Jaarkaart overnemen via onlinemarktplaats?

februari 2013 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Op speurders.nl staan jaarkaarten te koop voor kinderen van 3-7 jaar...bv de dreampass. Deze moet voor een bepaalde datum in disneyland ingewisseld worden. Kan je zo kaart overnemen (staat dus nog niet op naam) en hoe werkt dit? Moet je nu alsnog een toegangskaart kopen om de dream pas naar een echte jaarkaart om te zetten? Alvast bedankt.

Reacties

  • Ik heb 6 jaarpassen via CE-Multiavantages besteld en daarbij kreeg ik de kinderkaarten gratis. Aangezien wij maar met 2 kinderen gaan, heb ik maar 2 passen aangevraagd maar in principe had ik er dus 6 kunnen krijgen. Die passen staan wrs. op Marktplaats en zijn op zich goed, maar kijk dan uit wat je ervoor betaalt, want de verkoper heeft ze hoogstwaarsschijnlijk gratis gekregen!
    We meoten ze binnen 6 maanden inuilen voor de echte passen. Je hoeft dan geen toegangskaartje te kopen, want dat heb je al in handen.
  • Bedankt voor je super snelle reactie :) .. top!
    NaMiSe zei:


    maar kijk dan uit wat je ervoor betaalt, want de verkoper heeft ze hoogstwaarsschijnlijk gratis gekregen!

    Als op de achterzijde "0 euro" staat zijn het dan de gratis varianten?
    Je hoeft dan geen toegangskaartje te kopen, want dat heb je al in handen.
    Ondanks dat deze kaart dan nog niet is overgezet naar een defitieve pas? Oke dus ik kan met een redelijk gerust hart naar deze kaarten opzoek.
  • Ja, bij ons staan op 2 kaartjes 0 euro, dus dat zijn de gratis kindervarianten. Ik had dus ook 6 kinderkaarten kunnen aanvragen en er dan 4 verkopen ;)
    Zoals mij is verteld, moeten deze kaarten binnen 6 maanden aan de BPA (Bureau Passporte Annuel) worden ingeruild voor de echte kaarten. MEt dit kaartje kom je dan binnen en vervolgens maken ze je jaarkaart aan bij het BPA. Vervolgens gaat het jaar van de jaarkaart pas in en kan je profiteren van de voordelen van de jaarkaart.
Log In of Registreer om te reageren.