Restaurants reserveren

1356713

Reacties

  • Dag Lars,

    Ik zag op ED92 informatie staan over een speciale formule van eten in California Grill en Disney dreams. Het zou 199 euro per persoon kosten maar vind er geen officiële informatie over.

    Is dit enkel beschikbaar voor mensen die in de castle club verblijven? Of ook voor mensen
    die in een ander hotel verblijven?

    Alvast bedankt.
    Leen
  • Leen zei:

    Dag Lars,

    Ik zag op ED92 informatie staan over een speciale formule van eten in California Grill en Disney dreams. Het zou 199 euro per persoon kosten maar vind er geen officiële informatie over.

    Is dit enkel beschikbaar voor mensen die in de castle club verblijven? Of ook voor mensen
    die in een ander hotel verblijven?

    Alvast bedankt.
    Leen

    Hoi Leen,

    Dit heb ik ook voorbij zien komen. De prijs is €99 per persoon (was ooit €199), maar ook mij is niet duidelijk of dit alleen voor gasten van het Disneyland Hotel is, of voor alle bezoekers. Disney heeft hier officieel nog geen mededeling over gedaan, maar het schijnt wel al kenbaar gemaakt te worden op informatie bordjes in het hotel. Ik ga navraag doen. Mocht ik meer officiële informatie krijgen, dan laat ik dat hier weten.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo allemaal,

    Na jaren erover nadenken ga ik oudejaarsavond vieren in Disney. Dat moet natuurlijk met een leuk diner, dus we hebben bedacht om een character diner te doen. Het maakt even niet uit welk restaurant dat wordt, maar ik heb wel een paar vragen.

    1. Ik kom overal tegen dat je 2 maanden van te voren kan reserveren. Geldt dit ook voor oudejaarsavond, of lopen deze reserveringen anders?
    2. Geldt de fantasy korting ook op oudejaarsavond?
    3. Zijn er ergens prijzen terug te vinden voor die avond. Het zal wel duurder zijn als de normale prijzen, maar het zou leuk zijn als we alvast weten waar we ongeveer op kunnen rekenen.

    Alvast bedankt voor de reacties!
  • mirdj zei:

    Hallo allemaal,

    Na jaren erover nadenken ga ik oudejaarsavond vieren in Disney. Dat moet natuurlijk met een leuk diner, dus we hebben bedacht om een character diner te doen. Het maakt even niet uit welk restaurant dat wordt, maar ik heb wel een paar vragen.

    1. Ik kom overal tegen dat je 2 maanden van te voren kan reserveren. Geldt dit ook voor oudejaarsavond, of lopen deze reserveringen anders?
    2. Geldt de fantasy korting ook op oudejaarsavond?
    3. Zijn er ergens prijzen terug te vinden voor die avond. Het zal wel duurder zijn als de normale prijzen, maar het zou leuk zijn als we alvast weten waar we ongeveer op kunnen rekenen.

    Alvast bedankt voor de reacties!

    Hoi mirdj,

    1. Ook voor een diner op oudejaarsavond kun je vanaf 60 dagen op voorhand reserveren via de restaurant reserveringslijn: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-reserveringen-paris
    2. In de restaurants met speciale menu's voor oudejaarsavond is geen korting geldig.
    3. De prijzen voor dit jaar zijn nog niet bekend, maar je kunt de menu's van alle restaurants van vorig jaar downloaden via deze pagina onder het kopje 'Speciale menu's kerstavond & oudejaarsavond': http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-menus-paris

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,

    Wij hebben half pension standaard geboekt en wilden eigenlijk tegen die tijd bij Agrabah gaan eten.
    Is hier ook wat voor kinderen zoals patatjes?
    Vorig jaar waren we bij Plaza Garden maar toen vond ik dat er vrij weinig voor kinderen was.
    Zelfde vraag voor het eten bij Santa Fe, is hier ook wat voor kinderen?
  • Pauk zei:

    Hoi,

    Wij hebben half pension standaard geboekt en wilden eigenlijk tegen die tijd bij Agrabah gaan eten.
    Is hier ook wat voor kinderen zoals patatjes?
    Vorig jaar waren we bij Plaza Garden maar toen vond ik dat er vrij weinig voor kinderen was.
    Zelfde vraag voor het eten bij Santa Fe, is hier ook wat voor kinderen?

    Hoi Pauk,

    Alle buffetrestaurants hebben gerechten voor kinderen. Plaza Gardens is hierbij het meest uitgebreid, gevolgd door Agrabah Café en de buffetrestaurants in de hotels. Agrabah Café heeft meer oosterse gerechten (gezien het thema). Voor meer 'algemene gerechten' kun je het beste terecht bij Plaza Gardens (Disneyland Park), Restaurant des Stars (Walt Disney Studios Park) of het restaurant in jullie hotel.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Dat plaza gardens daarin het meest uitgebreid is verbaasd me. Vorig jaar waren we er in februari en toen was er niets echt voor kinderen te vinden.
  • Pauk zei:

    Hoi Lars,
    Dat plaza gardens daarin het meest uitgebreid is verbaasd me. Vorig jaar waren we er in februari en toen was er niets echt voor kinderen te vinden.

    Hoi Pauk,

    Er is sinds de upgrade een speciaal gedeelte voor kinderen (rechterzijde buffet). Dit is inderdaad niet groot, maar er zijn wel degelijk maaltijden voor kinderen. Dit geldt ook voor Agrabah Café (met pannenkoeken bijvoorbeeld) en Restaurant des Stars. Vraag aan de cast member bij de ingang of je even naar binnen mag om te kijken of het buffet iets is voor jullie kinderen vóór je beslist om daar te dineren. Op voorhand reserveren wordt echter wel aanbevolen als jullie in een drukke periode gaan (schoolvakanties en weekenden). Het buffetrestaurant met het meest uitgebreide en meest gevarieerde aanbod, is Inventions in het Disneyland Hotel, maar daar betaal je dan ook flink meer voor.

    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor je informatie! We gaan inderdaad op voorhand reserveren maar ik denk dat het helemaal goed komt.
  • Wij gaan in januari naar dlp, en nu moeten wij er 3 avonden eten voor 2 avonden heb ik al keuze gemaakt bistro chef remy en café mickey maar mis nog 1 avond dacht zelf aan Annete's of walt's nou ga ik met 2 kids van bijna 4 en 6 wat raden jullie aan of hebben jullie nog andere lekkere opties? Wij gaan trouwens voor de maaltijdoptie plus.
  • Wij gaan in januari naar dlp, en nu moeten wij er 3 avonden eten voor 2 avonden heb ik al keuze gemaakt bistro chef remy en café mickey maar mis nog 1 avond dacht zelf aan Annete's of walt's nou ga ik met 2 kids van bijna 4 en 6 wat raden jullie aan of hebben jullie nog andere lekkere opties? Wij gaan trouwens voor de maaltijdoptie plus.

    Hoi kussiez_anne,

    Walt's Restaurant valt onder de Premium maaltijdformule. Aanbevolen restaurants voor de Plus maaltijdvouchers zijn: Blue Lagoon Restaurant (Disneyland Park), Silver Spur Steakhouse (Disneyland Park), Bistrot Chez Rémy (Walt Disney Studios Park), Annette’s Diner (Disney Village), Café Mickey (Disney Village) en The Steakhouse (Disney Village). Met kinderen van 4 en 6 jaar oud is Annette's de 'veiligste' keuze met een uitgebreid assortiment aan burgers. Verder zijn de vernieuwde buffetrestaurants Plaza Gardens en Agrabah Cafe (Disneyland Park) ook een uitstekende keuze met een uitgebreid all-you-can-eat buffet met kindergerechten. Bij Plaza Gardens is onbeperkt drank ook inbegrepen.

    Bekijk alle restaurants per maaltijdformule (half- en volpension): http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/halfpension-volpension-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Dan denk ik dat het Annette's wordt bij agrabah bv ben ik geld kwijt in verhouding. Ga ik liever naar een tafelbedienings restaurant.
  • Kussiez anne.. waar je wel rekening mee moet houden is dat chez remy waarschijnlijk niet open zal zijn voor diner.
    Omdat beide parken optijd dicht zullen zijn.
  • Ok, bedankt goed om te onthouden
  • Goedendag,

    eind oktober begin november ga ik gedurende 8 dagen, 7 nachten naar disneyland parijs. Bij mijn boeking heb ik de halfpension plus optie bijgenomen.

    Nu wil ik graag de volgende restaurants reserveren:

    Walt's ( met bijbetaling)
    Auberge de Cendrillon ( met bijbetaling)
    Café Mickey
    blue lagoon
    Bistrot chez rémy ( lunch)

    aangezien ik 7 vouchers heb en nu 5 restaurants voor mij zelf heb vast staan ( ik ga die aankomend weekend reserveren en laten vastleggen in disneyland parijs) , heb ik nog 2 vouchers over die ik in een ander restaurant kan gebruiken. Mijn voorkeur gaat uit naar restaurants met tafelbediening. Het mag met bijbetaling zijn. Het liefst loop ik niet telkens op en neer van het een naar het ander park of naar de village.

    Hebben jullie verder nog tips of ideeën voor restaurants die ik eventueel kan reserveren eventueel met bijbetaling of met de halfpension plus vouchers en die ook de moeite zijn om eens gedaan te hebben??

    Groetjes,
    Birgitte

  • Hoi @Birgitte ,

    Dat is al een hele mooie lijst met restaurants. Doorgaans doen wij die ook. Twee goede restaurants met tafelbediening, naast de eerder genoemde, zijn: Silver Spur Restaurant (Frontierland) en The Steakhouse (Disney Village). Beiden zijn geschikt voor de Plus maaltijdformule.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Ik heb op de site gekeken bij de menu's. Ik kom er niet helemaal aan uit wat je kan krijgen bij het silver spur restaurant en bij the steakhouse??

    De een heeft het menu er alleen in het frans op staan en bij de andere is het geschrift vrij onduidelijk. Ik had al gekeken op de site voor de gerechten. Weet je of ik deze ergens in het engels of duidelijker kan vinden??

    Groetjes Birgitte
  • Hoi Lars,

    Ik heb op de site gekeken bij de menu's. Ik kom er niet helemaal aan uit wat je kan krijgen bij het silver spur restaurant en bij the steakhouse??

    De een heeft het menu er alleen in het frans op staan en bij de andere is het geschrift vrij onduidelijk. Ik had al gekeken op de site voor de gerechten. Weet je of ik deze ergens in het engels of duidelijker kan vinden??

    Groetjes Birgitte

    Hoi Birgitte,

    Het menu voor Silver Spur Steakhouse is inmiddels vernieuwd met de Engelstalige versie. Het menu van The Steakhouse is een speciaal PDF bestand. Zoom in op hetgeen wat je wilt zien en wacht even tot de pagina volledig is geladen, dan is de tekst wel scherp. Download alle menu's hier: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-menus-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Iemand tips voor restaurants? We dachten eerst maaltijd optie te kiezen maar doen dit nu toch niet omdat we zowiezo 1 keer hakuna matata gaan doen iemand nog tips voor restaurants in eerste week van januari? Mijn dochter wil graag naar bistro chef remy maar weet niet of die dan open is gaat echt om het avondeten. Mijn dochters zijn 4 en 6 en echte meiden!
  • Zelf vinden wij het buffetrestaurant La Grange Billy Bob's Western Saloon in de village heel lekker. Wij kiezen meestal voor een buffetrestaurant omdat daar keuze is voor iedereen. Zelf vind ik Plaza Gardens, Agrabah en restaurant des Stars ook heel goed om met het gezin te gaan eten, keuze genoeg en vooral ook lekkere desserts. Zelf hebben we nog niet echt ervaring met de restaurants met tafelbediening dus daar kan ik je geen tips over geven. Rainforest café in de village is ook een aanrader, hier zijn we al enkele keren gaan eten en daar zit je echt in de jungle tussen de dieren, ook heel indrukwekkend voor kinderen en voor volwassenen. De moeite waard om eens te gaan eten.
    Groetjes Anja
  • Agrabah hebben we inderdaad al is gegeten beviel goed nu gaat mijn zus mee eerste keer disney voor haar en zij houdt niet van rijst en dat soort eten dus Agrabah valt helaas af.ga is naar de andere kijken plaza gardens hoor ik ook veel goede verhalen over!
  • allemaal bedankt voor de reacties.

    Ik heb de gerechten van deze restaurants bekeken, maar kan mij niet echt vinden in de gerechten van silver spur steakhouse en the steakhouse.

    Ik heb als hotel sequoia lodge golden forest geboekt.

    Kan ik daar ook eten met mijn halfpension plus voucher en hoe gaat dit dan in zijn werk?? Is het de moeite om in het restaurant van het hotel te eten ??

    Heeft er verder nog iemand tips??

    groetjes Birgitte
  • allemaal bedankt voor de reacties.

    Ik heb de gerechten van deze restaurants bekeken, maar kan mij niet echt vinden in de gerechten van silver spur steakhouse en the steakhouse.

    Ik heb als hotel sequoia lodge golden forest geboekt.

    Kan ik daar ook eten met mijn halfpension plus voucher en hoe gaat dit dan in zijn werk?? Is het de moeite om in het restaurant van het hotel te eten ??

    Heeft er verder nog iemand tips??

    groetjes Birgitte

    Hoi Birgitte,

    Met je Plus vouchers kun je inderdaad ook dineren in de twee restaurants van Sequoia Lodge: Hunter’s Grill en Baever Creek Tavern. Beiden zijn all-you-can-eat buffetrestaurants. Je kunt er ook voor kiezen om te dineren in de tafelservice restaurants van Hotel New York (Manhatten Restaurant) of Newport Bay Club (Yacht Club). Beiden hebben zowel Plus, als Premium menu's.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Bedankt voor je reactie.

    Ik ben er inmiddels uit met de restaurants.

    Nu morgen ze nog vastleggen in Disneyland parijs.

    Groetjes Birgitte
  • Nu zag ik dat het park op 2 januari tot 22 uur open is en de studio's tot 21 uur zou ik dan bij bistro chez remy kunnen reserveren voor 19.30 uur of zou dat te laat zijn?
  • Nu zag ik dat het park op 2 januari tot 22 uur open is en de studio's tot 21 uur zou ik dan bij bistro chez remy kunnen reserveren voor 19.30 uur of zou dat te laat zijn?

    Hoi kussiez_anne,

    Dat kan inderdaad. Als het Walt Disney Studios Park om 21:00 uur sluit, dan kan er als laatste om 20:30 uur een reservering worden gemaakt bij Bistrot Chez Remy.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Nu zag ik dat het park op 2 januari tot 22 uur open is en de studio's tot 21 uur zou ik dan bij bistro chez remy kunnen reserveren voor 19.30 uur of zou dat te laat zijn?

    Hoi kussiez_anne,

    Dat kan inderdaad. Als het Walt Disney Studios Park om 21:00 uur sluit, dan kan er als laatste om 20:30 uur een reservering worden gemaakt bij Bistrot Chez Remy.

    Groetjes,
    Lars
    Bedankt, ik heb nu toch de plus maaltijd formule want heb mijn boeking omgezet naar de nieuwe actie 25% korting plus half pension ben ik wel blij mee krijg nl nu 24 euro terug plus gratis maaltijd! Dus we gaan is kijken wat voor restaurants we nu gaan pakken!
  • Hoi
    Ben ik weer ik twijfel tussen café mickey met plus voucher of inventions met bijbetaling, lees nl verschillende reviews over café mickey is het eten daar goed en wat voor characters kan ik daar verwachten? En bij inventions? We gaan in ieder geval 1 keer naar chez remy en annette's maar twijfel over de laatste
  • Hoi
    Ben ik weer ik twijfel tussen café mickey met plus voucher of inventions met bijbetaling, lees nl verschillende reviews over café mickey is het eten daar goed en wat voor characters kan ik daar verwachten? En bij inventions? We gaan in ieder geval 1 keer naar chez remy en annette's maar twijfel over de laatste

    Hoi kussiez_anne,

    Inventions is op alle vlakken de 'betere locatie' ten opzichte van Café Mickey, maar u betaald dan ook flink meer. Inventions heeft het meest uitgebreide all-you-can-eat buffet met uitzicht over het Disneyland Park en de meest gevarieerde Disney figuren. Bij Café Mickey komen doorgaans de klassieke figuren langs, zoals Mickey, Minnie, Goofy en Pluto, terwijl er bij Inventions allerlei soorten figuren kunnen langskomen, waaronder ook prinsessen en zeldzame figuren. Het ligt met name aan je budget. Als de prijs van Inventions geen belemmering is, dan heeft dit restaurant zonder meer de voorkeur.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.