Ijsbaan Hotel NY voor iedereen?

Ik wilde voor 5 december SL GF boeken maar ik zag dat het zwembad in die periode helaas niet open is. Dat is wel een reden om mogelijk toch voor een ander hotel te kiezen (tenzij je als hotelgast gebruik van een ander zwembad mag maken). Nu begreep ik dat er bij Hotel New York in die periode een ijsbaan is? Is deze voor iedereen toegangkelijk of alleen voor de gasten van Hotel NY. Ook zat ik nog te twijfelen om anders NPB te boeken maar als ik op de site van Disney kijk is daar weinig voor kleintjes te doen (geen speelruimte?)
Ik zie een een antwoord graag tegemoet

Reacties

  • Oh en nog een vraagje. Zijn alle bedden in de Disney Hotels zo hard? Dit lees ik NL regelmatig terug in revieuws...
  • Wij zijn al in verschillende disneyhotels geweest en we hebben ook altijd zalig geslapen. Ik vind de bedden goed, trouwens na een dagje Disney ben je zo moe dat je zoiezo zalig slaapt. groetjes Anja
  • september 2016 aangepast

    Hoi Anja, dank voor je reactie

    Sorry hij pakt niet mijn hele tekst op de een of andere manier. Hierbij alsnog mijn reactie (hopelijk)

    Hoi Anja, dank voor je reactie:-) Ik las in revieuws dat de bedden zo hard als steen zijn. Ik ben zelf een redelijk zacht bed gewend en slaap slecht op een heel hard bed. Ik ga vier nachten dus een beetje nachtrust is dan wel handig. Maar gelukkig valt het dus mee. In welke hotels ben jij al geweest en welke vond jij het leukst als ik vragen mag..
    Groetjes Anne


  • Hoi Anne,

    Wij zijn al in Davy Crockett Ranch, hotel Cheyenne, hotel Santa Fe, Sequoia Lodge en het Disneyland hotel geweest, in november gaan we de eerste keer naar Newport Bay en hotel New York hebben we nog niet gedaan. Ik vond ze allemaal goed, maar mijn favoriet is toch Sequoia Lodge, de sfeer in het hotel is leuk, de ligging is perfect helemaal niet ver van de parken, ontbijt was super (wij hebben wel Golden Forest club gedaan, binnenkort gaan we terug en dan hebben we geen Golden Forest club dus weet nog niet of het ontbijt bij een overnachting in een gewone kamer mee valt, ik denk dat wel want in Santa Fe en Cheyenne is het ontbijt simpel maar voor ons zeker voldoende, het zal alleen wel een pak drukker zijn aan de ontbijttafel denk ik). Wij hebben jaarkaarten en gaan regelmatig naar Disneyland, soms nemen we eens een partnerhotel maar ik verkies toch een hotel van disney zelf. Als we een goede korting krijgen met de jaarkaart dan kiezen we altijd een hotel van disney zelf. Wij hebben nog geen slechte ervaring met geen enkel hotel van disney. De kamers altijd proper, vriendelijk personeel, goed ontbijt, men kan met de bus naar de parken maar wij gaan altijd te voet, dit is trouwens een leuke wandeling langs het water en dan langs de village zo de parken in. Groetjes Anja
  • Hoi Anja,

    Bedankt voor je uitgebreide antwoord:-). Ik ben benieuwd wat je van NPB gaat vinden. Krijg je veel betere kortingen als je een jaarkaart hebt? Ik zit nu zelf te twijfelen tussen het Disney Hotel of NPB (compassie club) of NY maar vind het zo lastig om te kiezen.... Eerst wilde ik SL GF boeken maar zag dat het zwembad helaas dicht is dan. Ik denk dat mijn dochtertje het wel erg leuk zou vinden om lekker even te zwemmen.
    Aan de andere kant is het misschien ook wel leuk om te schaatsen. Ik vind Hotel NY er alleen niet zi heel erg kindvriendelijk uitzien voor een meisje van bijna 5...
    Groetjes Anne
  • Iemand nog enig idee of je de schaatsbaan gewoon mag gebruiken of dat het alleen voor hotel NY gasten is?
  • Hoi Anja,

    Bedankt voor je uitgebreide antwoord:-). Ik ben benieuwd wat je van NPB gaat vinden. Krijg je veel betere kortingen als je een jaarkaart hebt? Ik zit nu zelf te twijfelen tussen het Disney Hotel of NPB (compassie club) of NY maar vind het zo lastig om te kiezen.... Eerst wilde ik SL GF boeken maar zag dat het zwembad helaas dicht is dan. Ik denk dat mijn dochtertje het wel erg leuk zou vinden om lekker even te zwemmen.
    Aan de andere kant is het misschien ook wel leuk om te schaatsen. Ik vind Hotel NY er alleen niet zi heel erg kindvriendelijk uitzien voor een meisje van bijna 5...
    Groetjes Anne

    Hoi Anne,

    Als je twijfelt tussen Disney's Newport Bay Club en Disney's Hotel New York, dan zou ik kiezen voor het geheel gerenoveerde Newport Bay Club met gloednieuwe kamers. Beiden zijn vergelijkbaar in luxe en service (4 sterren), maar Newport is nog hagelnieuw. De schaatsbaan bij New York kan door iedereen worden gebruikt. Je hoeft hier dus niet perse gast van het hotel te zijn. Bekijk de nieuwe kamers van Newport Bay Club en ontdek de prijzen via alle aanbiedingen: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/disney-hotels-paris/disneys-newport-bay-club-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Ik heb inmiddels NPB Compass club voor 4 nachtjes geboekt. Ik ben heel erg benieuwd wat mijn dochtertje van haar verjaardagscadeau gaat vinden:-)

    Groetjes Anne
  • Ik vroeg me af wat de openingstijden en kosten voor de schaatsbaan zijn, iemand die dit weet?
  • RogerM zei:

    Ik vroeg me af wat de openingstijden en kosten voor de schaatsbaan zijn, iemand die dit weet?

    Hoi RogerM,

    De schaatsbaan bij Disney's Hotel New York is dagelijks geopend van 15:00 tot 22:00 uur. De kosten zijn mij helaas niet bekend.

    Groetjes,
    Lars
  • Twee jaar geleden was het 12 euro/uur voor volwassenen en 9 euro voor kinderen, inclusief schaatshuur. Als je je eigen schaatsen meebracht was het iets goedkoper, maar ik weet niet precies hoeveel (ik denk 2-3 euro goedkoper).
  • prijzen kloppen nog steeds ! Tijd werd bij ons niet naar gekeken afgelopen week.
  • Tot wanneer is de schaatsbaan open?
  • Is er dit jaar een schaatsbaan?
  • ikkeiet zei:

    Is er dit jaar een schaatsbaan?

    Hoi ikkeiet,

    Nee, de schaatsbaan is verwijderd en keert niet meer terug als Hotel New York komende zomer heropent als Marvel hotel.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.