 18 augustus in Disneyland en kunnen dan nog aan 2 personen 10% kortinging geven op 'n jaarkaart.

    Ook zijn wij van 7 t/m 12 oktober weer in Disneyland, en kunnen dan ook nog korting geven !

    Bij interesse graag mailen naar : esther.hennion@ziggo.nl

    Groetjes!
  • Disneyfans,

    Wij gaan van 10 t/m 13 oktober en kunnen korting verlenen op aanschaf van een jaarpas! Eerste keer, ik voorzie je met alle plezier van tips& advies. Groetjes, Nicole
    nicolejaja@hotmail.com
  • Wij zijn donderdag 18 augustus in Disneyland, en kunnen aan 6 ( ipv. 2 zoals eerder vermeld ) mensen 10 % korting geven bij de aanschaf van 'n jaarkaart.
    Graag een mailtje als U interesse heeft !! : esther.hennion@ziggo.nl
  • Wij kunnen op donderdag 18 augustus en vrijdag 19 augustus nog korting geven aan 7 personen!
    Bij interesse kun je mailen naar hilkerogier@kpnmail.nl
  • Goedenmiddag! Ik ben 29 september tot en met 2 oktober in Disney en kan dan 3 mensen korting geven.
  • Hallo,

    Wij zijn vanaf 5 September t/m 8 september in Disneyland Parijs, wij kunnen aan 6 mensen korting geven.

    Graag contact opnemen via de mail alex.disney@ziggo.nl

    Groetjes,

    Alex
  • Hallo Luitjes,

    Wij zijn in Disney van 22 tot 26 augustus en kunnen nog 7 mensen korting aanbieden.
  • Hallo allemaal,

    Op 31 oktober en 01 november 2016 zijn wij weer in Disneyland Parijs en kunnen wij verschillende geïnteresseerden 10% korting geven op een jaarkaart of korting gewoon voor ingang als jullie geen jaarkaart willen aankopen.
    Als jullie voor een jaarkaart gaan zouden wij ook heel graag de stempels willen ontvangen voor de verlenging van onze jaarkaart.
    Jullie kunnen ons contacteren op volgend e-mailadres: geert.de.vylder@outlook.com of op de volgende GSM-nummers: 0031-6-22400243 of 0032-473-239056.

    Met vriendelijke Disney-groeten,

    Geert De Vylder
  • Hallo

    We zijn op maandag 3 oktober en op zaterdag 7 en zondag 8 januari in de parken en kunnen aan 12 mensen korting geven

    fc462358@skynet.be als je interesse hebt
Log In of Registreer om te reageren.