Soeveniers

Hoeveel besteden julie gemiddeld aan Soeveniers?
Ik wil mijn dochters een centje geven dat ze zelf iets mogen uitzoeken wat zouden jullie geven?

Reacties

  • Dat is serieus een onbeantwoordbare vraag! In Disney zijn heel goedkope souvenirtjes te koop, maar ook hele mooie en kostbare.... als je safe wilt zitten en een beetje ruimte gunt om echt iets leuks te kopen, zou ik zelf al vlug denken aan €50 (maar dan kun je dus echt alle kanten op!)
  • Ik zou zeggen ligt eraan hoe oud je dochters zijn.. zijn ze op een leeftijd dat ze speelgoed willen kopen.. of echt een mooi presentje wat ze kunnen gebruiken zoals een beker.. of willen ze een beeldje.. prijzen verschillen tussen de 10 en 50 euro.. ik had mijn neefje van 5 mee vorig jaar en die mocht iets uitzoeken tussen de 15 en 20 euro omdat hij speelgoed wilt kopen zoals pottato head..
  • Mijn dochters zijn 4 en 6 oudste gaat er wel verantwoord mee om en de jongste nog echt niet dus.
  • Denk dat voor die leeftijd 20 a 25 euro mooi is.
    Daar kunnen ze echt wel iets leuks voor aanschaffen en voorkom je ook dat er enorm veel prullaria voor in de la thuis gekocht worden.

    Wij zijn eerder met een vriendin en haar dochters geweest en die mochten ook wat uitzoeken van ons. Wij hebben toen wel aangegeven dat ze dat konden doen op de laatste avond.
    In de tussentijd wel 30 verschillende dingen tegen gekomen van: ah ik wil die. Uiteindelijk allebei (3 en 5 jaar toen) echt serieus iets uit gezocht en ze spelen er nu nog mee. (3 jaar later)
  • Een tip: kijk tussendoor in alle winkeltjes en maak een foto van hetgeem wat ze "uitzoeken" op de laatste dag mogen ze dan kiezen wat ze het liefste willen hebben en dat gaan jullie dan samen kopen. Zo voorkom je dat ze iets kopen en daarna iets leukers vinden. En je leert ze bewust keuzes maken ;)

    Als je het voor 15u koopt kun je het ook weg laten leggen en aan het eind van de dag ophalen.
Log In of Registreer om te reageren.