Leukste hotel voor een vier jarig meisje

Goedenavond,

Voor de 5de verjaardag van mijn dochter wil ik vier dagen in november logeren in 1 van de Disney hotels. Weet iemand misschien wat echt leuk is voor zo'n jong kind? Ik lees nergens of er in de hotels ook kinderactiviteiten worden georganiseerd of dat er bijvoorbeeld een leuke speelhoek of kidsclub is. Het park is in november natuurlijk redelijk vroeg dicht en dan lijkt het mij wel handig als er dan s'avonds ook nog iets is te doen voor mijn dochter als ik een lekker drankje drink;-) ik zie heel graag jullie reacties tegemoet....

Reacties

  • Goedenavond,

    Voor de 5de verjaardag van mijn dochter wil ik vier dagen in november logeren in 1 van de Disney hotels. Weet iemand misschien wat echt leuk is voor zo'n jong kind? Ik lees nergens of er in de hotels ook kinderactiviteiten worden georganiseerd of dat er bijvoorbeeld een leuke speelhoek of kidsclub is. Het park is in november natuurlijk redelijk vroeg dicht en dan lijkt het mij wel handig als er dan s'avonds ook nog iets is te doen voor mijn dochter als ik een lekker drankje drink;-) ik zie heel graag jullie reacties tegemoet....

    Hoi anneneverdies,

    Alle Disney hotels beschikken over speelruimten binnen (en soms ook buiten) voor kinderen. Het ligt er natuurlijk aan wat jullie budget is, maar in november kan ik Disney's Sequoia Lodge van harte aanbevelen vanwege het warme thema (Nationaal Park met veel hoge bomen/hout) en de mooie kerstversieringen vanaf 11 november. Het speelgedeelte in dit hotel ligt naast de grote bar met open haard, waardoor je lekker wat kunt drinken, terwijl je dochter aan het spelen is. Meer informatie & aanbiedingen: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/disney-hotels-paris/disneys-sequoia-lodge-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank voor je reactie Lars
  • Heeft SL ook een buitenspeelplaats en welke hotels hebben dit nog meer. Weet je dat toevallig?
    Groetjes Anne
  • Heeft SL ook een buitenspeelplaats en welke hotels hebben dit nog meer. Weet je dat toevallig?
    Groetjes Anne

    Hoi Anne,

    Sequoia Lodge heeft buiten geen speelplaats, alleen binnen. Buitenspeelplaatsen zijn aanwezig bij Disney's Hotel Cheyenne en Disney's Davy Crockett Ranch (naar gelang weersomstandigheden en seizoenen). In het winterseizoen zijn deze speelplaatsen niet geopend. Alle Disney hotels hebben speelruimten binnen, maar Sequoia Lodge is de enigste bij de bar. Bekijk alle Disney hotels en hun faciliteiten + foto's & video's hier: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/disney-hotels-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Er staat bij de link die je me stuurt wel dat er in SL en buitenspeelplaats is, maar dat klopt dan dus niet als ik het goed begrijp. Ik denk dat ik voor SL ga. Tenzij er nog andere mensen zijn met ervaringen met kleine kinderen in de verschillende hotels
  • Er staat bij de link die je me stuurt wel dat er in SL en buitenspeelplaats is, maar dat klopt dan dus niet als ik het goed begrijp. Ik denk dat ik voor SL ga. Tenzij er nog andere mensen zijn met ervaringen met kleine kinderen in de verschillende hotels

    Hoi Anne,

    Scherp gezien! Mijn fout. Sequoia Lodge beschikt inderdaad over een binnen- én buitenspeelplaats (naar gelang het seizoen/weersomstandigheden). Profiteer nu van onze JA dagen aanbieding en ontvang deze winterperiode tot 2 nachten & 2 dagen gratis bij een verblijf in de Disney hotels. Bekijk beschikbaarheid & prijzen via onze actiepagina: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-vroegboekvoordeel-nl.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.