Een ticket 1 dag / 2 Parken van 20 euro voor 5 van je vrienden! (7 januari-15 maart 2013)

januari 2013 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Ik zag het volgende voorbij komen:
Deel de magie van de Disney Parken met vrienden uit 7 januari-15 maart 2013 inbegrepen (behalve 9 en 10 maart 2013)!
Door het aanbieden van tickets Vrienden 1 Dag / 2 Parken vanaf 20 € per persoon, een onvergetelijke dag doorbrengen in de Disney Parken met vijf vrienden.
Deze winter, kom vol avontuur en onvergetelijke momenten beleven samen met je vrienden met de magie van Disneyland ® Paris!
7 januari-15 maart 2013 inbegrepen (behalve 9 en 10 maart), doen opstaan ​​tot 5 van uw vrienden een speciale aanbieding:
€ 20 ticket 1 dag / 2 Parken voor vrienden van jaarlijkse Paspoorten Dream, Fantasy en Francilien. *
€ 24 ticket 1 dag / 2 Parken voor vrienden van jaarlijkse Paspoorten Discovery en Classic. *
zag het niet op het form dus denk deel het even Cool
http://offres.disneylandparis.fr/passeport-annuel/adherents/bons-plans/offre-de-reve-tickets-disney.xhtml#

Reacties

  • Hoi Lars,
    Ik ben van 14 - 16 februari met mijn man en 2 kids (13 en 15 jaar) in Disneyland . Natuurlijk wil ik zo goedkoop mogelijk toegangskaarten hebben. In 1e instantie wilde ik jaarkaarten aanschaffen, maar ik wil ter plekke niet een tijd in de rij staan om ze te laten maken. Zonde van de tijd!.
    Bovenstaande aanbieding lijkt mij wel heel interessant. Weet jij of dit inderdaad klopt dat ik dan voor € 80 / € 96 per dag met 4 personen binnen ben als ik een jaarkaarthouder vind die dit voor mij wil regelen?
    Als ik het goed begrijp ga ik met een jaarkaarthouder naar de kassa en koopt hij/zij 4 dagkaarten voor mij. En dit doen we dus 3 dagen.
    Kun je ook aan de kassa dagkaarten voor de volgende dag en de dag daarna kopen?
    Dan kan ik voor alle dagen in 1 keer de kaarten kopen.
    En complimenten voor de site. Alle info die je zoekt kun je hier vinden.
    Groet, Hester
  • De 'Bring a Friend' actie voor jaarkaarthouders is inderdaad terug. Van 7 januari t/m 15 maart (9 & 10 maart uitgezonderd) kunnen jaarkaarthouders maximaal 5 vrienden per week meenemen voor de speciale prijs van €20,- per dagkaart (€24,- voor Découverte & Classic jaarkaarthouders). Binnen deze periode mogen er maximaal 20 kaarten worden gekocht.
    Hester zei:


    Hoi Lars,
    Ik ben van 14 - 16 februari met mijn man en 2 kids (13 en 15 jaar) in Disneyland . Natuurlijk wil ik zo goedkoop mogelijk toegangskaarten hebben. In 1e instantie wilde ik jaarkaarten aanschaffen, maar ik wil ter plekke niet een tijd in de rij staan om ze te laten maken. Zonde van de tijd!.
    Bovenstaande aanbieding lijkt mij wel heel interessant. Weet jij of dit inderdaad klopt dat ik dan voor € 80 / € 96 per dag met 4 personen binnen ben als ik een jaarkaarthouder vind die dit voor mij wil regelen?
    Als ik het goed begrijp ga ik met een jaarkaarthouder naar de kassa en koopt hij/zij 4 dagkaarten voor mij. En dit doen we dus 3 dagen.
    Kun je ook aan de kassa dagkaarten voor de volgende dag en de dag daarna kopen?
    Dan kan ik voor alle dagen in 1 keer de kaarten kopen.
    En complimenten voor de site. Alle info die je zoekt kun je hier vinden.
    Groet, Hester

    Hoi Hester,
    Bedankt voor je complimenten!
    Als jullie een jaarkaarthouder vinden die deze kaarten koopt, dan kan daar gewoon gebruik van worden gemaakt. Per jaarkaarthouder mogen er maximaal 5 tickets per week worden gekocht. Binnen de gehele periode (7 januari t/m 15 maart) mogen er maximaal 20 kaarten worden gekocht. Als je hier meerdere dagen gebruik van wilt maken, dan zul je dus ook meerdere jaarkaarthouders moeten 'inhuren'. Het is niet mogelijk voor meerdere dagen deze kaarten te kopen. Kaarten zijn alleen geldig op de dag van aankoop.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Nu heb ik nog een vraagje.... Wij hebben 3 jaarpassen en gaan in feb naar Disney. Er gaat wat familie mee en die wilden we laten profiteren van de 20 euro actie! Het gaat in totaal om 8 personen ( 4 volw en 4 kinderen ). Nu blijkt dat je maximaal 5 kaarten per week per pas kan aanschaffen..... We willen 2 dagen gaan... Klopt het dat de week van maandag t/m zondag loopt? Want dan kunnen we de zondag en de maandag gebruiken om naar t park te gaan. Weet jij of dat klopt??? ( ik hoop het wel natuurlijk !! )
    Groetjes, Ilja
  • Ilja zei:


    Hoi Lars,
    Nu heb ik nog een vraagje.... Wij hebben 3 jaarpassen en gaan in feb naar Disney. Er gaat wat familie mee en die wilden we laten profiteren van de 20 euro actie! Het gaat in totaal om 8 personen ( 4 volw en 4 kinderen ). Nu blijkt dat je maximaal 5 kaarten per week per pas kan aanschaffen..... We willen 2 dagen gaan... Klopt het dat de week van maandag t/m zondag loopt? Want dan kunnen we de zondag en de maandag gebruiken om naar t park te gaan. Weet jij of dat klopt??? ( ik hoop het wel natuurlijk !! )
    Groetjes, Ilja

    Hoi Ilja,
    In de voorwaarden van de 'Bring a Friend' actie staat dat een week inderdaad van maandag t/m zondag loopt. Op maandag gaat dus een nieuwe week in waarbij er wederom maximaal 5 tickets per jaarkaarthouder gekocht kunnen worden.
    Groetjes,
    Lars
  • Van donderdag 14 tot en met zaterdag 16 februari ben ik in Disneyland.
    Ik zoek voor die dagen 3 jaarkaarthouders die voor mij dagelijks 4 dagkaarten willen kopen .
    Die kosten nu €20 per stuk maar ik betaal als dank €25 per stuk .
    Groeten , Hester
  • Hoihoi!
    Is er inmiddels al bekend of deze actie in de zomer ook weer geldt?
    Groetjes Marijke
  • marijke zei:


    Hoihoi!
    Is er inmiddels al bekend of deze actie in de zomer ook weer geldt?
    Groetjes Marijke

    Hoi Marijke,
    Op dit moment is er nog geen informatie beschikbaar over de terugkeer van deze actie komende zomer. De afgelopen jaren is deze actie telkens beschikbaar geweest in de zomer, dus dat zal ook dit jaar weer zo zijn, alleen zijn de specifieke data nog niet bekend. Houdt Facebook & Twitter van DiscoverTheMagic.nl in de gaten voor het laatste nieuws.
    Groetjes,
    Lars
  • Dag Lars en mede-lezers, bij deze actie ben ik benieuwd of onze" friends" ook gebruik mogen maken van de magische uren? Mogen ze al voor 10.00 uur mee naar binnen? Iemand deze kennis of ervaring in huis? Groet Sascha

  • Dag Lars en mede-lezers, bij deze actie ben ik benieuwd of onze" friends" ook gebruik mogen maken van de magische uren? Mogen ze al voor 10.00 uur mee naar binnen? Iemand deze kennis of ervaring in huis? Groet Sascha

    Hoi Sasha,
    Nee, bezoekers met normale tickets (lees: geen onderdeel van een arrangement in de Disney hotels of een Fantasy '20ème Anniversaire' of Dream jaarkaart) krijgen geen toegang tot de Extra Magic Hours.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.