Jaarkaart verlengen

1246789

Reacties

  • Hoi @Hilke en @Hugo ,

    Zojuist de voorwaarden nog eens goed nagelopen. Een reguliere (betaalde) verlenging kan vanaf 2 maanden vóór de vervaldatum van de jaarkaart. Een verlenging met Parrainage kan vanaf 1 maand vóór de vervaldatum van de jaarkaart. Ik heb deze informatie duidelijker vermeld op de Jaarkaarten pagina: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @Hilke en @Hugo ,

    Zojuist de voorwaarden nog eens goed nagelopen. Een reguliere (betaalde) verlenging kan vanaf 2 maanden vóór de vervaldatum van de jaarkaart. Een verlenging met Parrainage kan vanaf 1 maand vóór de vervaldatum van de jaarkaart. Ik heb deze informatie duidelijker vermeld op de Jaarkaarten pagina: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars

    Hoi Lars,
    Jeetje dat is balen zeg, het gaat pas om de maand mei maar er zijn dan ook een aantal blockdagen waardoor het lastig wordt om binnen die maand te gaan. Heb tegen die tijd wel al m'n stempeltjes vol als het goed is...ik dacht dat de medewerker bij BPA wel zei 2 maanden van te voren.
    En per post? Hoe gaat dat in zijn werk?
    Groetjes Hilke
  • Hilke zei:


    Hoi Lars,
    Jeetje dat is balen zeg, het gaat pas om de maand mei maar er zijn dan ook een aantal blockdagen waardoor het lastig wordt om binnen die maand te gaan. Heb tegen die tijd wel al m'n stempeltjes vol als het goed is...ik dacht dat de medewerker bij BPA wel zei 2 maanden van te voren.
    En per post? Hoe gaat dat in zijn werk?
    Groetjes Hilke

    Hoi Hilke,

    Dat is dus het 'probleem' van Parijs. Er worden regels opgesteld (staan nota bene vermeld op de officiële PA website én in de voorwaarden op de verschillende formulieren die gebruikt worden) maar ter plaatse kunnen cast members hier blijkbaar dus van afwijken. Er heeft bijvoorbeeld recent nog iemand gereageerd die het voor elkaar heeft gekregen om met Parrainage ná de vervaldatum te verlengen. Wij kiezen ervoor om alleen nog officiële informatie te publiceren om eventuele teleurstellingen te voorkomen. Per post verlengen gaat met het 'Renewal' formulier. Volg de stappen op onze Jaarkaarten pagina om het formulier juist in te vullen en stuur dit exact één maand vóór de vervaldatum aangetekend naar Disney: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo
    Onze jaarkaart vervalt op 29/03/2017
    Mogen wij op 1/3/2017 reeds verlengen in de parken
  • Ja, dat mag vanaf 2 maanden voor de einddatum. 1 Maart zit ruim in die 2 maanden dus geen probleem!
  • AH, zijn het twee maanden, ik dacht 1 maand , vandaar de verwarring
  • Op de site staat dat er gevraagd wordt om een kopie van de CreditCard mee te sturen?
    Is dat gewoon veilig?? Omdat als die gegevens in verkeerde handen valt natuurlijk iedereen hier gebruik kan van maken.
    Is het verplicht om deze mee te sturen?
  • Op de site staat dat er gevraagd wordt om een kopie van de CreditCard mee te sturen?
    Is dat gewoon veilig?? Omdat als die gegevens in verkeerde handen valt natuurlijk iedereen hier gebruik kan van maken.
    Is het verplicht om deze mee te sturen?

    Hoi Stefan-89,

    Dat is inderdaad verplicht, anders wordt de aanvraag/verlenging niet in behandeling genomen. Stuur dergelijke documenten altijd aangetekend naar Disney. Wil je geen kopie meesturen, dan is alleen verlengen ter plaatse mogelijk.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Op de site staat dat er gevraagd wordt om een kopie van de CreditCard mee te sturen?
    Is dat gewoon veilig?? Omdat als die gegevens in verkeerde handen valt natuurlijk iedereen hier gebruik kan van maken.
    Is het verplicht om deze mee te sturen?

    Hoi Stefan-89,

    Dat is inderdaad verplicht, anders wordt de aanvraag/verlenging niet in behandeling genomen. Stuur dergelijke documenten altijd aangetekend naar Disney. Wil je geen kopie meesturen, dan is alleen verlengen ter plaatse mogelijk.

    Groetjes,
    Lars
    Dankjewel voor je antwoord, dan gaat er maar een kopie mee, en inderdaad aangetekend opsturen.
  • Hallo,
    Wij willen ons abonnement verlengen die loopt tot en met 21 december kan ik deze dan op 21 oktober al verlengen of niet. Graag hoor ik een reactie alvast bedankt.
  • Hallo,
    Wij willen ons abonnement verlengen die loopt tot en met 21 december kan ik deze dan op 21 oktober al verlengen of niet. Graag hoor ik een reactie alvast bedankt.

    Hoi moniquee,

    De periode is afhankelijk van de soort verlenging. Een reguliere (betaalde) verlenging is mogelijk vanaf twee maanden vóór de vervaldatum. Een gratis verlenging via Parrainage (stempels) is alleen mogelijk vanaf één maand vóór de vervaldatum.

    Groetjes,
    Lars
  • Oké Lars,

    Bedankt voor je reactie het is voor een betaalde verlenging.
    Dan kan ik deze inderdaad 21 oktober verlengen.
    Groetjes
  • Lars zei:

    Hilke zei:


    Hoi Lars,
    Jeetje dat is balen zeg, het gaat pas om de maand mei maar er zijn dan ook een aantal blockdagen waardoor het lastig wordt om binnen die maand te gaan. Heb tegen die tijd wel al m'n stempeltjes vol als het goed is...ik dacht dat de medewerker bij BPA wel zei 2 maanden van te voren.
    En per post? Hoe gaat dat in zijn werk?
    Groetjes Hilke

    Hoi Hilke,

    Dat is dus het 'probleem' van Parijs. Er worden regels opgesteld (staan nota bene vermeld op de officiële PA website én in de voorwaarden op de verschillende formulieren die gebruikt worden) maar ter plaatse kunnen cast members hier blijkbaar dus van afwijken. Er heeft bijvoorbeeld recent nog iemand gereageerd die het voor elkaar heeft gekregen om met Parrainage ná de vervaldatum te verlengen. Wij kiezen ervoor om alleen nog officiële informatie te publiceren om eventuele teleurstellingen te voorkomen. Per post verlengen gaat met het 'Renewal' formulier. Volg de stappen op onze Jaarkaarten pagina om het formulier juist in te vullen en stuur dit exact één maand vóór de vervaldatum aangetekend naar Disney: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
    Hoi,

    Als je niet aangetekend heb verstuurd ( ben ik vergeten ) is dit dan een probleem?
  • dotty03 zei:

    Hoi,

    Als je niet aangetekend heb verstuurd ( ben ik vergeten ) is dit dan een probleem?

    Hoi dotty03,

    De documenten hoeven niet perse aangetekend verstuurd te worden, maar is wel veiliger in verband met kopieën van een identiteitsbewijs en creditcard gegevens. Via de reguliere post kan ook.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Ik wil onze jaarkaarten verlengen per post maar de formulieren die op deze site en de franse disneysite staan om te verlengen zijn geldig t/m 2 November 2017. Weet iemand wanneer de nieuwe fomulieren online komen of dat we gewoon deze kunnen gebruiken?
    Hebben ook al met het telefoonnummer voor informatie over de jaarpassen die op de Disneyland site staat geprobeerd maar daar komen we niet doorheen.
    Alvast bedankt voor de reacties.

    Groeten Debby
  • Hoi Debby,

    De formuleren zijn nog niet digitaal beschikbaar. Zodra dat wel zo is worden ze op de site geplaatst.
  • Hoi!

    Mijn vriendin en ik hebben sinds afgelopen september een infinity kaart en denken erover om hem in september weer te verlengen... Iemand enig idee of je nog steeds een half jaar extra krijgt bij verlenging? Of is dat naar 4 maanden gegaan?

    Alvast dank!

    Groetjes van twee disney liefhebbers!
  • Hoi!

    Mijn vriendin en ik hebben sinds afgelopen september een infinity kaart en denken erover om hem in september weer te verlengen... Iemand enig idee of je nog steeds een half jaar extra krijgt bij verlenging? Of is dat naar 4 maanden gegaan?

    Alvast dank!

    Groetjes van twee disney liefhebbers!

    Hoi riochicken,

    Bij een reguliere (betaalde) verlenging ontvang je 4 maanden extra gratis. Bij een verlenging met een vol Parrainage formulier ontvang je 6 maanden extra gratis. Meer informatie op onze Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Verlengen': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi!

    Mijn vriendin en ik hebben sinds afgelopen september een infinity kaart en denken erover om hem in september weer te verlengen... Iemand enig idee of je nog steeds een half jaar extra krijgt bij verlenging? Of is dat naar 4 maanden gegaan?

    Alvast dank!

    Groetjes van twee disney liefhebbers!

    Hoi riochicken,

    Bij een reguliere (betaalde) verlenging ontvang je 4 maanden extra gratis. Bij een verlenging met een vol Parrainage formulier ontvang je 6 maanden extra gratis. Meer informatie op onze Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Verlengen': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars,

    Ah dat is dus minder geworden kennelijk.... Ik kwam er niet echt uit want zo heel duidelijk stond het (vonden wij tenminste) bij het verlengen, maar nu is het helemaal duidelijk...

    Dank voor je antwoord!

    Groetjes,

    Richard
  • Ik heb een vraag en hopelijk kan één van jullie mij het antwoord daarop geven.

    Ik heb een Fantasy jaarkaart en heb deze afgelopen oktober d.m.v. 3 stempels voor een jaar gratis kunnen verlengen. Binnenkort ga ik met een vriend naar Disneyland Parijs en hij wil misschien ook een jaarkaart kopen. Kan ik hem (ondanks dat ik volgens mij geen stempels meer kan sparen) wel 10% korting geven?
  • Hoi Marita,

    je kunt korting geven tot je stempelkaart vol is. Dat betekent dus dat jij helaas geen korting meer kunt geven.
    Op het forum (hier: https://discoverthemagic.nl/disneyforum/index.php?p=/discussion/10/korting-op-jaarkaarten-vraag-aanbod#latest) vind je berichtjes van mensen die nog korting kunnen geven. Misschien is iemand op hetzelfde moment in het park die je vriend kunnen helpen?
  • Nog iemand tips en tricks?
    Ik kwam er toch niet helemaal uit met verlengen van onze jaarkaarten.
    Onze disney dream jaarkaarten verlopen 4 maart.
    Bel ik zonuist Disney, krijg ik te horen dat ik voor verlengen sowieso langs het BPA moet, en dat er bij verlengen van oud naar nieuwe versie geen extra maanden bij komen?
    Wij willen namelijk verlengen naar 4x Magic Plus en 2x Infinity...

    Iemand die dit ook al aan de hand heeft gehad?
  • Hoi XanderVR,

    Ik weet niet beter dan dat je gewoon per post kunt verlengen en dan ook de vier maanden extra krijgt. Helaas snap ik dat je daar weinig aan hebt, maar dat is wat ik op dit moment weet.
  • Hallo XanderVR,

    Ik heb zelf altijd per post verlengd. Ook ik heb gewoon altijd de gratis maanden die je bij verlenging zou moeten krijgen, ook gewoon netjes gekregen.

    Groetjes,

    Saskia
  • Nog iemand tips en tricks?
    Ik kwam er toch niet helemaal uit met verlengen van onze jaarkaarten.
    Onze disney dream jaarkaarten verlopen 4 maart.
    Bel ik zonuist Disney, krijg ik te horen dat ik voor verlengen sowieso langs het BPA moet, en dat er bij verlengen van oud naar nieuwe versie geen extra maanden bij komen?
    Wij willen namelijk verlengen naar 4x Magic Plus en 2x Infinity...

    Iemand die dit ook al aan de hand heeft gehad?

    Mijn jaarkaart verloopt ook in maart (ook de oude dus) Ik heb een mail gekregen met renewal code om online te verlengen, daar staat dat ik 16 maanden krijg voor de prijs van 12..

    Misschien dat iemand nog antwoord heeft op de volgende vraag: Ik wil mijn jaarkaart online verlengen, omdat ik gehandicapt ben kreeg ik vorig jaar bij aanschaf van mijn jaarkaart 10% korting, maar online krijg ik de gewone prijzen te zien. Kan ik ook vernieuwen met de 10% korting? Ik was namelijk niet van plan om de komende maanden naar disneyland te gaan dus ter plekke in de verlengingsperiode is niet mogelijk.
  • Hoi Sarina,

    Ik vermoed dat de website ingesteld is op de “reguliere” jaarkaarten. Ik zou een mailtje sturen naar DLP en vragen hoe je jouw jaarkaart per internet of post toch kunt verlengen.
  • Hallo,

    Het is een beetje out of the box denken, maar...
    Als je de komende maanden niet van plan bent om naar Disneyland Paris te gaan, zou het dan niet een slim idee zijn om niet te verlengen?
    Stel, je verlengt wel en gaat vervolgens meer dan 4 maanden niet naar Disneyland Paris.
    De 4 gratis maanden zijn dan voorbij en je jaarkaart is dan op dat moment nog minder dan 12 maanden geldig.
    Als je op het moment dat je gaat nieuwe jaarkaarten had gekocht, betaal je theoretisch de zelfde prijs, maar is je jaarkaart exact 12 maanden geldig. (langer dus)

    Er zit dus een soort omslag punt in en hou rekening met:
    - Ga je LANGER dan 4 maanden niet naar de parken.
    - De prijsstijging van de Jaarkaarten t.o.v. het aantal dagen dat je langer het park in kan.
    (- administratieve rompslomp van op afstand verlengen t.o.v. ter plaatse nieuwe kopen.)

    Ook wel een opmerking voor over het algemeen bedoelt.
  • Mijn jaarkaart verloopt half april. Ik kan hem dus al verlengen. Maar ik wil dat ook per post doen. Als ik deze op afbetaling wil betalen, geldt dat dan als lening zoals we dat hier in Nederland kennen... Dat je eigenlijk meer betaald dan het eigenlijke bedrag? Anders moet ik maar geld vragen voor m'n verjaardag ofzo en pas in november een nieuwe jaarkaart aanschaffen (krijg ik alleen geen extra maanden).
  • Hoi tess81,

    Voor zover ik weet betaal je niet extra voor gespreid betalen.
  • Dank je wel Hugo. Mijn man kwam hiermee, dus toen dacht ik oh jee, ik vraag het even na :) Maar dan is dit wel een goede optie voor me. Ze zien het wel als buitenlandse lening zeker? Tenminste dat heb ik een keer gelezen. Iemand vertelde mij dit.
Log In of Registreer om te reageren.