Jaarkaarten (algemene vragen)

1171820222382

Reacties

  • Hoi Lars

    Als je jaarkaart de vorige keer anderhalf jaar is verlengd, wordt deze dan bij opnieuw verlengen weer voor anderhalf jaar verlengd of slechts voor een jaar?

    Groetjes
    Vivianne

    Hoi Vivianne,

    Bij een betaalde verlenging ontvang je standaard 6 maanden extra gratis, dus 18 maanden geldigheid voor de prijs van 12 maanden. Alleen bij een gratis verlenging via Parrainage is de geldigheid 12 maanden.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,

    Dankzij jouw website, hebben wij twee jaar geleden voor het eerst jaarkaarten aangeschaft, hiervoor hebben wij toen geen tickets gekocht, maar meteen bij de kassa gemeld dat we jaarkaarten wilden aanschaffen. We hebben ze toen daar afgerekend en zijn met een tijdelijke jaarkaart naar het BPA gegaan. Nu lees ik op verschillende websites dat je tickets moet hebben om binnen te komen, die je in mindering kan laten brengen op je jaarkaart. Kan het niet meer via 'onze' manier? Of wordt de andere manier aangeboden omdat het sneller is?

    Onze jaarkaarten zijn verlopen op 9 juni 2016 en we gaan pas 29 augustus 2016 weer, dit telt dan niet meer als verlengen toch? Er moet dan waarschijnlijk een hele nieuwe kaart aangeschaft worden, of niet?

    Alvast bedankt voor je hulp!

    Groetjes,

    Celine
  • Hallo Lars,

    Dankzij jouw website, hebben wij twee jaar geleden voor het eerst jaarkaarten aangeschaft, hiervoor hebben wij toen geen tickets gekocht, maar meteen bij de kassa gemeld dat we jaarkaarten wilden aanschaffen. We hebben ze toen daar afgerekend en zijn met een tijdelijke jaarkaart naar het BPA gegaan. Nu lees ik op verschillende websites dat je tickets moet hebben om binnen te komen, die je in mindering kan laten brengen op je jaarkaart. Kan het niet meer via 'onze' manier? Of wordt de andere manier aangeboden omdat het sneller is?

    Onze jaarkaarten zijn verlopen op 9 juni 2016 en we gaan pas 29 augustus 2016 weer, dit telt dan niet meer als verlengen toch? Er moet dan waarschijnlijk een hele nieuwe kaart aangeschaft worden, of niet?

    Alvast bedankt voor je hulp!

    Groetjes,

    Celine

    Hoi Celine,

    Dat klopt inderdaad. Jullie zullen een nieuwe jaarkaart moeten aanschaffen. Dat kan bij de kassa, maar jaarkaarten kunnen nu ook online worden aangeschaft. Je ontvangt dan een E-voucher die je binnen 6 maanden op een willekeurige dag naar keuze dient om te wisselen voor de definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel. Het voordeel hiervan is, is dat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa. De E-voucher is namelijk tevens een toegangsticket om direct het Disneyland Park binnen te gaan. Vervolgens wordt je sneller geholpen bij BPA omdat Disney al alle gegevens van je heeft. De jaarkaart gaat pas op dat moment in voor maximale geldigheid. Er wordt een pasfoto gemaakt et viola! Binnen notime sta je buiten en te genieten van de magie.

    Bestel je jaarkaarten eenvoudig en snel via ons online: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris

    Groetjes,
    Lars
  • Dag Lars,

    Wij hebben onlangs een jaarkaart aangeschaft en gaan deze in oktober in het park activeren. Het idee was om eerst de kaarten te activeren en dan de auto (gratis met de jaarkaart) op de parkeerplaats te parkeren. Nu begreep ik dat de eerste keer parkeren (voordat Fantasy kaart is geactiveerd) niet gratis is, maar zo'n 20 euro kost. Is er een "creatieve manier" om dit te omzeilen? Ik meen ooit iets te hebben gelezen met een tankstation waar je in de buurt kort zou kunnen parkeren, maar ik weet niet precies meer waar. Of wellicht een andere mogelijkheid voor kort parkeren?

    Dit is toch iets waar meer jaarkaarthouders tegenaan lopen zou je denken. En het lijkt me toch snel bespaard als dit anders kan.

    Groetjes,
    Marita
  • Marita zei:

    Dag Lars,

    Wij hebben onlangs een jaarkaart aangeschaft en gaan deze in oktober in het park activeren. Het idee was om eerst de kaarten te activeren en dan de auto (gratis met de jaarkaart) op de parkeerplaats te parkeren. Nu begreep ik dat de eerste keer parkeren (voordat Fantasy kaart is geactiveerd) niet gratis is, maar zo'n 20 euro kost. Is er een "creatieve manier" om dit te omzeilen? Ik meen ooit iets te hebben gelezen met een tankstation waar je in de buurt kort zou kunnen parkeren, maar ik weet niet precies meer waar. Of wellicht een andere mogelijkheid voor kort parkeren?

    Dit is toch iets waar meer jaarkaarthouders tegenaan lopen zou je denken. En het lijkt me toch snel bespaard als dit anders kan.

    Groetjes,
    Marita

    Hoi Marita,

    Als je verblijft in een Disney of partner hotel, dan kun je daar gratis parkeren en vervolgens met de shuttlebussen naar de parken. Breng je een dagbezoek aan de parken, dan blijft alleen de grote parkeerplaats van Disney of de parkeergarage naar Disney Village over om de auto kwijt te komen. Parkeren bij een tankstation is mij niet bekend. Op de dag van aanschaf van de jaarkaart is gratis parkeren niet inbegrepen, dus ook met kort parkeren ben je niet geholpen als je verder de hele dag in de parken wilt zijn.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Marita,

    als je parkeert in de parkeergarage bij de Village kun je, als je na je jaarkaart te hebben gehaald meteen teruggaat, voor minder dan €20 parkeren. Maar dan moet je daarna dus wel vanuit de parkeergarage alsnog naar de parkeerplaats rijden en daar dan, met je jaarkaart, gratis parkeren.
  • Hey hey! Ik ga in oktober weer naar Disney toe en ga weer een jaarkaart aanschaffen. Mijn vorige kaart verliep op 1 maart 2015. Kan ik me nog door iemand laten sponsoren? Ik hoorde dat er nu twee jaar tussen moet zitten, weet iemand hoe het nu zit met alle voorwaarden?
  • nmxv zei:

    Hey hey! Ik ga in oktober weer naar Disney toe en ga weer een jaarkaart aanschaffen. Mijn vorige kaart verliep op 1 maart 2015. Kan ik me nog door iemand laten sponsoren? Ik hoorde dat er nu twee jaar tussen moet zitten, weet iemand hoe het nu zit met alle voorwaarden?

    Hoi nmxv,

    Je mag inderdaad in de afgelopen twee jaar geen jaarkaart in je bezit hebben gehad om in aanmerking te komen voor de 10% Parrainage korting. In jouw geval is dat dus niet mogelijk.

    Bestel je jaarkaart eenvoudig online en ontvang een E-voucher. Deze voucher is 6 maanden geldig. Binnen deze periode kun je op een willekeurige dag naar het Disneyland Park om bij Bureau Passeport Annuel de definitieve jaarkaart te halen. De jaarkaart gaat op dat moment in voor maximale geldigheid. Je hoeft hierdoor niet meer in de rij te staan bij de kassa (de voucher geeft immers direct toegang tot het park) en bij Bureau Passeport Annuel wordt je sneller geholpen omdat Disney al je gegevens al heeft via de online voucher. Bestel je jaarkaart hier: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • wij willen vanavond nog vertrekken naar disneyland en daar een jaarabonnement kopen. Ik controleer nu juist eens of ik alle identiteitskaarten mee heb en wat zie ik de identeitskaart van mijn dochter? Ze is vervallen!! Ze is nog geen 12 jaar, dus een kids ID. Zouden we wel een jaarabonnement voor haar kunnen krijgen denken jullie? Super bedankt voor een antwoordje. Groetjes
  • betty zei:

    wij willen vanavond nog vertrekken naar disneyland en daar een jaarabonnement kopen. Ik controleer nu juist eens of ik alle identiteitskaarten mee heb en wat zie ik de identeitskaart van mijn dochter? Ze is vervallen!! Ze is nog geen 12 jaar, dus een kids ID. Zouden we wel een jaarabonnement voor haar kunnen krijgen denken jullie? Super bedankt voor een antwoordje. Groetjes

    Hoi betty,

    Dat is vervelend! In principe is het niet mogelijk om zonder een geldig identiteitsbewijs een persoonlijk document, zoals een jaarkaart, aan te vragen. Aangezien je dochter minderjarig is, kan er wellicht toch een uitzondering worden gemaakt, maar dit zul je ter plaatse moeten vragen. Neem het verlopen ID wel gewoon mee. Goede reis en succes!

    Groetjes,
    Lars
  • Is het ook mogelijk om maandelijks je jaarkaart te betalen?
  • Hoi dotty03, dat zou in principe wel moeten, aangezien DLP via het Iban-systeem gewoon van een nederlandse rekening maandelijks kan incasseren. Of ze het daadwerkelijk aanbieden, durf ik niet te zeggen. Aan franse jaarkaarthouders in ieder geval wel, dus navragen bij het BPA lijkt me handig.
  • Hoi dotty03,

    Wij hebben dit in oktober 2015 gevraagd toen we onze jaarkaart betaald gingen verlengen, ze gaven toen aan dat het alleen mogelijk was bij een Franse betaalrekening.
  • Hoi dotty03,

    Wij hebben dit in oktober 2015 gevraagd toen we onze jaarkaart betaald gingen verlengen, ze gaven toen aan dat het alleen mogelijk was bij een Franse betaalrekening.

    Dat klopt stefan, vorig jaar was het ook alleen voor fransen bedoeld.
    Maar het schijnt dat jet sinds dit jaar voor iedereen beschikbaar is alleen zul je dit zelf moeten aangeven, aangezien ze dit niet zullen vragen.
  • augustus 2016 aangepast
    Dus ik zou dit kunnen vragen. Ik ga namelijk 29 augustus een weekje met mijn ouders en wij zouden hem willen verlengen.. alleen het liefst maandelijks betalen..
  • je zou dit zeker kunnen vragen, wil je het antwoord op voor hand weten zou ik gewoon even naar disney bellen.
    dan heb je alle zekerheid
  • Hallo.
    ik heb via verschillende forums gelezen dat je nu ook de jaarkaarten per maand kan betalen.
    Wie heeft hier al ervaring mee.
    En welke papieren moet je overhandigen.
    We gaan de jaarkaarten in disneyland zelf verlengen.
  • hamer zei:

    Hallo.
    ik heb via verschillende forums gelezen dat je nu ook de jaarkaarten per maand kan betalen.
    Wie heeft hier al ervaring mee.
    En welke papieren moet je overhandigen.
    We gaan de jaarkaarten in disneyland zelf verlengen.

  • Inmiddels terug van een weekje disney en je kan inderdaa maandelijks betalen. Ik heb hem nog njwt verlengd en daar heb ik nu spijt van, want waarschijnlijk kan je hem alleen ter plaatse verlengen met de optie maandelijks betalen... mijn vader is met disney in gesprek. Wordt vervolgd.
  • Conclusie is dat je inderdaad maandelijks kan betalen maar dit kan je niet middels een formuier regelen. Dit moet in disney zelf
  • Wij gaan in januari 4 dagen naar disneyland.
    We willen een arrangement bij Davy Crockett
    Kan dit in Disney omgezet worden naar een jaarkaart?
    Of kan ik zowiezo beter een jaarkaart nemen ipv een arrangement?
    En is het dan wel mogelijk om in Davy Crockett te logeren inclusief half pension standaard?
  • Pauk zei:

    Wij gaan in januari 4 dagen naar disneyland.
    We willen een arrangement bij Davy Crockett
    Kan dit in Disney omgezet worden naar een jaarkaart?
    Of kan ik zowiezo beter een jaarkaart nemen ipv een arrangement?
    En is het dan wel mogelijk om in Davy Crockett te logeren inclusief half pension standaard?

    Hoi Pauk,

    De tickets uit een arrangement kunnen niet omgezet worden naar een jaarkaart. Dit is alleen mogelijk met losse dagkaarten. In januari profiteer van je van het extra voordeelseizoen met hoge kortingen op arrangementen met de 2 nachten & 2 dagen gratis aanbieding (info & prijzen: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-vroegboekvoordeel-nl). Deze is voordeliger dan jaarkaarten + een los verblijf zonder tickets. Ik kijk graag met je mee om beide varianten te vergelijken. Stuur hiervoor even een bericht via de contact pagina: http://www.discoverthemagic.nl/contact.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Ik heb je een berichtje gestuurd! Bedankt
  • Via de franse site heb ik een formulier gedownload waarop je wel kunt aangeven maandelijks te willen betalen. Dit geldt ook voor landen buiten Frankrijk die onder de SEPA vallen. Ik ga er even vanuit dat Nederland hier ook onder valt.
    Wat ik me wel afvraag... ik ga dus een verlenging aanvragen, maar krijg dan waarschijnlijk ook een voucher binnen. Kan ik hiermee wel gewoon korting krijgen op mijn hotel overnachting en voor de entree van de personen die met mij meegaan?
  • dotty03 zei:

    Via de franse site heb ik een formulier gedownload waarop je wel kunt aangeven maandelijks te willen betalen. Dit geldt ook voor landen buiten Frankrijk die onder de SEPA vallen. Ik ga er even vanuit dat Nederland hier ook onder valt.
    Wat ik me wel afvraag... ik ga dus een verlenging aanvragen, maar krijg dan waarschijnlijk ook een voucher binnen. Kan ik hiermee wel gewoon korting krijgen op mijn hotel overnachting en voor de entree van de personen die met mij meegaan?

    Hoi dotty03,

    Voor de hotel overnachting alleen als op die voucher tevens het jaarkaartnummer staat, maar dat betwijfel ik. Normaal kan het alleen met een definitieve jaarkaart. Korting op dagkaarten voor vrienden kan alleen met een definitieve jaarkaart.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    dotty03 zei:

    Via de franse site heb ik een formulier gedownload waarop je wel kunt aangeven maandelijks te willen betalen. Dit geldt ook voor landen buiten Frankrijk die onder de SEPA vallen. Ik ga er even vanuit dat Nederland hier ook onder valt.
    Wat ik me wel afvraag... ik ga dus een verlenging aanvragen, maar krijg dan waarschijnlijk ook een voucher binnen. Kan ik hiermee wel gewoon korting krijgen op mijn hotel overnachting en voor de entree van de personen die met mij meegaan?

    Hoi dotty03,

    Voor de hotel overnachting alleen als op die voucher tevens het jaarkaartnummer staat, maar dat betwijfel ik. Normaal kan het alleen met een definitieve jaarkaart. Korting op dagkaarten voor vrienden kan alleen met een definitieve jaarkaart.

    Groetjes,
    Lars
    Beste Lars,

    Volgens mij als je een verlenging aanvraagt, krijg je dan een pasje thuis, omdat je al geregistreerd staat bij Disney. Kan dat kloppen?
  • dotty03 zei:



    Beste Lars,

    Volgens mij als je een verlenging aanvraagt, krijg je dan een pasje thuis, omdat je al geregistreerd staat bij Disney. Kan dat kloppen?

    Hoi dotty03,

    Bij een reguliere verlenging per post (met betaling in één keer) ontvang je inderdaad de definitieve jaarkaart thuisgestuurd. Hoe dat zit met dat Franse formulier voor maandelijkse betaling zou ik niet durven zeggen. Op de PA website staat bij verlenging via maandelijkse betaling dat dit alleen mogelijk is voor Franse bankrekeningnummers:

    "Important : Le compte bancaire sur lequel seront prélevées les mensualités doit obligatoirement être domicilié en France."

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    dotty03 zei:



    Beste Lars,

    Volgens mij als je een verlenging aanvraagt, krijg je dan een pasje thuis, omdat je al geregistreerd staat bij Disney. Kan dat kloppen?

    Hoi dotty03,

    Bij een reguliere verlenging per post (met betaling in één keer) ontvang je inderdaad de definitieve jaarkaart thuisgestuurd. Hoe dat zit met dat Franse formulier voor maandelijkse betaling zou ik niet durven zeggen. Op de PA website staat bij verlenging via maandelijkse betaling dat dit alleen mogelijk is voor Franse bankrekeningnummers:

    "Important : Le compte bancaire sur lequel seront prélevées les mensualités doit obligatoirement être domicilié en France."

    Groetjes,
    Lars
    Stel dat mijn ouders voor einde van mijn paspoort naar Disney gaan om die van hun te verlengen, zouden ze dan ook die van mij mee kunnen nemen om te verlengen als ik een kopie paspoort meegeef en een machtiging waarop staat dat zij hem voor mij mogen verlengen? En een kopie van mijn bankpas.

  • dotty03 zei:


    Stel dat mijn ouders voor einde van mijn paspoort naar Disney gaan om die van hun te verlengen, zouden ze dan ook die van mij mee kunnen nemen om te verlengen als ik een kopie paspoort meegeef en een machtiging waarop staat dat zij hem voor mij mogen verlengen? En een kopie van mijn bankpas.

    Hoi dotty03,

    Dat is helaas niet mogelijk. Een aanvraag of verlenging van een jaarkaart is persoonlijk en daarbij dient de abonnementhouder zelf aanwezig te zijn. Alleen voor minderjarigen wordt een uitzondering gemaakt met een brief van de ouders waarbij zij toestemming geven.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    dotty03 zei:


    Stel dat mijn ouders voor einde van mijn paspoort naar Disney gaan om die van hun te verlengen, zouden ze dan ook die van mij mee kunnen nemen om te verlengen als ik een kopie paspoort meegeef en een machtiging waarop staat dat zij hem voor mij mogen verlengen? En een kopie van mijn bankpas.

    Hoi dotty03,

    Dat is helaas niet mogelijk. Een aanvraag of verlenging van een jaarkaart is persoonlijk en daarbij dient de abonnementhouder zelf aanwezig te zijn. Alleen voor minderjarigen wordt een uitzondering gemaakt met een brief van de ouders waarbij zij toestemming geven.

    Groetjes,
    Lars
    Beste lars,

    Als ik dan mijn kaart verleng en hem in 1 meer betaal, krijg ik dan nog korting op de verlenging ?
Log In of Registreer om te reageren.