Disney hotel boeken met jaarkaart

1246

Reacties

  • Hoi @Denise L-B ,

    De 'Bring a Friend' tickets kunnen ook gekocht worden bij Guest Relations aan de rechterzijde van de ingang van het Disneyland Park, maar het is niet mogelijk om deze al voor meerdere dagen aan te schaffen. Althans via de officiële regels. Zoals gewoonlijk bij de Fransen, ligt het er soms aan wie je voor je krijgt voor een andere interpretatie van de regels ;-)

    Donald's Desk is het loket voor jaarkaarthouders en niet iedere dag geopend.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,

    Ik heb een vraagje met betrekking tot een disney hotel boeken zonder tickets aangezien wij van plan zijn jaarkaarten aan te schaffen. Deze bestellen we via internet en plannen om in oktober naar DLP te gaan en ze daadwerkelijk op te halen. Mijn vraag is of het nu al mogelijk is om met de vermelde 35% korting een Disney hotel te boeken (room-only), of is dit nog niet mogelijk aangezien we de werkelijke jaarpassen daar pas verschaft krijgen?

    groetjes en alvast bedankt voor de hulp,

    Judith
  • Hallo,

    Ik heb een vraagje met betrekking tot een disney hotel boeken zonder tickets aangezien wij van plan zijn jaarkaarten aan te schaffen. Deze bestellen we via internet en plannen om in oktober naar DLP te gaan en ze daadwerkelijk op te halen. Mijn vraag is of het nu al mogelijk is om met de vermelde 35% korting een Disney hotel te boeken (room-only), of is dit nog niet mogelijk aangezien we de werkelijke jaarpassen daar pas verschaft krijgen?

    groetjes en alvast bedankt voor de hulp,

    Judith

    Hoi Judith,

    Om als jaarkaarthouder 'room only' reserveringen te maken met korting, dien je in het bezit te zijn van de definitieve jaarkaart (kaartnummer). Om toch van voordeligere prijzen te profiteren, boek je een regulier arrangement voor één volwassene en voeg je de overige reisgenoten ter plaatse tijdens het inchecken toe aan het verblijf. Je betaald voor hen dan alleen de verplichte toeristenbelasting en ontbijt is voor iedereen inclusief (met uitzondering van Disney's Davy Crockett Ranch). Kies een actuele aanbieding en zoek de prijzen voor één volwassene: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris.

    De jaarkaarten kun je eenvoudig online bestellen en ontvang je als E-vouchers. Deze vouchers zijn 6 maanden geldig na aanschaf en kunnen binnen die periode op een willekeurige dag worden omgewisseld voor de definitieve jaarkaarten bij Bureau Passeport Annuel. Met de vouchers krijg je direct toegang tot het Disneyland Park, zodat je niet meer in de rij hoeft te wachten. Daarnaast gaat de verwerking bij Bureau Passeport Annuel sneller omdat Disney al je gegevens al digitaal heeft. Er wordt ter plaatse een gratis pasfoto gemaakt. Bestel de jaarkaarten hier: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars,

    Dankjewel voor het snelle antwoord. Dat is wat ik verwacht had inderdaad. Als ik het goed vergelijk is het volgens mij dan alsnog voordeliger om een disney hotel te boeken zonder tickets via booking of expedia. Want wanneer ik een regulier disney arrangement boek, betaal ik alsnog voor 1 persoon de tickets en dus valt het ook niet voordeliger uit.

    Groetjes en bedankt voor je hulp,

    Judith
  • Beste Lars,

    Dankjewel voor het snelle antwoord. Dat is wat ik verwacht had inderdaad. Als ik het goed vergelijk is het volgens mij dan alsnog voordeliger om een disney hotel te boeken zonder tickets via booking of expedia. Want wanneer ik een regulier disney arrangement boek, betaal ik alsnog voor 1 persoon de tickets en dus valt het ook niet voordeliger uit.

    Groetjes en bedankt voor je hulp,

    Judith

    Hoi Judith,

    Via booking en expedia zijn de kamers vaak duurder dan een verblijf met tickets.
    Soms zijn ze van de reserveringslijn coulant en kun je alvast reserveren met de korting.
    (Voorwaarde kan dan zijn dat je de jaarkaart afgehaald dient te hebben voordat je incheckt in het hotel)
    Ik zou gewoon even bellen met de reserveringslijn en het vragen.

    Groetjes,
    Carlien
  • Hoi,

    Weet iemand hoeveel kamers je mag boeken op je jaarpaspoort? Dream versie
  • dotty03 zei:

    Hoi,

    Weet iemand hoeveel kamers je mag boeken op je jaarpaspoort? Dream versie

    Hoi dotty03,

    Als jaarkaarthouder mag je maximaal 2 kamers boeken.

    Groetjes,
    Lars
  • Goedendag,

    Ik heb 7 nachten en 8 dagen geboekt bij sequoia lodge golden forest en ik heb de halfpension plus optie bijgeboekt.

    Nu hebben ze mijn boeking in 3 verschillende boekingen opgesplitst en deze daarna samen gevoegd / gekoppeld.

    Nu vroeg ik mij af of het eventueel ook mogelijk is om bv. bij 1 van deze boekingen de optie halfpension premium optie bij te boeken en bij de overige 2 boekingen de halfpension plus optie te behouden??

    groetjes Birgitte

  • Goedendag,

    Ik heb 7 nachten en 8 dagen geboekt bij sequoia lodge golden forest en ik heb de halfpension plus optie bijgeboekt.

    Nu hebben ze mijn boeking in 3 verschillende boekingen opgesplitst en deze daarna samen gevoegd / gekoppeld.

    Nu vroeg ik mij af of het eventueel ook mogelijk is om bv. bij 1 van deze boekingen de optie halfpension premium optie bij te boeken en bij de overige 2 boekingen de halfpension plus optie te behouden??

    groetjes Birgitte

    Hoi Birgitte,

    De halfpension (of volpension) optie is alleen te boeken voor het gehele verblijf. Aangezien ze jouw reservering hebben opgesplitst in drie afzonderlijke boekingen/periodes, dan zul je inderdaad één van die boekingen kunnen wijzigen naar Premium. Bel hiervoor naar de Disney reserveringslijn onder vermelding van het reserveringsnummer dat je wilt wijzigen.

    Groetjes,
    Lars
  • Als ik met een fantasykaart een hotelovernachting boek voor 2 dagen in cheyenne, maar 1 van die twee dagen is een blockdag...mag ik dan toch naar binnen omdat ik in een disneyhotel slaap? Ik meen ooit zoiets gelezen te hebben
  • mas zei:

    Als ik met een fantasykaart een hotelovernachting boek voor 2 dagen in cheyenne, maar 1 van die twee dagen is een blockdag...mag ik dan toch naar binnen omdat ik in een disneyhotel slaap? Ik meen ooit zoiets gelezen te hebben

    Hoi mas,

    Dat is inderdaad correct. Als Fantasy jaarkaarthouder mag je ook op een blockdag naar binnen mits je in een Disney hotel verblijft. Je krijgt toegang op vertoon van de Disney Hotel Easy Pass die je tijdens het inchecken ontvangt.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo, wij hebben een jaarkaart en willen graag een keer overnachten in het Disney hotel. Ik heb begrepen dat dit met een leuke korting kan maar ik zie nergens een mogelijkheid om alleen het hotel te boeken. Ook zie ik nergens prijzen. Wie kan helpen?

  • Toevallig heb ik hier afgelopen week ook even naar zitten kijken.
    Het hotel was via Booking.com goedkoper dan rechtstreeks via de Disney site. Scheelde niet super veel maar toch een paar tientjes.
    Reken op ca. € 500,= per nacht.
  • Hoi @Carla en @Kapitein_Merijn ,

    Er zijn 3 manieren om als jaarkaarthouder voordelige overnachtingen in de Disney hotels te boeken:

    1) Via de Disney reserveringslijn. Dit is echter niet altijd het voordeligst, aangezien Disney geen vaste kortingen meer hanteert. De kortingen zijn nu, net als reguliere arrangementen met tickets, variabel geworden en afhankelijk van de prijsseizoenen.
    2) Via de zoekmachine onder het kopje 'Aanbiedingen hotels' op onze Jaarkaarten pagina: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris
    3) Via de zoekmachine onder het kopje 'Extra voordeel in de Disney hotels' op onze Jaarkaarten pagina: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris

    Vergelijk de prijzen via deze verschillende opties en kies vervolgens de meest voordelige. Welke optie het voordeligst is, is afhankelijk van de aankomstperiode, aankomstdag, hotel en eventuele (school)vakanties.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo.
    Ik vraag mij af hoe het precies werkt om met de Hotel Easy pass binnen te gaan in het park, op een blockdag, als je een Fantasy jaarkaart hebt. De Hotel Easy pass staat, voor zover ik weet, op naam van de persoon die het verblijf geboekt heeft. Als er nu iemand bij is met een andere naam, krijgt die dan een aparte Hotel Easy Pass? Of zijn toch alle namen van de personen die op dezelfde kamer verblijven vermeld op de Easy pass?
    Alvast bedankt voor het antwoord!
    Groetjes
    Vanessa
  • Vanessa zei:

    Hallo.
    Ik vraag mij af hoe het precies werkt om met de Hotel Easy pass binnen te gaan in het park, op een blockdag, als je een Fantasy jaarkaart hebt. De Hotel Easy pass staat, voor zover ik weet, op naam van de persoon die het verblijf geboekt heeft. Als er nu iemand bij is met een andere naam, krijgt die dan een aparte Hotel Easy Pass? Of zijn toch alle namen van de personen die op dezelfde kamer verblijven vermeld op de Easy pass?
    Alvast bedankt voor het antwoord!
    Groetjes
    Vanessa

    Hoi Vanessa,

    Het volledige gezelschap van de kamer waar de Disney Hotel Easy Pass op staat kan op een blockdag naar binnen. Is dit een 4-persoonskamer, dan kunnen dus 4 personen naar binnen; ook als zij een jaarkaart hebben met een blockdag (met uitzondering van de Discovery jaarkaart). De namen worden niet gecontroleerd, maar je kunt bijvoorbeeld geen 6 personen meenemen als je in een 4-persoonskamer verblijft.

    Groetjes,
    Lars
  • september 2017 aangepast
    Goedendag,

    Met kerst wil ik in december graag naar disneyland gaan nu zijn er in de periode dat ik wil gaan geen room only kamers meer vrij via de reserveringslijn. Nu ben ik aan het kijken op de site van Expedia, daar kan je ook vaak alleen een kamer boeken zonder de tickets erbij.

    Wat ik mij nu af vraag is zijn er hier mensen die ervaringen hebben met het boeken van een reis via Expedia?? Is dit veilig?? Als ik boek ben ik dan ook zeker van mijn kamer?? Kan ik hier alleen het ontbijt bij boeken of is het bv ook mogelijk om er een halfpension optie aan toe te voegen??

    Of heeft er iemand misschien nog tips??

    Alvast bedankt.

    Groetjes Birgitte
  • Hallo Birgitte,

    Expedia is te vertrouwen.
    Afgelopen jaar al 4 à 5 boekingen gedaan, nooit problemen gehad.

    Succes
  • Hallo Rick,

    Bedankt voor je reactie.

    Ik heb nu nog een vraag, wie kan mij daar mee helpen.

    Als ik boek bij Expedia moet ik dan het bedrag van de reis meteen betalen of kan ik dit ook in termijnen doen, dat ik bv nu een voorschot betaal en het resterende bedrag dan een maand voor aankomst ofzo??

    Groetjes Birgitte
  • Hoi @Birgitte ,

    Op DiscoverTheMagic.nl kun je profiteren van alle Expedia aanbiedingen via de handige zoekmachine op deze pagina: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/overige-accommodatie-paris. Of er betaling in termijnen (of gratis annuleren) mogelijk is, verschilt per hotel. Dit wordt in de resultaten van de zoekmachine getoond. Doorgaans zijn de Disney hotels alleen 'gratis te annuleren' vóór een bepaalde datum en kun je omliggende accommodatie eerst reserveren en pas later betalen.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,

    Weet er iemand wat het nummer van de reserveringslijn is vanuit belgie?? Ik wil graag informatie aanvragen ivm een vakantie met room only prijzen, maar ben het nummer kwijt.

    Groetjes Birgitte
  • Hallo,

    Weet er iemand wat het nummer van de reserveringslijn is vanuit belgie?? Ik wil graag informatie aanvragen ivm een vakantie met room only prijzen, maar ben het nummer kwijt.

    Groetjes Birgitte

    Gewoon Ff op de site kijken? Neem aan dat je de Nederlandse reserveringslijn bedoelt?

    090034763965
  • Hallo,

    Weet er iemand wat het nummer van de reserveringslijn is vanuit belgie?? Ik wil graag informatie aanvragen ivm een vakantie met room only prijzen, maar ben het nummer kwijt.

    Groetjes Birgitte

    Hoi Birgitte,

    Vanuit België bel je naar 078 15 60 28 om overnachtingen met jaarkaartkorting te boeken.

    Groetjes,
    Lars
  • Als ik als jaarkaart houder via de reguliere weg een arrangement voor 1 persoon boek (voeg dan ter plaatse de rest toe) dan heb ik voor 1 persoon toegangsticket. Zijn deze alleen gedurende het verblijf geldig of hebben deze een andere einddatum, zoals dat ook bij reguliere meerdaagse kaarten is?
  • juli 2018 aangepast

    Als ik als jaarkaart houder via de reguliere weg een arrangement voor 1 persoon boek (voeg dan ter plaatse de rest toe) dan heb ik voor 1 persoon toegangsticket. Zijn deze alleen gedurende het verblijf geldig of hebben deze een andere einddatum, zoals dat ook bij reguliere meerdaagse kaarten is?

    Tickets bij een arrangement zijn geldig op datum. Dus als je een arrangement van 7-10 oktober boekt bijv. Dan kun je niet op 11 oktober naar binnen met dat kaartje
  • hey mensen :)

    ik heb een vraagje ivm met de jaarkaarten + korting we zijn aan het overwegen om ipv 1 keer per jaar te gaan een abbo te pakken voor ons 3 sinds we denken dat dit voordeliger uitkomt. maar de vraag is of de korting op de hotels via je jaarkaart een groot verschil is als je gewoon boekt laten we zeggen 2 nachten betaal je ergens in mei 950 euro hoeveel gaat eraf met je abbo iemand een gedacht? en wat vinden jullie van de abbo's? voordeliger?
  • augustus 2019 aangepast
    Klopt het dat als je een disneyhotel via een booking/expedia geboekt hebt, het niet mogelijk is om later via de disneylijn hp bij te boeken ?

    in dit geval is het hotel dus niet met een disney jaarkaart geboekt
  • Hoi @twister1977 ,

    Dat klopt. Magische Extra's kunnen alleen toegevoegd worden aan een verblijf als je via Disney (of ons als officiële partner) hebt geboekt, niet via derde partijen zoals booking of expedia.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @twister1977 ,

    Dat klopt. Magische Extra's kunnen alleen toegevoegd worden aan een verblijf als je via Disney (of ons als officiële partner) hebt geboekt, niet via derde partijen zoals booking of expedia.

    Groetjes,
    Lars

    ah jammer, thanks voor de info
  • augustus 2019 aangepast
    Misschien niet helemaal on-topic, maar wel relevant. Afgelopen weekend van vrijdag t/m zondag een weekendje DLP geboekt. Eerst volgens de door Lars aangegeven opties gekeken naar een kamer en dat viel heel vies tegen... ongeveer €300 per nacht voor een 3-sterren Diseney hotel per nacht ex. ontbijt.
    Uiteindelijk gekozen voor Mercure in Bussie-st Georges... 4 sterren incl ontbijt en een gevulde minibar(inbegrepen), op 2 RER-haltes van Disney (letterlijk een ritje van 5 minuten) voor €91 per nacht. Kamer geschikt voor 4 personen.
    Nou snap ik dat het "Disney gevoel" dan wat minder zal zijn, maar het scheelde ons wel echt gigantisch veel!
    Dit verschil zal normaal vast kleiner zijn. In augustus is heel Parijs leeg en houden hotels uitverkoop, behalve bij Disney, daar is augustus juist hoogseizoen. Neem dit in ieder geval mee in je overwegingen!
Log In of Registreer om te reageren.